Kan je gelijk even goed kennismaken.quote:
Juistem, van binnen en buiten leren kennen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Kan je gelijk even goed kennismaken.![]()
Ze zei zelf, na het zien van een aantal hotels op internet dat ik wel mocht gaan reserveren. Het beviel haar wel dat het hotel dichtbij schiphol is......kunnen we langer blijven liggen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef Syrena het volgende:
Als vrouw zijnde denk ik dat je geramd zit
Maar als ze nu wazig en ontwijkend gaat zitten doen als je vertelt dat je al gereserveerd hebt daaaaan heb je een probleem. Maar tot nu toe klinkt het goed
Dus laat even weten wat haar reactie op de reservering was!
Zei ze dat letterlijk?!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef optics het volgende:
[..]
Ze zei zelf, na het zien van een aantal hotels op internet dat ik wel mocht gaan reserveren. Het beviel haar wel dat het hotel dichtbij schiphol is......kunnen we langer blijven liggen.
Dus als vrouw zijnde denk jij dat ik geramd zit? hmmm, laten we het hopen. Dat is was die kameraad van me ook al tegen me zei.
Ja die bestaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef Syrena het volgende:
OMG ik hoop wel niet dat het zo'n meisje is dat denkt dat je platonisch met een kerel een hotel in kan duikenBestaan die trouwens nog wel? Nee toch he?
ik weet voor 99% zeker dat zij niet zo is. Gisteren waren de tekens gewoon zo overduidelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zei ze dat letterlijk?!![]()
OMG ik hoop wel niet dat het zo'n meisje is dat denkt dat je platonisch met een kerel een hotel in kan duikenBestaan die trouwens nog wel? Nee toch he?
Nah man, geramd I say!
Serieus?quote:
nee, alleen maar een stuk zekerder....thankzquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:27 schreef bdb het volgende:
Een ding is zeker, als ze met je in een hotel wil overnachten zit de kans er dik in dat er wat gebeuren gaat. Oh shit, nu heb ik je zenuwachtig gemaakt zeker
Minibar plunderenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:27 schreef bdb het volgende:
Ik had met die bus gegaan. Denk dat het wel wat wordt met die meid, maar dat wil je denk ik nog even stilhouden op het werk. Voor zover dat natuurlijk mogelijk is, aangezien jullie elke dag met elkaar mee rijden.
Voor de rest: veel plezier en zie maar hoe het afloopt. Een ding is zeker, als ze met je in een hotel wil overnachten zit de kans er dik in dat er wat gebeuren gaat. Oh shit, nu heb ik je zenuwachtig gemaakt zeker
hmm, weet wel wat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Minibar plunderen![]()
Haar favoriete drankje achterhalen en meenemen![]()
... wat waarschijnlijk de reden is dat zij ietwat voorzichtig is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Niet doen, een relatie met een collega is zelden een goed idee.
Terwijl ik juist het idee heb dat IK juist rustig aan probeer te doen. Zij reageert overal erg enthousiast op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef mgerben het volgende:
[..]
... wat waarschijnlijk de reden is dat zij ietwat voorzichtig is.
Tsja, ik denk dat je het uitstekend doet. Zeker niet te gretig; helemaal niet als zij de gretigheid al invult. Pak ook eens een lift of afspraak met een collega mee; dan heeft ze de kans te beseffen dat ze het leuker vindt om met jou alleen te zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef optics het volgende:
[..]
Terwijl ik juist het idee heb dat IK juist rustig aan probeer te doen. Zij reageert overal erg enthousiast op.
Maar ik kan me voorstellen dat zij eerst ook de kat uit de boom wil kijken. Maar wat ik al zei, gisteren kon ik een en ander al duidelijk aan haar zien en merken......
Waarom forceren en verkeerde signalen afgeven als haar reacties al niets te raden overlaten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:20 schreef mgerben het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat je het uitstekend doet. Zeker niet te gretig; helemaal niet als zij de gretigheid al invult. Pak ook eens een lift of afspraak met een collega mee; dan heeft ze de kans te beseffen dat ze het leuker vindt om met jou alleen te zijn.
Gaarne!quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:18 schreef optics het volgende:
dank mensen dank!!!!
Ik doe mijn uiterste best uiteraard.
Morgenochtend om 7 uur stapt ze weer bij me in de auto.
Heel raar, maar ik luister de laatste paar dagen naar niks anders meer dan bepaalde nummers van de band Incubus. Erg mooie teksten waar ik mijn gevoel helemaal in kwijt kan. Super gewoon!
En tja, volgende week woensdag en donderdag, daar heb ik natuurlijk erg veel zin in.
Ik hou jullie op de hoogte ok?!
Enige wat nog zou kunnen gebeuren, is dat de TS het omgekeerde pad bewandelt, en over 2 jaar alsnog meldt dat z'n huwelijk gestrand is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:54 schreef mighty_myte het volgende:
grappig verhaal.
leuk dat het ook eens een keer goed lijkt te gaan ipv al die falende honden hier.
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef arneaux het volgende:
Eindelijk bereikbare liefde in R&P.
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef AcidBurner het volgende:
Wat een verhaal :-) nu maar hopen dat je mag neuken... daarna asap dumpen. iemand van op het werk ... is vragen om miserie.
En wat ga je antwoorden in het vliegtuig als je collega's vragen waarom jullie niet in de bus zaten?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:51 schreef optics het volgende:
Maar goed, geeft allemaal niet, ik denk dat zij er net zo over denkt als ik, gewoon niks laten merken op het werk. Maar
dat het met de auto een hoop tijd scheelt.......quote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En wat ga je antwoorden in het vliegtuig als je collega's vragen waarom jullie niet in de bus zaten?
OK, goeie.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef optics het volgende:
[..]
dat het met de auto een hoop tijd scheelt.......
Dan zou ze er niet zolang omheen draaien hoor. Zoals ik het lees, zit er weldegelijk meer in. (soortgelijke ervaringquote:Op woensdag 13 december 2006 15:56 schreef Harmen1984 het volgende:
Go for it! Alleen niet raar opkijken als zij het als een one-night stand ziet.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wel zien wat het wordt?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef optics het volgende:
Serieus, ik vind haar hartstikke leuk maar ik ben erg onzeker over wat te doen allemaal. Hoe ik een en ander moet aanpakken. Daarom heb ik dit topic gestart. Puur om een beetje zekerheid te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik me er over verbaas dat het allemaal best wel makkelijk gaat.
We zien gewoon wel wat het wordt maar ik heb best wel goede hoop voor vanavond. Eigenlijk zou ik dat weer niet moeten denken want als er niks gebeurd vanavond tja, dan vind ik dat ook weer tegenvallen natuurlijk.
nahja, we zien wel. Willen jullie nog steeds up to date blijven?
Zeker man! Echt superdope allemaal. Die onzekerheid waarover je het hebt klinkt me, als nieuwbakken verliefde, zeker bekend in de oren.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef optics het volgende:
update?
update!
Heb haar net weer thuis gebracht. We bleven nog even kletsen in de auto, beetje over wat ze zoal gaat doen vanavond. Ze heeft training tot 8 uur en daarna had ze niks bijzonders zei ze.
Ze vroeg wat ik ging doen, ja eh....niks, lekker thuiszitten. Ik zei tegen haar dat als ze me wilde vergezellen met bankhangen dan gerust langs mocht komen. Haar letterlijke woorden: "nou ik wou net zeggen, ik kan wel even langskomen als je dat leuk vindt?"
Sure, gezellig, kom maar langs, zorg ik er wel voor dat de koffie klaar staat en later op de avond een lekker wijntje. We hebben beide al besloten dat we morgen wat later beginnen op het werk
Dus rond een uur of 9 zou ze bij me zijn vanavond. Kijken wat er dan gebeurd.
En waarom ik dit topic gestart heb?
Ben al enkele jaren vrijgezel. Heb een relatie van 16 maanden gehad en daarna nog van een maand en nog van een week of 2 wat liggen rotzooien. Ben nu zo'n beetje 4 jaar vrijgezel, wel een keer met een meid gezoend maar dat is verder niet noemswaardig haast.
Anyway, om me heen zie ik steeds meer vrienden van mijn leeftijd die wel een relatie hebben. Tot op heden wilde het gewoon niet lukken, gewoon niet de "ware" tegengekomen denk ik. Tja, tot nu. Serieus, ik vind haar hartstikke leuk maar ik ben erg onzeker over wat te doen allemaal. Hoe ik een en ander moet aanpakken. Daarom heb ik dit topic gestart. Puur om een beetje zekerheid te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik me er over verbaas dat het allemaal best wel makkelijk gaat.
We zien gewoon wel wat het wordt maar ik heb best wel goede hoop voor vanavond. Eigenlijk zou ik dat weer niet moeten denken want als er niks gebeurd vanavond tja, dan vind ik dat ook weer tegenvallen natuurlijk.
nahja, we zien wel. Willen jullie nog steeds up to date blijven?
succes man!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef optics het volgende:
zo, ik ben dr helemaal klaar voor. Huis netjes (uiteraard), flesje wijn gekocht.....
see y'all!
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:22 schreef Vivi het volgende:
En dan straks kunnen jullie aan elkaar gaan vertellen wat jullie van elkaar dachten toen je elkaar voor het eerst zag etc![]()
wat een onzin, woon al weer 1 jaar samen met mijn leuke collegaquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
brak in de zin van positief brak.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:24 schreef mighty_myte het volgende:
whoehoo!![]()
wat een euforisch brakke dag op het werk moet dat zijn zeg..
Valt tegen he, als je een smeuig slepend verhaal van een week of wat verwacht.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:46 schreef Syrena het volgende:
Ben ik er eens een keer vanaf het begin bij, is het meteen allemaal goed![]()
![]()
Of maandenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Valt tegen he, als je een smeuig slepend verhaal van een week of wat verwacht.
Dee ts valt dan automatisch in de R&p amateur.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Of maandenwant sommige TS'sers kunnen er wat van
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:10 schreef LENUS het volgende:
Ik zou eerst even een aantal keren aftrekken voordat je haar ziet. Want klaarkomen door alle spanningen na 5 seconden is natuurlijk funest.
PS: en je kan haar ook een keer te grazen nemen in het archiefhok![]()
OMG! Niet weer een jewelsophie reeks...quote:Op donderdag 14 december 2006 08:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Valt tegen he, als je een smeuig slepend verhaal van een week of wat verwacht.
Alsjeblieft!!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:32 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
OMG! Niet weer een jewelsophie reeks...![]()
Iets meer details dan dat ze is blijven slapen kan toch wel? (je moet het idd zelf weten hoor, maar iedereen is natuurlijk nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 december 2006 13:43 schreef optics het volgende:
dat hou ik lekker allemaal voor mezelf. Jullie weten nu hoe het afgelopen is. We gaan met z'n tweeën lekker verder haha.
ik wou net zeggen,quote:Op donderdag 14 december 2006 14:36 schreef bdb het volgende:
Wat een anti-climax zeg. Nadat iedereen hier je zo goed van advies voorzien heeft, ga jij ze niet belonen. Tssss![]()
inderdaad!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:12 schreef Vivi het volgende:
Ja, vertel dat iig het moment van DE kus..en de aanloop ernaar toe enzo
Ja, hoe gaat dat nou precies ?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:12 schreef Vivi het volgende:
Ja, vertel dat iig het moment van DE kus..en de aanloop ernaar toe enzo
quote:
Doe is even niet zo negatief!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik heb 1 relatie met een collega gehad.
4,5 jaar ofzo.
nou nooit meer.
Het werkt gewoon totaal niet. Je zit constant op elkaars lip, en je raakt gewoon echt uitgepraat met elkaar.
Ik wil het nooit meer. Ik zou d'r ontslag voor indienen als ik echt zou denken dat ik de vent van mijn dromen op mijn werk zou ontmoeten. Maar het liefst hou ik de boot af bij dit soort dingen.
Ik heb mijn lesje geleerd.
Doe mij maar een vent met een eigen (werk) leven
Niets negatiefs aan.quote:
Ja inderdaad TS: dien d'r ontslag in! Daar scoor je meequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik heb 1 relatie met een collega gehad.
4,5 jaar ofzo.
nou nooit meer.
Het werkt gewoon totaal niet. Je zit constant op elkaars lip, en je raakt gewoon echt uitgepraat met elkaar.
Ik wil het nooit meer. Ik zou d'r ontslag voor indienen als ik echt zou denken dat ik de vent van mijn dromen op mijn werk zou ontmoeten. Maar het liefst hou ik de boot af bij dit soort dingen.
Ik heb mijn lesje geleerd.
Doe mij maar een vent met een eigen (werk) leven
Je maakt geen uitzondering voor geen vent? Sletquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:39 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Niets negatiefs aan.
Mijn ervaring, mijn tips.
Als ik de keuze heb, en in zo een geval heb je die begin ik daar niet weer aan.
Of hij moet Keanu Reeves heten en bij mij in het bedrijf komen werken.
Maar verder maak ik geen uitzonering voor geen enkele vent.
wat ik zeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je maakt geen uitzondering voor geen vent? Slet
sarcasme ten top hoop ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:49 schreef dawg het volgende:
Een kort en saai verhaal. R&P is niet meer wat het geweest is.
Super man !quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef optics het volgende:
hee allemaal.
Tijd voor een updateje?
Gaat allemaal erg lekker hier. We hebben het prima naar onze zin met z'n 2en.
Tja, dat is eigenlijk het enige dat ik kan zeggen.
Hotel is niet doorgegaan want ze wilde toch nog wel heel graag een volleybalwedstrijd spelen vanavond. Gelukkig komt ze straks hier langs en vertrekken we vannacht met de auto naar Schiphol. Gezellig dagje Londen doen.
Dat was het eigenlijk wel. Op het werk gaat het ook prima maar goed, we hebben nu vakantie.
Omgquote:Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mooi verzonnen....
Niet te grappig he....waarom zou ik in godsnaam zo'n verhaal verzinnen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mooi verzonnen....
Dat jaa!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef ioko het volgende:
Super om te horen, ik ben jaloers. Veel plezier samen!!
Eenschquote:Op maandag 22 januari 2007 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Leuk, zo'n on-foks feelgood-topic.![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig.![]()
Klopt maar als het eenmaal goed voelt en we denken er allebei hetzelfde over waarom niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef arneaux het volgende:
Wow. Dat is echt wel hééél erg snel.
Ja natuurlijk zijn er nu vlinders, jullie zijn verliefd. Ik zou echt serieus nog ff wachten met samen. Niet op de laatste plaats omdat jullie ook nog met elkaar werken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:34 schreef optics het volgende:
[..]
Klopt maar als het eenmaal goed voelt en we denken er allebei hetzelfde over waarom niet.
Ik ken ze niet maar ik weet dat er mensen zijn die al binnen een maand met elkaar in het huwelijksbootje stappen.
En tja, vrijwel dageljiks zijn ze er hoor.....de vlinders....zowel bij mij als bij haar
En hoe reageerden ze??quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef optics het volgende:
Overigens is het vestigingsmanagement en de directeur van het bedrijf waar we werken inmiddels op de hoogte van onze relatie, leek ons wel zo netjes dat zij dat weten.
Dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:50 schreef optics het volgende:
Ja ik weet het, daarom overhaasten we het ook niet maar we willen wel heel graag.
Ze is momenteel niet voor niets elke dag bij me, puur om te kijken hoe het gaat, en het gaat echt geweldig.
Goeie ondertitelquote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef brooklynzoo het volgende:
wat een bullshit topic. Wat wil je nu eigenlijk horen? Een bevestiging van het feit dat je haar als een idioot loopt te analyseren?
En al die Thumbs Up figuren in dit topic vind ik ook niet lief.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
En neen, het boeit niet dat ze al zo lang samen wonen nu...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |