SvensationalFir3, deze PM kreeg ik van Lynx vandaag, hij wil dat we jou eruit stemmen. Ik heb teruggestuurd dat ik mee zal helpen, maar het is veel grappiger als ik nu juist op hem ga stemmen!
![]()
. Je moet dus niet zeggen dat ik dit doorgestuurd heb, maar een flutreden bedenken om hem minpunten te geven, anders krijgt ie argwaan BVO gaat ook op Lymx stemmen trouwes
quote:
Op 18 december 2006 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
Hee Sven en BVO
USG is bijna afgelopen dus ik stel voor dat we gaan samenwerken! Laten we eerst Fir3flu eruit gaan stemmen, die anderen die onder hem staan worden er toch wel uitgestemd.
![]()
. Dus als we met z'n drieën vlak achter elkaar stemmen dan ligt ie er snel uit !
Groet Lynx.
! Ik zal even een leuke reden bedenken ! Bedankt voor de heads-up
![]()
.
quote:
Op 18 december 2006 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
Hee Sven en BVO
USG is bijna afgelopen dus ik stel voor dat we gaan samenwerken! Laten we eerst shining_star eruit gaan stemmen, die anderen die onder haar staan worden er toch wel uitgestemd.
![]()
. Dus als we met z'n drieën vlak achter elkaar stemmen dan ligt ze er snel uit !
Groet Lynx.
s_s:Hmm, dat berichtje lijkt echt niet door Lynx geschreven anders! Wel erg flauw van hem als het echt waar is, lekker boeiend dat hele spelletje . En op het moment dat hij dat berichtje stuurde stonden alleen Zhenar en BVO onder mij, beetje raar als hij dan zegt dat degene onder mij er snel uit worden gestemd en dan vervolgens naar die persoon een berichtje sturen dat hij mee moet samenwerken . Dus leg dat eens uit dan?
! Nu je het zegt ! Misschien is het wel een truc van hem en wil hij mij er juist uit hebben! De smiecht ! Ik ben benieuwd aan wie hij eenzelfde berichtje heeft gestuurd, waarschijnlijk wel aan meerderen. Ik ga even rond-PM'en !
![]()
!
Wat een smiecht, dat ik daar ben ingetrapt
![]()
!
Svensational:
mwaoh, hij kan best valsig zijn af en toe hoor ! Maar dat ie zo erg was had ik ook niet verwacht
![]()
!