zijn theorie lessen aan te raden? ik heb echt geen zin om t boekje te lerenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Yup, zowel theorie lessen gehad, van een CD rom geleerd en uit een theorie boek, dus moet toch lukken he?![]()
Weet je al in wat voor auto je gaat lessen morgen?
Laatst een testritje gemaakt in een benzine auto (rijbewijs binnen sinds 17 nov) en daarvoor alleen maar gelest in diesel en gereden in de VW Passat diesel van m'n pa, maar was wel even wennen. Vooral optrekken is even wennen, zodra het ding loopt (een Alfa Romeo 155) is het schakelen geen enkel probleem. Het is gewoon een kwestie van een automatisme aanleren. Nu ben ik de auto van m'n pa gewend en het bijbehorende rijgedrag en binnenkort dat van mijn eigen autootje.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:37 schreef matthendriks het volgende:
Diesel rijdt iets gemakkelijker weg (meer koppel).
Echter, er spelen nog tientallen andere factoren een rol.
Wees maar niet bang dat als jij lest in een Diesel, dat jij na je examen niet in een benzine-auto kunt rijden...
Ik niet hoor.. Auto heeft flinke deuk vanachter, maar repareren zou meer kosten dan de auto feitelijk nog waard was (zonder deuk) dusja..quote:
Was eerste keer ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:25 schreef Mathijz het volgende:
Balen, eerste keer?
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en ook al een auto gekocht[Project] Citroën Visa
Ja heb ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 22:00 schreef cw2cu het volgende:
LIgt het aan mij of is het echt heel anders in een andere auto zonder instructeur enzo?
Ik rij in de Ford Mondeo van mijn ouders wanneer hij voor de deur staat, maar ik ben al 2 keer de lichten vergeten aan te doen (kwam er pas achter toen ik een halve minuut op de weg reed enzo.. Niet zo lang maar toch; Niet goed)
En bij de rijlessen keek ik altijd automatisch in de spiegels.. nu moet ik mezelf even eraan herinneren wat ik allemaal moest doen enzo.
Fijn johquote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Ja heb ik ookRichting aangeven enzo en in m'n spiegel kijken doe ik bijna helemaal nooit meer, let liever gewoon op de weg voor me..
echt dom idd, maak je het alleen maar gevaarlyk mee man, altijd je richting aangeven anders ben je gewoon een loser en hoop ik dat je rijbewijs snel wordt afgepaktquote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Ja heb ik ookRichting aangeven enzo en in m'n spiegel kijken doe ik bijna helemaal nooit meer, let liever gewoon op de weg voor me..
als jij zegt dat het een automatisme was, waarom nu dan niet meer? klinkt alsof het je eigen keuze is om niet meer zoveel te kijken en je knipperlicht niet te gebruiken. maak er gewoon weer een automatisme van: stap in de auto, controleer je spiegels (iets wat je niet hoeft te doen als je een eigen auto hebt), doe je riem om, kijk of je weg kan rijden, knipperlicht aan en kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:52 schreef cw2cu het volgende:
@Hardcorebass en Bazziek,
als ik er wat aan zou kunnen doen dan dan had ik het ook gedaan..
Het is gewoon een beetje wennen, want het was automatisme.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
wat achter je gebeurt veel belangrijker is dan wat er voor je gebeurt.
Wat voor me gebeurt postte iemand anders.. was ik niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
als jij zegt dat het een automatisme was, waarom nu dan niet meer? klinkt alsof het je eigen keuze is om niet meer zoveel te kijken en je knipperlicht niet te gebruiken. maak er gewoon weer een automatisme van: stap in de auto, controleer je spiegels (iets wat je niet hoeft te doen als je een eigen auto hebt), doe je riem om, kijk of je weg kan rijden, knipperlicht aan en kijken.
en trouwens volgens jouw zeggen kijk je meer op wat er voor je gebeurt, toch krijg je er (als het goed is) door de instructeur ingestampt dat wat achter je gebeurt veel belangrijker is dan wat er voor je gebeurt.
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:15 schreef Thomas.... het volgende:
Het schiet al op met mijn rijbewijs... Alleen nog een plek krijgen voor examen gaat een beetje moeilijk in december/januari
klopt. ik baal echt, want mn volgende examen staat voor 13 februariquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:15 schreef Thomas.... het volgende:
Het schiet al op met mijn rijbewijs... Alleen nog een plek krijgen voor examen gaat een beetje moeilijk in december/januari
Als je mij bedoeltquote:Op maandag 25 december 2006 13:44 schreef Yankee_One het volgende:
hoeveel heb je voor dit pakket betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |