Jep, vanavond gewoon dik winnen en niet rekening houden met die 2e/3e plaats onzin.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:04 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga er vanavond eens lekker voor zitten, dus hoop toch dat ze gewoon winnen![]()
Tja, in Nederland zijn er niet zoveel opties om Ajaxversie van Cocu te wordenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef Eb het volgende:
Type Cocu....
Kunnen we Conceicao niet kopen van Standard Luik? Die is daar toch maar aan het verpieteren...
[afbeelding]
Ik denk dat we doorgaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
Nou, wat wordt het vanavond?
Die kans is groot ja, toch hoop ik gewoon op eens winst, ongeacht de nieuwe tegenstander.quote:
0-2quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
Het zou wat zijn...quote:
quote:Nederlands paspoort voor Boakye
Emmanuel Boakye, momenteel door Ajax aan Heracles verhuurd, is geslaagd voor zijn inburgeringscursus. De geboren Ghanees heeft daarom nu ook een Nederlands paspoort. Boakye, die op zijn zesde naar Nederland kwam, hoeft nu geen visum meer aan vragen om naar het buitenland te reizen.
Ajax Netwerk
Eerder dit seizoen ketste een overgang naar het Engelse Tottenham Hotspur af omdat Boakye niet over een Nederlands paspoort beschikte. Boakye heeft een transfer nog niet uit zijn hoofd gezet: "De belangstelling is er nog steeds. [..] Met het verkrijgen van dit paspoort is die droom een stukje dichterbij gekomen."
Overigens staat de deur naar Oranje voor Boakye nog op een kier: "Een keuze speelt nu nog niet, pas als Ghana of Nederland mij uitnodigt, ga ik erover nadenken." Boakye ligt nog tot medio 2008 onder contract bij Ajax.
1-2 hier moet Ajax gewoon van kunnen winnen normaal gesproken..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
Ajax heeft vanavond wel examen, maar volgens Ten Cate zijn we al geslaagd.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:45 schreef HeatWave het volgende:Dacht dat ik examen had morgen, maar kom er net achter dat het Vrijdag pas is
.
Gewoon zuipen dus vanavond tijdens de wedstijd.
Tja, met minder dan 0-5 verliezen moet toch lukkenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax heeft vanavond wel examen, maar volgens Ten Cate zijn we al geslaagd.
We spelen met 11 Rosales-en.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, met minder dan 0-5 verliezen moet toch lukken.
quote:
Mauro mag de thee inschenken vanavondquote:Op woensdag 13 december 2006 16:51 schreef SiemeN het volgende:
Mwoah. Mauro op doel lijkt me wel wat. Hij kan een bal tenminste de tribune in trappen.
Hoe groot is dat stadion in Belgie? Misschien dat Rosales één van zijn voorzetten wel uit het stadion geknalt krijgt!quote:
Lostprophets?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben vanavond trouwens in Tilburg voor een optreden. Dat ik de kaartjes kocht had ik niet echt rekening gehouden met Ajax' speelschema...
Off-topic, maar yep.quote:
20.45quote:Op woensdag 13 december 2006 16:50 schreef Pritt het volgende:
Hoelaat is de wedstrijd vanavond?
Worden we tenminste nog niet al te laag geacht.quote:'Ajax kloppen? Dat zullen wij in ons leven niet meemaken, vrees ik'
Francky Dury, coach van SV Zulte Waregem (Algemeen Dagblad)
Haha, hij dekt zich al in voor een nederlaag. En als ze zouden winnen schreeuwt ie helemaal hallelujahquote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef Roeni3 het volgende:
Dit vind ik trouwens wel geniaal:
[..]
Worden we tenminste nog niet al te laag geacht.
Tering, optimist. We mogen al blij zijn als we daar uberhaupt winnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:04 schreef -Wolf- het volgende:
6-0 (2-0), 2 keer Huntelaar, 2 keer Babel, Sneijder, Perez.
'Ik had het altijd wel een beetje gehoopt.'quote:Op woensdag 13 december 2006 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, hij dekt zich al in voor een nederlaag. En als ze zouden winnen schreeuwt ie helemaal hallelujah![]()
Veruit de slechtste speler van jullie dit jaar.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:13 schreef super-mario het volgende:
ale ale ale ale mauro mauro! ;-)
Waarom post je nou onder 2 accounts?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:13 schreef super-mario het volgende:
ale ale ale ale mauro mauro! ;-)
Tim Matthijs, de spits van Zultequote:Op woensdag 13 december 2006 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is die gozer dan?
Spits van Z-W.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is die gozer dan?
nogmaals: 20:45 @ RTL7.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:37 schreef Thieske het volgende:
Hoe laat moet Ajax vanavond en waar wordt het uitgezonden?
En dan wil je serieus genomen worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:31 schreef Jasza het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft aan Vermaelen gevraagd voor het shirtje van KJH![]()
Mja, Waregem bestaat eigenlijk wat langer; heeft zelfs een keer de UEFA Cup gewonnen (door AC Milan te verslaan). Maar ik geef je gelijk; ze doen het goed en verdienen respect.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
Kom op man, die club bestaat pas 5 jaar en het zijn allemaal semi-profs. Voor wat ze gepresteerd hebben tot nu toe vind ik wel dat ze wat respect verdienen.
Tuurlijk. Ze hebben het beter gedaan dan ons (zij wonnen van Praag), alle respect. Maar je gaat toch niet voor de wedstrijd aan een teamgenoot van je tegenstander vragen om een shirtje. Een groter compliment kan je je tegenstander niet geven.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:40 schreef -Wolf- het volgende:
Kom op man, die club bestaat pas 5 jaar en het zijn allemaal semi-profs. Voor wat ze gepresteerd hebben tot nu toe vind ik wel dat ze wat respect verdienen.
Precies. En dat geeft meteen aan hoe goed die gasten het doen dat ze uberhaupt de handen kunnen schudden van hun helden.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze hebben het beter gedaan dan ons (zij wonnen van Praag), alle respect. Maar je gaat toch niet voor de wedstrijd aan een teamgenoot van je tegenstander vragen om een shirtje. Een groter compliment kan je je tegenstander niet geven.
Geen nieuwe John O'Brien dusquote:Charlie Davies is er niet in geslaagd om tijdens zijn stage bij Ajax een contract af te dwingen. De 20-jarige aanvaller van Boston College maakte wel een goede indruk, maar kreeg te horen dat de Amsterdammers op zoek waren naar een directe versterking.
“Charlie is een zeer goede speler, maar nog niet goed genoeg voor het eerste team. Hij heeft wel degelijk kwaliteiten en is een goede jongen, maar we waren op zoek naar iemand die er direct zou kunnen staan”, aldus Aron Winter, trainer van Jong Ajax.
De komst van Leonardo van NAC zal dan ook ongetwijfeld hebben meegespeeld in de beslissing van de Amsterdammers. Davies zal in de komende periode ook nog andere bij Celtic, AS Roma en Olympique Marseille een stage afwerken.
Goed punt.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Belgen zijn over het algemeen wel goed in het zichzelf aanpraten van een minderwaardigheidscomplex. Maar vooralsnog is Zulte al naar de volgende ronde en Ajax nog niet.
quote:Aandachtig toeschouwer bij de oefensessie van de Amsterdammers was Tim Matthys, de spits van Zulte Waregem. Matthys sprak kort met Thomas Vermaelen, met wie hij in het Belgische jeugdelftal speelde. Maar de echte reden van het bezoek van de aanvaller, die al aardig wat heeft gescoord in de UEFA Cup, leek Klaas Jan Huntelaar te zijn. Matthys schudde de Ajax-spits de hand en poseerde samen met Huntelaar gretig voor de aanwezige fotografen.
Inderdaad, aangezien Mauro Rosales van ultra's houdt, geilt/kwijlt heel 409/410 op hem, kansloos.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Veruit de slechtste speler van jullie dit jaar.
Maarja hij houdt van ultra's![]()
HEb ik van een belgische Zulte supporter, geloof het maarquote:Op woensdag 13 december 2006 17:55 schreef jna het volgende:
Waar staat dan dat ie z'n shirtje wou hebben?
op ajax.nl staat:
[..]
Jij geilt er ook opquote:Op woensdag 13 december 2006 18:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, aangezien Mauro Rosales van ultra's houdt, geilt/kwijlt heel 409/410 op hem, kansloos.![]()
Een vriendin van mij komt uit Kraków, dus ik gun het ze wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef denthemen het volgende:
wij zijn ajax, de beste, wij gaan niet hopen op een gelijkspel omdat we dan beter loten, winnen!!
http://www.wislakrakow.com/www/page.php?pageid=99 poolse vrienden bij ons op bezoek
Die Polen snappen waar het echte voetbal wordt gespeeld, spelen ze vanavond niet tegen de Maasslaven?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef denthemen het volgende:
wij zijn ajax, de beste, wij gaan niet hopen op een gelijkspel omdat we dan beter loten, winnen!!
http://www.wislakrakow.com/www/page.php?pageid=99 poolse vrienden bij ons op bezoek
Tak!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:10 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Die Polen snappen waar het echte voetbal wordt gespeeld, spelen ze vanavond niet tegen de Maasslaven?
Ik snap nooit wat mensen met een handtekening moeten. Ernaar kijken ofzo?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:07 schreef -Wolf- het volgende:
Als ik in het eerste van AJAX zou spelen nu, dan zou ik zelfs Jaap Stam nog vragen om een handtekening. Lekker boeien!
Was meer bij wijze van spreken. Ikzelf heb er ook weinig mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen met een handtekening moeten. Ernaar kijken ofzo?![]()
http://teletekst.nos.nlquote:Op woensdag 13 december 2006 18:34 schreef ub40_bboy het volgende:
heeft iemand een linkje naar de punten verdeling uit de poule van ajax?
hahahaahaha dat zou grappig zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:47 schreef denthemen het volgende:
Jorienvdherik van dit forum belt me net dat hij op rijnmond heeft gehoord dat Lindenbergh waarschijnlijk toch richting de havens gaat
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:47 schreef denthemen het volgende:
Jorienvdherik van dit forum belt me net dat hij op rijnmond heeft gehoord dat Lindenbergh waarschijnlijk toch richting de havens gaat
Waarschijnlijk omdat hij minder fouten van anderen moet oplossen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef denthemen het volgende:
het valt me btw opeens op dat Jaap al wéken geen geel meer heeft gehad *klopt af*
Jij vind de naam van je cluppie te grabbel gooien ok?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ach boeie. Kleinigheidjes. Zolang het hier bij blijft..
Kleinigheidjes, kleutergedrag door volwassen, ik heb het gehad met die mongolenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ach boeie. Kleinigheidjes. Zolang het hier bij blijft..
Door zo'n kleine incidentjes? Ga je alsjeblieft ergens anders druk om maken. Elke supportersgroep doet zoiets (behalve de boeren uit eindhoven).quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij vind de naam van je cluppie te grabbel gooien ok?
Das echt pure onzin. Wellicht heb je het over nederlandse supporters. Dit is toch niet normaal? Dat je dit goedkeurt zegquote:Op woensdag 13 december 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Door zo'n kleine incidentjes? Ga je alsjeblieft ergens anders druk om maken. Elke supportersgroep doet zoiets (behalve de boeren uit eindhoven).
Ach zoiets "hoort" bij een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das echt pure onzin. Wellicht heb je het over nederlandse supporters. Dit is toch niet normaal? Dat je dit goedkeurt zeg
De teringquote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef TimmyAsd het volgende:
En trouwens, ik maak er er niet druk om. Maar de naam van Ajax wordt hier wel door geschaad. Het is gewoon abnormaal dat je dit zowiezo niet afkeurt
Het is hoe dan ook ongelofelijk. Het zijn een stelletje leeghoofden, dit heeft niets met voetbal te maken en elk gewelddadig incident schaadt de club. Dat jij zowiets goedkeurt/niet wil zien zegt dan ook genoeg over jou.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
De tering. Je naam wordt geschaad als je gaat huishouden net zoals Nancy, niet door een paar ramen in te gooien.
Het hoort gewoon niet. Punt.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef Nashje het volgende:
Ongelofelijk? Zoiets gebeurde vroeger al.
Omdat ik geweld afkeur? Omdat ik geen seizoenskaart heb? Sodetiefus een end op zeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet zo dik bovenop te leggen dat je een teletekst supporter bent hoor
Ga maar eens mee op zo'n reisje en dan zul je zien dat het A) best mee valt, B) Er soort van bij hoort, C) jij dan net zo hard mee doet.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga het ook niet eens meer uitleggen aan een stelletje internet hooligans..
Nee meer omdat je er geen tyfus van snaptquote:Op woensdag 13 december 2006 22:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat ik geweld afkeur? Omdat ik geen seizoenskaart heb? Sodetiefus een end op zeg.
Volledig met je eens. Dit is gewoon niets anders dan geweld en wat schieten ze er in godsnaam mee op... Dat mensen dit afdoen als een kleinigheid is voor mij ook niet te begrijpen.quote:
Kiest u er maar 1quote:Werder Bremen, Spartak Moskou, Girondins de Bordeaux, Shaktar Donetsk, Steaua Boekarest, Benfica, CSKA Moskou en AEK Athene.
Huh? Geen ban meer?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef Jajong het volgende:
Appeltje eitje toch?
AEK of Benfica is ook redelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 22:56 schreef M0NTANA het volgende:
Werder Bremen, rest is allemaal kut.
Soms lijkt het bij Urby net alosf hij zijn concentratie verliest tegen mindere ploegen. Tegen sterke teams als PSV en AZ is hij helemaal opgeladen en speelt hij een superpartij, maar speelt hij tegen Start, ADO of Zulte dan glipt de gemakkelijkheid er een beetje in.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:18 schreef Black-Death het volgende:
Maar je ziet wel dat er veel meer dreiging van Babel uitgaat op links. Emanuelson iid matig vandaag
Tegen AZ en psv liet hij zien dat hij er uitstekend kan spelen, maar vandaag speelde hij tegen een speler die ook bikkelt dus valt het minder op.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:21 schreef zjroentje het volgende:
Heitinga vond ik anders de eerste helft maar erg matig. Mijns inziens niet de man voor die positie.
Bremen is de enige ploeg die ik echt niet wil loten.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef M0NTANA het volgende:
Dan maar naar Bremen.
Hij is te weinig spelverdeler voor die positie eigenlijk. Hij is er wel perfect inzetbaar tegen de spelverdeler van de tegenstander, zoals tegen Martens van AZ. Maar als je zelf echt het spel wilt maken komt hij nog wat handelingssnelheid tekort inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef zjroentje het volgende:
Hij mist gewoon het handelingsvermogen voor die positie vind ik.
Welke ban? Ik kom gewoon niet zo vaak meerquote:
Vrijdag om 13:00 uur. Hopelijk live ergens op tv.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef devv05 het volgende:
Is die loting nu?
Russische en Oekraiense vrouwen.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:34 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat we Donetsk of CSKA gaan loten.![]()
Urby is prima bezig hoor, vooral als linkshalf.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:53 schreef Steve_I. het volgende:
paar puntjes voor Nederland, en nou netjes Werder loten
Urby is niet zo best bezig he,... Ik denk dat Drenthe hem wel eens kan gaan aflossen bij oranje als hij zo door groeit.
Tegen Kopenhagen liet hij zich anders ook niet van zijn beste kant zien.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Urby is prima bezig hoor, vooral als linkshalf.
Alleen tegen matige ploegen gaat Urby vaak een beetje dromen, zoals vandaag.
Mooi bij jullie erbijquote:Op donderdag 14 december 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Die kan wel uit de OP...![]()
Henk is een held.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef Black-Death het volgende:
Henk ten Cate meende trouwens in een interview voor de wedstrijd dat er, met een klein wonder bij de andere wedstrijd uit onze poule, nog met groepswinst kon worden afgesloten. Ajax stond alleen 5 punten achter op Espanyol maar okéé
Dat is een vaststaand feitquote:
Komt het wel op neer ja, zeker in de deal met leonardoquote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef Black-Death het volgende:
Henk ten Cate meende trouwens in een interview voor de wedstrijd dat er, met een klein wonder bij de andere wedstrijd uit onze poule, nog met groepswinst kon worden afgesloten. Ajax stond alleen 5 punten achter op Espanyol maar okéé
[..]
Mooi bij jullie erbij
Vind ik wel een mooie ruilquote:Op donderdag 14 december 2006 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt het wel op neer ja, zeker in de deal met leonardo![]()
Lindebergh zal vast beter zijn dan een gemidelde verdediger bij onsquote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind ik wel een mooie ruil
Jij ook?
Hij is middevelder....quote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lindebergh zal vast beter zijn dan een gemidelde verdediger bij ons
Kan je nagaanquote:
Kom op man, Urby speelt al 2 jaar in het eerste, Drenthe ruikt er pas net aan. Drenthe heeft helemaal nog niets in Oranje te zoeken.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:53 schreef Steve_I. het volgende:
Urby is niet zo best bezig he,... Ik denk dat Drenthe hem wel eens kan gaan aflossen bij oranje als hij zo door groeit.
Pardon? Drenthe is dit seizoen al heeeeel vaak door de mand gevallen. Maar dat is niet gek, hij komt ook pas kijken.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:53 schreef Steve_I. het volgende:
Het is altijd goed kijken of Drenthe aan de bal is of juist Greene.. of misschien een schim van Blinkerquote:Op donderdag 14 december 2006 01:02 schreef Jasza het volgende:
Drenthe
Die gast ziet er zo dom uit, met ze gare kutkop
IQ van een visstick die gast
Ik zeg ook, als hij zo door groeit. Hij maakt een ongelooflijke ontwikkeling door de afgelopen maanden. Moest ik het begin dit seizoen nog niet echt van 'm hebben, de laatste weken is het vaak een van de beteren.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:55 schreef gday het volgende:
[..]
Pardon? Drenthe is dit seizoen al heeeeel vaak door de mand gevallen. Maar dat is niet gek, hij komt ook pas kijken.
Nee, maar ik vind het zo'n Quincy gastje met een slechte mentaliteit enzo maargoedquote:Op donderdag 14 december 2006 01:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof Frank de Boer zo slim was.....
Lekker belangrijk het IQ van een voetballer...
![]()
Wat is dit nou weer voor onzin? Ken jij hem persoonlijk ofzo?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:02 schreef Jasza het volgende:
Drenthe
Die gast ziet er zo dom uit, met ze gare kutkop
IQ van een visstick die gast
Nee maar geloof me maarquote:Op donderdag 14 december 2006 01:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Ken jij hem persoonlijk ofzo?
quote:Op donderdag 14 december 2006 01:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het zo'n Quincy gastje met een slechte mentaliteit enzo maargoed![]()
Dat zeg ik ook niet, maar Heitinga heeft wel een goede mentaliteit en ik heb Drenthe dat genoeg niet zien hebben. Maargoed dat kwam ook door jullie hele elftal dus misschien ligt het niet aan hemquote:Op donderdag 14 december 2006 01:07 schreef Steve_I. het volgende:
[..]Hij werkt zich juist elke week de pleuris en heb hem nog nooit horen rellen... Gelukkig ziet sjonnie er uit alsof hij driemaal doctorandus is
![]()
Vraag ik me toch echt af of je niet de hele tijd naar Greene zit te kijkenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar Heitinga heeft wel een goede mentaliteit en ik heb Drenthe dat genoeg niet zien hebben. Maargoed dat kwam ook door jullie hele elftal dus misschien ligt het niet aan hem![]()
Ach ja, mochten we er in de volgende ronde uitvliegen, zijn we tenminste van de UEFA-cup af.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:11 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Vraag ik me toch echt af of je niet de hele tijd naar Greene zit te kijken![]()
Als jullie Werder loten denk ik dat jullie er spijt van krijgen dat jullie vandaag hebben gewonnen. Aan de andere kant zitten er ook tegenstanders die ik qua kans bijvoorbeeld liever loot dan Tottenham......
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:46 schreef Backdoorman het volgende:
nou nou nou, weer dat tuig en schorem van ajax wat zich in belgie heeft misdragen...ruiten ingegooid omdat ze niet op het toilet maar in de bosjes moesten pissen! stakkers!!! En dan niet eens opgepakt worden...had van de Belgische politie wel beter verwacht!
Ze hadden die gasten neer moeten knuppelen zodat ze hun lul voor niks meer kunnen gebruiken de komende weken! Tis al de zoveelste keer in korte tijd dat deze club negatief in het nieuws komt...kan de knvb of de uefa hier niet tegen optreden door ajax terug te trekken uit het toernooi??? Wat een asociale bende is dat zeg, gadverdamme![]()
Ik vond m'n reply anders wel vermakelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 03:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wolf, die boer komt hier gewoon provoceren
quote:Op donderdag 14 december 2006 01:46 schreef Backdoorman het volgende:
nou nou nou, weer dat tuig en schorem van ajax wat zich in belgie heeft misdragen...ruiten ingegooid omdat ze niet op het toilet maar in de bosjes moesten pissen! stakkers!!! En dan niet eens opgepakt worden...had van de Belgische politie wel beter verwacht!
Ze hadden die gasten neer moeten knuppelen zodat ze hun lul voor niks meer kunnen gebruiken de komende weken! Tis al de zoveelste keer in korte tijd dat deze club negatief in het nieuws komt...kan de knvb of de uefa hier niet tegen optreden door ajax terug te trekken uit het toernooi??? Wat een asociale bende is dat zeg, gadverdamme![]()
Als je dit serieus bedoelt ben je erg dom (en dat is iets wat ik echt niet snel zeg van iemand; sla mijn postgeschiedenis daar maar op na). Maar goed, ik ga er vanuit dat je gewoon een beetje schattig loopt te rellen om leuke reacties uit te lokken.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:05 schreef Backdoorman het volgende:
haha meen je dat nou, dat je het gedrag van die hooligans gaat goedpraten en verdedigen? Kom toch eens op zeg! Niet zo onvolwassen en "clubgebonden" doen hoor. Jij bent het toch met me eens dat het van de zotten is dat men ruiten in gaat slaan als er netjes wordt gevraagd om in de bosjes te pissen....nee nee, levenslange stadionverboden voor die gasten en eventueel puntenaftrek of uitsluiting voor ajax omdat dit niet de eerste keer is dat het bij deze club fout gaat met de supporters!
Het is geen boer, het is een hopje.quote:Op donderdag 14 december 2006 03:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vond m'n reply anders wel vermakelijk..
Niet slecht voor een spits die "compleet uit vorm is"quote:De twee goals van Klaas Jan Huntelaar tegen Zulte Waregem hebben ervoor gezorgd dat hij dit seizoen 18 op 24 loopt bij Ajax
Je steunt Frankrijk, zegt alweer genoeg.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:05 schreef Backdoorman het volgende:
haha meen je dat nou, dat je het gedrag van die hooligans gaat goedpraten en verdedigen? Kom toch eens op zeg! Niet zo onvolwassen en "clubgebonden" doen hoor. Jij bent het toch met me eens dat het van de zotten is dat men ruiten in gaat slaan als er netjes wordt gevraagd om in de bosjes te pissen....nee nee, levenslange stadionverboden voor die gasten en eventueel puntenaftrek of uitsluiting voor ajax omdat dit niet de eerste keer is dat het bij deze club fout gaat met de supporters!
Wat een debiele opmerking zeg,quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet zo dik bovenop te leggen dat je een teletekst supporter bent hoor
He joh, als jij ergens niet mag plassen dan ga je toch ook gewoon ruiten ingooien? Dat is toch normaal, of niet soms? Ik bedoel, je zal maar even in de bosjes moeten plassen in plaats van op een WC. Getverdemme, in de bosjes, stel je voor!quote:Op donderdag 14 december 2006 08:57 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat een debiele opmerking zeg,.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef twi het volgende:
[..]
He joh, als jij ergens niet mag plassen dan ga je toch ook gewoon ruiten ingooien? Dat is toch normaal, of niet soms? Ik bedoel, je zal maar even in de bosjes moeten plassen in plaats van op een WC. Getverdemme, in de bosjes, stel je voor!
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef M0NTANA het volgende:
Zullen we het hier gewoon niet meer over randverschijnselen hebben? Lijkt me duidelijk dat de meningen verdeeld zijn, de één vindt dat het erbij hoort en de ander keurt het af, verschillende meningen moeten kunnen.
Vaak wordt gezegd dat het niets met voetbal te maken heeft, dus: [Centraal] Randverschijnselen #14quote:Op donderdag 14 december 2006 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Dus als we het ergens niet over eens zijn dan hebben we het er maar gewoon niet over?
I really don't think so.
Echter gaat dit over debiele AJAX <--------------- *kijkt naar titel* supporters.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vaak wordt gezegd dat het niets met voetbal te maken heeft, dus: [Centraal] Randverschijnselen #14
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Panick het volgende:
[..]
Echter gaat dit over debiele AJAX <--------------- *kijkt naar titel* supporters.
Dit soort dingen zijn voetbalgerelateerd en dit is dus een prima plek dit te bespreken.
Dat mensen dit goedkeuren of goedpraten is echt zum kotsen.
En bij mij hoef je niet te beginnen over teletekst sjaak,. (devnogiets)
Boeiend, dan kan je er nog wel een mening over hebben. Anders kan iedereen z'n mening over moordenaars, verkrachters of Rita Verdonk en haar uitzettingsbeleid of uberhaupt over de opstelling van Ajax ook wel onder stoelen of banken steken.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, maakt mij niet uit waar het besproken wordt, zelf kan ik er kort over zijn: ik keur het niet goed, maar het hoort er gewoon bij. Mensen die nog nooit een Europese uitwedstrijd hebben meegemaakt, kunnen zich er overigens helemaal geen voorstelling van maken.
Waar zie je staan dat ik vind/zeg dat je er geen mening over mag hebben?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:36 schreef twi het volgende:
[..]
Boeiend, dan kan je er nog wel een mening over hebben. Anders kan iedereen z'n mening over moordenaars, verkrachters of Rita Verdonk en haar uitzettingsbeleid of uberhaupt over de opstelling van Ajax ook wel onder stoelen of banken steken.
Ach zo goed is hij niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Mendes Da Silva was perfect geweest voor de punt naar achteren maar die speelt nu bij een andere club.
Slecht.. ronduit slecht op de eerste minuten na. Het leek wel of ze er echt maar dan ook echt geen zin in hadden bij Ajax.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:39 schreef RayMania het volgende:
Hoe speelde Ajax gisteren? Heb er helemaal niks van meegekregen namelijk. Was de goal van Heitinga mooi? Linkje!
Zo komt zo'n opmerking over, en die van dev idem dito.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat ik vind/zeg dat je er geen mening over mag hebben?
Je voelt je sterk met een groep in het buitenland, soort van groepsgevoel.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zo komt zo'n opmerking over, en die van dev idem dito.
Overigens is het erge juist dat de mensen die dat doen inderdaad absoluut geen debielen zijn. Heb er naast me ook eentje wonen die zowel hier regionaal als 'in naam van Ajax' genoeg van dat soort onzin uithaalt en er regelmatig door de politie voor wordt benaderd en frequent een taakstraf aan z'n broek heeft. Vorig jaar zelfs een aantal weken voor moeten zitten. Doodnormale jongen in de omgang, maar zodra er een paar soortgelijke figuren naast staan krijg je dit soort dingen dus blijkbaar.
Pfff niet overdrijven zeg. Het was gewoon een simpele, degelijke overwinning.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Slecht.. ronduit slecht op de eerste minuten na. Het leek wel of ze er echt maar dan ook echt geen zin in hadden bij Ajax.
Het was niet om aan te zien. Voetballend gewoon heel erg slecht.. niet verzorgd..quote:Op donderdag 14 december 2006 09:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff niet overdrijven zeg. Het was gewoon een simpele, degelijke overwinning.
Ik ben in ieder geval blij dat we uit die gigantische dip zijn gekomen (al moet je dat niet te vroeg zeggen).
Soms zet ie zijn lichaam niet goed tussen de bal... dat mag wel bijgeschaafd worden en simpel aan te leren.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
KJH is weer redelijk in vorm, die bal op de lat was heerlijk.
Welke belg?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:54 schreef pfaf het volgende:
Matige pot, maargoed, wel een flinke overwinning en dat is ook wel weer eens goed.
De Belg was lyrisch over Perez, erg leuk om te horen.
Die Raes liep wel meer onzin te bazelen. Maar goed toch luister ik er graag naar.quote:
Heb je een adresje voor me waar ik die HeatWave-pilletjes kan halen?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:59 schreef Chadi het volgende:
Waar waren ze in godsnaam mee bezig achterin bij ajax... om van te janken![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:02 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je een adresje voor me waar ik die HeatWave-pilletjes kan halen?
Nou, vooral de eerste 10 minuten / kwartier hoor. Samen met Babel en 'Jaap' werdt hij de hemel in geprezen. Net als heel Ajax overigens.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:56 schreef twi het volgende:
De eerste helft niet hoor. En toen ze lyrisch over 'm werden (hij is overal) moest er bij elk balcontact over z'n temperament gesproken worden. Weg met Kenneth z'n reputatie, het is een vuile racist...
Idioten...
Vind ik ook. Dat werd gisteren nog maar eens duidelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht dat je canvas waardeloos vond?
Dat was tof inderdaad!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:13 schreef zjroentje het volgende:
En dat commentaar bij die rooie kaart dan.
"Die kan direct naar huis, want hij moet morgen weer vloeren leggen".
Haha ja dat was zo heerlijk..gisteren ook...ging hij de spelers opnoemen die Ajax miste na vorig seizoen "ze missen natuurlijk Pienaar, Ibrahimovic... en Trabelsi en dan bedoel ik niet de terrorist maar de rechterverdediger"hahaha hoe heerlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef zjroentje het volgende:
Canvas was geweldig gisteren.
Bremen!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:13 schreef pfaf het volgende:
Waar hopen we trouwens op bij de loting? Bordeaux?
Ahhhh.quote:KNVB zet Braamhaar niet in
De KNVB lijkt besloten te hebben arbiter Braamhaar te straffen voor zijn matige optreden tijdens Ajax-AZ, afgelopen weekend. De scheidsrechter werd na afloop van de wedstrijd door beide zijden bejegend. Onder andere bestrafte Braamhaar niet de vermeende overtreding van Huntelaar op Cziommer en onthield hij Ajax een penalty voor een handsbal in de zestien. Braamhaar wordt dit weekend nu niet ingezet door de voetbalbond.
*ogen weer in kassen propt*quote:
Waar slaat dit eigenlijk op?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:02 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je een adresje voor me waar ik die HeatWave-pilletjes kan halen?
Dat je overdreven dramatisch doet. De eerste helft was 25 minuten erg zwak, maar voor de rest lijk je Ronald Koeman wel.quote:
Valt mee, even lange reistijd als Grunn-uit dus....quote:Op donderdag 14 december 2006 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Bremen, afstand: 354,3 km en reisduur: 03:29 uur.
Sorry maar ik vond die wedstrijd niet om aan te zien zo slecht was het.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je overdreven dramatisch doet. De eerste helft was 25 minuten erg zwak, maar voor de rest lijk je Ronald Koeman wel.
Dude.quote:
quote:Maxwell vrijwel uit beeld bij PSV
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 14 december om 10:49
In verklaringen aan het Eindhovens Dagblad heeft PSV-trainer Ronald Koeman laten weten dat de kansen op de komst van Maxwell vrijwel nihil zijn. De Eindhovense club heeft dan ook andere kandidaten voor de positie van linksback op het oog.
Maxwell komt weinig aan spelen toe bij Internazionale, maar twijfelt zelf ook over een vertrek. De Milanese grootmacht ziet de Braziliaan bovendien niet graag vertrekken. “Als hij weg kan, is er interesse van onze kant”, stelt Koeman. “We willen niet met de handen in het haar zitten als blijkt dat Maxwell toch bij Inter blijft. Ik zal er nog eens een belletje aan besteden.“
De lichstedelingen hebben dan ook drie andere kandidaten op het oog en Koeman zal dit weekend een kandidaat gaan bekijken. PSV speelt op vrijdag tegen Heracles Almelo, hetgeen Koeman de mogelijkheid biedt om zich elders te oriënteren. Één van de kandidaten is de uitgesproken favoriet, die voor een Europese club uitkomt en eveneens een buitenlander is.
“We willen nog in december een beslissing nemen, zodat een nieuweling vanaf 10 januari kan meetrainen. Ik wil hem graag zelf nog een keer aan het werk zien“, zegt Koeman.
Volgens het Eindhovens Dagblad zou de speler die PSV nu op het oog heeft, ook voor zes maanden gehuurd kunnen worden, waarna de club een optie tot koop wil bedingen. Bovendien is de kandidaat speelgerechtigd in de Champions League.
Een echte Ajacied, daar had ik zelfs nog geen link naar gelegdquote:Huntelaar: 'Goal Heitinga leek op Finidi'
Bullshit, gewoon een ruime overwinning, zeker Europees gezien.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef Chadi het volgende:
Ik snap niet dat mensen van alles proberen om zo'n wanvertoning te verbloemen. Ajax zit niet in de situatie dat het zo'n wedstrijd mag spelen. Ajax moet iedere kans aangrijpen om beter te gaan voetballen en dat zag je gisteren nadrukkelijk niet!
Wanvertoningquote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef Chadi het volgende:
Ik snap niet dat mensen van alles proberen om zo'n wanvertoning te verbloemen. Ajax zit niet in de situatie dat het zo'n wedstrijd mag spelen. Ajax moet iedere kans aangrijpen om beter te gaan voetballen en dat zag je gisteren nadrukkelijk niet!
Ging hard en lang door...heel uitvak springen...zag er goed uitquote:Op donderdag 14 december 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Hava Naquila?
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:16 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is er met Wessie aan de hand? Ernstige blessure?
Gekneusde bekkenrand.quote:
Haha en dat zegt iemand van Ado. Flikker op met je getroll joh, je bent lachwekkend.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:46 schreef Backdoorman het volgende:
Net nu de schorsing is afgelopenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Gekneusde bekkenrand.
Denk dat ie wel minimaal een week of 3 weg is.
Zeik nietquote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef Chadi het volgende:
Waar je je al druk om maaktquote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef Chadi het volgende:
Lijkt me vrij sterk....quote:Op donderdag 14 december 2006 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Valt mee, even lange reistijd als Grunn-uit dus....
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Gekneusde bekkenrand.
Groningen is 211,4 km en reisduur 02:09 uur.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Edit Dom, eerste bericht niet gelezen.
Tuurlijk is Bremen een stuk verder dan Groningen.
Bron? Of denk jij dat?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Gekneusde bekkenrand.
Shit.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Gekneusde bekkenrand.
Een puik gemiddeldequote:Op donderdag 14 december 2006 07:21 schreef twi het volgende:
[..]
Niet slecht voor een spits die "compleet uit vorm is"
Edgar Davids.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Shit.![]()
Wat ik me afvraag he, als Lindenbergh naar Feyenoord gaat, gaat Ajax dan nog een vervanger kopen?
Hmmm..... Davids voor Lindenbergh. Waar kan ik tekenen?quote:
Volgens mij is dat die spits van Zulte Waregem.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Is Huntelaar nu eigenlijk topscorer in de UEFA cup?
Hij heeft er al minstens 6 in liggen nu toch?
Mag ook wel tegen clubjes als IK Start, Austria Wien en Zulte-Waregemquote:Op donderdag 14 december 2006 12:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Toch weer een knap gemiddelde van Klaas Jan. 1 per wedstrijd.
Hij speelt dit seizoen nog niet groots, en het hele elftal niet. Dus het is best een goed gemiddelde. Nu hopen dat hij in de competitie ook weer op stoom raakt.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mag ook wel tegen clubjes als IK Start, Austria Wien en Zulte-Waregem![]()
In de competitie schiet hij ze er toch niet in tegen clubjes als; Ado, RKC en NAC..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mag ook wel tegen clubjes als IK Start, Austria Wien en Zulte-Waregem![]()
Kwam ook goed over op tvquote:Op donderdag 14 december 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Hava Naquila?
Bremen en Lissabon zijn ook nog wel te doen ja. De rest ga ik ook niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:03 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Athene, Lissabon of Bremen zie ik qua leuke reisjes zitten... rest niet
Trekt me niet echt. Maar misschien dat we daar nog wel heen gaan. Maar het liefste Athene, dan Bremen, dan Lissabon. En dan maar even denken of ik wel ga.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef PyTh het volgende:
Bordeaux is ook goed te doen hoor.
Best saai, net als Auxerre toch? Eingelijk vind ik alleen Werder Bremen een leuk vooruitzicht, qua reis etc.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef PyTh het volgende:
Bordeaux is ook goed te doen hoor.
Je hebt in ieder geval 50% kans dat je een oostblokploeg treft....quote:Op donderdag 14 december 2006 13:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Trekt me niet echt. Maar misschien dat we daar nog wel heen gaan. Maar het liefste Athene, dan Bremen, dan Lissabon. En dan maar even denken of ik wel ga.
Daarom had ik gisteren ook liever gelijk gespeeldquote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval 50% kans dat je een oostblokploeg treft....
Als we gisteren gelijkspeelde en verloren, was de kans 58% dat we een Britse tegenstander hadden.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval 50% kans dat je een oostblokploeg treft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |