Dat jaa!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef ioko het volgende:
Super om te horen, ik ben jaloers. Veel plezier samen!!
Eenschquote:Op maandag 22 januari 2007 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Leuk, zo'n on-foks feelgood-topic.![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig.![]()
Klopt maar als het eenmaal goed voelt en we denken er allebei hetzelfde over waarom niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef arneaux het volgende:
Wow. Dat is echt wel hééél erg snel.
Ja natuurlijk zijn er nu vlinders, jullie zijn verliefd. Ik zou echt serieus nog ff wachten met samen. Niet op de laatste plaats omdat jullie ook nog met elkaar werken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:34 schreef optics het volgende:
[..]
Klopt maar als het eenmaal goed voelt en we denken er allebei hetzelfde over waarom niet.
Ik ken ze niet maar ik weet dat er mensen zijn die al binnen een maand met elkaar in het huwelijksbootje stappen.
En tja, vrijwel dageljiks zijn ze er hoor.....de vlinders....zowel bij mij als bij haar
En hoe reageerden ze??quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef optics het volgende:
Overigens is het vestigingsmanagement en de directeur van het bedrijf waar we werken inmiddels op de hoogte van onze relatie, leek ons wel zo netjes dat zij dat weten.
Dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:50 schreef optics het volgende:
Ja ik weet het, daarom overhaasten we het ook niet maar we willen wel heel graag.
Ze is momenteel niet voor niets elke dag bij me, puur om te kijken hoe het gaat, en het gaat echt geweldig.
Goeie ondertitelquote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef brooklynzoo het volgende:
wat een bullshit topic. Wat wil je nu eigenlijk horen? Een bevestiging van het feit dat je haar als een idioot loopt te analyseren?
En al die Thumbs Up figuren in dit topic vind ik ook niet lief.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Niet doen, een relatie met een collega is zelden een goed idee.
En neen, het boeit niet dat ze al zo lang samen wonen nu...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |