hmm... dan kan je het ook omdraaien heaquote:Op woensdag 13 december 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zeg: Kleinzerigheid van de mannen.
Maar goed, ik zeur er niet over, ik bek gewoon iedereen af de gehele week. Dan weten ze genoeg.
Geweldige FPquote:Op woensdag 13 december 2006 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat als een man ongesteld was, hij het niet zou merken, en
een kind krijgen is helemaaaaal een lachertje
![]()
mooie FP toch?
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:19 schreef Litpho het volgende:
In reactie op bovenstaande post:
Er komt zo een vrouw vertellen hoe juist mannen kleinzerig zijn en bij het minste of geringste griepje bij wijze van spreken met de duim in de mond en een dekentje om de arm voor de tv zitten terwijl "mama" ze soep voert.
ja, tis echt te erg voor woorden gewoonquote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn we zo voorspellend?
Wat erg. Je hebt nog gelijk ook.![]()
Ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik durf er te weinig over te zeggen. Maar als ik sommige verhalen lees dan denk ik idd ook jeetje wat ben je kleinzerig bezig.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:24 schreef GSbrder het volgende:
hahahahaha.. nice
ach.. misschien zijn er inderdaad kleinzerige mannen, maar
zo zijn er ook vrouwen die na 3 maanden zwangerschap al niet meer kunnen fietsen, een
kussentje nodig hebben en "het allemaal maar te zwaar voor ze wordt"
Geloof me ongesteld zijn is alles behalve prettig. Je kunt echt behoorlijk vergaan van de pijn. Wat bij mij overigens geen reden tot ziek thuis blijven is. Maar verkrampingen van je baarmoeder is alles behalve lekker en aangenaam.quote:we'll never know, maar het is zo lastig om te zeggen: nee, jullie zijn kleinzerig.. kijk maar eens
als jullie ongesteld worden...![]()
Nou geen sex meer voor jou dusquote:zo'n zaadlozing is ook geen pretje![]()
![]()
Klopt. maar zwangerschap lijkt me ietsje zwaarder dan een lullige verkoudheid.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:24 schreef GSbrder het volgende:
hahahahaha.. nice
ach.. misschien zijn er inderdaad kleinzerige mannen, maar
zo zijn er ook vrouwen die na 3 maanden zwangerschap al niet meer kunnen fietsen, een
kussentje nodig hebben en "het allemaal maar te zwaar voor ze wordt"
we'll never know, maar het is zo lastig om te zeggen: nee, jullie zijn kleinzerig.. kijk maar eens
als jullie ongesteld worden...![]()
zo'n zaadlozing is ook geen pretje![]()
![]()
man moet ook zeggen: je ziet er NU schitterend uit... niet.. je bent mooi, ook al weeg je 150 kgquote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef vencodark het volgende:
Denk dat vrouwen met een gezin gewoon minder snel tijd maken voor hun lijf en als ze eenmaal een man hebben zal die altijd zeggen: ik vind je mooi zoals je bent. Waarom dan ervoor werken?![]()
Dat komt natuurlijk ook omdat de meeste vrouwen gewoon lui zijn en liever op die dikke hol blijven zitten!! Terwijl ze ook gewoon keurig netjes de krant kunnen strijken en zorgen dat er eten op tafel komt wat een beetje is binnen te houden.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef denka het volgende:
waarom worden vrouwen na hun 30ste zo dik??
Zie je van die lekkere goed uitziende dertigers (gezicht en zo dan..) kijk je na de rest van het figuur zijn het dikke mormels met een vette kont en kwabbels overalWat een verderf denk ik dan want als ze nog een goed figuurtje hadden dan waren ze nog neukbaar..
Kom nu niet met het kinderenverhaal etc..daardoor hoef je niet vet te worden..
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef rieski het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook omdat de meeste vrouwen gewoon lui zijn en liever op die dikke hol blijven zitten!! Terwijl ze ook gewoon keurig netjes de krant kunnen strijken en zorgen dat er eten op tafel komt wat een beetje is binnen te houden.
Go on![]()
Nah ja, ik haal een vooroordeel naar voren. Maar volgens mij hoor ik de dingen die ik écht hoor. Maar ik ben een vrouw, misschien hoor ik, zonder dat ik het weet, ook wel de dingen die ik wil horen.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef GSbrder het volgende:
jij bent de vrouw, schat.. vertel het ons maar
wel ingewikkeld ja...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ik haal een vooroordeel naar voren. Maar volgens mij hoor ik de dingen die ik écht hoor. Maar ik ben een vrouw, misschien hoor ik, zonder dat ik het weet, ook wel de dingen die ik wil horen.Ingewikkeld.
Ben gewoon een schychofreenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
wel ingewikkeld ja...
ik snap het niet echt.. je hoort de dingen die je hoort, maar soms ook die je wilt horen![]()
da's wel lastig...
schizofreenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben gewoon een schychofreen(of hoe schrijf je dat?)
daar heeft God de plastuit voor uitgevondenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:43 schreef rieski het volgende:
Maar goed...
Jullie willen ook allemaal staand plassen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |