Of maandenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Valt tegen he, als je een smeuig slepend verhaal van een week of wat verwacht.
Dee ts valt dan automatisch in de R&p amateur.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Of maandenwant sommige TS'sers kunnen er wat van
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:10 schreef LENUS het volgende:
Ik zou eerst even een aantal keren aftrekken voordat je haar ziet. Want klaarkomen door alle spanningen na 5 seconden is natuurlijk funest.
PS: en je kan haar ook een keer te grazen nemen in het archiefhok![]()
OMG! Niet weer een jewelsophie reeks...quote:Op donderdag 14 december 2006 08:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Valt tegen he, als je een smeuig slepend verhaal van een week of wat verwacht.
Alsjeblieft!!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:32 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
OMG! Niet weer een jewelsophie reeks...![]()
Iets meer details dan dat ze is blijven slapen kan toch wel? (je moet het idd zelf weten hoor, maar iedereen is natuurlijk nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 december 2006 13:43 schreef optics het volgende:
dat hou ik lekker allemaal voor mezelf. Jullie weten nu hoe het afgelopen is. We gaan met z'n tweeën lekker verder haha.
ik wou net zeggen,quote:Op donderdag 14 december 2006 14:36 schreef bdb het volgende:
Wat een anti-climax zeg. Nadat iedereen hier je zo goed van advies voorzien heeft, ga jij ze niet belonen. Tssss![]()
inderdaad!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:12 schreef Vivi het volgende:
Ja, vertel dat iig het moment van DE kus..en de aanloop ernaar toe enzo
Ja, hoe gaat dat nou precies ?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:12 schreef Vivi het volgende:
Ja, vertel dat iig het moment van DE kus..en de aanloop ernaar toe enzo
quote:
Doe is even niet zo negatief!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik heb 1 relatie met een collega gehad.
4,5 jaar ofzo.
nou nooit meer.
Het werkt gewoon totaal niet. Je zit constant op elkaars lip, en je raakt gewoon echt uitgepraat met elkaar.
Ik wil het nooit meer. Ik zou d'r ontslag voor indienen als ik echt zou denken dat ik de vent van mijn dromen op mijn werk zou ontmoeten. Maar het liefst hou ik de boot af bij dit soort dingen.
Ik heb mijn lesje geleerd.
Doe mij maar een vent met een eigen (werk) leven
Niets negatiefs aan.quote:
Ja inderdaad TS: dien d'r ontslag in! Daar scoor je meequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik heb 1 relatie met een collega gehad.
4,5 jaar ofzo.
nou nooit meer.
Het werkt gewoon totaal niet. Je zit constant op elkaars lip, en je raakt gewoon echt uitgepraat met elkaar.
Ik wil het nooit meer. Ik zou d'r ontslag voor indienen als ik echt zou denken dat ik de vent van mijn dromen op mijn werk zou ontmoeten. Maar het liefst hou ik de boot af bij dit soort dingen.
Ik heb mijn lesje geleerd.
Doe mij maar een vent met een eigen (werk) leven
Je maakt geen uitzondering voor geen vent? Sletquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:39 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Niets negatiefs aan.
Mijn ervaring, mijn tips.
Als ik de keuze heb, en in zo een geval heb je die begin ik daar niet weer aan.
Of hij moet Keanu Reeves heten en bij mij in het bedrijf komen werken.
Maar verder maak ik geen uitzonering voor geen enkele vent.
wat ik zeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je maakt geen uitzondering voor geen vent? Slet
sarcasme ten top hoop ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:49 schreef dawg het volgende:
Een kort en saai verhaal. R&P is niet meer wat het geweest is.
Super man !quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef optics het volgende:
hee allemaal.
Tijd voor een updateje?
Gaat allemaal erg lekker hier. We hebben het prima naar onze zin met z'n 2en.
Tja, dat is eigenlijk het enige dat ik kan zeggen.
Hotel is niet doorgegaan want ze wilde toch nog wel heel graag een volleybalwedstrijd spelen vanavond. Gelukkig komt ze straks hier langs en vertrekken we vannacht met de auto naar Schiphol. Gezellig dagje Londen doen.
Dat was het eigenlijk wel. Op het werk gaat het ook prima maar goed, we hebben nu vakantie.
Omgquote:Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mooi verzonnen....
Niet te grappig he....waarom zou ik in godsnaam zo'n verhaal verzinnen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mooi verzonnen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |