Zo is dat.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Geschiedenis is een nutteloze studie. Kan je netzo goed werkeloos worden.
Geschiedenis is meer een hobbie.
Ik heb niet zo'n zin meer me in de discussie te mengen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:05 schreef sigme het volgende:
Rock, we hebben je uitspraak nodig:
Vrouw weer terug achter het aanrecht!
Vrouw weer terug achter het aanrecht!
Weltrusten, allen!
Master of post graduate staat altijd leuk. Misschien wel beter dan nog een hele studie. Kost ook minder tijd.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:39 schreef kLowJow het volgende:
Maar goed... Ik heb dus een HBO-opleiding Bestuurskunde/Overheidsmanagement gevolgd... misschien zou het handig zijn om te beginnen iets in die richting te zoeken.
Als je maar lang genoeg wacht, dan wordt alles vanzelf geschiedenisquote:
Ik ga denk ik eens een afspraak maken met zo'n studieadviseuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Master of post graduate staat altijd leuk. Misschien wel beter dan nog een hele studie. Kost ook minder tijd.
Alleen een HBO opleidinkje is ook wat karig in deze tijd...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eens een afspraak maken met zo'n studieadviseuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ja, ik voel mijzelf door jullie overschaduwd.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alleen een HBO opleidinkje is ook wat karig in deze tijd...
Vooral door M.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik voel mijzelf door jullie overschaduwd.
Je kan m'n naam net niet lezenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mooi man zo'n post-it op je borst.
Waren ze maar zo groot.quote:
Dat doe ik denk ik ook. Misschien dat ik de 30 nog op de valreep haal.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, het is meer het idee na mijn 30e pas af te studeren wat mij niet aanstaat.
Mocht ik ooit heel asociaal rijk worden, ga ik de volgende studies af.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:30 schreef multatuli het volgende:
[..]
Ach jong, ik was 33 toen ik geforceerd afstudeerde omdat ik plots vreselijk zin in een baan had. Anders studeerde ik nu nog. Wat is er nu leuker dan dat?
Niet miepen het is laat en ik heb de hele avond Hobbes zitten lezen. Die man doet er trouwens 17 hoofdstukken over om een heel simpel concept duidelijk te maken. Herhaling, herhaling, herhaling.quote:
Ja ik heb tussentijds ook nog een jaar fulltime gewerkt in de kinderopvang. Leuke baan hoor, maar niet voor de rest van mijn leven.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef kLowJow het volgende:
Mjah, zoiets heb ik ook gedaan Sil. Eerst drie jaar gymnasium... toen van school gewisseld om na een paar maanden toch maar gewoon met school te stoppen..
Het volgende jaar een MBO-opleiding begonnen. Daarna gaan werken. Vervolgens toch maar HBO gedaan en daarnaast zo'n drie dagen in de week gewerkt. En nu werk ik alweer een jaar of vier.
Immer tragikomisch.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:13 schreef multatuli het volgende:
Altijd fijn te weten dat de premier van een bezet gebied er weer in mag na overeenstemming tussen twee andere landen. Autonome gebieden?
In de techniek niet hoor.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alleen een HBO opleidinkje is ook wat karig in deze tijd...
oef.quote:PSYLLIUMVEZELSPsylliumvezels
De werkzame stof in Psylliumvezels is psylliumzaad. Psylliumzaad bestaat uit plantaardige vezels (hele zaden of alleen de zaadhuid). Het wordt al zeer lang gebruikt. Producten met gezuiverde en fijngemaakte psylliumvezels zijn sinds 1972 in Nederland verkrijgbaar. Het is zonder recept verkrijgbaar onder de merknamen Metamucil en Volcolon en het merkloze Psylliumvezels. Het is te verkrijgen in poeder en korrels (granulaat).
Een andere naam voor psylliumzaad is Plantago Ovata. Psylliumzaad is ook verkrijgbaar in combinatie met een andere werkzame stof, onder de merknaam Agiolax. Deze combinatie is te verkrijgen in korrels (granulaat).
Klik hier voor meer informatie over: Agiolax.
1. Wat doet dit middel en waarbij wordt het gebruikt?
Psylliumzaad heeft een laxerende werking. Het wordt gebruikt bij verstopping (obstipatie) en aambeien.
..........................
mijn moeder is er redelijk succesvol mee geworden.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Geschiedenis is een nutteloze studie. Kan je netzo goed werkeloos worden.
Geschiedenis is meer een hobbie.
Er zijn altijd uitzonderingen...quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:33 schreef problematiQue het volgende:
[..]
mijn moeder is er redelijk succesvol mee geworden.
Zonder er goed over nagedacht te hebben meende ik al dat je dit zou vinden. Dank voor je toelichting.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Overigens vind ik jouw woord gebruik overigens minder storend. Echtgaaf gebruikt het woord laatdunkend, wat mij zeer stoorde.
Gnotterenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:13 schreef multatuli het volgende:
Ik heb van ze gegnotterd in een van de vele jaren die ik aan de universiteit rondgehangen heb.
Oh - mijn liefste is er mijn liefste mee geworden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen...![]()
Jij denkt wel vaak dat jij de enige bent die iets kent.quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:46 schreef sigme het volgende:
Gnotteren. Ik wist niet dat iemand anders dan ik dat woord kende.
Nou, dat dacht ik toch niet. Het is wel vaker zo dat woorden / zegswijzen die ik gebruik niet erg bekend zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij denkt wel vaak dat jij de enige bent die iets kent.
Goedemorgen.quote:Tevens een goedemorgen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik toch niet. Het is wel vaker zo dat woorden / zegswijzen die ik gebruik niet erg bekend zijn.
Ik heb de dikke Van Dale niet hier, maar van gnotteren betwijfel ik of het een 'officieel' Nederland woord is.
[..]
Goedemorgen.
Reya ook goedemorgen.
Pietje Precies he. Dat is mijn talent en mijn beroep.quote:
Eh.. daarvan weet ik héél zeker dat ik niet de enige ben die ze ken. Ik heb ze niet verzonnen en ze zijn nota bene op langspeelplaat uitgebrachtquote:Ik doelde op de liedjes van Bots.
Ik heb niet de intentie mijn titels te prologeren, het is mijn goede voornemen iets meer als olie op het vuur te fungeren, in plaats van die eeuwige wijsneuzerige nuance (het zal me wel niet gegeven zijn, maar soitquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:42 schreef Autodidact het volgende:
Heeft iemand de intentie een reltopic te openen?
Ik gok dat je dit ook geen leuke dag vindt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Pietje Precies he. Dat is mijn talent en mijn beroep.
[..]
Eh.. daarvan weet ik héél zeker dat ik niet de enige ben die ze ken. Ik heb ze niet verzonnen en ze zijn nota bene op langspeelplaat uitgebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |