dat had ik de eerste 2 dagen wel. Alleen maar dingen lezen, niets concreets. Dat is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik hoopte niet dat je nu al erachter was gekomen dat je een verkeerde keuze had gemaakt
Terwijl je wel honger hebt?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
omdat ik na 1,5 hap vol zit![]()
nee, terwijl ik wel honger heb, maar ik eet gewoon altijd slechtquote:Op woensdag 13 december 2006 19:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Terwijl je wel honger hebt?
Of heb je anorexia?.
in mijn miniscule vriezertje past een half brood 1 pizza en nog iets kleins.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:34 schreef Christine het volgende:
Dan stop je de kliekjes in de vriezer. Klaar..
Heb je ook gelijk eten voor de volgende keer als je geen zin hebt om te koken.
Of prop het in zo'n ijsblokjesvorm, dan heb je het gelijk in deelblokjes.
ja en dan moet ik de rest van de zak met aardappeltjes weggooien want de hele week gekookte aardappeltjes is vies. En hetzelfde geldt voor de spruitjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef Christine het volgende:
Je kunt ook een halve aardappel en twee spruitjes koken.
Ja, in haar buurt hoort het bij eieren gooien te blijven.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Q. het volgende:
Autoramen inslaan dat verwacht je bij mij in de buurt..
Ik zit 't ook te kijken, geweldig hoe een demissionair kabinet nog zoveel problemen kan veroorzakenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand een pizzaatje voor die kabinetslui? Ze zitten al 8 uur lang te lullen
wanneer kunnen we weer stemmen?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zit 't ook te kijken, geweldig hoe een demissionair kabinet nog zoveel problemen kan veroorzaken
De twee mixen dus.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef CherryLips het volgende:
oja, ik denk dat pinda's bij mij het tegenovergestelde effect hebben van pepernoten.
Heb je daar nog geen PM van em over gekregen?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
DIe pot B&J van dawg voor mij, waar is die af te halen?
Nee.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je daar nog geen PM van em over gekregen?
Ik ben bang dat je dan toch echt bij dawg zal moeten zijn. Ik heb hem slechts herinnerd aan de verplichting.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
DIe pot B&J van dawg voor mij, waar is die af te halen?
Gebeurt weer regelmatig in Kanaleneiland de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Q. het volgende:
Autoramen inslaan dat verwacht je bij mij in de buurt..
Hier vlakbij is sportpark Welgelegen, vlak achter de Jaarbeurs, daar loopt een straatje wat in het midden is afgesloten voor auto's. Er is geen plek in Utrecht waar zo veel autoinbraken zijn als daar.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gebeurt weer regelmatig in Kanaleneiland de laatste tijd.
Bijna kerst, die lui moeten ook aan hun kerstkadootjes komenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gebeurt weer regelmatig in Kanaleneiland de laatste tijd.
Pak een scheermesje, kijk naar je pols en kras,wel in de lengte hequote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Oeh! Gratis advies!
Nou, zeg eens?
Wat moet ik doen?
Dolletjes. Mijn zusje is afgelopen weekend geweest in Apeldoorn.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen eindelijk naar racoon int vredenburg
Tof. Vredenburg (grote zaal) is een leuke zaal voor een band van de grootte van Racoonquote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb er vorige week nog op het podium gestaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof. Vredenburg (grote zaal) is een leuke zaal voor een band van de grootte van Racoon.
Ook tof. Beviel het geluid een beetje?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Never mind...
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Stomme cookies.
Je kunt tegenwoordig niet eens meer ongemerkt iemands computer kapen.quote:
Het zaalgeluid bedoel ik dusquote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Geluid? Er kwamen geen versterkers aan te pas. De akoestiek was wel prima.
Vriendinnetje van me gaat ook!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Koortrutje!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zong daar. Het was een concert van het USKO.
Ja dat zeg ik dat ik er naar toe gaquote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me gaat ook!
Postpixplsthxquote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar nu ga ik me toch maar eens klaarmaken voor het gala.
Het wordt ook niet al te laat, want morgenochtend mogen we in dode mensen gaan kijken.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:31 schreef Q. het volgende:
Gala..
Op woensdagavond hoor je te slapen. En vroeg!
Ok, schrap daar de foto's maar van.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
morgenochtend mogen we in dode mensen gaan kijken.
Hoezo? Dit is een uitgelezen gelegenheid om jouw beeld in mijn ogen te updaten, en hoe beter dan wanneer je er op je best uit ziet?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tsk.Van jou had ik dat nou niet verwacht.
Nog een ander vriendinnetje ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dat ik er naar toe ga
Duh.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Christine het volgende:
Is het geld al wel overgemaakt?
Tuurlijk... het werkt altijd hetzelfde als het om vrouwen gaat. Eerst betalen, dan wordt de service pas geleverd...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Christine het volgende:
Is het geld al wel overgemaakt?
Dat doe ik niet. Maar als ik er een krijg verdienen AirwiN en nixxx er ook eentjequote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef Christine het volgende:
Waarom zou je trouwens hechten aan dat tagje?
Omdat Litpho er om gevraagd heeft. Dat ik 'm niet heb, dat boeit niet. Dat ze zijn vriendelijke verzoek negeren vind ik verwerpelijk!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef Christine het volgende:
Waarom zou je trouwens hechten aan dat tagje? Je hebt het toch gedaan voor het goede doel of voor c_c, dat is me om het even, niet om ermee te pronken?
Eerst vijftig euro neerleggen, daarna de vraag beantwoorden.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk... het werkt altijd hetzelfde als het om vrouwen gaat. Eerst betalen, dan wordt de service pas geleverd...![]()
Hoezo 'or'?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Eerst vijftig euro neerleggen, daarna de vraag beantwoorden.
"Suck or fuck?"
Vrouwen zijn zo simpel.
Uh-oh.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan wordt het 100 euro.
Hoeveel had je voor c_c neergelegd?
Wij hebben een scherpe prijs bedongen bedoel je!quote:
Korting voor het goede doelquote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben een scherpe prijs bedongen bedoel je!
Omdat dat zo hoort. Als ik ga stappen ga ik ook pas om twaalf uur van huis weg ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom beginnen studenten toch altijd zo laat met een feest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |