meer goed nieuws:quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:35 schreef peaceman het volgende:
Vanmiddag om 3 uur thuisgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niettemin heeft het ziekenhuis geen concreet antwoord op de vraag wat er nu aan de hand was. Maar het gaat veel beter met haar als een paar dagen geleden.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nou jah een leuker solliciatie gesprek kun je niet hebben, praten over Thijs, praten over koetjes en kalfjes, praten over de kinderen en ga zo maar door,
Morgen ga ik alvast 3 uurtjes ongeveer proefdraaien
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bar, wat lady wrb al zegt
het begin is er
positive flow
![]()
Diaan welkom thuis, en nu thuis blijven
![]()
* paar positieve jompeltjes richting Sugar en LB blaast*
het heerst hopelijk
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Menzis?? Die zijn niet zo makkelijk![]()
Bar, als je nog problemen hebt, pm of mail me maar even je gegevens. Mn ex werkt bij Menzis, dan laat ik hem dat regelen. Dat wil hij vast wel voor me doen, we staan op goede voet met elkaar.quote:
Is goed ik ga het in mijn achterhoofd houden, w8 eerst weer even af, ofdat het nu wel goed is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Bar, als je nog problemen hebt, pm of mail me maar even je gegevens. Mn ex werkt bij Menzis, dan laat ik hem dat regelen. Dat wil hij vast wel voor me doen, we staan op goede voet met elkaar.
Okay.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Is goed ik ga het in mijn achterhoofd houden, w8 eerst weer even af, ofdat het nu wel goed is.
diaan nogmaals sterkte en beterschap, en dat je dit nooit meer mee hoeft te maken
Doe jij msn eens aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Fijn dat je geslaagd benten zolang het positief is
![]()
Nog niet, maar begin 2007 komt hij weer deze kant op en deze maand zouden dan een boel dingen geregeld worden over het wel of niet door gaan van het programma bij rtl.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:15 schreef jessie het volgende:
O wat fijn Anitra!!!!
Heb je nog wat gehoord van die babyfluisteraar? Ben zo benieuwd hoe het zal aflopen.
Maak je daar nou maar geen zorgen om, ik kan me heel goed voorstellen dat jij /jullie jullie behoorlijke andere dingen aan het hoofd hadden dan fok in de gaten houden wie nu wat gezegd heeft en waarover het nu gingquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:19 schreef peaceman het volgende:
Feli Bar, heb wel even gemist waarmee, maar dat komt door de euforie hier in huis
Feliquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Maak je daar nou maar geen zorgen om, ik kan me heel goed voorstellen dat jij /jullie jullie behoorlijke andere dingen aan het hoofd hadden dan fok in de gaten houden wie nu wat gezegd heeft en waarover het nu ging
Ben zo blij voor jullie dat Diaan eindelijk weer lekker thuis is, en hopelijk blijft het ook lekker goed gaan en was het gewoon een irritant virusje was op kwam spelen
Maar waar het over gaat, is dat ik vanmiddag een sollicitatie gesprek heb gehad en morgen al proef ga draaien, met andere woorden ik ben aangenomen.
Op een school in de Catering.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
Snoepen jullie gezellig met me mee?
eyuj das niet positiefquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sjonge ik heb al een hele dag spierpijn in mijn bovenbenen, ben net een oma
Spannend dus nog steeds M@x
er staat een knipoog achter en loop er verders niet over door te klagenquote:
Kim is zo'n 8,5 kg. Heeft net maat 74.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef Leah het volgende:
Ingrid, Kim is toch ook wat aan de lichte kant? Als ik het tenminste zo even uit mijn herinnering opdiep?
Dan zou ik lekker nog een fles geven hoor! Ze houden er vanzelf een keer mee op.
niet onzeker worden hoor. zoals je zelf zegt: laat het lekker van kim afhangen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Door de opmerkingen van schoonouders kan ik (en djeez) soms zo onzeker worden. En natuurlijk moet dat niet, maar ja...trusten!
preciesquote:Op woensdag 13 december 2006 12:29 schreef Githa het volgende:en anders is hij vast goed als voorjaar en najaars jas
![]()
Aaarch, impulsiefje!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb zoiets stoms gedaan vandaag.
Ketterquote:Oh en Fluf, het goede nieuws is dat ik het nog steeds niet met Andries Knevel hoef te doen![]()
Je zou de Xenos eens kunnen proberen.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef p_iglet het volgende:
Den haag heeft geen action![]()
En dat is inderdaad nou net de ideale winkel voor dat soort kadootjes.
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:41 schreef p_iglet het volgende:
Den haag heeft geen action![]()
En dat is inderdaad nou net de ideale winkel voor dat soort kadootjes.
Succes met uitproberen evenstar! Hopelijk lukt het.
Whahahaah geloof het of niet, maar de euroland verkoopt hier voornamelijk fout ondergoed. Van die roze kanten oma dingen en dan 3 voor 2 euro enzoquote:
Nee, natuurlijk niet! Ze had gisteravond de fles in no time leeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
niet onzeker worden hoor. zoals je zelf zegt: laat het lekker van kim afhangen.
zou je echt je kind honger laten lijden omdat je schoonouders dat zeggen ?
Moah het gaat wel, net even tranen gelaten bij een programma op 10 (talpa) over trouwen en dan een brief die dochter aan moeder schreef, en ineens kwam het gemis van mijn mams even keihard opzetten.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:54 schreef lady-wrb het volgende:
dat klinkt goed bar
hoe voel je je nu?
Nouja, een goede stoel heb je gewoon nodig, dus daar is niets asociaals aan toch? Tja, en een nieuwe camera, die heb je nodig zodat je straks je stoel kan showenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef Anitra het volgende:
Lekker Bar dat het zo vertrouwd en fijn voelt!
LB net als de rest zegt: bellen met die handel
Evenstar leuke jas!!
En ik heb asociaal gedaan vandaagen gisteravond ik heb een nieuwe camera (compact) gekocht en eindelijk een goede stoel voor mij. Schaam me rot dat ik zo maar zoveel geld uit gegeven heb in 2 dagen
Stoel komt dinsdag en camera deze week nog als het goed is
Ohw wat lief Jessie!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:54 schreef jessie het volgende:
Githa volgens mij heb ik nog wel een shirtje maat 86/92 met korte mouw (misschien zelfs lange) liggen wil er wel 1 sturen hoor, weet je gelijk of t goed zit. Ik wil ze allemaal wel sturen, dan heb je er wat aan als het pastZijn wel wat lichter van kleur geworden (door 2 meiden gedragen) maar best nog leuk) Ik zal morgen even kijken.
quote:
Pixel voor pixel ingekleurd! Mijn mede-nerdjequote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Pixel voor pixel ingekleurd! Mijn mede-nerdje![]()
Loenaquote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Loena-tik- het volgende:
Jij bent vroeg met Sinterklaas-inkopen P_iglet![]()
En dat haal ik bij de apotheek?quote:Op donderdag 14 december 2006 08:39 schreef Githa het volgende:
ja diewat goed Rewimo....
Ontzettend smerig spul, maar het werkt wel.
Dankje... gelukkig is Twan ook een beetje verkouden en hoesterig en gewoon thuis. ALs ik vanmiddag terugkom, gaan we gewoon lekker samen in bed liggen. Dan komen we allebei een beetje tot rust. Komt goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
s6 met fysio Diaan73hopelijk kun je toch wat momenten vinden om te rusten
quote:Beste de heer / mevrouw [achternaam],
Van harte gefeliciteerd met uw prijs!
Leuk dat u heeft meegedaan met de Casema sinterklaas film actie. Naar aanleiding van uw filmpje heeft u een Samsung LCD TV (51cm) gewonnen! Deze prijs zal vanavond (donderdag 14 december 2006), door een koerier bij u afgeleverd worden.
Wij wensen u veel kijkplezier met uw gewonnen prijs!
Met vriendelijke groeten,
Casema B.V.
Marco ten Oever
Manager klantenservice
Wat leukquote:Op donderdag 14 december 2006 10:27 schreef Ireth het volgende:
Let go with the positive flow!(of hoe je dat ook schrijft!)
Krijg net een mailtje...
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb daar zo'n hekel aan. En dan van die heldere lichten die alleen de OP lezen en niet naar de datum kijken en dan kan je het hele topic van voor af aan over gaan doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:19 schreef lady-wrb het volgende:zie ik ineens be verschijnen in het schoonmoedertopic.
vroeg me al af wat je daar nou moest.
Zo!!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:31 schreef melonovy het volgende:
Ik voel een enorme waas van girlpower door mijn lichaam!Bandje geplakt, ventiel is vervangen ik kan het!
Ik had het al drie weken over m'n platte band, maar no way dat hij aanbiedt dat HIJ het wel even doetquote:Op donderdag 14 december 2006 13:57 schreef phluphy het volgende:
Ireth, gefeliciteerd![]()
Mel, goed zo![]()
Syrena, kun je vriendje geen *hints* geven? En als hij het dan "spontaan" aanbiedt, antwoord je "how thoughtful"![]()
Ow, achterhaald, niet goed gelezen.
Ingrid, dit moet gewoon een fout zijn. Over iets dat je niet gehad hebt valt ook geen belasting te betalen. Idd blijven bellen (en vooral nog niks gaan overmaken)!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef Ingrid19 het volgende:
Sorry, niet positief, maar moet t ff kwijt! Ik moet aan inkomstenbelasting 1856,- terugbetalen.
Heeeeeeeeel veel dus. Ik snap er niks van, want heb geen inkomsten gehad. Alleen de heffingskorting dus. En ik kan de belastingdienst totaal niet bereiken. Hopelijk kan het wel in tig termijnen.
Wel iets leuks, we hebben gisteren de kerstboom opgezet. Kim vind het prachtig.
Als je je financiële situatie op paier zet mag je het in termijnen betalen in 24x ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik blijf bellen ja! Ik heb alleen de heffingskorting en verder geen werk. Dus ik snap er niks van!
Als het wekl klopt, hoop ik dat het in tig termijnen kan.
Grrr, dit kan ik er niet bij hebben.
Vullen jullie de belastingpapieren zelf in? Zou er iets fout kunnen zijn gegaan waardoor er per ongeluk inkomen is ingevuld of je geen recht hebt op heffingskorting en weer terug kan betalen? Even goed nakijken!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef Ingrid19 het volgende:
Sorry, niet positief, maar moet t ff kwijt! Ik moet aan inkomstenbelasting 1856,- terugbetalen.
Heeeeeeeeel veel dus. Ik snap er niks van, want heb geen inkomsten gehad. Alleen de heffingskorting dus. En ik kan de belastingdienst totaal niet bereiken. Hopelijk kan het wel in tig termijnen.
Wel iets leuks, we hebben gisteren de kerstboom opgezet. Kim vind het prachtig.
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef Reese het volgende:
BE d'r gesprek is waarschijnlijk al achter de rug, want het begon om 13.00
Hoewel.... als ze al d'r antwoorden op een briefje moet schrijven![]()
Ik voel me wel een beetje schuldig, want we hebben gisteravond nog ruim een uur zitten bellen terwijl ze aan het begin al zei dat ze last had van d'r stem![]()
Sorry, BE![]()
Gelukkig, dan heb ik het maximaal aantal termijnen zeker nodig.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:58 schreef Anitra het volgende:
Belasting doet niet moeilijk over termijnen, die zijn best soepel. Je hebt iig eerst nog tijd voor bezwaar en vragen (6weken) en binnen die tijd moet je gereageerd hebben oftewel contact met hun hebben gehad. Het gaat helemaal goed komen echt waar!
Ja, maar met hulp van schoonpa, die boekhouder was en nu financieel directeur oid is.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vullen jullie de belastingpapieren zelf in? Zou er iets fout kunnen zijn gegaan waardoor er per ongeluk inkomen is ingevuld of je geen recht hebt op heffingskorting en weer terug kan betalen? Even goed nakijken!
Volgens mij is een werkgever altijd verplicht loonbelasting af te dragen. Dit wordt al automatisch van het loon ingehouden. Daar zou je zelf niks aan hoeven doen. Je vult gewoon een belastingverklaring in en de rest volgt zichzelf, tenzij hij een dubbele baan heeft gehad en 2 lonen in dezelfde tariefgroep heeft gehad.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:13 schreef bixister het volgende:
ingrid, heb je de stekker(tjes) van je telefoon / moederstation gecontroleerd? ik blijf het onwaarschijnlijk vinden als iemand minder is gaan verdienen, dat je dan juist te weinig belasting betaald hebt?
BE fijn dat het gesprek zo goed verlopen is. en nu maar even een tijdje verplicht zwijgen.
Als het niet inkomensonafhankelijk is, is het wel inkomensafhankelijk, dus kun je het juist niet altijd krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:16 schreef Ingrid19 het volgende:
Was ons ook verteld dat het niet inkomensonafhankelijk is. Dus dat je het altijd kan krijgen.
Het betreft hier de algemene heffingskorting van Ingrid die zij niet gebruikt om dat ze niet of heel weinig werkt. Deze korting mag je dan overhevelen naar je fiscale partner maar zoals ik ook aangegeven heb in het topic in WGR moet je partner daar minimaal een bepaald bedrag voor verdienen.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:18 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Volgens mij is een werkgever altijd verplicht loonbelasting af te dragen. Dit wordt al automatisch van het loon ingehouden. Daar zou je zelf niks aan hoeven doen. Je vult gewoon een belastingverklaring in en de rest volgt zichzelf, tenzij hij een dubbele baan heeft gehad en 2 lonen in dezelfde tariefgroep heeft gehad.
quote:Vraag & antwoord
« Terug
Vraag:
Ik heb zelf geen inkomen (of een laag inkomen) en mijn fiscale partner heeft een normaal inkomen. Kom ik in aanmerking voor een voorlopige teruggaaf in verband met de algemene heffingskorting?
U heeft een fiscale partner en heeft zelf geen inkomen
Als u jonger bent dan 65 jaar en geen eigen inkomen heeft, dan krijgt u ¤ 1.990 van de algemene heffingskorting alléén uitgekeerd als uw fiscale partner voldoende belasting betaalt. Dat wil zeggen als uw partner na aftrek van zijn heffingskortingen nog ten minste ¤ 1.990 belasting betaalt.
hihi dat quote ik dus net...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:39 schreef reese.com het volgende:
[..]
Het betreft hier de algemene heffingskorting van Ingrid die zij niet gebruikt om dat ze niet of heel weinig werkt. Deze korting mag je dan overhevelen naar je fiscale partner maar zoals ik ook aangegeven heb in het topic in WGR moet je partner daar minimaal een bepaald bedrag voor verdienen.
Dit is even heel kort door de bocht trouwens.
Ik dacht dat het om iets anders ging, dat hele topic niet gelezenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:39 schreef reese.com het volgende:
[..]
Het betreft hier de algemene heffingskorting van Ingrid die zij niet gebruikt om dat ze niet of heel weinig werkt. Deze korting mag je dan overhevelen naar je fiscale partner maar zoals ik ook aangegeven heb in het topic in WGR moet je partner daar minimaal een bepaald bedrag voor verdienen.
Dit is even heel kort door de bocht trouwens.
lijkt me een strak planquote:Op donderdag 14 december 2006 16:47 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om iets anders ging, dat hele topic niet gelezen
Ennieweej laat mij maar baren ipv blaten atm.
Of van frogerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |