Ik werk op het moment een beetje als freelancer aan e-learningprojecten voor de overheid.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
wat voor werk doe je?
Wat is dit nu weer voor vage uitleg? Je bent student aan de VU??? Met z'n gratis vakjes?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik werk op het moment een beetje als freelancer aan e-learningprojecten voor de overheid.
Niet eens.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent student aan de VU??? Met z'n gratis vakjes?
En dat verdient goed?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef kLowJow het volgende:
Nou goed... Ik heb dus meegewerkt aan de ontwikkeling van het systeem dat men nu gebruikt voor allerlei opleidingen, ben 'wegens omstandigheden' zo ongeveer de enige die echt weet hoe het werkt en wordt zodoende nogal eens gevraagd om een handje te helpen op freelancebasis.
Zo beter?
owquote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Godslasteraar is geen JPB. Hij vindt het gewoon leuk om "zo nu en dan" zo'n achterlijk topic te openen om wat vuurtjes te doen oplaaien. Diep op zijn groot rood hart prijkt een geel hamertje met sikkel.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:02 schreef Monidique het volgende:
Nog net even kunnen poepen voor het Journaal.
Onenigheid over:quote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En dat verdient goed?
En wat zijn 'omstandigheden'? Heb je een Volkertje uitgevoerd?
Reya, ik zal je een geheel gratis advies geven, KlowJow mag ook meelezen, maar Monidique en de Braziliaan niet na die dolken in mijn rug.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:03 schreef Reya het volgende:
Islamitisch bidden is goed voor je gezondheid, Godslasteraar. Tijd voor een moskeedate?
voetbal is nog bezigquote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef kLowJow het volgende:
Nu zijn ze "potverdriedubbeltjes" alweer te laat!
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6176209.stmquote:Circumcision can cut the rate of HIV infection in heterosexual men by 50%, results from two African trials show.
quote:The findings are so striking, the US National Institutes of Health decided it would be unethical to continue and stopped the trials early.
Komen er vandaag denk ik niet meer uit denk ik...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:10 schreef kLowJow het volgende:
De ministerraad is nog in overleg... morgen 10:15 uur!
Je moet niet zoveel denken joh.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Komen er vandaag denk ik niet meer uit denk ik...
Ik denk niet dat dat me veel gaat doen eigenlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Reya, ik zal je een geheel gratis advies geven, KlowJow mag ook meelezen, maar Monidique en de Braziliaan niet na die dolken in mijn rug.
Zuid Amerikaanse vrouwen, Reya, Zuid Amerikaanse vrouwen, Zuid Amerikaanse vrouwen en nog eens Zuid Amerikaanse vrouwen, daar moet je wezen!Wellicht slecht voor je gezondheid, maar hé, welke vent wil nu buigend en kruipend door z'n leven gaan.
dit misschien?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6176209.stm.
[..].
quote:But Tom Elkins, Senior Policy Officer at the National AIDS Trust warned: "There is a real danger in sending out a message that circumcision can protect against HIV. This is not the case and could lead to an increase in unprotected sex.
"There is still a long way to go in providing comprehensive prevention programmes in many countries, and resources should go into normalising the use of condoms, which are the most effective method currently available for preventing HIV."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |