Zijn er nog legitieme redenen deze dagen dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:34 schreef sbientje het volgende:
-2 svensational, ik ben altijd lief voor je en dan kom je met zo'n KUTreden!
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 04:55 schreef Zhenar het volgende:
-2 Lynx666 omdat hij geen toffe avatar voor mij heeft gemaakt![]()
Jamaar niet de huidigequote:
Ja!quote:Op zondag 17 december 2006 14:44 schreef BVO het volgende:
Hmmm.... zal ik gaan?
Hij vraagt het zich alleen af... toch?quote:Op zondag 17 december 2006 14:48 schreef PeRi het volgende:
Is BVO niet nu bezig?
Ik zie het gebeuren dat ie bezig is nu, beetje verwarrend welquote:Op zondag 17 december 2006 14:50 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Hij vraagt het zich alleen af... toch?
Dat viel nogal in het niet bij de "Sergequote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef PeRi het volgende:
Waarom is heel XFA verbaasd erover, ik was toch duidelijk aanwezig met mn semi Serge adoratie..
en daarnaast gaat het verhaal de ronde dat je Serge-fans hebt lopen uitschelden bij de liveshowquote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
Dat viel nogal in het niet bij de "Serge" berichten
.
Nee dat is waar, ze verpestten de show en gilden ons doof.quote:Op zondag 17 december 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
en daarnaast gaat het verhaal de ronde dat je Serge-fans hebt lopen uitschelden bij de liveshow
ik vond persoonlijk dat m'nquote:
een exitverhaaltjequote:Op zondag 17 december 2006 15:15 schreef Lynx666 het volgende:
Exit:
charmed_angel - -1
Het begon allemaal goed; de audities kwam je overtuigend door, en ook de confrontatie heb je, ondanks de hevige concurrentie, goed kunnen doorstaan. Met de USG 'liveshows' in zicht ben ik toch van mening dat je X-factor na de Ultieme Test niet voldoende is om door te gaan. Er zit meer in je, maar dat is er niet uitgekomen. En de wildcard zit er helaas ook niet in voor je, deze gaat geheel terecht naar ATB. Je bent ver gekomen van de in totaal 50 kandidaten, maar dit is het moment van jouw exit. Tot ziens.
[afbeelding] En hiermee zijn we beland in de laatste fase van de USG, met de laatste 10 deelnemers: de USG 'liveshows'.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk dat m'nwel voldeed...
maar goed, vooruit dan:
10 kleine USG'ertjes hoopten dat ze plusunten kregen;
eentje ging vast de rode loper voor Babette uitleggen (ivm de SC-1000-meet),
toen waren er nog maar negen................
Nee hoor, eerder vandaag ook alquote:Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef Andiyan het volgende:
++ Sven, voor het eerst bovenaan!toch?
Geeft niet hoorquote:
Dit is overigens géén vrijbrief om mij er maar uit te stemmen!quote:
Hoeft toch niet per sé, of wil je dat ik nog iemand -2 geefquote:Op zondag 17 december 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarmeot er niet nog een -2 bij?
Al weet ikniet of ik dit leuk ga vindenquote:Je geeft 3 personen twee pluspunten of twee minpunten, waarvan bij minimaal 2 personen minpunten gegeven moeten worden. Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 2x of 3x pluspunten.
wees maar niet bangquote:Op zondag 17 december 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al weet ikniet of ik dit leuk ga vinden.
"Jouw mond, mijn piemelquote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef --Globe-- het volgende:
Zhenar -2, omdat ik wacht op zijn leuke smeekbedes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |