Ik zie het gebeuren dat ie bezig is nu, beetje verwarrend welquote:Op zondag 17 december 2006 14:50 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Hij vraagt het zich alleen af... toch?
Dat viel nogal in het niet bij de "Sergequote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef PeRi het volgende:
Waarom is heel XFA verbaasd erover, ik was toch duidelijk aanwezig met mn semi Serge adoratie..
en daarnaast gaat het verhaal de ronde dat je Serge-fans hebt lopen uitschelden bij de liveshowquote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
Dat viel nogal in het niet bij de "Serge" berichten
.
Nee dat is waar, ze verpestten de show en gilden ons doof.quote:Op zondag 17 december 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
en daarnaast gaat het verhaal de ronde dat je Serge-fans hebt lopen uitschelden bij de liveshow
ik vond persoonlijk dat m'nquote:
een exitverhaaltjequote:Op zondag 17 december 2006 15:15 schreef Lynx666 het volgende:
Exit:
charmed_angel - -1
Het begon allemaal goed; de audities kwam je overtuigend door, en ook de confrontatie heb je, ondanks de hevige concurrentie, goed kunnen doorstaan. Met de USG 'liveshows' in zicht ben ik toch van mening dat je X-factor na de Ultieme Test niet voldoende is om door te gaan. Er zit meer in je, maar dat is er niet uitgekomen. En de wildcard zit er helaas ook niet in voor je, deze gaat geheel terecht naar ATB. Je bent ver gekomen van de in totaal 50 kandidaten, maar dit is het moment van jouw exit. Tot ziens.
[afbeelding] En hiermee zijn we beland in de laatste fase van de USG, met de laatste 10 deelnemers: de USG 'liveshows'.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk dat m'nwel voldeed...
maar goed, vooruit dan:
10 kleine USG'ertjes hoopten dat ze plusunten kregen;
eentje ging vast de rode loper voor Babette uitleggen (ivm de SC-1000-meet),
toen waren er nog maar negen................
Nee hoor, eerder vandaag ook alquote:Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef Andiyan het volgende:
++ Sven, voor het eerst bovenaan!toch?
Geeft niet hoorquote:
Dit is overigens géén vrijbrief om mij er maar uit te stemmen!quote:
Hoeft toch niet per sé, of wil je dat ik nog iemand -2 geefquote:Op zondag 17 december 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarmeot er niet nog een -2 bij?
Al weet ikniet of ik dit leuk ga vindenquote:Je geeft 3 personen twee pluspunten of twee minpunten, waarvan bij minimaal 2 personen minpunten gegeven moeten worden. Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 2x of 3x pluspunten.
wees maar niet bangquote:Op zondag 17 december 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al weet ikniet of ik dit leuk ga vinden.
"Jouw mond, mijn piemelquote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef --Globe-- het volgende:
Zhenar -2, omdat ik wacht op zijn leuke smeekbedes![]()
Dan heb je wel de juiste indruk, denk ik zoquote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef superhero87 het volgende:
-2 Mijn indruk van Zhenar is tot nu toe niet zo positief geweest, vandaar de minpunten![]()
ALSJEBLIEFT IK DOE ALLES MAAR STEM ME ER NIET UIT!!!!quote:
morgen krijg je 2 puntjes van mequote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT IK DOE ALLES MAAR STEM ME ER NIET UIT!!!!!!!1!!1!
Het Usergame is alles dat me nog op de been houdt!Verder ben ik een contactgestoorde, ledemaatloze klootzak die vanuit zijn rolstoel alleen maar het UserGame van XFA heeft dat hem nog een beetje vreugde geeft. HAAL DAT NIET VAN ME WEG!
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het Usergame is alles dat me nog op de been houdt!Verder ben ik een contactgestoorde, ledemaatloze klootzak die vanuit zijn rolstoel alleen maar het UserGame van XFA heeft dat hem nog een beetje vreugde geeft. HAAL DAT NIET VAN ME WEG!
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ondanks dat Peri al haar beltegoed gebruikte om jou erin te houden, heb ik nu eindelijk besloten je eruit te kicken. Het heeft eigenlijk te lang geduurd, want volgens vele kenners had jij al veel eerder het spel moeten verlaten.
Toch ben je negende geworden in dit spel, logisch want je stem is niet om aan te horen. Je bent er zolang ingebleven, omdat je soms best grappig uit de hoek kan komen. Ik denk toch dat je 1 van de meest gewaardeerde users ben en ook ik waardeer je soms(ondanks de onvewachte minpunten
).[/b]
Schiet op danquote:
Je raakte me, je noodkreet trof me aan het hart. Lieve lieve Zhenar, je hebt hulp nodig. Ik stem je uit USG omdat je dan misschien zal toegeven dat het USG meer kapot maakt dan je lief is. Misschien kan Babette je helpen om je terug te brengen naar de realiteit. Het spijt me, maar het is het beste voor jequote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Neequote:Op maandag 18 december 2006 15:12 schreef PeRi het volgende:
2x punten mag toch ook ipv persé 3?
quote:Op maandag 18 december 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
en als ze het toch moet hoop ik dat het in je gezicht is!
Oh.. eeh... da's mijn eerbetoon.quote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:
Tof trouwens dat Zhenar postuum in de lijst blijft staan!
Iddquote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:
Tof trouwens dat Zhenar postuum in de lijst blijft staan!
quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef Fir3fly het volgende:
+2 PeRi: Volgens mij de enige die Christian ook wel goed vindt.
quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat deze nog voor veel verrassingen gaat zorgen![]()
Het gaat om de gedachtequote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef --Globe-- het volgende:
Zhenar, ik wou je nog wel 2 punten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |