zijn theorie lessen aan te raden? ik heb echt geen zin om t boekje te lerenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Yup, zowel theorie lessen gehad, van een CD rom geleerd en uit een theorie boek, dus moet toch lukken he?![]()
Weet je al in wat voor auto je gaat lessen morgen?
Laatst een testritje gemaakt in een benzine auto (rijbewijs binnen sinds 17 nov) en daarvoor alleen maar gelest in diesel en gereden in de VW Passat diesel van m'n pa, maar was wel even wennen. Vooral optrekken is even wennen, zodra het ding loopt (een Alfa Romeo 155) is het schakelen geen enkel probleem. Het is gewoon een kwestie van een automatisme aanleren. Nu ben ik de auto van m'n pa gewend en het bijbehorende rijgedrag en binnenkort dat van mijn eigen autootje.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:37 schreef matthendriks het volgende:
Diesel rijdt iets gemakkelijker weg (meer koppel).
Echter, er spelen nog tientallen andere factoren een rol.
Wees maar niet bang dat als jij lest in een Diesel, dat jij na je examen niet in een benzine-auto kunt rijden...
Ik niet hoor.. Auto heeft flinke deuk vanachter, maar repareren zou meer kosten dan de auto feitelijk nog waard was (zonder deuk) dusja..quote:
Was eerste keer ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:25 schreef Mathijz het volgende:
Balen, eerste keer?
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en ook al een auto gekocht[Project] Citroën Visa
Ja heb ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 22:00 schreef cw2cu het volgende:
LIgt het aan mij of is het echt heel anders in een andere auto zonder instructeur enzo?
Ik rij in de Ford Mondeo van mijn ouders wanneer hij voor de deur staat, maar ik ben al 2 keer de lichten vergeten aan te doen (kwam er pas achter toen ik een halve minuut op de weg reed enzo.. Niet zo lang maar toch; Niet goed)
En bij de rijlessen keek ik altijd automatisch in de spiegels.. nu moet ik mezelf even eraan herinneren wat ik allemaal moest doen enzo.
Fijn johquote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Ja heb ik ookRichting aangeven enzo en in m'n spiegel kijken doe ik bijna helemaal nooit meer, let liever gewoon op de weg voor me..
echt dom idd, maak je het alleen maar gevaarlyk mee man, altijd je richting aangeven anders ben je gewoon een loser en hoop ik dat je rijbewijs snel wordt afgepaktquote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Ja heb ik ookRichting aangeven enzo en in m'n spiegel kijken doe ik bijna helemaal nooit meer, let liever gewoon op de weg voor me..
als jij zegt dat het een automatisme was, waarom nu dan niet meer? klinkt alsof het je eigen keuze is om niet meer zoveel te kijken en je knipperlicht niet te gebruiken. maak er gewoon weer een automatisme van: stap in de auto, controleer je spiegels (iets wat je niet hoeft te doen als je een eigen auto hebt), doe je riem om, kijk of je weg kan rijden, knipperlicht aan en kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:52 schreef cw2cu het volgende:
@Hardcorebass en Bazziek,
als ik er wat aan zou kunnen doen dan dan had ik het ook gedaan..
Het is gewoon een beetje wennen, want het was automatisme.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
wat achter je gebeurt veel belangrijker is dan wat er voor je gebeurt.
Wat voor me gebeurt postte iemand anders.. was ik niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
als jij zegt dat het een automatisme was, waarom nu dan niet meer? klinkt alsof het je eigen keuze is om niet meer zoveel te kijken en je knipperlicht niet te gebruiken. maak er gewoon weer een automatisme van: stap in de auto, controleer je spiegels (iets wat je niet hoeft te doen als je een eigen auto hebt), doe je riem om, kijk of je weg kan rijden, knipperlicht aan en kijken.
en trouwens volgens jouw zeggen kijk je meer op wat er voor je gebeurt, toch krijg je er (als het goed is) door de instructeur ingestampt dat wat achter je gebeurt veel belangrijker is dan wat er voor je gebeurt.
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:15 schreef Thomas.... het volgende:
Het schiet al op met mijn rijbewijs... Alleen nog een plek krijgen voor examen gaat een beetje moeilijk in december/januari
klopt. ik baal echt, want mn volgende examen staat voor 13 februariquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:15 schreef Thomas.... het volgende:
Het schiet al op met mijn rijbewijs... Alleen nog een plek krijgen voor examen gaat een beetje moeilijk in december/januari
Als je mij bedoeltquote:Op maandag 25 december 2006 13:44 schreef Yankee_One het volgende:
hoeveel heb je voor dit pakket betaald?
Zo, dat is een goede deal, 50 lessen en examengarantie voor ¤1550quote:
Bij het invoegen is 't handig dat je zoveel mogelijk vermogen hebt om snelheid te maken. Dus laat die motor maar lekker toeren maken (niet teveel natuurlijk) en schakel pas over als je al ingevoegd bent.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef hardcorebass het volgende:
ik heb vandaag mijn 6e les gehad en vandaag alleen ff invoegen op de snelweg en er meteen weer af, ik was zo slim om naar mijn 5 te schakelen maar dat moest helemaal nietterwijl hij eerst zei boven de 80 altijd naar de 5.. dus dan moest ie dat maar zeggen dat dat nu niet hoefde
Met zo'n rijschool mag je jezelf gelukkig prijzenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef FoxHunter. het volgende:
Vandaag was wel een hele bijzondere dag.
Gisteren had ik een doodnormale rijles, met het examen op 19 januari naderend. Op het eind vroeg de instructeur mij echter of ik de volgende dag (vandaag dus) ook vrije tijd had. Hij wilde namelijk een dag op stap met de 2e auto van zijn rijschool, om even wat anders te zien dan alleen Groningen tijdens een rijles, maar ook om gewoon eens een tijdje langer in een auto te zitten (en dus goed te kunnen oefenen op punten die beter kunnen). Leek mij een uitstekend plan, enige waar ik toen in mijn achterhoofd mee zat of het niet enorm veel zou gaan kosten voor mij (zo'n 6 uur rijles ofzo... reken maar uit).
Dus, vanmorgens om 8 uur vertrokken uit Groningen, via een touristiche route (dus niet via de snelweg) uiteindelijk in Epe (omgeving Apeldoorn) beland. Instructeur had thee meegenomen, broodjes, echt geweldig. Heb lekker kunnen rijden zonder al te veel 'feedback' van de instructeur, zo kon ik ook mijn eigen fouten ontdekken en deze verbeteren. Het was overigens ook nog een benzine auto, heb ik dat ook alvast onder de knie.
Op de terugweg via de snelweg gegaan (het leek hem ook nog wel wat om een stukje door Duitsland te rijden, maar het was al redelijk laat - en ik zit mij nu te bedenken of dat eigenlijk wel zou mogen met een lesauto) naar Groningen. Onderweg nog gegeten bij een wegrestaurant. Thuis aangekomen (rond 3 uur) ook nog wat gedronken (mijn ouders kennen de instructeur persoonlijk).
En toen ik vroeg wat ik hem schuldig was, zei hij dat hij tevreden zou zijn als ik er vandaag goed wat van zou hebben opgestoken. Ik hoefde dus echt 0.0 te betalen voor de zo'n beetje 8 uur 'les' die hij mij heeft gegeven. Echt wonderbaarlijk. Uiteraard ga ik wel wat voor hem kopen of gewoon wat geld geven, het heeft hem namelijk een halve tank gekost en een etentje bij een wegrestaurant!
Conclusie: super-instructeur/rijschool![]()
Relaxed dan, heeft het er ook mee te maken dat hij je ouders kent dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef FoxHunter. het volgende:
Gisteren had ik een doodnormale rijles, met het examen op 19 januari naderend. Op het eind vroeg de instructeur mij echter of ik de volgende dag (vandaag dus) ook vrije tijd had. Hij wilde namelijk een dag op stap met de 2e auto van zijn rijschool, om even wat anders te zien dan alleen Groningen tijdens een rijles, maar ook om gewoon eens een tijdje langer in een auto te zitten (en dus goed te kunnen oefenen op punten die beter kunnen). Leek mij een uitstekend plan, enige waar ik toen in mijn achterhoofd mee zat of het niet enorm veel zou gaan kosten voor mij (zo'n 6 uur rijles ofzo... reken maar uit).
Dus, vanmorgens om 8 uur vertrokken uit Groningen, via een touristiche route (dus niet via de snelweg) uiteindelijk in Epe (omgeving Apeldoorn) beland. Instructeur had thee meegenomen, broodjes, echt geweldig. Heb lekker kunnen rijden zonder al te veel 'feedback' van de instructeur, zo kon ik ook mijn eigen fouten ontdekken en deze verbeteren. Het was overigens ook nog een benzine auto, heb ik dat ook alvast onder de knie.
Op de terugweg via de snelweg gegaan (het leek hem ook nog wel wat om een stukje door Duitsland te rijden, maar het was al redelijk laat - en ik zit mij nu te bedenken of dat eigenlijk wel zou mogen met een lesauto) naar Groningen. Onderweg nog gegeten bij een wegrestaurant. Thuis aangekomen (rond 3 uur) ook nog wat gedronken (mijn ouders kennen de instructeur persoonlijk).
En toen ik vroeg wat ik hem schuldig was, zei hij dat hij tevreden zou zijn als ik er vandaag goed wat van zou hebben opgestoken. Ik hoefde dus echt 0.0 te betalen voor de zo'n beetje 8 uur 'les' die hij mij heeft gegeven. Echt wonderbaarlijk. Uiteraard ga ik wel wat voor hem kopen of gewoon wat geld geven, het heeft hem namelijk een halve tank gekost en een etentje bij een wegrestaurant!
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef bakayarou het volgende:
Auto ook nog heel?
Ik zit te wachten op een telefoontje wanneer we weer gaan lessen voor examen2
Dat je m in 1x mag halen!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:10 schreef Sjengdanny het volgende:
Donderdag 25 Januari om 10:45 uur examen![]()
Dat zal ik dan ook zeker zijn!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:43 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Dat je m in 1x mag halen!
Ik was zo blij toen ik m gehaald had he? Nu alleen nog voor een autotje sparen.
aiii, das balen. Welke fout(en) had je gemaakt?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:23 schreef Gesloten het volgende:
Vanochtend om 8 uur examen en......
Gezakt!![]()
volgende keer neemt ie je mee naar het bosquote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef FoxHunter. het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
volgende keer neemt ie je mee naar het bos![]()
Daar ben ik dus de eerste keer ook op gezakt, dan ga je de volgende keer daar weer erg op letten. Is het weer niet helemaal goed. Zo ging het bij mij ook, gelukkig gaf de examinator me wel de voordeel van de twijfel want ik reed verders wel goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:59 schreef Gesloten het volgende:
Kijkgedrag bij kruispunten, fietspaden etc.
Het is ook wel erg belangrijk natuurlijk. Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik over het hoofd werd gezien door een automobilist kon ik onderhand gratis rijdenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:57 schreef Thomas.... het volgende:
Kijk gedrag is duidelijk het kutste. Ik zal er waarschijnlijk ook op zakke dus probeer me het nu echt aan te leren altjid te kijken.
Tja kan altijd een fietser ofzo zich ertussen wringen dus is toch wel handig om te kijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:17 schreef Thomas.... het volgende:
Bij naar links gaan op de snel weg snap ik het wel dat je moet kijken.
Maar bij het rechts afslaan waar nooit verkeer zou kunnen zitten, moet je nog steeds kijken en dat vergeet ik dus. En vooral dat je eigenlijk ook nog 2x moet kijken.
en zodra je je rijbewijs hebt doe je het nooit meerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja kan altijd een fietser ofzo zich ertussen wringen dus is toch wel handig om te kijkenMaarja als het eenmaal een automatischme is leer je het niet zo snel meer af en hoef je er ook niet meer aan te denken om het te doen.
Preciesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
en zodra je je rijbewijs hebt doe je het nooit meer
Dat is idd het probleem bij veel mensenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
en zodra je je rijbewijs hebt doe je het nooit meer
Stel één of ander randdebiel wil gaan invoegen vanuit de vluchtstrookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:17 schreef Thomas.... het volgende:
Bij naar links gaan op de snel weg snap ik het wel dat je moet kijken.
Maar bij het rechts afslaan waar nooit verkeer zou kunnen zitten, moet je nog steeds kijken en dat vergeet ik dus. En vooral dat je eigenlijk ook nog 2x moet kijken.
Daarom moet je dus niet alleen in je spiegel maar ook over je schouder kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:48 schreef Thomas.... het volgende:
Dan kan je die rand debiel zoiezo al amper zien als je in de dode hoek kijkt, en mag hij gaan dokken.
Ik zei toch ook als je in je dode hoek kijkt. Want die andere auto hangt er daar voor, en je meer gefocust bent op die auto dan dat er 1tje in de vluchtstrook komt aan crossen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daarom moet je dus niet alleen in je spiegel maar ook over je schouder kijken.
Doe je voorzichtig?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:57 schreef plus20 het volgende:
Vandaag was dan eindelijk mijn rijbewijs klaar. Kan ik mooi vanavond een stukkje rijden![]()
succesquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Handschoen het volgende:
Morgen is het zover...:D:D, afrijden
Succes!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Handschoen het volgende:
Succes! ik zal voor je duimen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Handschoen het volgende:
good luckquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Handschoen het volgende:
succes jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Handschoen het volgende:
mooi dat je je speciale verrichtingen onder de knie hebt, maar daar gaat het helemaal niet om met je examen hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef MarcoD het volgende:
Maandag heb ik TTT en het gaat helemaal goed komen aldus me inctructeur, alle speciale verrichtingen heb ik onder de knielaten we het hopen.
![]()
Op je TTT welquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mooi dat je je speciale verrichtingen onder de knie hebt, maar daar gaat het helemaal niet om met je examen hoor
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef Yankee_One het volgende:
TTT is onzin en zonde van het geld
Maar de meeste rijscholen zijn slim en gooien het in de pakketten..
ik doelde op dit stukjequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Op je TTT wel
En een beetje ervaring opdoen met hoe een examen in zijn werk gaat...
hieruit maakte ik op dat hij met zijn examen zich dan geen druk hoefde te maken om zijn bijzondere verrichtingen, maar daar gaat het op een examen dus niet overquote:en het gaat helemaal goed komen aldus me inctructeur, alle speciale verrichtingen heb ik onder de knie laten we het hopen.
Ja maar dat stukje ging toch over zijn TTT?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Sylvana het volgende:
hieruit maakte ik op dat hij met zijn examen zich dan geen druk hoefde te maken om zijn bijzondere verrichtingen, maar daar gaat het op een examen dus niet over
Ik heb het in mijn 1e of 2e rijles besproken met mijn instructeur, en hij had precies hetzelfde idee als ik: als je gewoon een examen doet en je haalt het niet, heb je hetzelfde effect als bij een TTT. Alleen heb je bij een echt examen nog het voordeel dat je ook echt een rijbewijs krijgt als het goed gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Alle geslaagden gefeliciteerd en die TTT is geldverspilling ja, die rijvergunning kost al een vermogen en dan heb ik het nog niet eens over de hoge brandstofprijs, 60 euro voor een volle tank is natuurlijk ook waanzin...
Gezaktquote:
Nou...quote:
Moet?? Het is leuk! Het is geweldig! En dan gaat het regenen en dan word je niet eens nat! Je wilt harder gaan rijden en je hoeft niet eens hard te trappen, je laat je voet wat zakken en vroemmmquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef Renesite het volgende:
Ik moet (krijg) van mijn ouders op mijn verjaardag mijn eerste les![]()
![]()
26 januari
*zeikt*
En zo is het maar netquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Moet?? Het is leuk! Het is geweldig! En dan gaat het regenen en dan word je niet eens nat! Je wilt harder gaan rijden en je hoeft niet eens hard te trappen, je laat je voet wat zakken en vroemmm![]()
Als het goed is heeft de examinator dat wel door... Ligt er ook een beetje aan hoe jij er op reageert.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou...
Stel nou dat je een perfect examenritje doet. Alles gaat goed, je kijkt overal, echt helemaal mooi. En dan, net als je het CBR-terrein wilt oprijden, komt er een gek aan die zin heeft om je te pesten en ineens zijn auto voor die van jou gooit.
Ben je dan gezakt?
Dat doe ik inderdaad altijd, want het is gewoon zo!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef matthendriks het volgende:
No offense, maar tijdens het examen moet je gewoon denken: 'al die andere hufters op de weg kunnen niet rijden!' Geloof me, dan ga je echt wel opletten...![]()
Ja, ok, maar als er dus iemand tegen jou aanrijdt, buiten jouw schuld om, en jij kunt alleen maar hard remmen (en doet dat ook) maar dat helpt nog niet, dan zou je dus in theorie kunnen slagen, en de auto total loss rijden tegelijkquote:Je kunt zelfs nog zakken op het parkeerterrein van het CBR bij terugkomst, geloof ik. Als je bijv. een andere examinator aanrijdt...Het examen begint bij het geven van de hand van de examinator, en eindigt pas als je het definitieve besluit hoort van hem / haar.
Ze willen het enorm graag dat ik het doequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Moet?? Het is leuk! Het is geweldig! En dan gaat het regenen en dan word je niet eens nat! Je wilt harder gaan rijden en je hoeft niet eens hard te trappen, je laat je voet wat zakken en vroemmm![]()
Niks aan de hand, eerste keer is een beetje spannend maar je (althans, ik bij m'n eerste les) krijgt een goede uitleg over vanalles over de auto, over het rijden zelf, over wat prijsinformatie enzo. En dan is de eerste les al heel snel weer voorbij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze willen het enorm graag dat ik het doeVerder vinden ze het gewoon tof voor me, ik kan het allemaal in 1 keer sparen.
Mijn ouders zien het als een zwemdiploma. Die moet je gewoon hebben, je kan zoveel meer ermee. Je kan voor je werk reizen (naar een ander filiaal of kantoor toe) je bent niet zo bekrompen om te kiezen tussen fiets of OV.
Ik geef ze gelijk![]()
Maar ik vind het gewoon ff *stresss*
![]()
*wc geluid maaktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Niks aan de hand, eerste keer is een beetje spannend maar je (althans, ik bij m'n eerste les) krijgt een goede uitleg over vanalles over de auto, over het rijden zelf, over wat prijsinformatie enzo. En dan is de eerste les al heel snel weer voorbij.![]()
Dan trekt de instructeur wel aan het stuurquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef Renesite het volgende:
Ik ben al zo bang dat ik de bocht niet netjes door kan!
Ja weet je wel, je rijdt de perfecte rit, je stopt op het cbr, vergeet je je spiegel/schouder voor het uitstappenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Je kunt zelfs nog zakken op het parkeerterrein van het CBR bij terugkomst, geloof ik. Als je bijv. een andere examinator aanrijdt...Het examen begint bij het geven van de hand van de examinator, en eindigt pas als je het definitieve besluit hoort van hem / haar.
Dan zak je niet hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja weet je wel, je rijdt de perfecte rit, je stopt op het cbr, vergeet je je spiegel/schouder voor het uitstappen
week of 6quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Alcarin het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe lang het ongeveer kan duren voor ik examen kan doen?
Mijn instructeur gaat het maandag aanvragen (in Rotterdam)...
Daar was ik al bang voor...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:46 schreef -Beer- het volgende:
week of 6
Hehe, da's net iets erger als m'n instructeur die nu al een paar weken een deuk in de deur heeft zitten van z'n overbuurman die wat te enthousiast achteruit zette, dan zie je ook iedereen kijken naar die deukquote:
Hmm, bij mij vertelde hij eerst heel kort iets over hoe het in z'n werk ging mbt de lessen, daarna waar alles zat met besturing enzo (pedalen, knopjes etc.) en daarna rijden; eerst alleen sturen, toen gas geven en remmen en het laatste deel van de les (ongeveer de helft) ook zelf schakelen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Niks aan de hand, eerste keer is een beetje spannend maar je (althans, ik bij m'n eerste les) krijgt een goede uitleg over vanalles over de auto, over het rijden zelf, over wat prijsinformatie enzo. En dan is de eerste les al heel snel weer voorbij.![]()
Wow, dat is snel! Heb je je theorie al wel gehaald..?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:19 schreef pkeijsers het volgende:
Vorige week (les 17) vroeg m'n instructeur wat ik er van vond om 19 januari op te gaan, terwijl ik pas midden oktober begonnen was.
jup, in 1 keer met 3 foutjes, terwijl de oefenexamens die ik de dag ervoor deed nog helemaal nergens naar gingen, telkens 12 fouten ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:31 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wow, dat is snel! Heb je je theorie al wel gehaald..?
Alvast succes![]()
Dat zegt niet zoveel meestal, hangt meer van de instructeur af. Maar als je het echt niet zou kunnen zou hij je vast niet de snelweg op sturenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:03 schreef jovink het volgende:
met hoeveelste les mochten jullie autoweg op?
ik bij mn 2de gaat dan geloof ik wel goed toch?
Haha ja, dat had ik ook, steeds 5 fouten in die oefenexamens en op het echte examen ineens 0 fouten. Volgens mij maken ze die cd-roms gewoon expres te moeilijk, als je die dan haalt moet je je echte examen ook wel halen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:16 schreef pkeijsers het volgende:
jup, in 1 keer met 3 foutjes, terwijl de oefenexamens die ik de dag ervoor deed nog helemaal nergens naar gingen, telkens 12 fouten ofzo
Ik bij mijn eerste les, maar dat kwam omdat ik iemand moest oppikken die alleen via de snelweg te bereiken wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:03 schreef jovink het volgende:
met hoeveelste les mochten jullie autoweg op?
ik bij mn 2de gaat dan geloof ik wel goed toch?
Ik was al blij dat ik tijdens mijn eerste rijles niemand hoefde op te pikken of af te zetten...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:07 schreef TheRuud het volgende:
Ik bij mijn eerste les, maar dat kwam omdat ik iemand moest oppikken die alleen via de snelweg te bereiken wasDus volgens mij zegt dat inderdaad niet zo veel.
Dat viel best mee, de instructeur deed het schakelgedeelte vanzelfsprekend. Ik hoefde alleen maar van tijd tot tijd gas los te latenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik tijdens mijn eerste rijles niemand hoefde op te pikken of af te zetten...
Lijkt me niet echt fijn, als je nog niet eens kunt schakelen![]()
Dus met afrijden heb je ook geen snelweg hoeven te doen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
Zal ik eens wat leuks vertellen: ik ben tijdens rijles nooit de snelweg op geweest.. Gewoon omdat er in zeeuwsch vlaanderen geen snelweg is
Hmm ja, ik ken dus mensen die niet de snelweg op durven en niet in een drukke stad durven te rijden, omdat ze hebben leren rijden op een plek waar ze dat niet konden leren...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
Zal ik eens wat leuks vertellen: ik ben tijdens rijles nooit de snelweg op geweest.. Gewoon omdat er in zeeuwsch vlaanderen geen snelweg is
Lolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
Ja, dat weet ik ook nog wel: 'even schakelen, dus koppeling in, gas los'.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:31 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Dat viel best mee, de instructeur deed het schakelgedeelte vanzelfsprekend. Ik hoefde alleen maar van tijd tot tijd gas los te latenVoor de rest vond ik het eigenlijk wel mooi om voor de eerste keer in mijn leven achter het stuur te zitten met een snelheid van 120. Maar zoals ik al zei was het maar uit noodzaak, anders denk ik ook niet dat ik dit al mee had mogen maken de eerste les.
Snelweg is easyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:59 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog wel: 'even schakelen, dus koppeling in, gas los'.
De goeie oude tijd![]()
Maar er zijn wel meer instructeurs die gewoon altijd de eerste keer de snelweg op gaan...even testen ofzo![]()
Jaaaa en dan in zn 3 veel te veel toeren maken omdat ie dan beter de heuvel op kanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
LolMoet je wel een keer doen, mogen planken om snelheid te maken voordat je de snelweg opgaat ownt
![]()
Ow je bent al klaar met rijles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |