meer goed nieuws:quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:35 schreef peaceman het volgende:
Vanmiddag om 3 uur thuisgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niettemin heeft het ziekenhuis geen concreet antwoord op de vraag wat er nu aan de hand was. Maar het gaat veel beter met haar als een paar dagen geleden.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nou jah een leuker solliciatie gesprek kun je niet hebben, praten over Thijs, praten over koetjes en kalfjes, praten over de kinderen en ga zo maar door,
Morgen ga ik alvast 3 uurtjes ongeveer proefdraaien
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bar, wat lady wrb al zegt
het begin is er
positive flow
![]()
Diaan welkom thuis, en nu thuis blijven
![]()
* paar positieve jompeltjes richting Sugar en LB blaast*
het heerst hopelijk
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Menzis?? Die zijn niet zo makkelijk![]()
Bar, als je nog problemen hebt, pm of mail me maar even je gegevens. Mn ex werkt bij Menzis, dan laat ik hem dat regelen. Dat wil hij vast wel voor me doen, we staan op goede voet met elkaar.quote:
Is goed ik ga het in mijn achterhoofd houden, w8 eerst weer even af, ofdat het nu wel goed is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Bar, als je nog problemen hebt, pm of mail me maar even je gegevens. Mn ex werkt bij Menzis, dan laat ik hem dat regelen. Dat wil hij vast wel voor me doen, we staan op goede voet met elkaar.
Okay.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Is goed ik ga het in mijn achterhoofd houden, w8 eerst weer even af, ofdat het nu wel goed is.
diaan nogmaals sterkte en beterschap, en dat je dit nooit meer mee hoeft te maken
Doe jij msn eens aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Fijn dat je geslaagd benten zolang het positief is
![]()
Nog niet, maar begin 2007 komt hij weer deze kant op en deze maand zouden dan een boel dingen geregeld worden over het wel of niet door gaan van het programma bij rtl.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:15 schreef jessie het volgende:
O wat fijn Anitra!!!!
Heb je nog wat gehoord van die babyfluisteraar? Ben zo benieuwd hoe het zal aflopen.
Maak je daar nou maar geen zorgen om, ik kan me heel goed voorstellen dat jij /jullie jullie behoorlijke andere dingen aan het hoofd hadden dan fok in de gaten houden wie nu wat gezegd heeft en waarover het nu gingquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:19 schreef peaceman het volgende:
Feli Bar, heb wel even gemist waarmee, maar dat komt door de euforie hier in huis
Feliquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Maak je daar nou maar geen zorgen om, ik kan me heel goed voorstellen dat jij /jullie jullie behoorlijke andere dingen aan het hoofd hadden dan fok in de gaten houden wie nu wat gezegd heeft en waarover het nu ging
Ben zo blij voor jullie dat Diaan eindelijk weer lekker thuis is, en hopelijk blijft het ook lekker goed gaan en was het gewoon een irritant virusje was op kwam spelen
Maar waar het over gaat, is dat ik vanmiddag een sollicitatie gesprek heb gehad en morgen al proef ga draaien, met andere woorden ik ben aangenomen.
Op een school in de Catering.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
Snoepen jullie gezellig met me mee?
eyuj das niet positiefquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sjonge ik heb al een hele dag spierpijn in mijn bovenbenen, ben net een oma
Spannend dus nog steeds M@x
er staat een knipoog achter en loop er verders niet over door te klagenquote:
Kim is zo'n 8,5 kg. Heeft net maat 74.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef Leah het volgende:
Ingrid, Kim is toch ook wat aan de lichte kant? Als ik het tenminste zo even uit mijn herinnering opdiep?
Dan zou ik lekker nog een fles geven hoor! Ze houden er vanzelf een keer mee op.
niet onzeker worden hoor. zoals je zelf zegt: laat het lekker van kim afhangen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Door de opmerkingen van schoonouders kan ik (en djeez) soms zo onzeker worden. En natuurlijk moet dat niet, maar ja...trusten!
preciesquote:Op woensdag 13 december 2006 12:29 schreef Githa het volgende:en anders is hij vast goed als voorjaar en najaars jas
![]()
Aaarch, impulsiefje!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb zoiets stoms gedaan vandaag.
Ketterquote:Oh en Fluf, het goede nieuws is dat ik het nog steeds niet met Andries Knevel hoef te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |