Ah, toch wel netjes dat ze dat dan aan je verzoekenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier het vriendelijke verzoek wat energie op te bouwen voor volgend jaar.
alles is gesloten, alleen wel de vraag om alles voor de korte vakantie op te lossen wat nog ligt
euhm danneh hebben we een probleem ofzo? iig niet dat van mij heb ik beslotenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, toch wel netjes dat ze dat dan aan je verzoeken. Maarja, als je 't niet redt wat er nog ligt, wat dan?
Gotta love it!quote:Op donderdag 14 december 2006 09:36 schreef Twisted_fok het volgende:
2e ronde kaakchirurg ging wat minder.
Plus dat de beste man een ontsteking ontdekte, hiep hoi. Kan ik weer nar de tandarts/kaakchirug.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu na- en voorpret tegelijk.
Dat vroeg ik me nog af net op de terugweg, maar daarna ging m'n aandacht naar het verkrijgen van pijnstillers.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
En nee, ik heb nog niks gehoord. Daarom heb jij ook nog niks gehoord...
Yup, ik heb ook al twee keer gebeld met mijn contactpersoon. Er waren twee managers bij het assessment maar die hebben het beide nogal druk is het verhaal.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nog af net op de terugweg, maar daarna ging m'n aandacht naar het verkrijgen van pijnstillers.
Maar dat duurt wel lang dan toch![]()
In dit soort situaties vraag ik me altijd af hoe positief je moet zijn. Ik hoop wel dat die vriend in de goede richting zit though.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ik heb ook al twee keer gebeld met mijn contactpersoon. Er waren twee managers bij het assessment maar die hebben het beide nogal druk is het verhaal.Zoals een vriend van mij positief opmerkte: ze zijn gewoon al bezig met het opmaken van je aanbieding...
![]()
Dan delen we die perceptie. Mijn verwachtingen zijn flink aan het dalen moet ik bekennen...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In dit soort situaties vraag ik me altijd af hoe positief je moet zijn. Ik hoop wel dat die vriend in de goede richting zit though.
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan delen we die perceptie. Mijn verwachtingen zijn flink aan het dalen moet ik bekennen...
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]voor jou ook dan.
Heb je nog wel een indicatie gekregen wanneer je dan wel wat te horen krijgt of dat ook niet?
Ik hoop 't ook... Maar ik verwacht morgen gewoon definitief uitsluitsel te hebben.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoop dat er morgen goed nieuws is dan. Anders kun je jezelf nog een weekend opvreten.
Ze weten dat ik een aanbieding heb liggen, dus dat gaat morgen inderdaad de boodschap worden. Maar ik vind het ook niet meer dan fair om ze na het telefoontje van gister de tijd te geven om te reageren. Hoe belangrijk ik het ook vind, ik kan niet in hun agenda kijken. Dus weet ik ook niet waar ze nog meer mee bezig zijn. Het werkt vast niet mee om ze dan op te gaan lopen jagen...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef Christine het volgende:
Kan je niet morgen bellen met de mededeling dat je een ander heeeeel aantrekkelijk aanbod hebt gehad, dat je dat maandag moet doorgeven, maar dit net iets liever wil, dus dat je direct uitsluitsel wil?
Ik verwacht eerlijk gezegd dat een heleboel proteststemmers op de SP aardig zijn geschrokken van het feit dat het nu een grote partij isquote:Op donderdag 14 december 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, gaan dan niet nóg meer mensen op de SP stemmen?.
Je zou natuurlijk ergens een leuke vent met kinderen vandaan kunnen trekkenquote:Op donderdag 14 december 2006 10:47 schreef Mokster het volgende:
Volledig hypothetisch trouwens. Die kleinkinderen. Gezien het feit dat de kans nihil is dat die er ook daadwerlijk gaan komen.
Dan maar hopen dat die kleinkinderen niet zo bijdehand zijn dat ze dan gaan vragen of jij dan ook verantwoordelijk bent geweest voor al die moties van wantrouwen en afkeuring...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:47 schreef Mokster het volgende:
Ik kan in ieder geval later aan mijn kleinkinderen vertellen dat ik een van de meest controversiële ministers in de Nederlandse geschiedenis van adviesnota's en spreekteksten heb voorzien.
Ik ben er slechts bij één zeer nauw betrokken geweest.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:49 schreef AirwiN het volgende:
Dan maar hopen dat die kleinkinderen niet zo bijdehand zijn dat ze dan gaan vragen of jij dan ook verantwoordelijk bent geweest voor al die moties van wantrouwen en afkeuring...![]()
Daar zou je uit kunnen concluderen dat je bij die anderen ook wel enige relevante mate van betrokkenheid hebt gehad...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben er slechts bij één zeer nauw betrokken geweest.![]()
Oh, je wilt dus geen leuk gezinnetje stichten in Nederland?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:47 schreef Mokster het volgende:
Volledig hypothetisch trouwens. Die kleinkinderen. Gezien het feit dat de kans nihil is dat die er ook daadwerlijk gaan komen.
Mijn neiging om op jongere heerschappen te vallen heeft als groot voordeel dat ze over het algemeen nog niet van kinderen zijn voorzien.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:49 schreef Litpho het volgende:
Je zou natuurlijk ergens een leuke vent met kinderen vandaan kunnen trekken.
Nee. Ik wil eindigen op een tropisch eiland met een harem vol jonge vitale mannen die mij adoreren.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, je wilt dus geen leuk gezinnetje stichten in Nederland?
Maar wel van hyperactieve hormonen met bijbehorende zaadlozingen...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn neiging om op jongere heerschappen te vallen heeft als groot voordeel dat ze over het algemeen nog niet van kinderen zijn voorzien.
En daar heb je direct het allergrootste voordeel mee te pakken (even uitgaande van de situatie dat er geen sprake is van vroeg- of voortijdige zaadlozingen).quote:Op donderdag 14 december 2006 11:05 schreef AirwiN het volgende:
Maar wel van hyperactieve hormonen met bijbehorende zaadlozingen...![]()
Dat heb je natuurlijk ten dele zelf in de hand.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
En daar heb je direct het allergrootste voordeel mee te pakken (even uitgaande van de situatie dat er geen sprake is van vroeg- of voortijdige zaadlozingen).![]()
Of elders. Al naar de gelang de wijze waarop de situatie zich verder ontspint.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:11 schreef Litpho het volgende:
Dat heb je natuurlijk ten dele zelf in de hand.
Ik doelde vooral op het feit dat ook jonge mannetjes ook prima in staat zijn om jouw gewillige eitjes te bevruchten...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
En daar heb je direct het allergrootste voordeel mee te pakken (even uitgaande van de situatie dat er geen sprake is van vroeg- of voortijdige zaadlozingen).![]()
Mijn eitjes zijn stukken minder gewillig dan de rest van mijn lichaam.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik doelde vooral op het feit dat ook jonge mannetjes ook prima in staat zijn om jouw gewillige eitjes te bevruchten...
Het is maar net of je de inspanning of het eindresultaat als uitgangspunt neemt natuurlijk!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn eitjes zijn stukken minder gewillig dan de rest van mijn lichaam.
Zeg, je bent toch geen zachtgekookt eitje?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Foei Moks
Wat ik ervan begrijp is dat je dus waarschijnlijk single blijft, en je laat adoreren door sportieve mannen en/of vrouwen
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, je bent toch geen zachtgekookt eitje?
Ik had nog paaseitjes gevuld met advocaat in de kast liggenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:27 schreef Christine het volgende:
Hee! Ik heb geen idee...
Ik wil alleen maar eitjes..
Advocaten komen wel vaker met een goede Ei'squote:Op donderdag 14 december 2006 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had nog paaseitjes gevuld met advocaat in de kast liggen
wat heb je gesnoven/gebruikt?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Advocaten komen wel vaker met een goede Ei's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |