Jep, vanavond gewoon dik winnen en niet rekening houden met die 2e/3e plaats onzin.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:04 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga er vanavond eens lekker voor zitten, dus hoop toch dat ze gewoon winnen![]()
Tja, in Nederland zijn er niet zoveel opties om Ajaxversie van Cocu te wordenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef Eb het volgende:
Type Cocu....
Kunnen we Conceicao niet kopen van Standard Luik? Die is daar toch maar aan het verpieteren...
[afbeelding]
Ik denk dat we doorgaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
Nou, wat wordt het vanavond?
Die kans is groot ja, toch hoop ik gewoon op eens winst, ongeacht de nieuwe tegenstander.quote:
0-2quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
Het zou wat zijn...quote:
quote:Nederlands paspoort voor Boakye
Emmanuel Boakye, momenteel door Ajax aan Heracles verhuurd, is geslaagd voor zijn inburgeringscursus. De geboren Ghanees heeft daarom nu ook een Nederlands paspoort. Boakye, die op zijn zesde naar Nederland kwam, hoeft nu geen visum meer aan vragen om naar het buitenland te reizen.
Ajax Netwerk
Eerder dit seizoen ketste een overgang naar het Engelse Tottenham Hotspur af omdat Boakye niet over een Nederlands paspoort beschikte. Boakye heeft een transfer nog niet uit zijn hoofd gezet: "De belangstelling is er nog steeds. [..] Met het verkrijgen van dit paspoort is die droom een stukje dichterbij gekomen."
Overigens staat de deur naar Oranje voor Boakye nog op een kier: "Een keuze speelt nu nog niet, pas als Ghana of Nederland mij uitnodigt, ga ik erover nadenken." Boakye ligt nog tot medio 2008 onder contract bij Ajax.
1-2 hier moet Ajax gewoon van kunnen winnen normaal gesproken..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef Messenga het volgende:
Ajax heeft vanavond wel examen, maar volgens Ten Cate zijn we al geslaagd.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:45 schreef HeatWave het volgende:Dacht dat ik examen had morgen, maar kom er net achter dat het Vrijdag pas is
.
Gewoon zuipen dus vanavond tijdens de wedstijd.
Tja, met minder dan 0-5 verliezen moet toch lukkenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax heeft vanavond wel examen, maar volgens Ten Cate zijn we al geslaagd.
We spelen met 11 Rosales-en.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, met minder dan 0-5 verliezen moet toch lukken.
quote:
Mauro mag de thee inschenken vanavondquote:Op woensdag 13 december 2006 16:51 schreef SiemeN het volgende:
Mwoah. Mauro op doel lijkt me wel wat. Hij kan een bal tenminste de tribune in trappen.
Hoe groot is dat stadion in Belgie? Misschien dat Rosales één van zijn voorzetten wel uit het stadion geknalt krijgt!quote:
Lostprophets?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben vanavond trouwens in Tilburg voor een optreden. Dat ik de kaartjes kocht had ik niet echt rekening gehouden met Ajax' speelschema...
Off-topic, maar yep.quote:
20.45quote:Op woensdag 13 december 2006 16:50 schreef Pritt het volgende:
Hoelaat is de wedstrijd vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |