quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb trouwens nu de volgende truuk uit de trukendoos getrokken:
eten dat een beetje opgewarmd is.
en ze eet
Oh wat goed zegquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen
ik heb weinig tijd, maar ik wil wel even melden dat doerak vanochtend zelf is gaan eten en drinken.
en vanochtend eindelijk weer een plas heef gedaan (natuurlijk wel weer NAAST de bak, maar goed)
Die schaduw ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:12 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
"Nog 1 zo'n klote rotje tijdens mijn schoonheidsslaapje en ik kom je oogjes eruit krabben !"![]()
![]()
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 29 december 2006 18:12 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
"Nog 1 zo'n klote rotje tijdens mijn schoonheidsslaapje en ik kom je oogjes eruit krabben !"![]()
![]()
Dat zie je op de foto al wel een beetje, hij kijkt zelfs een beetje beschaamdquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef rena het volgende:
Geen van beide, hij kon er de humor niet van inzien en begon hem gelijk te slopen![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
doerak is bij vriendje op schoot gekropen. ze liggen nu samen naar het darten te kijken: vriendje met de ogen open en doerak met de ogen dicht
Bij dezequote:Geef haar maar dikke knuffel van mij door als je dat wilt doen
Dat vind ik echt superquote:Op zondag 31 december 2006 00:35 schreef miss_dynastie het volgende:
beak, van het baasje van Cas en Smek:
[..]
Bij deze
O jee... worden ze daar niet rustig van? Zo ja, wel handig met het vuurwerkquote:Op zondag 31 december 2006 12:56 schreef rena het volgende:
Bommel heeft weer wat uitgehaald, hij heeft zo'n Kyra Forte pil (sint janskruid) opgevreten![]()
Bommeltje heeft gelukkig nergens last van tot nu toe, ook niet van het vuurwerk, hij is vrij koelbloedig.quote:Op zondag 31 december 2006 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
O jee... worden ze daar niet rustig van? Zo ja, wel handig met het vuurwerk
Yiantje is echt helemaal overstuur van de harde knallen... ze zijn hier al maanden bezig, maar nu is het wel heel erg. Ik zit hem maar snoepjes te voeren, wordt ie iets rustiger van...
Ik gebruik dit jaar voor het eerst 'Dogitude' van SIRE (verkrijgbaar bij de DW gewoon) dat stop je in een stopcontact een soort Ambi-Pur voor dieren, je hebt dus de Dogitude voor honden, maar ook Catitude voor katten. Bij Fa Shi werkt het als een trein (nouja tot nu toe dan, met vanmorgen een histerischaanvalletjequote:Op zondag 31 december 2006 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yiantje is echt helemaal overstuur van de harde knallen... ze zijn hier al maanden bezig, maar nu is het wel heel erg. Ik zit hem maar snoepjes te voeren, wordt ie iets rustiger van...
Jij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |