abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44367165
beste fokforummers,

Al geruime tijd kijk ik wel eens op dit forum rond. Er zijn veel interessante en leuke onderwerpen waar ik graag eens een avondje aan besteed om te lezen. Maar goed, dit is mij allereerste post en ik val direct maar met de deur in huis.

Ik werk nu ruim 2 jaar bij mijn huidige werkgever. Ik heb het hier prima naar mijn zin, leuk werk, leuke collega's en goede verdiensten. Ik klaag niet.
En er is nu een reden extra om niet te klagen want sinds geruime tijd werkt er hier een vrouw (25 jaar, ik ben 28). Een erg leuke meid. Ze heeft eerst een tijdje stage bij ons gelopen en sinds november heeft ze een vaste baan. Ze werkt op een andere afdeling maar we spreken elkaar af en toe. Ik heb haar een paar keer een lift gegeven naar huis, ze woont vlakbij me. Ik heb haar toen al eens aangeboden dat ze 's morgens en 's middags wel met me mee mag rijden naar het werk en weer naar huis.
Nou hadden we vorige week donderdagavond een presentatie op het werk. Ik had haar aangeboden dat ze wel met mij terug kon rijden naar huis en dat vond ze prima. Na de presentatie kwam ze op een gegeven moment naar me toe en begonnen we met elkaar te praten. Ze kwam een beetje zenuwachtig/gespannen over. Raar, want haar presentatie was al geweest dus daar lag het niet aan. Ik kon aan mezelf merken dat ik ook wat zenuwachtig was (klamme handen en zo).
Goed, ik haar dus naar huis gebracht. Afgelopen weekend stuurde ik haar een sms of ze maandag met me mee wilde rijden. Ze sms'te terug dat ze waarschijnlijk zondag brak zou zijn (op stap met vriendinnen) en dat ze misschien maandag wat later zou beginnen (bij ons op het werk geen probleem). Maar ze zou me wel op de hoogte houden. Zondagavond sms van haar dat ze maandag graag met me mee wilde rijden. Die avond hebben we flink wat over en weer zitten sms'en en dat was al erg leuk.
Gisteren dus, heb ik haar opgehaald van huis en 's middags weer terug naar huis. We hadden het een beetje over eten koken en zo en toen we bij haar voor de deur stonden zei ik dat ze eventueel ook wel bij mij mocht eten. Dat vond ze een heel goed idee dus we reden door naar mijn huis. Gekookt, gegeten en later nog een kopje thee en als ik geen afspraak had die avond (verjaardagsfeestje) dan was ze vast wel langer gebleven. Maar goed, we hebben we hele gezellig met elkaar zitten kletsen en ik kon aan haar zien en merken dat ze het wel erg goed naar haar zin had.

Later zette ik haar af bij huis en op het moment dat ze uit zou stappen kwam het over alsof ze me wel een zoen wilde geven maar ik twijfelde daar nog wel een beetje aan. Helaas is het er niet van gekomen maar goed, dat is misschien ook een beetje een spelletje van me. Doe ik normaal nooit maar goed, ik wil ook even aftasten, het is wel een collega natuurlijk.

Nou het volgende deel. Volgende week donderdag hebben we een personeelsuitje. We gaan een dagje shoppen in Londen. We moeten al erg vroeg op Schiphol zijn. De bedoeling is dat we met een touringcar heengaan maar voor mij en voor haar is het veel sneller om met de auto te gaan. Scheelt een heleboel tijd. Nou konden we eerst met een andere collega meerijden, zelfde stad en snelle auto dus dat scheelt maar vandaag kreeg ik te horen dat hij toch met de bus gaat.
Ik zie het wel zitten om met de auto vanuit het noorden naar Schiphol te gaan dus dat stelde ik haar alsnog voor. Met een voorstel om eventueel een hotelletje te pakken nabij Schiphol. Ze reageerde superenthousiast en ik heb direct een paar hotels opgezocht. Vanavond een hotel gereserveerd.

Wat denken jullie als jullie dit zo lezen?
Een vriend van me aan wie ik het hele verhaal verteld heb zegt dat dat wel helemaal goed zit.
Hij heeft wel redelijk wat ervaring en hij vindt dat ik het heel goed aanpak allemaal.

Ben benieuwd wat jullie er van denken.

Groeten,

Floris
pi_44367209
Niet doen, een relatie met een collega is zelden een goed idee.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:47:59 #3
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_44367278
Klinkt goed! Gewoon ervoor gaan.

Kan wellicht wel een probleem worden op het werk, maar daar moet je je maar even niet aan storen.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:48:30 #4
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44367302
Gelijk een hotelletje ook.
pi_44367351
oh ideaal! toch wel de bruidssuitte gereserveerd?

klinkt alsof het goed gaat!
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:50:36 #6
75265 Intergalactrick
pi_44367376
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef BrauN het volgende:
Gelijk een hotelletje ook.
Kan je gelijk even goed kennismaken.
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:50:42 #7
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44367379
Ach, er wordt een weekje geroddeld, daarna is alles bij het oude.

Tot het natuurlijk over is. Dan hebben beiden geen leven meer, de TS waarschijnlijk nog iets minder dan t vrouwtje.
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:51:12 #8
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44367405
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef Intergalactrick het volgende:

[..]

Kan je gelijk even goed kennismaken.
Juistem, van binnen en buiten leren kennen.
pi_44367414
Gewoon niks overhaasten... Zou zeggen doe het rustig aan en geniet er van, en kijk dan vanzelf wat je van elkaar vind en wat je voor elkaar voelt.
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:51:57 #10
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_44367443
gaaaaaaan!
pi_44367556
2-persoonskamer?
pi_44367650
Als vrouw zijnde denk ik dat je geramd zit

Maar als ze nu wazig en ontwijkend gaat zitten doen als je vertelt dat je al gereserveerd hebt daaaaan heb je een probleem. Maar tot nu toe klinkt het goed

Dus laat even weten wat haar reactie op de reservering was!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44367790
Als ze samen met jou naar een hotel gaat, wil ze gewoon seks met je hebben. Vrouwen zijn ook echt niet dom, daarnaast omdat het een collega is wordt het alleen maar beter, een goede barriere maakt altijd dingen spannender en geiler.
pi_44368537
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef Syrena het volgende:
Als vrouw zijnde denk ik dat je geramd zit

Maar als ze nu wazig en ontwijkend gaat zitten doen als je vertelt dat je al gereserveerd hebt daaaaan heb je een probleem. Maar tot nu toe klinkt het goed

Dus laat even weten wat haar reactie op de reservering was!
Ze zei zelf, na het zien van een aantal hotels op internet dat ik wel mocht gaan reserveren. Het beviel haar wel dat het hotel dichtbij schiphol is......kunnen we langer blijven liggen.

Dus als vrouw zijnde denk jij dat ik geramd zit? hmmm, laten we het hopen. Dat is was die kameraad van me ook al tegen me zei.
pi_44368676
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef optics het volgende:

[..]

Ze zei zelf, na het zien van een aantal hotels op internet dat ik wel mocht gaan reserveren. Het beviel haar wel dat het hotel dichtbij schiphol is......kunnen we langer blijven liggen.

Dus als vrouw zijnde denk jij dat ik geramd zit? hmmm, laten we het hopen. Dat is was die kameraad van me ook al tegen me zei.
Zei ze dat letterlijk?!

OMG ik hoop wel niet dat het zo'n meisje is dat denkt dat je platonisch met een kerel een hotel in kan duiken Bestaan die trouwens nog wel? Nee toch he?

Nah man, geramd I say!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:22:38 #16
11102 knep
Mountainfreak
pi_44368728
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef Syrena het volgende:

OMG ik hoop wel niet dat het zo'n meisje is dat denkt dat je platonisch met een kerel een hotel in kan duiken Bestaan die trouwens nog wel? Nee toch he?
Ja die bestaan
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:23:11 #17
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_44368756
Kunnen WE langer blijven liggen....
pi_44368878
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zei ze dat letterlijk?!

Nah man, geramd I say!
ik weet voor 99% zeker dat zij niet zo is. Gisteren waren de tekens gewoon zo overduidelijk.
Is het verstandig van me geweest om niet de eerste stap te zetten dat ik nog niet met haar gezoend heb ofzo? Vinden vrouwen het juist interessant als er nog even niets gebeurd zodat het alleen nog maar spannender wordt?
Ik kreeg zopas nog wel een sms van haar dat ze me graag morgenochtend weer zag om met me mee te rijden naar het werk.
Overigens heb ik vandaag op het werk helemaal geen last gehad van concentratieproblemen ofzo. Zij had het druk en ik ook. Tuurlijk voelde ik me wel een beetje raar en was ik wel wat druk maar goed, dat hoort er toch ook gewoon een beetje bij. Dus tot dusver heeft het geen invloed op mijn werk. Ik heb het idee dat ik er alleen maar scherper van wordt.
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:27:02 #19
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_44368963
Ik had met die bus gegaan. Denk dat het wel wat wordt met die meid, maar dat wil je denk ik nog even stilhouden op het werk. Voor zover dat natuurlijk mogelijk is, aangezien jullie elke dag met elkaar mee rijden.
Voor de rest: veel plezier en zie maar hoe het afloopt. Een ding is zeker, als ze met je in een hotel wil overnachten zit de kans er dik in dat er wat gebeuren gaat. Oh shit, nu heb ik je zenuwachtig gemaakt zeker
pi_44369023
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:22 schreef knep het volgende:

[..]

Ja die bestaan
Serieus?
Damn. Ik probeerde het mezelf soms wel wijs te maken "Nee, hij bedoelt er niks mee verder!" maar dat was dus werkelijk altijd niet het geval. Ze bedoelen wel degelijk iets!

( )
pi_44369047
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:27 schreef bdb het volgende:
Een ding is zeker, als ze met je in een hotel wil overnachten zit de kans er dik in dat er wat gebeuren gaat. Oh shit, nu heb ik je zenuwachtig gemaakt zeker
nee, alleen maar een stuk zekerder....thankz
pi_44369078
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:27 schreef bdb het volgende:
Ik had met die bus gegaan. Denk dat het wel wat wordt met die meid, maar dat wil je denk ik nog even stilhouden op het werk. Voor zover dat natuurlijk mogelijk is, aangezien jullie elke dag met elkaar mee rijden.
Voor de rest: veel plezier en zie maar hoe het afloopt. Een ding is zeker, als ze met je in een hotel wil overnachten zit de kans er dik in dat er wat gebeuren gaat. Oh shit, nu heb ik je zenuwachtig gemaakt zeker
Minibar plunderen
Haar favoriete drankje achterhalen en meenemen
pi_44369177
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Minibar plunderen
Haar favoriete drankje achterhalen en meenemen
hmm, weet wel wat.

we hadden het er laatst over via de sms, biertjes en drankjes. Ik had wat speciaal bier in huis gehaald.
Ze vroeg of ik ook Kwak (ja dat is een echt biermerk) had, want dat vond ze wel erg lekker zei ze.
pi_44369330
Go for it!!!
GL!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:34:50 #25
11102 knep
Mountainfreak
pi_44369357
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef optics het volgende:

Kwak (ja dat is een echt biermerk)
Dat is dan meteen van toepassing op de rest van de avond
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:39:13 #26
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_44369571
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
... wat waarschijnlijk de reden is dat zij ietwat voorzichtig is.
Maar... tegenwoordig heeft niemand meer een baan voor het leven, dus voor je het weet ben je ex-collega's.
En heel veel mensen ontmoeten hun partner op hun werk. Je bent echt niet de enige.
pi_44369625
De body is stevig. De nasmaak is fruitig en een beetje hoppig.
lijkt me ideaal.is tenminste ook zo bij vrouwen. oke dat hoppig mag wel achterwegen blijven maar de rest.
Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef mgerben het volgende:

[..]

... wat waarschijnlijk de reden is dat zij ietwat voorzichtig is.
Terwijl ik juist het idee heb dat IK juist rustig aan probeer te doen. Zij reageert overal erg enthousiast op.
Maar ik kan me voorstellen dat zij eerst ook de kat uit de boom wil kijken. Maar wat ik al zei, gisteren kon ik een en ander al duidelijk aan haar zien en merken......
pi_44373770
Leuk leuk leuk

Veel plezier!
Trotse mamma :)
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:20:12 #31
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_44373898
Knallen gozer, knallen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_44373923
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef optics het volgende:

[..]

Terwijl ik juist het idee heb dat IK juist rustig aan probeer te doen. Zij reageert overal erg enthousiast op.
Maar ik kan me voorstellen dat zij eerst ook de kat uit de boom wil kijken. Maar wat ik al zei, gisteren kon ik een en ander al duidelijk aan haar zien en merken......
Tsja, ik denk dat je het uitstekend doet. Zeker niet te gretig; helemaal niet als zij de gretigheid al invult. Pak ook eens een lift of afspraak met een collega mee; dan heeft ze de kans te beseffen dat ze het leuker vindt om met jou alleen te zijn.
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:25:12 #33
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_44374092
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:20 schreef mgerben het volgende:

[..]

Tsja, ik denk dat je het uitstekend doet. Zeker niet te gretig; helemaal niet als zij de gretigheid al invult. Pak ook eens een lift of afspraak met een collega mee; dan heeft ze de kans te beseffen dat ze het leuker vindt om met jou alleen te zijn.
Waarom forceren en verkeerde signalen afgeven als haar reacties al niets te raden overlaten?
pi_44374144
Have fun
pi_44374729
Wat leuk!
Ze ziet je echt wel zitten hoor. En wat je werk betreft, lekker spannend toch, zo'n geheimpje?
Als het echt iets wordt tussen jullie en men komt erachter, dan hebben ze tenminste iets om over te kletsen. Als het niet zou mogen vanwege een policy ofzo, dat zie je dan wel weer.
Veel plezier!
pi_44375335
grappig verhaal.
leuk dat het ook eens een keer goed lijkt te gaan ipv al die falende honden hier.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_44375665
Je bent goed bezig! Als ik het zo lees gaat zij er ook wel voor! Succes.
pi_44376363
dank mensen dank!!!!

Ik doe mijn uiterste best uiteraard.
Morgenochtend om 7 uur stapt ze weer bij me in de auto.

Heel raar, maar ik luister de laatste paar dagen naar niks anders meer dan bepaalde nummers van de band Incubus. Erg mooie teksten waar ik mijn gevoel helemaal in kwijt kan. Super gewoon!

En tja, volgende week woensdag en donderdag, daar heb ik natuurlijk erg veel zin in.
Ik hou jullie op de hoogte ok?!
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:23:52 #39
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44376514
Prima

succes
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:25:51 #40
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_44376570
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:18 schreef optics het volgende:
dank mensen dank!!!!

Ik doe mijn uiterste best uiteraard.
Morgenochtend om 7 uur stapt ze weer bij me in de auto.

Heel raar, maar ik luister de laatste paar dagen naar niks anders meer dan bepaalde nummers van de band Incubus. Erg mooie teksten waar ik mijn gevoel helemaal in kwijt kan. Super gewoon!

En tja, volgende week woensdag en donderdag, daar heb ik natuurlijk erg veel zin in.
Ik hou jullie op de hoogte ok?!
Gaarne!

tevens tvp
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:47:40 #41
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44377209
Dat klinkt helemaal goed, volgens mij loop je grote kans dat hier wat uit voortkomt. Ik wens je alvast heel veel plezier!!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44377438
Succes ! Het zit wel snor, zoals ik je nu zo hoor.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_44377507
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:54 schreef mighty_myte het volgende:
grappig verhaal.
leuk dat het ook eens een keer goed lijkt te gaan ipv al die falende honden hier.
Enige wat nog zou kunnen gebeuren, is dat de TS het omgekeerde pad bewandelt, en over 2 jaar alsnog meldt dat z'n huwelijk gestrand is.

Serieus, er moet iets héél bizars gebeuren, wil dit niet goed komen.
Succes!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:04:52 #44
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44385475
Ze werkt toch op een andere afdeling, dan zie je elkaar ook niet de hele dag. KAn prima, veel plezier in het hotelletje
  woensdag 13 december 2006 @ 11:10:22 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44385635
Oeh! Een feel-good-verhaal!
  woensdag 13 december 2006 @ 11:10:58 #46
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44385648
Ik zou eerst even een aantal keren aftrekken voordat je haar ziet. Want klaarkomen door alle spanningen na 5 seconden is natuurlijk funest.

PS: en je kan haar ook een keer te grazen nemen in het archiefhok
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 13 december 2006 @ 11:14:32 #47
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44385745
Eindelijk bereikbare liefde in R&P.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:33:09 #48
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44386257
Zit geramd gozer... komt helemaal goed.. geniet ervan... go with the flow..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 13 december 2006 @ 11:38:58 #49
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44386419
tvp

Veel plezier
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44386590
Klinkt inderdaad goed !
ach, volgende week weten we meer he
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_44386652
Neuken die hap gozer
pi_44387004
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef arneaux het volgende:
Eindelijk bereikbare liefde in R&P.

Wij willen wel uitgebreide verslagen , daar hebben we recht op
Trotse mamma :)
pi_44390606
haha, komt voor elkaar mensen.
Vanmorgen is ze weer met me meegereden naar het werk.
Ze was weer erg fijn gekleed, rokje, mooie laarzen.....me like a lot.
Heb haar vandaag nog maar amper gezien, heeft het vast druk, net zoals ik.
Ze werkt dan wel op een andere afdeling maar ze zit 1 verdieping hoger en eigenlijk is het 1 grote open ruimte van mijn afdeling (tekenkamer) naar haar afdeling (ontwerp).
Maar goed, geeft allemaal niet, ik denk dat zij er net zo over denkt als ik, gewoon niks laten merken op het werk. Maar ja, ik wacht toch eigenlijk wel op die bevestiging dat het serieus wat zou kunnen gaan worden.
Signalen heb ik al gehad maar bevestiging dus nog niet. Wellicht vandaag? Wie zal het zeggen. Ik laat het jullie weten.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:03:50 #54
150152 Queen_Bee
pi_44391021
Cant wait
I'm super sonic man
pi_44391187
Wat een verhaal :-) nu maar hopen dat je mag neuken... daarna asap dumpen. iemand van op het werk ... is vragen om miserie.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:14:36 #56
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44391375
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef AcidBurner het volgende:
Wat een verhaal :-) nu maar hopen dat je mag neuken... daarna asap dumpen. iemand van op het werk ... is vragen om miserie.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44392880
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:51 schreef optics het volgende:

Maar goed, geeft allemaal niet, ik denk dat zij er net zo over denkt als ik, gewoon niks laten merken op het werk. Maar
En wat ga je antwoorden in het vliegtuig als je collega's vragen waarom jullie niet in de bus zaten?
*verwijderd door Admin*
pi_44392897
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

En wat ga je antwoorden in het vliegtuig als je collega's vragen waarom jullie niet in de bus zaten?
dat het met de auto een hoop tijd scheelt.......
pi_44393061
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef optics het volgende:

[..]

dat het met de auto een hoop tijd scheelt.......
OK, goeie.
Succes
Vergeet je rubbers niet
*verwijderd door Admin*
  woensdag 13 december 2006 @ 15:36:46 #60
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_44394090
Als zij nou even een ontwerp schetst van jullie 2 samen in bed in die hotelkamer en jij dat ontwerp verder uit-tekent
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_44394277
Goed bezig

je had d'r al lang kunnen kussen, en dat had ze vast wel leuk gevonden
maar op deze manier bou je lekker de spaning op

spring er nou niet meteen bovenop in dat hotelletjes van je, tenzij ze zelf die move maakt
pi_44394630
ik wil nou niet de spelbreker zijn, maar heb zelf ook zoiets bij de hand gehad met een collega. is uiteindelijk niets geworden, tot nu toe. ondanks alle hints, toespelingen etc. van haar kant.
pi_44394808
Go for it! Alleen niet raar opkijken als zij het als een one-night stand ziet.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 13 december 2006 @ 16:05:30 #64
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_44395166
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:56 schreef Harmen1984 het volgende:
Go for it! Alleen niet raar opkijken als zij het als een one-night stand ziet.
Dan zou ze er niet zolang omheen draaien hoor. Zoals ik het lees, zit er weldegelijk meer in. (soortgelijke ervaring )
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_44395200
quote:
  woensdag 13 december 2006 @ 16:19:50 #66
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_44395749
Ach, het kan ook net zo goed wel goed gaan met een collega. Voordeel is dat ze geen directe collega's zijn. Als je de hele dag op elkaars lippen zit kan ik me voorstellen dat het fout gaat.

Succes! Het ziet er goed uit voor je
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_44395844
Ben je zo onzeker dat je híervoor een topic start?
pi_44398713
update?

update!

Heb haar net weer thuis gebracht. We bleven nog even kletsen in de auto, beetje over wat ze zoal gaat doen vanavond. Ze heeft training tot 8 uur en daarna had ze niks bijzonders zei ze.
Ze vroeg wat ik ging doen, ja eh....niks, lekker thuiszitten. Ik zei tegen haar dat als ze me wilde vergezellen met bankhangen dan gerust langs mocht komen. Haar letterlijke woorden: "nou ik wou net zeggen, ik kan wel even langskomen als je dat leuk vindt?"

Sure, gezellig, kom maar langs, zorg ik er wel voor dat de koffie klaar staat en later op de avond een lekker wijntje. We hebben beide al besloten dat we morgen wat later beginnen op het werk

Dus rond een uur of 9 zou ze bij me zijn vanavond. Kijken wat er dan gebeurd.

En waarom ik dit topic gestart heb?
Ben al enkele jaren vrijgezel. Heb een relatie van 16 maanden gehad en daarna nog van een maand en nog van een week of 2 wat liggen rotzooien. Ben nu zo'n beetje 4 jaar vrijgezel, wel een keer met een meid gezoend maar dat is verder niet noemswaardig haast.
Anyway, om me heen zie ik steeds meer vrienden van mijn leeftijd die wel een relatie hebben. Tot op heden wilde het gewoon niet lukken, gewoon niet de "ware" tegengekomen denk ik. Tja, tot nu. Serieus, ik vind haar hartstikke leuk maar ik ben erg onzeker over wat te doen allemaal. Hoe ik een en ander moet aanpakken. Daarom heb ik dit topic gestart. Puur om een beetje zekerheid te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik me er over verbaas dat het allemaal best wel makkelijk gaat.
We zien gewoon wel wat het wordt maar ik heb best wel goede hoop voor vanavond. Eigenlijk zou ik dat weer niet moeten denken want als er niks gebeurd vanavond tja, dan vind ik dat ook weer tegenvallen natuurlijk.

nahja, we zien wel. Willen jullie nog steeds up to date blijven?
  woensdag 13 december 2006 @ 17:47:18 #69
11102 knep
Mountainfreak
pi_44398887
Tuurlijk willen we up to date blijven!
pi_44399637
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef optics het volgende:
Serieus, ik vind haar hartstikke leuk maar ik ben erg onzeker over wat te doen allemaal. Hoe ik een en ander moet aanpakken. Daarom heb ik dit topic gestart. Puur om een beetje zekerheid te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik me er over verbaas dat het allemaal best wel makkelijk gaat.
We zien gewoon wel wat het wordt maar ik heb best wel goede hoop voor vanavond. Eigenlijk zou ik dat weer niet moeten denken want als er niks gebeurd vanavond tja, dan vind ik dat ook weer tegenvallen natuurlijk.

Wel zien wat het wordt? Lijkt me duidelijk, dat was het al, en nu nog meer. Nu snel nog even naar de drogist een pakje condooms halen.

En uiteraard verwachten we updates.
  woensdag 13 december 2006 @ 18:16:30 #71
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_44399730
Je doet het goed kerel! Je klinkt enthousiast en ik denk dat je een leuke avond tegemoet gaat! Dit is niet alleen maar vriendschap.

Voor vanavond: ga niets overhaast doen. Maar uiteindelijk, als je signalen krijgt (vast wel), dan moet jij toch het iniatief nemen! Vinden vrouwen over het algemeen een stuk fijner.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_44400025
goed bezig!!

* het.ismij wacht enthousiast op een update.
  woensdag 13 december 2006 @ 18:28:16 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44400045
Cool! Vanavond bankhangen!

Zoenuh, zoenuh!
  woensdag 13 december 2006 @ 19:15:56 #74
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44401368
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:42 schreef optics het volgende:
update?

update!

Heb haar net weer thuis gebracht. We bleven nog even kletsen in de auto, beetje over wat ze zoal gaat doen vanavond. Ze heeft training tot 8 uur en daarna had ze niks bijzonders zei ze.
Ze vroeg wat ik ging doen, ja eh....niks, lekker thuiszitten. Ik zei tegen haar dat als ze me wilde vergezellen met bankhangen dan gerust langs mocht komen. Haar letterlijke woorden: "nou ik wou net zeggen, ik kan wel even langskomen als je dat leuk vindt?"

Sure, gezellig, kom maar langs, zorg ik er wel voor dat de koffie klaar staat en later op de avond een lekker wijntje. We hebben beide al besloten dat we morgen wat later beginnen op het werk

Dus rond een uur of 9 zou ze bij me zijn vanavond. Kijken wat er dan gebeurd.

En waarom ik dit topic gestart heb?
Ben al enkele jaren vrijgezel. Heb een relatie van 16 maanden gehad en daarna nog van een maand en nog van een week of 2 wat liggen rotzooien. Ben nu zo'n beetje 4 jaar vrijgezel, wel een keer met een meid gezoend maar dat is verder niet noemswaardig haast.
Anyway, om me heen zie ik steeds meer vrienden van mijn leeftijd die wel een relatie hebben. Tot op heden wilde het gewoon niet lukken, gewoon niet de "ware" tegengekomen denk ik. Tja, tot nu. Serieus, ik vind haar hartstikke leuk maar ik ben erg onzeker over wat te doen allemaal. Hoe ik een en ander moet aanpakken. Daarom heb ik dit topic gestart. Puur om een beetje zekerheid te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik me er over verbaas dat het allemaal best wel makkelijk gaat.

Zeker man! Echt superdope allemaal. Die onzekerheid waarover je het hebt klinkt me, als nieuwbakken verliefde, zeker bekend in de oren.

Heel erg veel plezier vanavond.
  woensdag 13 december 2006 @ 19:21:35 #75
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_44401540
Er gaat iemand scoren vanavond!
pi_44402546
zo, ik ben dr helemaal klaar voor. Huis netjes (uiteraard), flesje wijn gekocht.....

see y'all!
  woensdag 13 december 2006 @ 19:55:00 #77
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_44402654
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef optics het volgende:
zo, ik ben dr helemaal klaar voor. Huis netjes (uiteraard), flesje wijn gekocht.....

see y'all!
succes man!
pi_44402800
Topic gelezen en klinkt goed voor TS, ben benieuwd wat er vanavond gebeurt!
pi_44402986
ik ben geneigd om een poll te starten
wees gerust, ik doe het niet hoor ...
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_44403370
Zooooooooooooo dat gaat voortvarend! Leuk!
  woensdag 13 december 2006 @ 20:22:07 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44403497
Aaaaaawwww...lief zeg! Ik zou d'r even pesterig vragen of je 1 of 2 kamers moet boeken in het hotel dan weet je meteen genoeg, maar het moet wel erg raar lopen wil dit niks worden is mijn opinie..geniet ervan, die eerste verliefdheidskriebels+bijbehorende spanning is heerlijk! En dan straks kunnen jullie aan elkaar gaan vertellen wat jullie van elkaar dachten toen je elkaar voor het eerst zag etc
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 13 december 2006 @ 20:32:18 #82
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_44403847
Wel een beetje goeie wijn gekocht, niet van die huiswijn he !!!

TS succes vanavond...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_44409192
Hopelijk is de volgende update ook weer zo positief!
Aawwh, ik wil ook verliefd zijn!
  woensdag 13 december 2006 @ 23:41:09 #84
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44411904
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:22 schreef Vivi het volgende:
En dan straks kunnen jullie aan elkaar gaan vertellen wat jullie van elkaar dachten toen je elkaar voor het eerst zag etc
Das leuk jah!
pi_44412075
Nog geen update, volgens mij is dat een goed teken.
  woensdag 13 december 2006 @ 23:47:59 #86
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_44412088
quote:
wat een onzin, woon al weer 1 jaar samen met mijn leuke collega
Neerkomen wel!
  donderdag 14 december 2006 @ 00:34:48 #87
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44413279
Schiet op met die update, ik ga zo slapen jah!

pi_44413859
oeh klinkt allemaal wel goed eindelijk een verhaal wat vanaf het begin af aan goed begint , succes en vooral have fun verder lukt je wel
pi_44416022
Update:

It's on!!!

Het ging zo goed dat ze vannacht ook maar is gebleven.
En het mooie is, we denken allebei precies hetzelfde over de situatie.

Optics is blij!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 14 december 2006 @ 07:52:35 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44416035
Dat zijn de betere berichten!
En geljik blijven slapen!
pi_44416036
Een goede afloop in R&P

Veel plezier
  donderdag 14 december 2006 @ 08:24:02 #92
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_44416303
mooi zo!
pi_44416304
whoehoo!

wat een euforisch brakke dag op het werk moet dat zijn zeg..
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_44416339
Een happy end!!
Dit verdient wel een Gefeliciteerd
pi_44416455
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:24 schreef mighty_myte het volgende:
whoehoo!

wat een euforisch brakke dag op het werk moet dat zijn zeg..
brak in de zin van positief brak.
Echter, effectief 1 uur slaap ofzo?
pi_44416539

Geweldig topic!!

GOOOOOOOOOOOOOOOO Optics!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44416567
Yihaaaaaaaaaaaaa!

Overigens ging het in dit topic wel echt veul sneller dan normaal in R&P
Niks geen reeks deze keer, gewoon op p. 2 al raak

Ben ik er eens een keer vanaf het begin bij, is het meteen allemaal goed
pi_44416602
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:46 schreef Syrena het volgende:
Ben ik er eens een keer vanaf het begin bij, is het meteen allemaal goed
Valt tegen he, als je een smeuig slepend verhaal van een week of wat verwacht.
  donderdag 14 december 2006 @ 10:01:15 #100
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44417842
Relatie op het werk.. Sex op het kopieermachine
pi_44418349
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:49 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Of maanden want sommige TS'sers kunnen er wat van
pi_44418456
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Of maanden want sommige TS'sers kunnen er wat van
Dee ts valt dan automatisch in de R&p amateur.
  donderdag 14 december 2006 @ 10:29:53 #103
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_44418458
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:10 schreef LENUS het volgende:
Ik zou eerst even een aantal keren aftrekken voordat je haar ziet. Want klaarkomen door alle spanningen na 5 seconden is natuurlijk funest.

PS: en je kan haar ook een keer te grazen nemen in het archiefhok
  donderdag 14 december 2006 @ 10:32:44 #104
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_44418514
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:49 schreef het.ismij het volgende:

[..]

OMG! Niet weer een jewelsophie reeks...
  donderdag 14 december 2006 @ 10:53:42 #105
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44418957
Goed gedaan gast, nu niet te hard van stapel lopen hè?
pi_44419521
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:32 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

OMG! Niet weer een jewelsophie reeks...
Alsjeblieft!!
  donderdag 14 december 2006 @ 11:21:22 #107
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44419591
Eindelijk een topic wat goed afloopt in R&P. . Goed man.
  donderdag 14 december 2006 @ 11:45:38 #108
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44420268
Ik had verwacht dat het goed zou gaan, maar dit gaat wel erg snel! Leuk voor je TS! Have fun
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 14 december 2006 @ 12:17:09 #109
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_44421157
Ze is dus blijven slapen. Maar wat iedereen wil weten is of jullie het ook gedaan hebben
  donderdag 14 december 2006 @ 13:22:19 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44423216
Idd, spill the raunchy details TS..
pi_44423496
haha, goed bezig

vertel eens wat meer over die ongetwijfelt spannende nacht
pi_44423860
dat hou ik lekker allemaal voor mezelf. Jullie weten nu hoe het afgelopen is. We gaan met z'n tweeën lekker verder haha.
  donderdag 14 december 2006 @ 14:36:16 #113
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_44425581
Wat een anti-climax zeg. Nadat iedereen hier je zo goed van advies voorzien heeft, ga jij ze niet belonen. Tssss
  donderdag 14 december 2006 @ 14:42:35 #114
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44425767
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:43 schreef optics het volgende:
dat hou ik lekker allemaal voor mezelf. Jullie weten nu hoe het afgelopen is. We gaan met z'n tweeën lekker verder haha.
Iets meer details dan dat ze is blijven slapen kan toch wel? (je moet het idd zelf weten hoor, maar iedereen is natuurlijk nieuwsgierig )
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44425801
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:36 schreef bdb het volgende:
Wat een anti-climax zeg. Nadat iedereen hier je zo goed van advies voorzien heeft, ga jij ze niet belonen. Tssss
ik wou net zeggen,

ondankbare users tegenwoordig
  donderdag 14 december 2006 @ 15:11:08 #116
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_44426626
Ja, iets meer info van wat er gebeurt is mag wel...
  donderdag 14 december 2006 @ 15:12:27 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44426670
Ja, vertel dat iig het moment van DE kus..en de aanloop ernaar toe enzo
pi_44427046
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:12 schreef Vivi het volgende:
inderdaad!!!
Beetje hoe de spanning opgebouwd before the big moment, enzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door het.ismij op 15-12-2006 11:27:41 ]
  donderdag 14 december 2006 @ 19:00:56 #119
75265 Intergalactrick
pi_44433621
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:12 schreef Vivi het volgende:
Ja, hoe gaat dat nou precies ?
pi_44449799
haha, lekker nieuwsgierig zijn jullie zeg. Ok, ik zal proberen er wat over te vertellen.
Ze kwam dus Woensdagavond langs. Eerst even een kopje koffie, beetje kletsen en zo. Allemaal erg relaxt. Ik ben op een gegeven moment naast haar gaan zitten. Beetje relaxt hangen enzo. Later wijntje ingeschonken en toen werd het allemaal al wat closer. Op een gegeven moment kwam ze echt lekker tegen me aanzitten en tja, toen was het eigenlijk meteen goed raak. We hadden op een gegeven moment al een paar wijntjes op en het begon al behoorlijk laat te worden.
Ik stelde voor om naar boven te gaan en dat vond ze een goed idee. Van slapen is uiteindelijk weinig terecht gekomen dus we zaten donderdag ook allebei met enorm kleine ogen op het werk.
Je moet er wat voor over hebben.

Gisteravond is ze weer bij me geweest en ze is vannacht gebleven. Ik moest met de auto naar de garage dus zij is op de trein gestapt naar het werk.
Dit weekend zit ze bij haar ouders dus ik zie haar pas zondagavond of maandagmorgen weer. Helaas.....
Maar goed, maandagavond zou ze sowieso weer bij me komen en woensdag duiken we een hotelletje in bij Schiphol.
Ze had ook al gevraagd of ik het leuk zou vinden om oud en nieuw bij mij te vieren. Dat vond ik wel goed, kan ze ook kennis maken met mijn vrienden haha. Ben benieuwd. Denk dat we met de kerst nog even rustig aan doen, zij heeft ook afspraken her en der. Het is allemaal ook nog redelijk pril dus we doen rustig aan.
Op het werk ging het overigens uitstekend. Eigenlijk volledig op de automatische piloot. Gewoon collega's, niet opvallend doen enzo. Ik ben lekker geconcentreerd bezig dus het heeft tot dusver geen invloed op mijn werk. Daar ben ik wel heel erg blij mee.
pi_44449961
Het is echt leuk om te lezen dat het ook es gewóón kan gaan. Jongen vindt meisje leuk, meisje vindt jongen ook leuk, spreken wat af..... zooooo

I.p.v eerst weken "Vindt hij/zij me wel leuk" "Hij/zij doet raar" "Hij/zij wil me niet" "Oh nee, hij/zij wil toch wel" "Ja hij is niet verliefd zegt hij MAAAARR...waarom doet hij dan zus en zo en dit en dat en...."

Ja ik heb veel vrijgezelle vriendinnen ja... zuuuuuucht (niet dat ik een haar beter was hoor )
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:52:42 #122
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_44450221
pi_44450581
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:08:02 #124
131603 Afwazig
Serious business
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:20:06 #125
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_44451021
pi_44451273
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:52 schreef bdb het volgende:
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:46:21 #127
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44451772
Het klinkt zo.... makkelijk en gewoon . Leuk om te horen dat het zo ook kan . Een hele fijne tijd gewenst TS!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44453706
thankz alles, ik had ook niet verwacht dat het zo zou gaan maar achteraf (andere ervaringen van mij) is het eigenlijk altijd al zo gegaan. Maar goed, hoe ouder je wordt en hoe langer je vrijgezel bent hoe meer je gaat twijfelen haha. Maar dit was op een gegeven moment gewoon TE duidelijk.
Van beide kanten kwam/komt gewoon evenveel initiatief en dat is zooooo cool!
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:52:27 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44453751
Lekker genieten en vlieft zijn !!!!
pi_44469984
Ik heb 1 relatie met een collega gehad.
4,5 jaar ofzo.
nou nooit meer.
Het werkt gewoon totaal niet. Je zit constant op elkaars lip, en je raakt gewoon echt uitgepraat met elkaar.
Ik wil het nooit meer. Ik zou d'r ontslag voor indienen als ik echt zou denken dat ik de vent van mijn dromen op mijn werk zou ontmoeten. Maar het liefst hou ik de boot af bij dit soort dingen.
Ik heb mijn lesje geleerd.

Doe mij maar een vent met een eigen (werk) leven
pi_44470215
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef tirannetje24 het volgende:
4,5 jaar ofzo.
nou nooit meer.
Het werkt gewoon totaal niet. Je zit constant op elkaars lip, en je raakt gewoon echt uitgepraat met elkaar.
Ik wil het nooit meer. Ik zou d'r ontslag voor indienen als ik echt zou denken dat ik de vent van mijn dromen op mijn werk zou ontmoeten. Maar het liefst hou ik de boot af bij dit soort dingen.

Doe is even niet zo negatief!!
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:23:08 #132
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_44470554
Ik ben alweer bijna 7 jaar samen met mijn (ex-)baas. . Ging prima. .

En TS, veel plezier met je vlinders!
pi_44470563
Waaaaaaaaaah, nu moet ze ook nog maandag naar Leeuwarden naar de andere vestiging van het bedrijf waar we werken om daar werk te doen. Wordt dus niet eerder dan maandagavond dat ik haar zie.
Ach je moet er wat voor over hebben.

Goed, tis weekend, dus nu eerst een biertje met een kameraad van me om het te vieren haha.

Iedereen goed weekend!!!
pi_44470934
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Doe is even niet zo negatief!!
Niets negatiefs aan.
Mijn ervaring, mijn tips.

Als ik de keuze heb, en in zo een geval heb je die begin ik daar niet weer aan.
Of hij moet Keanu Reeves heten en bij mij in het bedrijf komen werken.
Maar verder maak ik geen uitzonering voor geen enkele vent.
  maandag 18 december 2006 @ 23:59:56 #135
11102 knep
Mountainfreak
pi_44557661
En hoe staat het ermee? Al bijna getrouwd?
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:11:42 #136
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44557922
!
pi_44563961
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef tirannetje24 het volgende:
4,5 jaar ofzo.
nou nooit meer.

Ja inderdaad TS: dien d'r ontslag in! Daar scoor je mee
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44563978
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:39 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Niets negatiefs aan.
Mijn ervaring, mijn tips.

Als ik de keuze heb, en in zo een geval heb je die begin ik daar niet weer aan.
Of hij moet Keanu Reeves heten en bij mij in het bedrijf komen werken.
Maar verder maak ik geen uitzonering voor geen enkele vent.
Je maakt geen uitzondering voor geen vent? Slet
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44567142
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je maakt geen uitzondering voor geen vent? Slet
wat ik zeg.
Ik zou dan gaan zoeken naar een andere baan.
Na 4,5 jaar proberen is het blijkbaar niet mijn ding.
Betekend niet dat ik niet open sta voor een dergelijke relatie.

En neuh, ik zou mezelf nou niet bepaald een slet noemen hoor.
maar ieder z'n ding.
pi_44573099
Leuk topic, uitprinten en aan je nieuwe vlam laten lezen hahaha.

Altijd leuk op Fok, soms kom je 'bekenden' tegen, laat ik het zo uitdrukken.

.
pi_44583767
Wat een heerlijk verhaal.
pi_44584582
Een kort en saai verhaal. R&P is niet meer wat het geweest is.
pi_44585094
NEUQEN NEUQEN JAWEL!

* ff normaal viel spass en s6! (u leeft slechts 1x)
pi_44587853
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:49 schreef dawg het volgende:
Een kort en saai verhaal. R&P is niet meer wat het geweest is.
sarcasme ten top hoop ik

leuk verhaal, fijn dat het allemaal zo snel gegaan is.
Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_44611894
hee allemaal.
Tijd voor een updateje?

Gaat allemaal erg lekker hier. We hebben het prima naar onze zin met z'n 2en.
Tja, dat is eigenlijk het enige dat ik kan zeggen.
Hotel is niet doorgegaan want ze wilde toch nog wel heel graag een volleybalwedstrijd spelen vanavond. Gelukkig komt ze straks hier langs en vertrekken we vannacht met de auto naar Schiphol. Gezellig dagje Londen doen.

Dat was het eigenlijk wel. Op het werk gaat het ook prima maar goed, we hebben nu vakantie.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:28:34 #146
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44612420
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef optics het volgende:
hee allemaal.
Tijd voor een updateje?

Gaat allemaal erg lekker hier. We hebben het prima naar onze zin met z'n 2en.
Tja, dat is eigenlijk het enige dat ik kan zeggen.
Hotel is niet doorgegaan want ze wilde toch nog wel heel graag een volleybalwedstrijd spelen vanavond. Gelukkig komt ze straks hier langs en vertrekken we vannacht met de auto naar Schiphol. Gezellig dagje Londen doen.

Dat was het eigenlijk wel. Op het werk gaat het ook prima maar goed, we hebben nu vakantie.
Super man !
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44612784
Mooi verzonnen....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 20 december 2006 @ 22:42:12 #148
150152 Queen_Bee
pi_44612948
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mooi verzonnen....
Omg
I'm super sonic man
pi_44677501
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mooi verzonnen....
Niet te grappig he....waarom zou ik in godsnaam zo'n verhaal verzinnen.
Geen enkel woord van wat ik hier getypt heb is gelogen. Het is nou eenmaal zo gegaan. Ik sta er zelfs ook nog wel eens van te kijken hoe snel alles gegaan is.

Anyway, het gaat gewoon erg lekker tussen ons. Valt weinig meer aan toe te voegen.

Dus ik weet niet hoe het verder zit maar wat mij betreft mag hier wel een slotje op. Sorry boys and girls, het is nou eenmaal dik aan en het enige wat ik van jullie wilde weten is hoe ik met de situatie van te voren om moest gaan en wat het me kon opleveren. Jullie hebben me daar goed van op de hoogte gebracht waarvoor dank. Echter, het meeste werk moest ik zelf doen haha.

Iedereen fijne feestdagen!!!
pi_44677694
Don't be sorry!
Have fun!

Jullie ook fijne dagen!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_45552509
hee mensen, na een tijdje leek het me wel weer eens tijd voor een leuke opdatum!

Alles gaat hartstikke goed met ons. We zijn al weer bijna anderhalve maand bij elkaar en we kunnen haast niet zonder elkaar. Ik geloof dat ze de afgelopen periode maar 3 of 4 keer in haar eigen bed heeft geslapen. Daarnaast alleen maar bij mij of bij haar ouders. Prima dus.
We zijn tot over onze oren helemaal gek op elkaar en de verwachting is dat dat ook nog wel even zo blijft. Wat dat betreft erg fijn, heel erg fijn zelfs.

Met andere woorden, gaat allemaal lekker z'n gangetje (met alles erop en eraan uiteraard) en we laten ons niet gek maken.

Oh ja, en op het werk weten ze nog steeds niks......terwijl we nu ook af en toe samen moeten werken. En dat gaat erg goed!!!

Groeten!
  zondag 21 januari 2007 @ 16:13:44 #152
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45562519
Super om te horen, ik ben jaloers . Veel plezier samen!!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_45564075
Heerlijk verhaal, nogmaals.
pi_45564175
idd mooi verhaal! have fun nog
  maandag 22 januari 2007 @ 12:17:42 #155
61288 Duna
Still Going Strong
pi_45574965
Ik ben blij voor jullie, het is een leuk verhaal om te lezen zo
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_45575028
goed bezig gozer.
pi_45575194
quote:
Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef ioko het volgende:
Super om te horen, ik ben jaloers . Veel plezier samen!!
Dat jaa!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_45575429
Leuk, zo'n on-foks feelgood-topic.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_45576021
nice, zo'n happy story voor de verandering!!
Op maandag 22 januari 2007 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Leuk, zo'n on-foks feelgood-topic.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
Eensch
pi_45817381
Tja, dat lang en gelukkig....zit er dik in dat dat inderdaad zo gaat worden. Het zal nog wel heel even duren maar we zijn al een beetje bezig met samenwonen.....De plannen zijn er maar nu de praktische uitwerking nog even. We zijn allebei erg enthousiast maar vinden het nog wel een beetje een raar idee. We doen rustig aan hiermee maar ik verwacht dat we binnen een maand of anderhalf a 2 wel samenwonen.....in mijn huis. Het gaat gewoon zo ontzettend goed. Ze heeft in ieder geval al besloten dat ze altijd bij mij wil slapen en eten, dus in dat geval wonen we dus al haast samen.
We zijn nu in een min of meer stabiele situatie terechtgekomen dat we ook allebei ons eigen ding kunnen doen wanneer dat nodig is. Echt heel erg gaaf allemaal en we hadden allebei nooit verwacht dat ons dit zou overkomen. We zijn er allebei een beetje door overdonderd maar dan wel op een zeer positieve manier.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:30:36 #162
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45817417
Wow. Dat is echt wel hééél erg snel.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:30:49 #163
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45817423
Mooi!
Thinking about thinking of you.
pi_45817509
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef arneaux het volgende:
Wow. Dat is echt wel hééél erg snel.
Klopt maar als het eenmaal goed voelt en we denken er allebei hetzelfde over waarom niet.
Ik ken ze niet maar ik weet dat er mensen zijn die al binnen een maand met elkaar in het huwelijksbootje stappen.

En tja, vrijwel dageljiks zijn ze er hoor.....de vlinders....zowel bij mij als bij haar
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:34:53 #165
11102 knep
Mountainfreak
pi_45817517
Inderdaad snel zeg
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:35:28 #166
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45817528
mss ff w88 om te kijken of het niet alleen verliefdheid is?
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:35:47 #167
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45817536
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:34 schreef optics het volgende:

[..]

Klopt maar als het eenmaal goed voelt en we denken er allebei hetzelfde over waarom niet.
Ik ken ze niet maar ik weet dat er mensen zijn die al binnen een maand met elkaar in het huwelijksbootje stappen.

En tja, vrijwel dageljiks zijn ze er hoor.....de vlinders....zowel bij mij als bij haar
Ja natuurlijk zijn er nu vlinders, jullie zijn verliefd. Ik zou echt serieus nog ff wachten met samen. Niet op de laatste plaats omdat jullie ook nog met elkaar werken.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:49:31 #168
85962 ioko
I Appear Missing
pi_45817822
Ik wil op de bruiloft komen!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_45817832
Ja ik weet het, daarom overhaasten we het ook niet maar we willen wel heel graag.
Ze is momenteel niet voor niets elke dag bij me, puur om te kijken hoe het gaat, en het gaat echt geweldig. En ik weet zeker dat het niet alleen verliefdheid is, we hebben gewoon iets heel bijzonders met elkaar, we vullen elkaar goed aan, hebben veel zelfde interesses en tja, het is gewoon een erg mooie match. Het is ook echt niet zo dat we elke avond bij elkaar in de armen op de bank hangen en zo. Wat ik al eerder zei, we doen ook lekker ons eigen ding. Nou ja, we zien wel. Gaat super in ieder geval en ik ben er ontzettend blij mee.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:51:14 #170
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45817856
Ik zou t gewoon nog ff zo houden en zien wat ervan komt.
pi_47266698
Lang geleden maar toch weer even een update.
Het gaat echt super goed met ons. We hebben de knoop doorgehakt en we gaan nu definitief samenwonen. We hebben al wat spulletjes verhuisd. Per 1 mei zegt ze haar kamer op.

Ongelooflijk gaaf dit, ik ben een super blij mens.....en zij overigens ook hoor.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:15:59 #172
11102 knep
Mountainfreak
pi_47266844

Gefeliciteerd .
pi_47267311
Overigens is het vestigingsmanagement en de directeur van het bedrijf waar we werken inmiddels op de hoogte van onze relatie, leek ons wel zo netjes dat zij dat weten.
pi_47272334
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef optics het volgende:
Overigens is het vestigingsmanagement en de directeur van het bedrijf waar we werken inmiddels op de hoogte van onze relatie, leek ons wel zo netjes dat zij dat weten.
En hoe reageerden ze??
Vind 't geweldig voor jullie!
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:08:07 #175
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_47276521
kijk dat is leuk om weer eens een update te horen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_51522396
Is alweer even geleden dus maar even een update, als dat nodig is...

Anyway, we wonen al weer anderhalve maand samen en het gaat echt supergoed.
We zijn superblij me elkaar en elke dag is weer een feest....om het zo maar te noemen.

Over 2 week lekker met z'n tweeën op vakantie.

En nee, dat zal echt geen test gaan worden want ik weet zeker dat het helemaal goed gaat op vakantie.

Groeten!!!
pi_51522803
Goed man
  maandag 16 juli 2007 @ 15:14:14 #178
85962 ioko
I Appear Missing
pi_51523293
Leuk om nog eens wat te horen . Mooi dat het zo goed gaat!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 16 juli 2007 @ 15:22:23 #179
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_51523559
mooi man!
pi_51523816
Die updates maken dit topic echt de moeite waard, lucky you
  maandag 16 juli 2007 @ 15:29:07 #181
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_51523820
wat een bullshit topic. Wat wil je nu eigenlijk horen? Een bevestiging van het feit dat je haar als een idioot loopt te analyseren?

En al die Thumbs Up figuren in dit topic vind ik ook niet lief.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:32:29 #182
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_51523933
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:50 schreef optics het volgende:
Ja ik weet het, daarom overhaasten we het ook niet maar we willen wel heel graag.
Ze is momenteel niet voor niets elke dag bij me, puur om te kijken hoe het gaat, en het gaat echt geweldig.
Dit bedoel ik dus.

Daarnaast hebben jouw beschrijvingen van je relatie cliches written all over it.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:36:55 #183
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_51524099
Meteen samenwonen. Stomste wat je kunt doen.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:56:57 #184
85962 ioko
I Appear Missing
pi_51524814
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef brooklynzoo het volgende:
wat een bullshit topic. Wat wil je nu eigenlijk horen? Een bevestiging van het feit dat je haar als een idioot loopt te analyseren?

En al die Thumbs Up figuren in dit topic vind ik ook niet lief.
Goeie ondertitel
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 16 juli 2007 @ 20:05:22 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51532753
Nou..boeiend die updates..
  maandag 16 juli 2007 @ 23:00:47 #186
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_51540342
quote:
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  maandag 16 juli 2007 @ 23:02:41 #187
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_51540438
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:00 schreef tommie_b het volgende:

[..]
En neen, het boeit niet dat ze al zo lang samen wonen nu...
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')