Serieus?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alle topics zijn toch gratis.
Knorretje dr latex pak.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar Danny dan mijn creditcard voor nodig had.
Misschien voor de kaakch...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar Danny dan mijn creditcard voor nodig had.
Daarom werkt ie zoveel.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Was jij anders topposter geworden dan?
Neem er nog eentje.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:06 schreef Mokster het volgende:
Ik zit me al een paar minuten af te vragen wat een toppo-ster is, maar ik zie dat ik het helemaal verkeerd lees...
er staat heul geen streepje tussen.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:06 schreef Mokster het volgende:
Ik zit me al een paar minuten af te vragen wat een toppo-ster is, maar ik zie dat ik het helemaal verkeerd lees...
Dat klopt. Maar zo las ik het dus wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:08 schreef Godlike02 het volgende:
er staat heul geen streepje tussen.
Dan zie je overal streepjes?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar zo las ik het dus wel.
Blond. Enzo.![]()
jaquote:Op woensdag 13 december 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zodat je kots er makkelijker af te vegen is?![]()
Exact.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef Godlike02 het volgende:
Lijkt me ook vervelend.
Er zijn al genoeg chinezen.![]()
Ik ben ziek en ik ga........... Fokken!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef nixxx het volgende:
een kopje thee en een paar crackers wordt mijn avondeten.. en de emmer onder handbereik..
Als ik alles drie keer moet doen zou ik ook moe worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef tirannetje24 het volgende:
nou, ik kom ook weer eens aangewaaid.
Druk druk druk
Moe moe moe
Niet eens tijd om te lezen wat jullie allemaal zo veel te vertellen hebben![]()
Moet toch eens dat stuk van timemanagement gaan lezen en Fok erin verwerken ofzo.
Ik wil vanavond eigenlijk naar de open dag van een nieuwe studie om 19u, maar kheb gewoon niet de energie nu.
De kans dat ik ook daadwerkelijk in februari met een nieuwe studie ga starten wordt steeds kleiner aangezien ik nog niet eens tijd heb voor mezelf...
* tirannetje24 schuift plan voor verdere studie eventjes wat verder door.
Of hebben jullie een beter advies, aangezien het gratis is![]()
het is niet erg inspannend.. een beter idee dan mijn originele planning.. squashenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ziek en ik ga........... Fokken!
Heul verstandig.![]()
Weet je hoe lastig dat schoonmaken is zo een toetsenbord?![]()
Niet zoveel tijd aan dat project besteden.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef tirannetje24 het volgende:
Druk druk druk
Moe moe moe
Moet toch eens dat stuk van timemanagement gaan lezen en Fok erin verwerken ofzo.
Ik wil vanavond eigenlijk naar de open dag van een nieuwe studie om 19u, maar kheb gewoon niet de energie nu.
De kans dat ik ook daadwerkelijk in februari met een nieuwe studie ga starten wordt steeds kleiner aangezien ik nog niet eens tijd heb voor mezelf...
Dubbelzinnigheid? Waar?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef dawg het volgende:
Mok is in de SC en er wordt meteen dubbelzinnigheid in de berichten toegepast.
Hoi Mok.
Too much information. Waaay too much information.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef nixxx het volgende:
een kopje thee en een paar crackers wordt mijn avondeten.. en de emmer onder handbereik..
Daar ruimt iemand anders het op.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is niet erg inspannend.. een beter idee dan mijn originele planning.. squashen
mmmm, advies is dus alles maar in enkelvoud doen ?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik alles drie keer moet doen zou ik ook moe worden.
Waar haal je dat advies vandaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
mmmm, advies is dus alles maar in enkelvoud doen ?
Goed begin
vandaar het vraagtekenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar haal je dat advies vandaan?![]()
Ik zei alleen waar ik moe van zou worden.![]()
In de SC.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dubbelzinnigheid? Waar?
Hoi Dawg.
IK achte het niet nodig om advies te geven.quote:
ja, tis een erg zwaar project ook wel wat ik me op de hals heb gehaald...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zoveel tijd aan dat project besteden.
Een cursus stoppen met nagelbijten?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK achte het niet nodig om advies te geven.
Eigenlijk omdat het me niet heel erg kan boeien of je moe bent en hoe je dat gaat oplossen.
Iedereen heeft zo zijn eigen problemen en ik moet nog bedenken waar ik mijn geld aan op moet maken.
nagelbijten is vies.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Een cursus stoppen met nagelbijten?
dunner wc papier kopenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Een cursus stoppen met nagelbijten?
't Werken doordeweeks valt je dus eigenlijk best tegenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef tirannetje24 het volgende:
Druk druk druk
Moe moe moe
Wat hij zegt. Maar zo weer weg. Stadje in en straks naar Rowwen Heze. Maar dat kennen jullie Randstedelingen vast nietquote:
Jawel.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:39 schreef JDude het volgende:
Wat hij zegt. Maar zo weer weg. Stadje in en straks naar Rowwen Heze. Maar dat kennen jullie Randstedelingen vast niet.
Just testingquote:
kom je mij beter maken?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:44 schreef Mokster het volgende:
Ik ga de allerlaatste klusjes uitvoeren.
Succes, dame.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:44 schreef Mokster het volgende:
Ik ga de allerlaatste klusjes uitvoeren.
Nee. Daar is geen redden meer aan...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef nixxx het volgende:
kom je mij beter maken?
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Daar is geen redden meer aan...
Dan hebben ze het niet goed (genoeg) gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:53 schreef Christine het volgende:
Mijn arm is blauw van het prikken.
Het doet ook pijnquote:Op woensdag 13 december 2006 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan hebben ze het niet goed (genoeg) gedaan.
Bloedonderzoek ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom moesten ze prikken dan Christine? Onderzoek ofzo?
Ik heb mijn college van morgen afgezegdquote:
Gelukkig maar, als 't wel zo zou zijn zou 't nog geen ramp betekenen natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 19:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Bloedonderzoek ja.
De zuster was trouwens wel heel lief voor me, omdat ze ook merkte dat ik enorm nerveus was. Maar ik ben niet flauw gevallen..
Nouja, ik had een beetje haast omdat de monteur van de CV op de stoep zou staan.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als 't wel zo zou zijn zou 't nog geen ramp betekenen natuurlijk
Ohquote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ik had een beetje haast omdat de monteur van de CV op de stoep zou staan.
Maar ik heb het allemaal gered. Alleen is nu mijn arm blauw.
nee hoor, maar vandaag kon ik voor het eerst pas echt werkzaamheden verrichten ipv droog dingen doen en informatie lezen ed.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Werken doordeweeks valt je dus eigenlijk best tegen
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:13 schreef Christine het volgende:
Nee, hij kwam netjes om 13.00 uur zoals afgesproken.
Geinige man ook, alleen werd zijn autoruit ingeslagen toen hij bij ons aan de CV aan het sleutelen was. Fijne buurt he?.
Ik heb nu al ruzie met mn projectleider, laat staan als ik een dag vrij neem. Ik wilde vrijdag vrij nemen maar dat lijkt me ook een erg slecht idee.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb mijn college van morgen afgezegd.
En waarschijnlijk ga ik mijn cursus-met-presentatie van morgen ook afzeggen.
En de hele dag in bed blijven liggen..
Gelukkig maar, ik hoopte niet dat je nu al erachter was gekomen dat je een verkeerde keuze had gemaaktquote:Op woensdag 13 december 2006 19:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee hoor, maar vandaag kon ik voor het eerst pas echt werkzaamheden verrichten ipv droog dingen doen en informatie lezen ed.
werken is leuk![]()
Geen idee... dat heb ik niet gevraagd.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Netjes dat hij op tijd gekomen was, maar ontzettend klote voor die vent toen hij weer weg wilde rijden. Wat had hij in z'n auto wat anderen aantrok dan?
dat had ik de eerste 2 dagen wel. Alleen maar dingen lezen, niets concreets. Dat is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik hoopte niet dat je nu al erachter was gekomen dat je een verkeerde keuze had gemaakt
Terwijl je wel honger hebt?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
omdat ik na 1,5 hap vol zit![]()
nee, terwijl ik wel honger heb, maar ik eet gewoon altijd slechtquote:Op woensdag 13 december 2006 19:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Terwijl je wel honger hebt?
Of heb je anorexia?.
in mijn miniscule vriezertje past een half brood 1 pizza en nog iets kleins.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:34 schreef Christine het volgende:
Dan stop je de kliekjes in de vriezer. Klaar..
Heb je ook gelijk eten voor de volgende keer als je geen zin hebt om te koken.
Of prop het in zo'n ijsblokjesvorm, dan heb je het gelijk in deelblokjes.
ja en dan moet ik de rest van de zak met aardappeltjes weggooien want de hele week gekookte aardappeltjes is vies. En hetzelfde geldt voor de spruitjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef Christine het volgende:
Je kunt ook een halve aardappel en twee spruitjes koken.
Ja, in haar buurt hoort het bij eieren gooien te blijven.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Q. het volgende:
Autoramen inslaan dat verwacht je bij mij in de buurt..
Ik zit 't ook te kijken, geweldig hoe een demissionair kabinet nog zoveel problemen kan veroorzakenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand een pizzaatje voor die kabinetslui? Ze zitten al 8 uur lang te lullen
wanneer kunnen we weer stemmen?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zit 't ook te kijken, geweldig hoe een demissionair kabinet nog zoveel problemen kan veroorzaken
De twee mixen dus.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef CherryLips het volgende:
oja, ik denk dat pinda's bij mij het tegenovergestelde effect hebben van pepernoten.
Heb je daar nog geen PM van em over gekregen?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
DIe pot B&J van dawg voor mij, waar is die af te halen?
Nee.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je daar nog geen PM van em over gekregen?
Ik ben bang dat je dan toch echt bij dawg zal moeten zijn. Ik heb hem slechts herinnerd aan de verplichting.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
DIe pot B&J van dawg voor mij, waar is die af te halen?
Gebeurt weer regelmatig in Kanaleneiland de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Q. het volgende:
Autoramen inslaan dat verwacht je bij mij in de buurt..
Hier vlakbij is sportpark Welgelegen, vlak achter de Jaarbeurs, daar loopt een straatje wat in het midden is afgesloten voor auto's. Er is geen plek in Utrecht waar zo veel autoinbraken zijn als daar.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gebeurt weer regelmatig in Kanaleneiland de laatste tijd.
Bijna kerst, die lui moeten ook aan hun kerstkadootjes komenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gebeurt weer regelmatig in Kanaleneiland de laatste tijd.
Pak een scheermesje, kijk naar je pols en kras,wel in de lengte hequote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Oeh! Gratis advies!
Nou, zeg eens?
Wat moet ik doen?
Dolletjes. Mijn zusje is afgelopen weekend geweest in Apeldoorn.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen eindelijk naar racoon int vredenburg
Tof. Vredenburg (grote zaal) is een leuke zaal voor een band van de grootte van Racoonquote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb er vorige week nog op het podium gestaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof. Vredenburg (grote zaal) is een leuke zaal voor een band van de grootte van Racoon.
Ook tof. Beviel het geluid een beetje?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Never mind...
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Stomme cookies.
Je kunt tegenwoordig niet eens meer ongemerkt iemands computer kapen.quote:
Het zaalgeluid bedoel ik dusquote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Geluid? Er kwamen geen versterkers aan te pas. De akoestiek was wel prima.
Vriendinnetje van me gaat ook!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Koortrutje!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zong daar. Het was een concert van het USKO.
Ja dat zeg ik dat ik er naar toe gaquote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me gaat ook!
Postpixplsthxquote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar nu ga ik me toch maar eens klaarmaken voor het gala.
Het wordt ook niet al te laat, want morgenochtend mogen we in dode mensen gaan kijken.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef Q. het volgende:
Gala..
Op woensdagavond hoor je te slapen. En vroeg!
Ok, schrap daar de foto's maar van.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
morgenochtend mogen we in dode mensen gaan kijken.
Hoezo? Dit is een uitgelezen gelegenheid om jouw beeld in mijn ogen te updaten, en hoe beter dan wanneer je er op je best uit ziet?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tsk.Van jou had ik dat nou niet verwacht.
Nog een ander vriendinnetje ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dat ik er naar toe ga
Duh.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Christine het volgende:
Is het geld al wel overgemaakt?
Tuurlijk... het werkt altijd hetzelfde als het om vrouwen gaat. Eerst betalen, dan wordt de service pas geleverd...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Christine het volgende:
Is het geld al wel overgemaakt?
Dat doe ik niet. Maar als ik er een krijg verdienen AirwiN en nixxx er ook eentjequote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef Christine het volgende:
Waarom zou je trouwens hechten aan dat tagje?
Omdat Litpho er om gevraagd heeft. Dat ik 'm niet heb, dat boeit niet. Dat ze zijn vriendelijke verzoek negeren vind ik verwerpelijk!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef Christine het volgende:
Waarom zou je trouwens hechten aan dat tagje? Je hebt het toch gedaan voor het goede doel of voor c_c, dat is me om het even, niet om ermee te pronken?
Eerst vijftig euro neerleggen, daarna de vraag beantwoorden.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk... het werkt altijd hetzelfde als het om vrouwen gaat. Eerst betalen, dan wordt de service pas geleverd...![]()
Hoezo 'or'?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Eerst vijftig euro neerleggen, daarna de vraag beantwoorden.
"Suck or fuck?"
Vrouwen zijn zo simpel.
Uh-oh.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan wordt het 100 euro.
Hoeveel had je voor c_c neergelegd?
Wij hebben een scherpe prijs bedongen bedoel je!quote:
Korting voor het goede doelquote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben een scherpe prijs bedongen bedoel je!
Omdat dat zo hoort. Als ik ga stappen ga ik ook pas om twaalf uur van huis weg ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom beginnen studenten toch altijd zo laat met een feest?
Sorry, mijn commerciële kant wint 't nog altijd van mijn liefdadige kant...quote:
Ik zal het onthouden als ik morgen boven een half lijk sta.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat dat zo hoort. Als ik ga stappen ga ik ook pas om twaalf uur van huis weg ofzo.
Jamaar. Wanneer wilden jullie dit alles gaan doen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef AirwiN het volgende:
Het schiet nog niet op met mijn FOK! voor Fok. Net zoals het ook niet opschiet met de reactie van c_c. Toeval?
Ik ben een goed doel. Wat zeg ik, ik ben een fantástisch doelquote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef Christine het volgende:
Waarom zou je trouwens hechten aan dat tagje? Je hebt het toch gedaan voor het goede doel of voor c_c, dat is me om het even, niet om ermee te pronken?
Zo gauw we volledig hebben kortgesloten wát we gaan doen lijkt me een aardige eerste.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaar. Wanneer wilden jullie dit alles gaan doen dan?
Aanleggen... mikken...quote:Ik ben een goed doel. Wat zeg ik, ik ben een fantástisch doel.
Dat is een onderdeel van het 'verras ons' geheel. Jij bepaalt de tijd, de datum, de plaats en de activiteit. Daarna zeggen wij dat we op een anders tijdstip op een andere dag, op een andere plek iets anders willen ondernemen!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Jamaar. Wanneer wilden jullie dit alles gaan doen dan?
Wat is er mis met kroeg-etentje?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw we volledig hebben kortgesloten wát we gaan doen lijkt me een aardige eerste.
[..]
Aanleggen... mikken...
Mannen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel van het 'verras ons' geheel. Jij bepaalt de tijd, de datum, de plaats en de activiteit. Daarna zeggen wij dat we op een anders tijdstip op een andere dag, op een andere plek iets anders willen ondernemen!
Sim-pel!![]()
Vooralsnog ligt het initiatief aan jouw zijde!quote:
College ook!quote:
ik geef toch net een suggestie?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooralsnog ligt het initiatief aan jouw zijde!![]()
quote:
Wat mij / ons betreft niks. Heb je nog specifieke eetgelegenheden / kroegen in gedachten?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik geef toch net een suggestie?.
Nog niet...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
*gaf.
An sich weinig, alhoewel het uiteraard een beetje een kroeg dient te zijn waar je je verstaanbaar kan maken. We gingen voor de goede gesprekken tenslottequote:Op woensdag 13 december 2006 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is er mis met kroeg-etentje?
Die zijn vast wel te vinden. Al denk ik dat jullie daar meer suggesties in kennen dan ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
An sich weinig, alhoewel het uiteraard een beetje een kroeg dient te zijn waar je je verstaanbaar kan maken. We gingen voor de goede gesprekken tenslotte.
Dat hangt er een beetje vanaf waar we afspreken. In Den Haag weet ik genoeg te vinden. Andere steden wordt moeilijker. Waar kom jij vandaan? Wellicht wel handig, met name voor Litpho, om wat centraler af te spreken?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zijn vast wel te vinden. Al denk ik dat jullie daar meer suggesties in kennen dan ik.
Rotterdam. Mij maakt het niets uit waar het is.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf waar we afspreken. In Den Haag weet ik genoeg te vinden. Andere steden wordt moeilijker. Waar kom jij vandaan? Wellicht wel handig, met name voor Litpho, om wat centraler af te spreken?
In dat geval stel ik voor om op AirwiN's Den Haag expertise te vertrouwen.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rotterdam. Mij maakt het niets uit waar het is.
Het wordt jouw feestje, jij kiest!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rotterdam. Mij maakt het niets uit waar het is.
Immer.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:18 schreef CherryLips het volgende:
zijn jullie sneaky plannetjes aan het afspreken?
Als jij posten op een wereldwijd leesbaar forum 'sneaky' noemt, wel ja...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:18 schreef CherryLips het volgende:
zijn jullie sneaky plannetjes aan het afspreken?
Goed plan, wat ik direct tot uitvoer ga brengen ook!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:24 schreef CherryLips het volgende:
hey, weet je wat? ik ga voor middernacht naar bed. hallelujah!
Ik heb het door gegeven.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef AirwiN het volgende:
Het schiet nog niet op met mijn FOK! voor Fok. Net zoals het ook niet opschiet met de reactie van c_c. Toeval?
Verdonk is naar Integratie en Jeugdzorgquote:Op donderdag 14 december 2006 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Licht me in, ik had geen tijd naar de tv te loeren.
NIET.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verdonk is naar Integratie en Jeugdzorg.
. Vreemdelingenzaken naar Hirsch Ballin (CDA). Verder worden uitgeprocedeerde asielzoekers met gezinnen voorlopig niet uitgezet. De rest gaat dus vooralsnog gewoon door
.
Niet om advocaat van de duivel te spelen, maar als er íets is wat dat bureaucratische gedrocht nodig heeft, is het wel iemand met een 'Befehl ist Befehl, Arbeit macht frei' instelling.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
NIET.
NAAR.
JEUGDZORG.
GODVERDOMME.
Eens is.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
NIET.
NAAR.
JEUGDZORG.
GODVERDOMME.
Ik snap niet veel van politiek enzo, maar moeten die plekken niet heel binnenkort bemand worden door nieuwe mensen? Dus de kans is groot dat ze er binnenkort weer af is toch? Ja toch? Toch?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Eens is.
Daar zat er nu net voortgang in de veranderingen en leek het beter te gaan. Nee, dat is een goed moment om "Ik voer alleen de wet uit"-Verdonk erop te zetten
Ja, dit is tijdelijk en ceremonieel enzo. Tenzij we opnieuw moeten stemmen, omdat Balkenende zn ego te groot is.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap niet veel van politiek enzo, maar moeten die plekken niet heel binnenkort bemand worden door nieuwe mensen? Dus de kans is groot dat ze er binnenkort weer af is toch? Ja toch? Toch?
Als dat gebeurt, gaan dan niet nóg meer mensen op de SP stemmen?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, dit is tijdelijk en ceremonieel enzo. Tenzij we opnieuw moeten stemmen, omdat Balkenende zn eo te groot is.
Met een beetje geluk splitst de SP zich over een paar maanden, en is de volgende stemronde helemaal onmogelijkquote:Op donderdag 14 december 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, gaan dan niet nóg meer mensen op de SP stemmen?.
Hewatwaaromgaanzesplitsendan?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Met een beetje geluk splitst de SP zich over een paar maanden, en is de volgende stemronde helemaal onmogelijk
Ze zijn ineens groot, dus nu zullen ze wel last krijgen van de bijbehorende waanquote:Op donderdag 14 december 2006 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hewatwaaromgaanzesplitsendan?
Dat scheelt, vandaag wisten de politici ook al niet meer hoe het hoort, dus je bevindt je in goed gezelschapquote:Politiek is echt onbegrijpelijk voor een simpel meisje als ik.
Neh. Positief blijvenquote:Op donderdag 14 december 2006 02:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Ze zijn ineens groot, dus nu zullen ze wel last krijgen van de bijbehorende waan
[..]
Mooiquote:Dat scheelt, vandaag wisten de politici ook al niet meer hoe het hoort, dus je bevindt je in goed gezelschap
ahhhhh.quote:Op donderdag 14 december 2006 06:59 schreef Q. het volgende:
Ik nie wil.
Dank. Vandaag kijken of ik morgen vrij durf te nemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 07:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ahhhhh.
Succes dan vandaag
ik moet deze maand nog 1 dag vrij nemen, maar kweet niet welkequote:Op donderdag 14 december 2006 07:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dank. Vandaag kijken of ik morgen vrij durf te nemen..
geen emmer meer nodig ?quote:Op donderdag 14 december 2006 07:05 schreef nixxx het volgende:
nou.. ik voel me wel weer beter.. nog niet 100%, maar toch maar werken vandaag
Ik heb nog 7 adv dagen over maar ik kan gewoon niet vrij nemen ivm de drukte. Die dagen ben ik dus kwijt. Leuk!quote:Op donderdag 14 december 2006 07:04 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik moet deze maand nog 1 dag vrij nemen, maar kweet niet welke![]()
heb een hekel aan te veel dagen achter elkaar vrij als je toch niets kunt plannen of niet op vakantie kunt![]()
ok, dat is wel kut dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 07:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog 7 adv dagen over maar ik kan gewoon niet vrij nemen ivm de drukte. Die dagen ben ik dus kwijt. Leuk!![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Marijnissen heeft maar de held te zijn die dit land op grootste niveau's gaat krijgen.
Mooi.
nee.. trein!quote:
Echt een goed ding, dat stemrecht voor vrouwen!quote:Op donderdag 14 december 2006 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Neh. Positief blijven. Ik heb vandaag mijn hele sarcastische cynische blik op het leven de deur uit gegooid, dus Verdonk heeft binnenkort maar te vertrekken en Marijnissen heeft maar de held te zijn die dit land op grootste niveau's gaat krijgen.
Hebben vrouwen rechten?quote:Op donderdag 14 december 2006 08:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt een goed ding, dat stemrecht voor vrouwen!![]()
Sinds 18 december 1979 zijn vrouwen in alle opzichten gelijk aan de man volgens het Verdrag inzake de Uitbanning van alle Vormen van Discriminatie van Vrouwen.quote:
Jezus, wat een onzin! Wie heeft dat nou weer bedacht?quote:Op donderdag 14 december 2006 08:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds 18 december 1979 zijn vrouwen in alle opzichten gelijk aan de man volgens het Verdrag inzake de Uitbanning van alle Vormen van Discriminatie van Vrouwen.
De Verenigde Nazi's Naties natuurlijk!quote:Op donderdag 14 december 2006 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Jezus, wat een onzin! Wie heeft dat nou weer bedacht?
Meteen afschaffen die onzin!quote:Op donderdag 14 december 2006 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Verenigde Nazi's Naties natuurlijk!
das niet erg tofquote:Op donderdag 14 december 2006 07:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog 7 adv dagen over maar ik kan gewoon niet vrij nemen ivm de drukte. Die dagen ben ik dus kwijt. Leuk!![]()
Ik niet, dan mag ik gewoon werken.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet erg tof
hier gelukkig nog 1 1/2 weekje werken en dan eventjes stoomafblazen tussen de kerst en na nieuwjaar
Ik heb volgende week vrijdag een tentamen. Hopelijk lukt het me om volgende week te studeren tussen alle verhuisdozen (als het goed is ga ik zaterdag over naar Haarlem, maar ik moet nog best veel nieuwe meubels hebben...).quote:Op donderdag 14 december 2006 08:59 schreef Ynske het volgende:
Heey moks, hoestie nu met je studie?
Tof joh... lekker winkelen!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 09:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vrijdag een tentamen. Hopelijk lukt het me om volgende week te studeren tussen alle verhuisdozen (als het goed is ga ik zaterdag over naar Haarlem, maar ik moet nog best veel nieuwe meubels hebben...).
Yes!! Ik heb behoorlijk veel geld over, dus ik ga uitgebreid shoppen voor meubels en toebehoren.quote:
hier het vriendelijke verzoek wat energie op te bouwen voor volgend jaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
Ik mag geen vrij nemen tussen kerst en oud&nieuw, teveel collega's zijn al vrij
dat is altijd leukquote:Op donderdag 14 december 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yes!! Ik heb behoorlijk veel geld over, dus ik ga uitgebreid shoppen voor meubels en toebehoren.
Ik heb geen cent dus het is maar goed dat ik veel moet werken.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yes!! Ik heb behoorlijk veel geld over, dus ik ga uitgebreid shoppen voor meubels en toebehoren.
Werken is goed voor je.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen cent dus het is maar goed dat ik veel moet werken.
Ah, toch wel netjes dat ze dat dan aan je verzoekenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier het vriendelijke verzoek wat energie op te bouwen voor volgend jaar.
alles is gesloten, alleen wel de vraag om alles voor de korte vakantie op te lossen wat nog ligt
euhm danneh hebben we een probleem ofzo? iig niet dat van mij heb ik beslotenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, toch wel netjes dat ze dat dan aan je verzoeken. Maarja, als je 't niet redt wat er nog ligt, wat dan?
Gotta love it!quote:Op donderdag 14 december 2006 09:36 schreef Twisted_fok het volgende:
2e ronde kaakchirurg ging wat minder.
Plus dat de beste man een ontsteking ontdekte, hiep hoi. Kan ik weer nar de tandarts/kaakchirug.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu na- en voorpret tegelijk.
Dat vroeg ik me nog af net op de terugweg, maar daarna ging m'n aandacht naar het verkrijgen van pijnstillers.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
En nee, ik heb nog niks gehoord. Daarom heb jij ook nog niks gehoord...
Yup, ik heb ook al twee keer gebeld met mijn contactpersoon. Er waren twee managers bij het assessment maar die hebben het beide nogal druk is het verhaal.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nog af net op de terugweg, maar daarna ging m'n aandacht naar het verkrijgen van pijnstillers.
Maar dat duurt wel lang dan toch![]()
In dit soort situaties vraag ik me altijd af hoe positief je moet zijn. Ik hoop wel dat die vriend in de goede richting zit though.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ik heb ook al twee keer gebeld met mijn contactpersoon. Er waren twee managers bij het assessment maar die hebben het beide nogal druk is het verhaal.Zoals een vriend van mij positief opmerkte: ze zijn gewoon al bezig met het opmaken van je aanbieding...
![]()
Dan delen we die perceptie. Mijn verwachtingen zijn flink aan het dalen moet ik bekennen...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In dit soort situaties vraag ik me altijd af hoe positief je moet zijn. Ik hoop wel dat die vriend in de goede richting zit though.
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan delen we die perceptie. Mijn verwachtingen zijn flink aan het dalen moet ik bekennen...
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]voor jou ook dan.
Heb je nog wel een indicatie gekregen wanneer je dan wel wat te horen krijgt of dat ook niet?
Ik hoop 't ook... Maar ik verwacht morgen gewoon definitief uitsluitsel te hebben.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoop dat er morgen goed nieuws is dan. Anders kun je jezelf nog een weekend opvreten.
Ze weten dat ik een aanbieding heb liggen, dus dat gaat morgen inderdaad de boodschap worden. Maar ik vind het ook niet meer dan fair om ze na het telefoontje van gister de tijd te geven om te reageren. Hoe belangrijk ik het ook vind, ik kan niet in hun agenda kijken. Dus weet ik ook niet waar ze nog meer mee bezig zijn. Het werkt vast niet mee om ze dan op te gaan lopen jagen...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef Christine het volgende:
Kan je niet morgen bellen met de mededeling dat je een ander heeeeel aantrekkelijk aanbod hebt gehad, dat je dat maandag moet doorgeven, maar dit net iets liever wil, dus dat je direct uitsluitsel wil?
Ik verwacht eerlijk gezegd dat een heleboel proteststemmers op de SP aardig zijn geschrokken van het feit dat het nu een grote partij isquote:Op donderdag 14 december 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, gaan dan niet nóg meer mensen op de SP stemmen?.
Je zou natuurlijk ergens een leuke vent met kinderen vandaan kunnen trekkenquote:Op donderdag 14 december 2006 10:47 schreef Mokster het volgende:
Volledig hypothetisch trouwens. Die kleinkinderen. Gezien het feit dat de kans nihil is dat die er ook daadwerlijk gaan komen.
Dan maar hopen dat die kleinkinderen niet zo bijdehand zijn dat ze dan gaan vragen of jij dan ook verantwoordelijk bent geweest voor al die moties van wantrouwen en afkeuring...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:47 schreef Mokster het volgende:
Ik kan in ieder geval later aan mijn kleinkinderen vertellen dat ik een van de meest controversiële ministers in de Nederlandse geschiedenis van adviesnota's en spreekteksten heb voorzien.
Ik ben er slechts bij één zeer nauw betrokken geweest.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:49 schreef AirwiN het volgende:
Dan maar hopen dat die kleinkinderen niet zo bijdehand zijn dat ze dan gaan vragen of jij dan ook verantwoordelijk bent geweest voor al die moties van wantrouwen en afkeuring...![]()
Daar zou je uit kunnen concluderen dat je bij die anderen ook wel enige relevante mate van betrokkenheid hebt gehad...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben er slechts bij één zeer nauw betrokken geweest.![]()
Oh, je wilt dus geen leuk gezinnetje stichten in Nederland?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:47 schreef Mokster het volgende:
Volledig hypothetisch trouwens. Die kleinkinderen. Gezien het feit dat de kans nihil is dat die er ook daadwerlijk gaan komen.
Mijn neiging om op jongere heerschappen te vallen heeft als groot voordeel dat ze over het algemeen nog niet van kinderen zijn voorzien.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:49 schreef Litpho het volgende:
Je zou natuurlijk ergens een leuke vent met kinderen vandaan kunnen trekken.
Nee. Ik wil eindigen op een tropisch eiland met een harem vol jonge vitale mannen die mij adoreren.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, je wilt dus geen leuk gezinnetje stichten in Nederland?
Maar wel van hyperactieve hormonen met bijbehorende zaadlozingen...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn neiging om op jongere heerschappen te vallen heeft als groot voordeel dat ze over het algemeen nog niet van kinderen zijn voorzien.
En daar heb je direct het allergrootste voordeel mee te pakken (even uitgaande van de situatie dat er geen sprake is van vroeg- of voortijdige zaadlozingen).quote:Op donderdag 14 december 2006 11:05 schreef AirwiN het volgende:
Maar wel van hyperactieve hormonen met bijbehorende zaadlozingen...![]()
Dat heb je natuurlijk ten dele zelf in de hand.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
En daar heb je direct het allergrootste voordeel mee te pakken (even uitgaande van de situatie dat er geen sprake is van vroeg- of voortijdige zaadlozingen).![]()
Of elders. Al naar de gelang de wijze waarop de situatie zich verder ontspint.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:11 schreef Litpho het volgende:
Dat heb je natuurlijk ten dele zelf in de hand.
Ik doelde vooral op het feit dat ook jonge mannetjes ook prima in staat zijn om jouw gewillige eitjes te bevruchten...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
En daar heb je direct het allergrootste voordeel mee te pakken (even uitgaande van de situatie dat er geen sprake is van vroeg- of voortijdige zaadlozingen).![]()
Mijn eitjes zijn stukken minder gewillig dan de rest van mijn lichaam.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik doelde vooral op het feit dat ook jonge mannetjes ook prima in staat zijn om jouw gewillige eitjes te bevruchten...
Het is maar net of je de inspanning of het eindresultaat als uitgangspunt neemt natuurlijk!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn eitjes zijn stukken minder gewillig dan de rest van mijn lichaam.
Zeg, je bent toch geen zachtgekookt eitje?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Foei Moks
Wat ik ervan begrijp is dat je dus waarschijnlijk single blijft, en je laat adoreren door sportieve mannen en/of vrouwen
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, je bent toch geen zachtgekookt eitje?
Ik had nog paaseitjes gevuld met advocaat in de kast liggenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:27 schreef Christine het volgende:
Hee! Ik heb geen idee...
Ik wil alleen maar eitjes..
Advocaten komen wel vaker met een goede Ei'squote:Op donderdag 14 december 2006 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had nog paaseitjes gevuld met advocaat in de kast liggen
wat heb je gesnoven/gebruikt?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Advocaten komen wel vaker met een goede Ei's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |