Misschien ligt er wel sneeuw met je feestje, kunnen we een sneeuwdude maken met zn allequote:Op woensdag 13 december 2006 17:09 schreef Ellatjuh het volgende:
lief hoor Non,je honden die lekker door de tuin rennen:D
ik wil ook sneeuw en het liefst als ik vrij ben en lekker met warme choclade melk op de bank zit
Inkie ze zien er goed uitquote:Op woensdag 20 december 2006 12:32 schreef inkie1010 het volgende:
[afbeelding]
Fijne kerst namens Obelix en Toby en mij natuurlijk
Ha ha, die blik ook op die tweede fotoquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Inkie ze zien er goed uit
Jij en iedereen hier ook hele leuke dagen !!!
Xena is dol op de kerstkaarten
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke glittertjes?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, die blik ook op die tweede foto.
Het zal inderdaad erg aanlokkelijk zijn al die kaartjes met glittertjes
SHE is gestopt om privéredenenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:53 schreef Bluezz het volgende:
Senesta, je kleur viel me wel op, maar mogen we de plotselinge wissel ook weten?
Jaaah, F&F is natuurlijk superquote:
Het is nog hartstikke vers, dat blijft nog wel een tijd moeilijk denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 12:09 schreef Beaker het volgende:
Ja het was een mooi stel samen![]()
Overigens foto's kijken van Joop is nu nog niet zo'n goed idee![]()
![]()
.......
Daar ben ik héél blij mee, doe je haar de groeten van mij terug ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
F&F'ers.
Jullie krijgen allemaal de groetjes van Uhmmie.
Hoi DDT,nog bedankt voor je lieve kaartje in TRUquote:
Er zijn er al een paar aan het posten. De MSN tamtams gaan hard hoorquote:Op maandag 25 december 2006 15:26 schreef tonja het volgende:
Weten ze zelf al dat ze unbanned zijn? krijgen ze een mailtje van fok! ?
Tsja, dat kan ik me ook goed voorstellen.quote:Op maandag 25 december 2006 15:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik weet van 1 of 2 dat ze niet eens meer willen
even na 12 uur vanmiddag vonden we sandy dood in de tuinquote:Op maandag 25 december 2006 12:49 schreef Beaker het volgende:
Lady-wrb, hopelijk kun je nog even genieten van Doerak!
Bommel, wat ben je toch een knapperd
Leuk is dat hequote:Op maandag 25 december 2006 15:55 schreef tonja het volgende:
Mijn katten zitten animal farm te kijken![]()
Heel bizar, normaal keuren ze de tv geen blik waardig.
Hehe, nee ze bemoeiden zich er verder niet mee.quote:Op maandag 25 december 2006 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Sandy
[..]
Leuk is dat he
Praten ze ook 'terug'? Doen die van mij wel, is echt heel grappig
nou echt wel.quote:Op maandag 25 december 2006 15:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, dat kan ik me ook goed voorstellen.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef lady-wrb het volgende:
wat betekent het als een kat aan gips likt?
doerak likt iedere keer aan de door luca en mij gegoten gipsbeeldjes.
heeft ze behoefte aan iets? moet ik dr extra kalk geven?
vandaag zat ze ineens midden in de kamer te plassen.
wat moet ik nou met haar?
ben zo bang dat dit het begin van het einde is
ik weet het ja. maar gisteren zat ze ánders, wás ze anders. dr hele gezichtsuitdrukking zal ik maar zeggen. oren een beetje plat naar achteren. ze zag er bijna angstig uit.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:16 schreef Bluezz het volgende:![]()
Hopen dat het meevalt
(spinnen kán pijn betekenen maar dat weet je he)
Lekker dat ze zich wat beter voelt, likt ze ook niet meer aan het gips?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:09 schreef lady-wrb het volgende:
en op het ogenblik ligt ze heel snoeterig met de voorpootjes over dr gezichtje gevouwen te slapen op de bank
Jemigquote:Op donderdag 28 december 2006 23:45 schreef lady-wrb het volgende:
nou portie twee zit er nu ook in, gevolgd door weer een dosis water.
en weer heeft ze een vinger van me tot bloedens toe kapotgebeten
nou ja, dat maakt me alleen maar gemotiveerder om door te gaan, al is het maar als straf
madam zit nu op de bank zichzelf op te poetsen, want o, wat is ze vuil geworden van dat eten
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:14 schreef lady-wrb het volgende:
och, wij gaan toch verhuizen, hij gaat zijn gang maar
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb trouwens nu de volgende truuk uit de trukendoos getrokken:
eten dat een beetje opgewarmd is.
en ze eet
Oh wat goed zegquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen
ik heb weinig tijd, maar ik wil wel even melden dat doerak vanochtend zelf is gaan eten en drinken.
en vanochtend eindelijk weer een plas heef gedaan (natuurlijk wel weer NAAST de bak, maar goed)
Die schaduw ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:12 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
"Nog 1 zo'n klote rotje tijdens mijn schoonheidsslaapje en ik kom je oogjes eruit krabben !"![]()
![]()
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 29 december 2006 18:12 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
"Nog 1 zo'n klote rotje tijdens mijn schoonheidsslaapje en ik kom je oogjes eruit krabben !"![]()
![]()
Dat zie je op de foto al wel een beetje, hij kijkt zelfs een beetje beschaamdquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef rena het volgende:
Geen van beide, hij kon er de humor niet van inzien en begon hem gelijk te slopen![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
doerak is bij vriendje op schoot gekropen. ze liggen nu samen naar het darten te kijken: vriendje met de ogen open en doerak met de ogen dicht
Bij dezequote:Geef haar maar dikke knuffel van mij door als je dat wilt doen
Dat vind ik echt superquote:Op zondag 31 december 2006 00:35 schreef miss_dynastie het volgende:
beak, van het baasje van Cas en Smek:
[..]
Bij deze
O jee... worden ze daar niet rustig van? Zo ja, wel handig met het vuurwerkquote:Op zondag 31 december 2006 12:56 schreef rena het volgende:
Bommel heeft weer wat uitgehaald, hij heeft zo'n Kyra Forte pil (sint janskruid) opgevreten![]()
Bommeltje heeft gelukkig nergens last van tot nu toe, ook niet van het vuurwerk, hij is vrij koelbloedig.quote:Op zondag 31 december 2006 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
O jee... worden ze daar niet rustig van? Zo ja, wel handig met het vuurwerk
Yiantje is echt helemaal overstuur van de harde knallen... ze zijn hier al maanden bezig, maar nu is het wel heel erg. Ik zit hem maar snoepjes te voeren, wordt ie iets rustiger van...
Ik gebruik dit jaar voor het eerst 'Dogitude' van SIRE (verkrijgbaar bij de DW gewoon) dat stop je in een stopcontact een soort Ambi-Pur voor dieren, je hebt dus de Dogitude voor honden, maar ook Catitude voor katten. Bij Fa Shi werkt het als een trein (nouja tot nu toe dan, met vanmorgen een histerischaanvalletjequote:Op zondag 31 december 2006 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yiantje is echt helemaal overstuur van de harde knallen... ze zijn hier al maanden bezig, maar nu is het wel heel erg. Ik zit hem maar snoepjes te voeren, wordt ie iets rustiger van...
Jij ookquote:
quote:
Gewoon haar oortje, maar door de flits lijkt het raarquote:Op maandag 1 januari 2007 09:17 schreef deedeetee het volgende:
Wat een mooie staart heeft Xena![]()
maar wat is dat grijs-roze aan haar koppie![]()
haha, die bas.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:53 schreef Beaker het volgende:gelukkig nieuwjaar
Bas heeft op de tafel gezeten en met ons naar het vuurwerk gekeken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal me er eens in verdiepen. We hebben nu wel zo'n feliway stekker hangen i.v.m. de hormoontjes, dat maakt hem eigenlijk wel rustig in het dagelijks leven (niet meer piesen en sproeien en zo), maar tegen het vuurwerk hielp het niet (althans, hij was nog steeds onrustig). Vince vond het prachtig, die zat op de bank naar buiten te kijken, Yian zat onder de bankquote:Op zondag 31 december 2006 16:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik gebruik dit jaar voor het eerst 'Dogitude' van SIRE (verkrijgbaar bij de DW gewoon) dat stop je in een stopcontact een soort Ambi-Pur voor dieren, je hebt dus de Dogitude voor honden, maar ook Catitude voor katten.
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef deedeetee het volgende:
Ow tis haar óórik vond 't er een beetje eng raar uitzien
![]()
Hij mist haar helemaal nietquote:Op maandag 1 januari 2007 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha, die bas.
Went ie al een beetje zo zonder jopie?
Gelukkig maar, anders was het erg sneu toch ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hij mist haar helemaal niet![]()
alsfof hij het geweten heeft!
Gek is dat he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hij mist haar helemaal niet![]()
alsfof hij het geweten heeft!
Ja we hadden dr dan ook extra goed vast gebonden aan de stoelpoot, je weet maar noog togquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:27 schreef lady-wrb het volgende:
is faas naar de chinees geweest? en nog teruggekomen ook?
*BURP*quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:24 schreef Nonneke het volgende:
Ja we hadden dr dan ook extra goed vast gebonden aan de stoelpoot, je weet maar noog tog![]()
![]()
Ook lullig, wil je naar huis gaan, kom hond, ligt er alleen nog een tuigje![]()
Pfff, zeg dat wel, ik heb alweer heel NL aan de foon vandaagquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:56 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Iedereen alweer een beetje in het normale ritme?
Voor je werk?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff, zeg dat wel, ik heb alweer heel NL aan de foon vandaag
Dit vond ik op een aquarium site (die ik weg gedrukt had voor ik de link opgeslagen hadquote:Het is niet de ruimte die ze nodig hebben om te zwemmen, want dan passen er inderdaad wel 500 in een 150 cm bak.... In een lift passen inderdaad ook 20 man... maar als je er met z'n twn in staat is dat toch wel prettiger... Het heeft onder andere te maken met de oppervlakte van de bak, en de hoeveelheid gasuitwisseling er met deze oppervlakte mogelijk is. Vissen gebruiken Zuurstof, en ademen CO2 uit. Als er teveel vissen in een bak zitten dan krijgen ze last van ademhalingsmoeilijkheden.. als ze al niet vergiftigd worden door de hoeveelheid CO2 die ze produceren. Daarbij komt ook nog de hoeveelheid afvalstoffen die ze produceren.. Dus, het is geen wet, maar hou die vuistregel van 1 tot 1,5 cm vis per liter maar gewoon aan
Yepquote:
Hoe oud zijn ze?quote:Mijn kinderen zijn nog vrij, we zijn hier dus nog niet helemaal uit het vakantie ritme.
We gaan vanmiddag nog lekker even met ze naar de ijsbaan hier.
Ben benieuwd wat ze ervan vinden, ze hebben allebei nog nooit geschaatst.
Naast de baan zit een Mac Donalds dus daar later we ze daarna eten, wij niet, want wij hebben goede voornemens![]()
In je vorige berichtje zeg je dat ze elke keer dood gaan/gingen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef ymme het volgende:
Helemaal waar is het ook niet wat ze zeggen, ik ken verschillende mensen die een goudvis in een klein kommetje hadden, en zelfs toen nog 15/20 jaar zijn geworden.
Ik heb mijn kom tot bovenaan gevuld, zodat het direct met de lucht in contact komt vanwege het zuurstof gehalte, en er komt nog een pomp in.
Verder heb ik die vuistregel toch wel aangehouden, ik zou dus 4,5 liter moeten hebben voor 3 vissen. (ik heb meerdere huisdieren, en ik weet goed wat ik doe, en wil voor elk dier het beste).
Joey is 8, word 9 in februari en Samara is 3.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep
[..]
Hoe oud zijn ze?
Schaatsen was bij ons altijd favoriet
Oh en mcD. ook![]()
Ja omdat ze al ziek waren toen ik ze kocht.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
In je vorige berichtje zeg je dat ze elke keer dood gaan/gingen.
Ik haal mijn vissen bij een hele goede speciaalzaak (en ja, daar zit ook wel een prijskaartje aan) en ik kan je wel vertellen dat je ze niet mee zou krijgen als je ze in zo'n kommetje zou houden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja omdat ze al ziek waren toen ik ze kocht.
Heb er toen alles aan geprobeert maar het was al te laat.
Maar je zegt 'elke keer', dus ik neem aan dat je er vaker vissen hebt gekocht.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja omdat ze al ziek waren toen ik ze kocht.
Heb er toen alles aan geprobeert maar het was al te laat.
ja , maar vissen zonder kom is nog zieliger.quote:
Ik kan de hele dag wel kijken naar een aquarium hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja , maar vissen zonder kom is nog zieliger.
ik snap sowieso niet wat mensen met vissen hebben. ze praten niet, ze zijn niet aan je gehecht, en ze zijn saai.
okee, ze hebben een leuk kleurtje, maar neem dan zo'n aquarium op batterijen van de blokker.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
oke oke, en het voordeel van vissen is ook dat ze niet in je convectorput kunnen piesen
doerak weer in de bocht, ik mag weer ruimen.
Dat bedoelde ik met dequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
t is alweer klaar hoor
gelukkig heeft ons nieuwe huis geen convectorput
maar dan vindt ze vast wel weer wat anders om me alert te houden
Ik zag net jullie doosje in een doosje ook op je weblog staanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met de![]()
Doerakkie met haar 12 levens
Wat een doosch hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik zag net jullie doosje in een doosje ook op je weblog staan![]()
ik moet altijd weer lachen als ik zulke foto's zie, vooral ook omdat ze het allemaall doen, 't is zo herkenbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een doosch he
Ze zit om de haverklap in die doos en altijd zo met haar koppie naar je toe gedraaid
Voor jou is het zacht, maar voor honden wel degelijk goed te horenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:32 schreef Beaker het volgende:
Ik heb voor Bas een hondenfluitje gekocht, maar klopt het dat daar een heel zacht "fluitje" uitkomt?
Ben zeer benieuwd of Bas er op gaat reageren
Nog een leuke site over die frequenties gevonden :quote:Het gehoor van de mens is in vergelijking met dat van sommige dieren een stuk slechter. Zo hoort een kind frequenties van 20 Hz tot 20 kHz en zakt de bovenwaarde tot zo’n 10 kHz bij ouderen. Dit terwijl een volwassen hond nog frequenties van 25 kHz kan horen. Op dit principe berust een “hondenfluit”, ook wel een ultrasone fluit genoemd. Omdat de mens dan niet auditief kan waarnemen dat er wordt gefloten
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
Boe, ik wil even zeggen dat ik ongeveer een maandje geheel afwezig ben als moderator.
Als het goed is komen er wat andere mensen senesta helpen.
En als ze vragen heeft ben ik vast wel wat op MSN te vinden.
Maar volgens mij kan ze het prima alleen af.
Maar goed, tot ziensen alvast een gelukkig nieuwjaar.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef SHE het volgende:
@ Golfer:
klopt, maar er zijn wat ontwikkelingen geweest.
Ik weet niet in hoeverre dit onder lekken valt, maar vooruit.
Zoals je hebt kunnen merken, laat ijsmeis zich niet meer zien.
Enkele weken geleden, ontstond er achter de schermen een conflict over beleid tussen Nikky en ijsmeis.
Om een lang verhaal kort te maken; Nikky schold ijsmeis uit voor pedofiel en ijsmeis dreigde op haar beurt Nikky's ongeboren baby te verzuipen in haar eigen vruchtwater.
Zoals je weet is dit gelijk aan een doodsverwensing en daar staat op Fok! een ban op.
Tijdens de ban procedure ontdekten de FA's ook nog eens dat ijsmeis een kloon van Meki was.
Anyway, ijsmeis is dus even weg en ik vang F&F even op tot er een vervanger is gevonden.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
Boe, ik wil even zeggen dat ik ongeveer een maandje geheel afwezig ben als moderator.
Als het goed is komen er wat andere mensen senesta helpen.
En als ze vragen heeft ben ik vast wel wat op MSN te vinden.
Maar volgens mij kan ze het prima alleen af.
Maar goed, tot ziensen alvast een gelukkig nieuwjaar.
Ja.quote:
maar zoiets breng je toch niet naar buiten als het niet met harde bewijzen is vastgesteld?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja.![]()
IJsmeis een kloon van Meki, yeah right![]()
SHE is wel mod.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar zoiets breng je toch niet naar buiten als het niet met harde bewijzen is vastgesteld?
dat vind ik not-done.
ik denk dat het een of ander geintje is 'van achter de schermen' dat wij niet snappen...ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar zoiets breng je toch niet naar buiten als het niet met harde bewijzen is vastgesteld?
dat vind ik not-done.
niks mis mee om je beestjes te verwennenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb de dames zijdehoen vanochtend een bakje gekookte basmatirijst voorgeschoteld.
ze vinden het heerlijk
en voor gekookte snelkookrijst halen ze hun snavel op![]()
hoezo verwend
Doerak, dametje op leeftijdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
fototoestel *check
sd-kaart erin *check
volle batterijen *check
voldoende licht *check
en een doerak die eens niet dr ogen stijf dichthoudt *check
resultaat :
[afbeelding]
doerak bedankt hierbij voor alle aanmoedigingen en medeleven toen het niet zo goed met dr ging
ze voelt zich nu weer best lekker
ik kon niet eerder een foto maken omdat ik niet bij dr wil flitsen. ze heeft staar en volgens mij is flitsen dan heel akelig. bovendien deed ze daarom naar mijn idee altijd al dr ogen dicht als ze een fototoestel aan zag komen.
of een experiment, 'hoe snel gaat een verhaal over de verschillende subfora'quote:
Haiquote:
Maar Bas was toch ook heel erg doofquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:33 schreef Beaker het volgende:
Oke, heb Bas opgehaald omdat we morgen met hem naar het bos gaan. Heb dus als een bezetene op dat fluitje staan fluiten, maar krijg weinig reactiehij trok echt zo'n op van
.......
![]()
Ha ha ha, het is geen TRU hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
of een experiment, 'hoe snel gaat een verhaal over de verschillende subfora'![]()
Kga pas voeren als het echt winter wordt, nu kunnen ze nog eten vinden, tis straks extra sneu voor die dikke vogels die achter zijn gebleven. Dan kunnen ze bij mij nog wat komen eten (heb inmiddels bijna 2 tassen vol met rotzooi om optehangenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Er zitten hier zoveel vogels, maar ook zoveel katten dat ik maar niet begin met bijvoeren, ik wil niet het risico lopen dat in mijn tuin de grote vogelmoord plaatsvind
Ah OKquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, het is geen TRU hoor![]()
IJsmeis is een maandje weg om zich even aan haar studie te wijden, meer is er niet aan de hand hoor.
Volgende maand is ze weer helemaal terug![]()
Alles wat 'hangt' ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:31 schreef lady-wrb het volgende:
agossie bas
veel plezier met je boswandeling
wat zijn saddammetjes
]quote:
heb je n foto of plaatje daarvan? ik kan me er werkelijk niks bij voorstellenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kleine poppetjes van gaas, die je op elke willekeurige plek opkunt hangen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kleine poppetjes van gaas, die je op elke willekeurige plek opkunt hangen![]()
![]()
Of het echt bestaad weet ik niet, het lijkt me niet... vond vorige week zo'n doorstuurmail in mn box met van die ontzettend grappigequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Is dat te koop?
Dan zijn we nog niet veel verder dan de middeleeuwen eigenlijk..![]()
Strandquote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Beaker het volgende:
Hij moet deze maand voor zijn inentingen en dan laten we gelijk zijn oren goed nakijken![]()
Binnenkort gaan we naar het strand![]()
Ja idd heeft tijd nodig denk ikquote:Op maandag 8 januari 2007 18:36 schreef Beaker het volgende:
Bluezzik dacht alleen dat hondenneuzen dat deden
![]()
Heb nog even de dierenarts gebeld en we moeten Bas gewoon de tijd geven, het gaat vanzelf over![]()
Van mij mag hij gewoon verdrietig zijn
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:30 schreef Bluezz het volgende:
skippy, je slaat het topic dood, je hebt iedereen uitgezwaaid
Nou, ik denk het wel! Hieronder zie je wel waaromquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Bluezz het volgende:
ijsmeissie weer lekker op volle sterkte terug ???
Ja, wel goed. Ik zal het even kort uitleggen, dan is het wat duidelijker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:58 schreef lady-wrb het volgende:
hoest nou met school?
Jep, dat zeker. Als ik iets moet doen, dan leg ik FOK! ook echt even opzij. Ik bedoel, jullie kunnen 2 weken zonder me! Dan kan een paar uur per dag ook welquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:15 schreef Bluezz het volgende:
School gaat voor FOK! , maar als het toch te combineren valt, altijd doen
Jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:06 schreef lady-wrb het volgende:
o dus als je je een keertje echt druk maakt, ben je dus volgende maand al klaar met school ?
Owhquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:30 schreef Bluezz het volgende:
skippy, je slaat het topic dood, je hebt iedereen uitgezwaaid
Heeft ie nog kadootjes gekregen van Loes?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef tonja het volgende:
Namens Harry hartelijk bedankt voor alle felicitaties
Loes heeft vandaag extra lang aan zijn oren gelebberdquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft ie nog kadootjes gekregen van Loes?
Harry is 2quote:
Ga je vader helpen dan, samen sta je sterkquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Beaker het volgende:
Harry van harte feestneus
Ik denk dat er voorlopig geen andere hond komt![]()
Maar, maar, maar we hebben Bas nogquote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ga je vader helpen dan, samen sta je sterk![]()
Nou dat lijkt me simpelquote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Beaker het volgende:
[..]
Maar, maar, maar we hebben Bas nogen ik woon niet meer thuis dus heb weinig aan een "nieuwe" hond
![]()
Moeders wil echt niet ..... evenals mijn eigen man, ik wil een hond hij niet![]()
Oeh nee hoor, ik voer geen carnibest, ik voer nog steeds RC, de plakken worst vielen echt enorm duur uit.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:25 schreef Nonneke het volgende:
Bas lekker op het strand![]()
@senesta jij voert toch carni best ? ik kan nergens een prijslijst vindenen dan met name de prijs van 'Aktief'
En wat moet ik me erbij voorstellen ? zijn het van die 'worsten' of meer van die 'plakken' (denk aan Rodi-pens) ? wat wegen die dingenheb wel gevonden dat een volwassen hond 20/25gr per kilo lichaamsgewicht krijgt
Zo raar dat ik het nergens kan vindenEn het is toch wel makkelijk als ik weet hoeveel ik moet bestellen en wat ik daarvoor kwijt ben
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh nee hoor, ik voer geen carnibest, ik voer nog steeds RC, de plakken worst vielen echt enorm duur uit.
Voor elco kwam ik op bijna een hele worst per dag en dat liep aardig op.
Heb mn quote daar idd maar neergegooit, als ze daar niet antwoorden kan ik het altijd nog in verse vleesvoeding proberenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:42 schreef senesta het volgende:
Ondeugend voert het wel aan haar hondje zag ik hier hondenvoer , misschien dat je in dat topic kunt vragen?
Je wilt niet weten hoe blij je een hond kunt maken met een mooi ingepakte stinkende babydrolquote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Beaker het volgende:
Neeik doe mijn man de deur niet uit hoor, heb hem nog hard genoeg nodig voor de poepluiers die eraan zitten te komen
![]()
Baby word verwacht rond 13 juniquote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe blij je een hond kunt maken met een mooi ingepakte stinkende babydrolalleen vrees ik dan wel dat je een schoonmaakster moet nemen voor de rondvliegende stukjes poep
![]()
![]()
leuk baby's ! gefeliciteerd ! moet je nog lang wachten ?
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:22 schreef Beaker het volgende:
[..]
Baby word verwacht rond 13 juni![]()
Bas had zich op het strand alweer staan volvreten met paardepoep![]()
vies
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |