Strandquote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Beaker het volgende:
Hij moet deze maand voor zijn inentingen en dan laten we gelijk zijn oren goed nakijken![]()
Binnenkort gaan we naar het strand![]()
Ja idd heeft tijd nodig denk ikquote:Op maandag 8 januari 2007 18:36 schreef Beaker het volgende:
Bluezzik dacht alleen dat hondenneuzen dat deden
![]()
Heb nog even de dierenarts gebeld en we moeten Bas gewoon de tijd geven, het gaat vanzelf over![]()
Van mij mag hij gewoon verdrietig zijn
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:30 schreef Bluezz het volgende:
skippy, je slaat het topic dood, je hebt iedereen uitgezwaaid
Nou, ik denk het wel! Hieronder zie je wel waaromquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Bluezz het volgende:
ijsmeissie weer lekker op volle sterkte terug ???
Ja, wel goed. Ik zal het even kort uitleggen, dan is het wat duidelijker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:58 schreef lady-wrb het volgende:
hoest nou met school?
Jep, dat zeker. Als ik iets moet doen, dan leg ik FOK! ook echt even opzij. Ik bedoel, jullie kunnen 2 weken zonder me! Dan kan een paar uur per dag ook welquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:15 schreef Bluezz het volgende:
School gaat voor FOK! , maar als het toch te combineren valt, altijd doen
Jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:06 schreef lady-wrb het volgende:
o dus als je je een keertje echt druk maakt, ben je dus volgende maand al klaar met school ?
Owhquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:30 schreef Bluezz het volgende:
skippy, je slaat het topic dood, je hebt iedereen uitgezwaaid
Heeft ie nog kadootjes gekregen van Loes?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef tonja het volgende:
Namens Harry hartelijk bedankt voor alle felicitaties
Loes heeft vandaag extra lang aan zijn oren gelebberdquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft ie nog kadootjes gekregen van Loes?
Harry is 2quote:
Ga je vader helpen dan, samen sta je sterkquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Beaker het volgende:
Harry van harte feestneus
Ik denk dat er voorlopig geen andere hond komt![]()
Maar, maar, maar we hebben Bas nogquote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ga je vader helpen dan, samen sta je sterk![]()
Nou dat lijkt me simpelquote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Beaker het volgende:
[..]
Maar, maar, maar we hebben Bas nogen ik woon niet meer thuis dus heb weinig aan een "nieuwe" hond
![]()
Moeders wil echt niet ..... evenals mijn eigen man, ik wil een hond hij niet![]()
Oeh nee hoor, ik voer geen carnibest, ik voer nog steeds RC, de plakken worst vielen echt enorm duur uit.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:25 schreef Nonneke het volgende:
Bas lekker op het strand![]()
@senesta jij voert toch carni best ? ik kan nergens een prijslijst vindenen dan met name de prijs van 'Aktief'
En wat moet ik me erbij voorstellen ? zijn het van die 'worsten' of meer van die 'plakken' (denk aan Rodi-pens) ? wat wegen die dingenheb wel gevonden dat een volwassen hond 20/25gr per kilo lichaamsgewicht krijgt
Zo raar dat ik het nergens kan vindenEn het is toch wel makkelijk als ik weet hoeveel ik moet bestellen en wat ik daarvoor kwijt ben
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh nee hoor, ik voer geen carnibest, ik voer nog steeds RC, de plakken worst vielen echt enorm duur uit.
Voor elco kwam ik op bijna een hele worst per dag en dat liep aardig op.
Heb mn quote daar idd maar neergegooit, als ze daar niet antwoorden kan ik het altijd nog in verse vleesvoeding proberenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:42 schreef senesta het volgende:
Ondeugend voert het wel aan haar hondje zag ik hier hondenvoer , misschien dat je in dat topic kunt vragen?
Je wilt niet weten hoe blij je een hond kunt maken met een mooi ingepakte stinkende babydrolquote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Beaker het volgende:
Neeik doe mijn man de deur niet uit hoor, heb hem nog hard genoeg nodig voor de poepluiers die eraan zitten te komen
![]()
Baby word verwacht rond 13 juniquote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe blij je een hond kunt maken met een mooi ingepakte stinkende babydrolalleen vrees ik dan wel dat je een schoonmaakster moet nemen voor de rondvliegende stukjes poep
![]()
![]()
leuk baby's ! gefeliciteerd ! moet je nog lang wachten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |