Serieus?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alle topics zijn toch gratis.
Knorretje dr latex pak.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar Danny dan mijn creditcard voor nodig had.
Misschien voor de kaakch...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar Danny dan mijn creditcard voor nodig had.
Daarom werkt ie zoveel.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Was jij anders topposter geworden dan?
Neem er nog eentje.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:06 schreef Mokster het volgende:
Ik zit me al een paar minuten af te vragen wat een toppo-ster is, maar ik zie dat ik het helemaal verkeerd lees...
er staat heul geen streepje tussen.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:06 schreef Mokster het volgende:
Ik zit me al een paar minuten af te vragen wat een toppo-ster is, maar ik zie dat ik het helemaal verkeerd lees...
Dat klopt. Maar zo las ik het dus wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:08 schreef Godlike02 het volgende:
er staat heul geen streepje tussen.
Dan zie je overal streepjes?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar zo las ik het dus wel.
Blond. Enzo.![]()
jaquote:Op woensdag 13 december 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zodat je kots er makkelijker af te vegen is?![]()
Exact.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef Godlike02 het volgende:
Lijkt me ook vervelend.
Er zijn al genoeg chinezen.![]()
Ik ben ziek en ik ga........... Fokken!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef nixxx het volgende:
een kopje thee en een paar crackers wordt mijn avondeten.. en de emmer onder handbereik..
Als ik alles drie keer moet doen zou ik ook moe worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef tirannetje24 het volgende:
nou, ik kom ook weer eens aangewaaid.
Druk druk druk
Moe moe moe
Niet eens tijd om te lezen wat jullie allemaal zo veel te vertellen hebben![]()
Moet toch eens dat stuk van timemanagement gaan lezen en Fok erin verwerken ofzo.
Ik wil vanavond eigenlijk naar de open dag van een nieuwe studie om 19u, maar kheb gewoon niet de energie nu.
De kans dat ik ook daadwerkelijk in februari met een nieuwe studie ga starten wordt steeds kleiner aangezien ik nog niet eens tijd heb voor mezelf...
* tirannetje24 schuift plan voor verdere studie eventjes wat verder door.
Of hebben jullie een beter advies, aangezien het gratis is![]()
het is niet erg inspannend.. een beter idee dan mijn originele planning.. squashenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ziek en ik ga........... Fokken!
Heul verstandig.![]()
Weet je hoe lastig dat schoonmaken is zo een toetsenbord?![]()
Niet zoveel tijd aan dat project besteden.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef tirannetje24 het volgende:
Druk druk druk
Moe moe moe
Moet toch eens dat stuk van timemanagement gaan lezen en Fok erin verwerken ofzo.
Ik wil vanavond eigenlijk naar de open dag van een nieuwe studie om 19u, maar kheb gewoon niet de energie nu.
De kans dat ik ook daadwerkelijk in februari met een nieuwe studie ga starten wordt steeds kleiner aangezien ik nog niet eens tijd heb voor mezelf...
Dubbelzinnigheid? Waar?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef dawg het volgende:
Mok is in de SC en er wordt meteen dubbelzinnigheid in de berichten toegepast.
Hoi Mok.
Too much information. Waaay too much information.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef nixxx het volgende:
een kopje thee en een paar crackers wordt mijn avondeten.. en de emmer onder handbereik..
Daar ruimt iemand anders het op.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is niet erg inspannend.. een beter idee dan mijn originele planning.. squashen
mmmm, advies is dus alles maar in enkelvoud doen ?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik alles drie keer moet doen zou ik ook moe worden.
Waar haal je dat advies vandaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
mmmm, advies is dus alles maar in enkelvoud doen ?
Goed begin
vandaar het vraagtekenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar haal je dat advies vandaan?![]()
Ik zei alleen waar ik moe van zou worden.![]()
In de SC.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dubbelzinnigheid? Waar?
Hoi Dawg.
IK achte het niet nodig om advies te geven.quote:
ja, tis een erg zwaar project ook wel wat ik me op de hals heb gehaald...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zoveel tijd aan dat project besteden.
Een cursus stoppen met nagelbijten?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK achte het niet nodig om advies te geven.
Eigenlijk omdat het me niet heel erg kan boeien of je moe bent en hoe je dat gaat oplossen.
Iedereen heeft zo zijn eigen problemen en ik moet nog bedenken waar ik mijn geld aan op moet maken.
nagelbijten is vies.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Een cursus stoppen met nagelbijten?
dunner wc papier kopenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Een cursus stoppen met nagelbijten?
't Werken doordeweeks valt je dus eigenlijk best tegenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef tirannetje24 het volgende:
Druk druk druk
Moe moe moe
Wat hij zegt. Maar zo weer weg. Stadje in en straks naar Rowwen Heze. Maar dat kennen jullie Randstedelingen vast nietquote:
Jawel.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:39 schreef JDude het volgende:
Wat hij zegt. Maar zo weer weg. Stadje in en straks naar Rowwen Heze. Maar dat kennen jullie Randstedelingen vast niet.
Just testingquote:
kom je mij beter maken?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:44 schreef Mokster het volgende:
Ik ga de allerlaatste klusjes uitvoeren.
Succes, dame.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:44 schreef Mokster het volgende:
Ik ga de allerlaatste klusjes uitvoeren.
Nee. Daar is geen redden meer aan...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef nixxx het volgende:
kom je mij beter maken?
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Daar is geen redden meer aan...
Dan hebben ze het niet goed (genoeg) gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:53 schreef Christine het volgende:
Mijn arm is blauw van het prikken.
Het doet ook pijnquote:Op woensdag 13 december 2006 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan hebben ze het niet goed (genoeg) gedaan.
Bloedonderzoek ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom moesten ze prikken dan Christine? Onderzoek ofzo?
Ik heb mijn college van morgen afgezegdquote:
Gelukkig maar, als 't wel zo zou zijn zou 't nog geen ramp betekenen natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 19:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Bloedonderzoek ja.
De zuster was trouwens wel heel lief voor me, omdat ze ook merkte dat ik enorm nerveus was. Maar ik ben niet flauw gevallen..
Nouja, ik had een beetje haast omdat de monteur van de CV op de stoep zou staan.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als 't wel zo zou zijn zou 't nog geen ramp betekenen natuurlijk
Ohquote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ik had een beetje haast omdat de monteur van de CV op de stoep zou staan.
Maar ik heb het allemaal gered. Alleen is nu mijn arm blauw.
nee hoor, maar vandaag kon ik voor het eerst pas echt werkzaamheden verrichten ipv droog dingen doen en informatie lezen ed.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Werken doordeweeks valt je dus eigenlijk best tegen
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:13 schreef Christine het volgende:
Nee, hij kwam netjes om 13.00 uur zoals afgesproken.
Geinige man ook, alleen werd zijn autoruit ingeslagen toen hij bij ons aan de CV aan het sleutelen was. Fijne buurt he?.
Ik heb nu al ruzie met mn projectleider, laat staan als ik een dag vrij neem. Ik wilde vrijdag vrij nemen maar dat lijkt me ook een erg slecht idee.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb mijn college van morgen afgezegd.
En waarschijnlijk ga ik mijn cursus-met-presentatie van morgen ook afzeggen.
En de hele dag in bed blijven liggen..
Gelukkig maar, ik hoopte niet dat je nu al erachter was gekomen dat je een verkeerde keuze had gemaaktquote:Op woensdag 13 december 2006 19:15 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee hoor, maar vandaag kon ik voor het eerst pas echt werkzaamheden verrichten ipv droog dingen doen en informatie lezen ed.
werken is leuk![]()
Geen idee... dat heb ik niet gevraagd.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Netjes dat hij op tijd gekomen was, maar ontzettend klote voor die vent toen hij weer weg wilde rijden. Wat had hij in z'n auto wat anderen aantrok dan?
dat had ik de eerste 2 dagen wel. Alleen maar dingen lezen, niets concreets. Dat is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik hoopte niet dat je nu al erachter was gekomen dat je een verkeerde keuze had gemaakt
Terwijl je wel honger hebt?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
omdat ik na 1,5 hap vol zit![]()
nee, terwijl ik wel honger heb, maar ik eet gewoon altijd slechtquote:Op woensdag 13 december 2006 19:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Terwijl je wel honger hebt?
Of heb je anorexia?.
in mijn miniscule vriezertje past een half brood 1 pizza en nog iets kleins.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:34 schreef Christine het volgende:
Dan stop je de kliekjes in de vriezer. Klaar..
Heb je ook gelijk eten voor de volgende keer als je geen zin hebt om te koken.
Of prop het in zo'n ijsblokjesvorm, dan heb je het gelijk in deelblokjes.
ja en dan moet ik de rest van de zak met aardappeltjes weggooien want de hele week gekookte aardappeltjes is vies. En hetzelfde geldt voor de spruitjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef Christine het volgende:
Je kunt ook een halve aardappel en twee spruitjes koken.
Ja, in haar buurt hoort het bij eieren gooien te blijven.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Q. het volgende:
Autoramen inslaan dat verwacht je bij mij in de buurt..
Ik zit 't ook te kijken, geweldig hoe een demissionair kabinet nog zoveel problemen kan veroorzakenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand een pizzaatje voor die kabinetslui? Ze zitten al 8 uur lang te lullen
wanneer kunnen we weer stemmen?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zit 't ook te kijken, geweldig hoe een demissionair kabinet nog zoveel problemen kan veroorzaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |