quote:
Gewoon haar oortje, maar door de flits lijkt het raarquote:Op maandag 1 januari 2007 09:17 schreef deedeetee het volgende:
Wat een mooie staart heeft Xena![]()
maar wat is dat grijs-roze aan haar koppie![]()
haha, die bas.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:53 schreef Beaker het volgende:gelukkig nieuwjaar
Bas heeft op de tafel gezeten en met ons naar het vuurwerk gekeken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal me er eens in verdiepen. We hebben nu wel zo'n feliway stekker hangen i.v.m. de hormoontjes, dat maakt hem eigenlijk wel rustig in het dagelijks leven (niet meer piesen en sproeien en zo), maar tegen het vuurwerk hielp het niet (althans, hij was nog steeds onrustig). Vince vond het prachtig, die zat op de bank naar buiten te kijken, Yian zat onder de bankquote:Op zondag 31 december 2006 16:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik gebruik dit jaar voor het eerst 'Dogitude' van SIRE (verkrijgbaar bij de DW gewoon) dat stop je in een stopcontact een soort Ambi-Pur voor dieren, je hebt dus de Dogitude voor honden, maar ook Catitude voor katten.
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef deedeetee het volgende:
Ow tis haar óórik vond 't er een beetje eng raar uitzien
![]()
Hij mist haar helemaal nietquote:Op maandag 1 januari 2007 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha, die bas.
Went ie al een beetje zo zonder jopie?
Gelukkig maar, anders was het erg sneu toch ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hij mist haar helemaal niet![]()
alsfof hij het geweten heeft!
Gek is dat he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hij mist haar helemaal niet![]()
alsfof hij het geweten heeft!
Ja we hadden dr dan ook extra goed vast gebonden aan de stoelpoot, je weet maar noog togquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:27 schreef lady-wrb het volgende:
is faas naar de chinees geweest? en nog teruggekomen ook?
*BURP*quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:24 schreef Nonneke het volgende:
Ja we hadden dr dan ook extra goed vast gebonden aan de stoelpoot, je weet maar noog tog![]()
![]()
Ook lullig, wil je naar huis gaan, kom hond, ligt er alleen nog een tuigje![]()
Pfff, zeg dat wel, ik heb alweer heel NL aan de foon vandaagquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:56 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Iedereen alweer een beetje in het normale ritme?
Voor je werk?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff, zeg dat wel, ik heb alweer heel NL aan de foon vandaag
Dit vond ik op een aquarium site (die ik weg gedrukt had voor ik de link opgeslagen hadquote:Het is niet de ruimte die ze nodig hebben om te zwemmen, want dan passen er inderdaad wel 500 in een 150 cm bak.... In een lift passen inderdaad ook 20 man... maar als je er met z'n twn in staat is dat toch wel prettiger... Het heeft onder andere te maken met de oppervlakte van de bak, en de hoeveelheid gasuitwisseling er met deze oppervlakte mogelijk is. Vissen gebruiken Zuurstof, en ademen CO2 uit. Als er teveel vissen in een bak zitten dan krijgen ze last van ademhalingsmoeilijkheden.. als ze al niet vergiftigd worden door de hoeveelheid CO2 die ze produceren. Daarbij komt ook nog de hoeveelheid afvalstoffen die ze produceren.. Dus, het is geen wet, maar hou die vuistregel van 1 tot 1,5 cm vis per liter maar gewoon aan
Yepquote:
Hoe oud zijn ze?quote:Mijn kinderen zijn nog vrij, we zijn hier dus nog niet helemaal uit het vakantie ritme.
We gaan vanmiddag nog lekker even met ze naar de ijsbaan hier.
Ben benieuwd wat ze ervan vinden, ze hebben allebei nog nooit geschaatst.
Naast de baan zit een Mac Donalds dus daar later we ze daarna eten, wij niet, want wij hebben goede voornemens![]()
In je vorige berichtje zeg je dat ze elke keer dood gaan/gingen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef ymme het volgende:
Helemaal waar is het ook niet wat ze zeggen, ik ken verschillende mensen die een goudvis in een klein kommetje hadden, en zelfs toen nog 15/20 jaar zijn geworden.
Ik heb mijn kom tot bovenaan gevuld, zodat het direct met de lucht in contact komt vanwege het zuurstof gehalte, en er komt nog een pomp in.
Verder heb ik die vuistregel toch wel aangehouden, ik zou dus 4,5 liter moeten hebben voor 3 vissen. (ik heb meerdere huisdieren, en ik weet goed wat ik doe, en wil voor elk dier het beste).
Joey is 8, word 9 in februari en Samara is 3.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep
[..]
Hoe oud zijn ze?
Schaatsen was bij ons altijd favoriet
Oh en mcD. ook![]()
Ja omdat ze al ziek waren toen ik ze kocht.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
In je vorige berichtje zeg je dat ze elke keer dood gaan/gingen.
Ik haal mijn vissen bij een hele goede speciaalzaak (en ja, daar zit ook wel een prijskaartje aan) en ik kan je wel vertellen dat je ze niet mee zou krijgen als je ze in zo'n kommetje zou houden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja omdat ze al ziek waren toen ik ze kocht.
Heb er toen alles aan geprobeert maar het was al te laat.
Maar je zegt 'elke keer', dus ik neem aan dat je er vaker vissen hebt gekocht.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja omdat ze al ziek waren toen ik ze kocht.
Heb er toen alles aan geprobeert maar het was al te laat.
ja , maar vissen zonder kom is nog zieliger.quote:
Ik kan de hele dag wel kijken naar een aquarium hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja , maar vissen zonder kom is nog zieliger.
ik snap sowieso niet wat mensen met vissen hebben. ze praten niet, ze zijn niet aan je gehecht, en ze zijn saai.
okee, ze hebben een leuk kleurtje, maar neem dan zo'n aquarium op batterijen van de blokker.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
oke oke, en het voordeel van vissen is ook dat ze niet in je convectorput kunnen piesen
doerak weer in de bocht, ik mag weer ruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |