Jij vind de naam van je cluppie te grabbel gooien ok?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ach boeie. Kleinigheidjes. Zolang het hier bij blijft..
Kleinigheidjes, kleutergedrag door volwassen, ik heb het gehad met die mongolenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef Nashje het volgende:
Ach boeie. Kleinigheidjes. Zolang het hier bij blijft..
Door zo'n kleine incidentjes? Ga je alsjeblieft ergens anders druk om maken. Elke supportersgroep doet zoiets (behalve de boeren uit eindhoven).quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij vind de naam van je cluppie te grabbel gooien ok?
Das echt pure onzin. Wellicht heb je het over nederlandse supporters. Dit is toch niet normaal? Dat je dit goedkeurt zegquote:Op woensdag 13 december 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Door zo'n kleine incidentjes? Ga je alsjeblieft ergens anders druk om maken. Elke supportersgroep doet zoiets (behalve de boeren uit eindhoven).
Ach zoiets "hoort" bij een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das echt pure onzin. Wellicht heb je het over nederlandse supporters. Dit is toch niet normaal? Dat je dit goedkeurt zeg
De teringquote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef TimmyAsd het volgende:
En trouwens, ik maak er er niet druk om. Maar de naam van Ajax wordt hier wel door geschaad. Het is gewoon abnormaal dat je dit zowiezo niet afkeurt
Het is hoe dan ook ongelofelijk. Het zijn een stelletje leeghoofden, dit heeft niets met voetbal te maken en elk gewelddadig incident schaadt de club. Dat jij zowiets goedkeurt/niet wil zien zegt dan ook genoeg over jou.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
De tering. Je naam wordt geschaad als je gaat huishouden net zoals Nancy, niet door een paar ramen in te gooien.
Het hoort gewoon niet. Punt.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:27 schreef Nashje het volgende:
Ongelofelijk? Zoiets gebeurde vroeger al.
Omdat ik geweld afkeur? Omdat ik geen seizoenskaart heb? Sodetiefus een end op zeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet zo dik bovenop te leggen dat je een teletekst supporter bent hoor
Ga maar eens mee op zo'n reisje en dan zul je zien dat het A) best mee valt, B) Er soort van bij hoort, C) jij dan net zo hard mee doet.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga het ook niet eens meer uitleggen aan een stelletje internet hooligans..
Nee meer omdat je er geen tyfus van snaptquote:Op woensdag 13 december 2006 22:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat ik geweld afkeur? Omdat ik geen seizoenskaart heb? Sodetiefus een end op zeg.
Volledig met je eens. Dit is gewoon niets anders dan geweld en wat schieten ze er in godsnaam mee op... Dat mensen dit afdoen als een kleinigheid is voor mij ook niet te begrijpen.quote:
Kiest u er maar 1quote:Werder Bremen, Spartak Moskou, Girondins de Bordeaux, Shaktar Donetsk, Steaua Boekarest, Benfica, CSKA Moskou en AEK Athene.
Huh? Geen ban meer?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef Jajong het volgende:
Appeltje eitje toch?
AEK of Benfica is ook redelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 22:56 schreef M0NTANA het volgende:
Werder Bremen, rest is allemaal kut.
Soms lijkt het bij Urby net alosf hij zijn concentratie verliest tegen mindere ploegen. Tegen sterke teams als PSV en AZ is hij helemaal opgeladen en speelt hij een superpartij, maar speelt hij tegen Start, ADO of Zulte dan glipt de gemakkelijkheid er een beetje in.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:18 schreef Black-Death het volgende:
Maar je ziet wel dat er veel meer dreiging van Babel uitgaat op links. Emanuelson iid matig vandaag
Tegen AZ en psv liet hij zien dat hij er uitstekend kan spelen, maar vandaag speelde hij tegen een speler die ook bikkelt dus valt het minder op.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:21 schreef zjroentje het volgende:
Heitinga vond ik anders de eerste helft maar erg matig. Mijns inziens niet de man voor die positie.
Bremen is de enige ploeg die ik echt niet wil loten.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef M0NTANA het volgende:
Dan maar naar Bremen.
Hij is te weinig spelverdeler voor die positie eigenlijk. Hij is er wel perfect inzetbaar tegen de spelverdeler van de tegenstander, zoals tegen Martens van AZ. Maar als je zelf echt het spel wilt maken komt hij nog wat handelingssnelheid tekort inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef zjroentje het volgende:
Hij mist gewoon het handelingsvermogen voor die positie vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |