quote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef arneaux het volgende:
Eindelijk bereikbare liefde in R&P.
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef AcidBurner het volgende:
Wat een verhaal :-) nu maar hopen dat je mag neuken... daarna asap dumpen. iemand van op het werk ... is vragen om miserie.
En wat ga je antwoorden in het vliegtuig als je collega's vragen waarom jullie niet in de bus zaten?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:51 schreef optics het volgende:
Maar goed, geeft allemaal niet, ik denk dat zij er net zo over denkt als ik, gewoon niks laten merken op het werk. Maar
dat het met de auto een hoop tijd scheelt.......quote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En wat ga je antwoorden in het vliegtuig als je collega's vragen waarom jullie niet in de bus zaten?
OK, goeie.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef optics het volgende:
[..]
dat het met de auto een hoop tijd scheelt.......
Dan zou ze er niet zolang omheen draaien hoor. Zoals ik het lees, zit er weldegelijk meer in. (soortgelijke ervaringquote:Op woensdag 13 december 2006 15:56 schreef Harmen1984 het volgende:
Go for it! Alleen niet raar opkijken als zij het als een one-night stand ziet.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Niet doen, een relatie met een collega is zelden een goed idee.
Wel zien wat het wordt?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef optics het volgende:
Serieus, ik vind haar hartstikke leuk maar ik ben erg onzeker over wat te doen allemaal. Hoe ik een en ander moet aanpakken. Daarom heb ik dit topic gestart. Puur om een beetje zekerheid te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik me er over verbaas dat het allemaal best wel makkelijk gaat.
We zien gewoon wel wat het wordt maar ik heb best wel goede hoop voor vanavond. Eigenlijk zou ik dat weer niet moeten denken want als er niks gebeurd vanavond tja, dan vind ik dat ook weer tegenvallen natuurlijk.
nahja, we zien wel. Willen jullie nog steeds up to date blijven?
Zeker man! Echt superdope allemaal. Die onzekerheid waarover je het hebt klinkt me, als nieuwbakken verliefde, zeker bekend in de oren.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef optics het volgende:
update?
update!
Heb haar net weer thuis gebracht. We bleven nog even kletsen in de auto, beetje over wat ze zoal gaat doen vanavond. Ze heeft training tot 8 uur en daarna had ze niks bijzonders zei ze.
Ze vroeg wat ik ging doen, ja eh....niks, lekker thuiszitten. Ik zei tegen haar dat als ze me wilde vergezellen met bankhangen dan gerust langs mocht komen. Haar letterlijke woorden: "nou ik wou net zeggen, ik kan wel even langskomen als je dat leuk vindt?"
Sure, gezellig, kom maar langs, zorg ik er wel voor dat de koffie klaar staat en later op de avond een lekker wijntje. We hebben beide al besloten dat we morgen wat later beginnen op het werk
Dus rond een uur of 9 zou ze bij me zijn vanavond. Kijken wat er dan gebeurd.
En waarom ik dit topic gestart heb?
Ben al enkele jaren vrijgezel. Heb een relatie van 16 maanden gehad en daarna nog van een maand en nog van een week of 2 wat liggen rotzooien. Ben nu zo'n beetje 4 jaar vrijgezel, wel een keer met een meid gezoend maar dat is verder niet noemswaardig haast.
Anyway, om me heen zie ik steeds meer vrienden van mijn leeftijd die wel een relatie hebben. Tot op heden wilde het gewoon niet lukken, gewoon niet de "ware" tegengekomen denk ik. Tja, tot nu. Serieus, ik vind haar hartstikke leuk maar ik ben erg onzeker over wat te doen allemaal. Hoe ik een en ander moet aanpakken. Daarom heb ik dit topic gestart. Puur om een beetje zekerheid te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik me er over verbaas dat het allemaal best wel makkelijk gaat.
We zien gewoon wel wat het wordt maar ik heb best wel goede hoop voor vanavond. Eigenlijk zou ik dat weer niet moeten denken want als er niks gebeurd vanavond tja, dan vind ik dat ook weer tegenvallen natuurlijk.
nahja, we zien wel. Willen jullie nog steeds up to date blijven?
succes man!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef optics het volgende:
zo, ik ben dr helemaal klaar voor. Huis netjes (uiteraard), flesje wijn gekocht.....
see y'all!
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:22 schreef Vivi het volgende:
En dan straks kunnen jullie aan elkaar gaan vertellen wat jullie van elkaar dachten toen je elkaar voor het eerst zag etc![]()
wat een onzin, woon al weer 1 jaar samen met mijn leuke collegaquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Niet doen, een relatie met een collega is zelden een goed idee.
brak in de zin van positief brak.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:24 schreef mighty_myte het volgende:
whoehoo!![]()
wat een euforisch brakke dag op het werk moet dat zijn zeg..
Valt tegen he, als je een smeuig slepend verhaal van een week of wat verwacht.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:46 schreef Syrena het volgende:
Ben ik er eens een keer vanaf het begin bij, is het meteen allemaal goed![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |