Serieus?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alle topics zijn toch gratis.
Knorretje dr latex pak.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar Danny dan mijn creditcard voor nodig had.
Misschien voor de kaakch...quote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar Danny dan mijn creditcard voor nodig had.
Daarom werkt ie zoveel.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Was jij anders topposter geworden dan?
Neem er nog eentje.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:06 schreef Mokster het volgende:
Ik zit me al een paar minuten af te vragen wat een toppo-ster is, maar ik zie dat ik het helemaal verkeerd lees...
er staat heul geen streepje tussen.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:06 schreef Mokster het volgende:
Ik zit me al een paar minuten af te vragen wat een toppo-ster is, maar ik zie dat ik het helemaal verkeerd lees...
Dat klopt. Maar zo las ik het dus wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:08 schreef Godlike02 het volgende:
er staat heul geen streepje tussen.
Dan zie je overal streepjes?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar zo las ik het dus wel.
Blond. Enzo.![]()
jaquote:Op woensdag 13 december 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zodat je kots er makkelijker af te vegen is?![]()
Exact.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef Godlike02 het volgende:
Lijkt me ook vervelend.
Er zijn al genoeg chinezen.![]()
Ik ben ziek en ik ga........... Fokken!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef nixxx het volgende:
een kopje thee en een paar crackers wordt mijn avondeten.. en de emmer onder handbereik..
Als ik alles drie keer moet doen zou ik ook moe worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef tirannetje24 het volgende:
nou, ik kom ook weer eens aangewaaid.
Druk druk druk
Moe moe moe
Niet eens tijd om te lezen wat jullie allemaal zo veel te vertellen hebben![]()
Moet toch eens dat stuk van timemanagement gaan lezen en Fok erin verwerken ofzo.
Ik wil vanavond eigenlijk naar de open dag van een nieuwe studie om 19u, maar kheb gewoon niet de energie nu.
De kans dat ik ook daadwerkelijk in februari met een nieuwe studie ga starten wordt steeds kleiner aangezien ik nog niet eens tijd heb voor mezelf...
* tirannetje24 schuift plan voor verdere studie eventjes wat verder door.
Of hebben jullie een beter advies, aangezien het gratis is![]()
het is niet erg inspannend.. een beter idee dan mijn originele planning.. squashenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ziek en ik ga........... Fokken!
Heul verstandig.![]()
Weet je hoe lastig dat schoonmaken is zo een toetsenbord?![]()
Niet zoveel tijd aan dat project besteden.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef tirannetje24 het volgende:
Druk druk druk
Moe moe moe
Moet toch eens dat stuk van timemanagement gaan lezen en Fok erin verwerken ofzo.
Ik wil vanavond eigenlijk naar de open dag van een nieuwe studie om 19u, maar kheb gewoon niet de energie nu.
De kans dat ik ook daadwerkelijk in februari met een nieuwe studie ga starten wordt steeds kleiner aangezien ik nog niet eens tijd heb voor mezelf...
Dubbelzinnigheid? Waar?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef dawg het volgende:
Mok is in de SC en er wordt meteen dubbelzinnigheid in de berichten toegepast.
Hoi Mok.
Too much information. Waaay too much information.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef nixxx het volgende:
een kopje thee en een paar crackers wordt mijn avondeten.. en de emmer onder handbereik..
Daar ruimt iemand anders het op.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is niet erg inspannend.. een beter idee dan mijn originele planning.. squashen
mmmm, advies is dus alles maar in enkelvoud doen ?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik alles drie keer moet doen zou ik ook moe worden.
Waar haal je dat advies vandaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
mmmm, advies is dus alles maar in enkelvoud doen ?
Goed begin
vandaar het vraagtekenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar haal je dat advies vandaan?![]()
Ik zei alleen waar ik moe van zou worden.![]()
In de SC.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dubbelzinnigheid? Waar?
Hoi Dawg.
IK achte het niet nodig om advies te geven.quote:
ja, tis een erg zwaar project ook wel wat ik me op de hals heb gehaald...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zoveel tijd aan dat project besteden.
Een cursus stoppen met nagelbijten?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IK achte het niet nodig om advies te geven.
Eigenlijk omdat het me niet heel erg kan boeien of je moe bent en hoe je dat gaat oplossen.
Iedereen heeft zo zijn eigen problemen en ik moet nog bedenken waar ik mijn geld aan op moet maken.
nagelbijten is vies.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Een cursus stoppen met nagelbijten?
dunner wc papier kopenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Een cursus stoppen met nagelbijten?
't Werken doordeweeks valt je dus eigenlijk best tegenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef tirannetje24 het volgende:
Druk druk druk
Moe moe moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |