Dan zet Nena een knap stukje huichelen neer de laatste dagen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:54 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat zo? Nena vertelde een een paar dagen terug aan Bart dat ze Evil niet uit kan staan.
Bart's reactie: ik vind het ook een takkewijf.
vanmorgen zei nena nog tegen anita dat zij,evil, ilona en sylvia een groepje waren.quote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zet Nena een knap stukje huichelen neer de laatste dagen.
Het is wat ze gezegd heeft.quote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 december 2006 20:10 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het echt zielig voor die pianoman... Direct vlucht hij ook als apatisch persoon richting Engeland...
Nena sprak haar wantrouwen ook uit naar Ilona: "Ze heeft toch Stefan verraden "quote:Op maandag 11 december 2006 20:10 schreef 2live het volgende:
[..]
vanmorgen zei nena nog tegen anita dat zij,evil, ilona en sylvia een groepje waren.
nena, ilona en sylvia krijgen ook evils contactpunten
ja, nena switcheht vd ene groep naar de andere, evil heeft ilona vandaag geadviseerd om samen met syl een verbond aan te gaan, en zo elkaar erin te houden,quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nena sprak haar wantrouwen ook uit naar Ilona: "Ze heeft toch Stefan verraden "![]()
Ware reden? Ik denk eerlijk gezegd dat Nena met níemand in dit huis échte aansluiting heeft. Ze wil geen eilandje zijn, maar ook geen pion binnen een groepje. Ze mist persoonlijkheid om mensen te sturen, maar is wel moedig genoeg om voor haar zelf op te komen. Ik denk dat ze aansluiting zoekt bij de oudere dames, omdat ze vertrouwen verliest bij én ín Bart en Brian. De eerst genoemde jongeheer vanwege zijn opmerkelijke gedrag de laatste weken, de laatste vanwege zijn seksuele (maar verdere totaal niet met Nena overeenkomende) interesse(s). Nena is, denk ik, best ongelukkig.quote:Op maandag 11 december 2006 20:11 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wat ze gezegd heeft.
Maar Nena is sowieso moeilijk te volgen. Ze had eerder het contact met de dames ook afgekapt omdat ze Evil zo saai vond, Ilona vertrouwt ze niet en toch trekt ze nu weer enorm naar ze toe.
Wie weet wat de ware reden is!
Je krijgt de redactie....Ben benieuwd of ik de stem van Erny kan nadoen....quote:Op maandag 11 december 2006 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn dus 89 mogelijkheden... relatief beperkt![]()
of ff bij 1 van de eerdere COS kijken, dat nummer stond er weken geleden ergens. Sindsdien draaien ze het geluid ook weg omdat ze nogal vaak gebeld werdenquote:Op maandag 11 december 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je krijgt de redactie....Ben benieuwd of ik de stem van Erny kan nadoen....![]()
Uhm...9 tot de macht twee toch ? en alle 0. vallen weg...71 mogelijkheden kom ik....
Gewoon bij een kopje koffie in de witte bergen te doen, toch![]()
00 tm 09 valt weg... 89 mogelijkheden inderdaad, zoals Leandra al aangaf....quote:Op maandag 11 december 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon van 00 t/m 99 toch? Dus 100 mogelijkheden lijkt me.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
00 tm 09 valt weg... 89 mogelijkheden inderdaad, zoals Leandra al aangaf....![]()
90 mogelijkheden dan, want je begint bij 10.quote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
00 tm 09 valt weg... 89 mogelijkheden inderdaad, zoals Leandra al aangaf....![]()
Je zou een goeie tegenstander voor .NL zijn. Doen!!!quote:Op maandag 11 december 2006 20:28 schreef Sonique het volgende:
Evelien weg, ik erin....
Lol, zou zo gaan trouwens. Lijkt me wel een uitdaging.
Is dat om op te bellen en mee te doen?quote:
Moet kunnen lijkt me... dan weten we gelijk welke begincijfers daar het meest gebruikt worden....quote:Op maandag 11 december 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Gewoon bij een kopje koffie in de witte bergen te doen, toch![]()
Hmm, hoe zal ik dat aanpakken...quote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Je zou een goeie tegenstander voor .NL zijn. Doen!!!
Mooi gevonden ! Goed. Laten we eens kijken of we met een aansprekend idee de kijkcijfers op kunnen krikkenquote:Op maandag 11 december 2006 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet kunnen lijkt me... dan weten we gelijk welke begincijfers daar het meest gebruikt worden....![]()
Op een of andere manier staat..... me bij van een eerdere stream, maar dat kan ik ook helemaal mis hebben.
Onder t genot van een kopje cappuccino komen we daar wel uit.
Edit: de golfclub (de buren dus) begint ook met ....of waren we er al achter dat dat idd het juiste nr is??
Nemen we wel een ander nummer....quote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi gevonden ! Goed. Laten we eens kijken of we met een aansprekend idee de kijkcijfers op kunnen krikken![]()
Damn.... en m'n foons liggen nog een meter of 5 verderop...quote:Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nemen we wel een ander nummer....
Was maar een grapje hoor. Meer om een discussie los te krijgen, dan jullie echt lastig te gaan vallen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nemen we wel een ander nummer....
Het zou me niet verbazen....quote:Op maandag 11 december 2006 20:41 schreef Leandra het volgende:
Ik lig toch echt dubbel als ze in de taxi stapt, net voor het hek weer uitstapt en weer terugloopt...
Dan is het gewoon een Nicolaas-actie: ik blijf!
Gedaan. En laten we er maar meteen mee kappen. Dit hebben we al een keer gedaan en zo interesant is het nou ook weer nietquote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor. Meer om een discussie los te krijgen, dan jullie echt lastig te gaan vallen.
_ Mod : kan het nummer verwijderd worden; kennelijk is het het goede.....![]()
Op de laatste zin na, helemaal mee eens!quote:Op maandag 11 december 2006 20:18 schreef Judah het volgende:
[..]
Ware reden? Ik denk eerlijk gezegd dat Nena met níemand in dit huis échte aansluiting heeft. Ze wil geen eilandje zijn, maar ook geen pion binnen een groepje. Ze mist persoonlijkheid om mensen te sturen, maar is wel moedig genoeg om voor haar zelf op te komen. Ik denk dat ze aansluiting zoekt bij de oudere dames, omdat ze vertrouwen verliest bij én ín Bart en Brian. De eerst genoemde jongeheer vanwege zijn opmerkelijke gedrag de laatste weken, de laatste vanwege zijn seksuele (maar verdere totaal niet met Nena overeenkomende) interesse(s). Nena is, denk ik, best ongelukkig.
Edit jij m nog ff in mijn quotequote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Was maar een grapje hoor. Meer om een discussie los te krijgen, dan jullie echt lastig te gaan vallen.
_ Mod : kan het nummer verwijderd worden; kennelijk is het het goede.....![]()
Thanks beeb ! Ook de quote van Leandraquote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef Day het volgende:
[..]
Gedaan. En laten we er maar meteen mee kappen. Dit hebben we al een keer gedaan en zo interesant is het nou ook weer niet.
Blaaaaaablaaaaaaaablaaaaaquote:Op maandag 11 december 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline : "Het winnen is voor mij niet belangrijk. Als je werkt voor je geld dan heb je er meer voldoening van. "
"Het is fijner, zaken te delen met mensen die je liefhebt. Dat maakt het erg betrekkelijk hier ".
Daar geloof ik er zeker in. Ik zou echt knettergek daar worden!quote:Op maandag 11 december 2006 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch zeggen ze het allemaal he? "Je kan pas oordelen, ook al kijk je 24 uur op internet. Je weet het pas als je hier hebt gewoond..."
Daarom gaat ze ook weg. Ze kan d'r niet aanpassen in een groep. Nu heeft ze praatjes. Af en toe een steek onder water, ze weet toch dat ze weg gaat.quote:Op maandag 11 december 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline : "Het winnen is voor mij niet belangrijk. Als je werkt voor je geld dan heb je er meer voldoening van. "
"Het is fijner, zaken te delen met mensen die je liefhebt. Dat maakt het erg betrekkelijk hier ".
BB5, want Tanja riep dat ook al in BB5quote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline : "What comes around, goes around....." Hé een BB6 déja vu !
Post Traumatisch Stress Syndroom gedrag....quote:
Sorry, heb ik gemist. Ze zei ook zóveel....quote:Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BB5, want Tanja riep dat ook al in BB5![]()
lijkt me logisch dat je pas weet hoe het is als je het meemaakt, maar waarom zeggen ze dat altijd?, probeert men iets goed te praten??quote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Daar geloof ik er zeker in. Ik zou echt knettergek daar worden!
Dat van mij, of dat van haar?quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Post Traumatisch Stress Syndroom gedrag....
Nena had het volgens mij toen over Ilona en niet over Eveline.quote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft sinds 2006 een nieuwe naam... "Het Tijn-syndroom"quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
Mensen die zeggen om niet te winnen liegen...
Van haar natuurlijk. Jij zit relaxed achter een pc de beste stuurlui uit te hangenquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft sinds 2006 een nieuwe naam... "Het Tijn-syndroom"
Ik zou ook zo winnen als ik mee zou doen..quote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Van haar natuurlijk. Jij zit relaxed achter een pc de beste stuurlui uit te hangen![]()
idd, zeg dan niets. Wat heb je aan een ketting van cliché's?quote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef n1ek het volgende:
Dit geblaaat, mijn hemel. Ze heeft wel het geld en de gezondheid om met kerst al op vakantie te kunnen...
Sorry ik kan niet tegen dit soort praat
En dan nog 5000 euro te hoog inzetten, en vervolgens met lege handen het huis uitgaan....quote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft sinds 2006 een nieuwe naam... "Het Tijn-syndroom"
quote:Op maandag 11 december 2006 20:41 schreef Leandra het volgende:
Ik lig toch echt dubbel als ze in de taxi stapt, net voor het hek weer uitstapt en weer terugloopt...
Dan is het gewoon een Nicolaas-actie: ik blijf!
Je onderschat me.quote:Op maandag 11 december 2006 21:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zou ook zo winnen als ik mee zou doen..
Ik zeg: "Day in tha house..."quote:Op maandag 11 december 2006 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dan nog 5000 euro te hoog inzetten, en vervolgens met lege handen het huis uitgaan....![]()
De bedden worden al herverdeeld. Ben benieuwd.
Het zat tussen de orenquote:Op maandag 11 december 2006 21:05 schreef scanman01 het volgende:
De ziekte lijkt opeens wel over. Maar dat kun je nooit zeggen natuurlijk.
Nee, ze had het echt over Eveline.quote:Op maandag 11 december 2006 20:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nena had het volgens mij toen over Ilona en niet over Eveline.
Over haar hebben-hebben houding. Daar houdt ze nog steeds niet van.
Foutje van de redactie... verkeerde cast.quote:Op maandag 11 december 2006 21:21 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij lult ze uit haar nek.....
En nou moven .....gebakje !!
Een Bart zeg maar?quote:Op maandag 11 december 2006 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er moet gewoon een LekkerSimpel iemand in het huis .....
Geen emotionele zooi, gewoon en spel spelen.
Knalluhhh....
Wat was dr prijs ook alweer?? 150 contactpunten toch?? Een uurtje met dr vriend?quote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef n1ek het volgende:
Ilona: 'ik ben niet te koop"
Nee dat hebben we gezien![]()
Heerlijk die zelfkennis
In ieder geval leuk dat ze vervangen wordt!quote:Op maandag 11 december 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Evel eruit en een nieuwe erin. Iemand die nog harder is dan NL.
Edit: Pero, debe hacer caracoles....
Mwah: Rijbewijs, borsten liften, buikwandcorrectie, secretaresse opleiding.... geloof me, die is nog wel 2 jaar bezig (vooral met dat laatste... dat wordt een probleem "ja baas")quote:Op maandag 11 december 2006 21:31 schreef Nostalgist het volgende:
Natas zegt nog steeds dat ze na het halen van haar doelen weggaat. Ze meent het echt geloof ik nu.
Was die deal er ook al niet mbt Nathanael?? En wie ging eruit...... Stephan.quote:Op maandag 11 december 2006 21:32 schreef Nostalgist het volgende:
Bart en .NL maken een deal dat degene die nu komt, er als eerste uitgaat....
Maar als er na een jaar nog steeds nieuwe bewoners inkomen dat gaat het spel toch oneindig door? Hoe wil je dat ooit in je eentje overblijven....quote:Op maandag 11 december 2006 21:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is als Nena bv. pas over 1 jaar vertrekt ,zal ze dan ook vervangen worden? dat lijkt me iig. wel mooie manier om demannetjes Bart en Brian te breken, haha, hihi
volgens mij was er een regel dat na 1 jaar er niemand meer vervangen wordtquote:Op maandag 11 december 2006 21:34 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Maar als er na een jaar nog steeds nieuwe bewoners inkomen dat gaat het spel toch oneindig door? Hoe wil je dat ooit in je eentje overblijven....
Ja inderdaad, ik heb me vanmiddag opgegeven, want dit is knudde met de pet op.....quote:Op maandag 11 december 2006 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er moet gewoon een LekkerSimpel iemand in het huis .....
Geen emotionele zooi, gewoon en spel spelen.
Knalluhhh....
Maikel (ja die absurde spelling klopt) is haar ex-vriend die ineens weer haar huidige is geworden, nadat haar toenmalige huidige die 10.000 gesponsord had...quote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef Gigageil het volgende:
Wie is Michael trouwens? Haar Konijn ??![]()
Het meest weirde vond ik dat ze net aangaf dat ze weer een relatie heeft. Hij is zeker vaak langs geweest bij haar thuis in het ziekenhuis.quote:Op maandag 11 december 2006 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maikel (ja die absurde spelling klopt) is haar ex-vriend die ineens weer haar huidige is geworden, nadat haar toenmalige huidige die 10.000 gesponsord had...
Mevrouw zat amper in het huis en de sponsor werd dus ingeruild voor haar ex Maikel.
Ik heb dat gesprek gehoord, in de private-room en het ging over Ilona.quote:Op maandag 11 december 2006 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze had het echt over Eveline.
Ze hadden het er toen over dat ze misschien weg zou gaan.
Ze is ook toch een beetje lichamelijk contact gestoord.quote:Op maandag 11 december 2006 21:35 schreef Day het volgende:
Wat een raar wijf is het toch!
Ik neem afscheid om mijn manier, dus ik geef geen zoen.
1 videoboodschap deed wonderenquote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het meest weirde vond ik dat ze net aangaf dat ze weer een relatie heeft. Hij is zeker vaak langs geweest bij haar thuis in het ziekenhuis.
ow, valt het opquote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef RTM1988 het volgende:
ilona begint bijna elke zin met IK
Officieel is hij niet langs geweest want het mocht niet...Die Maikel is militair, ordes zijn ordes!quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het meest weirde vond ik dat ze net aangaf dat ze weer een relatie heeft. Hij is zeker vaak langs geweest bij haar thuis in het ziekenhuis.
quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Het is was in het kantoortje (weet niet of je dezelfde ruimte bedoelt?)quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek gehoord, in de private-room en het ging over Ilona.
Als je net ook het afscheid hebt gezien kan je echt wel zien dat Nena geen hekel had aan Eveline.
Anders zou ze niet zo huilen en het waren echt geen krokodillentranen
Yes, sure, leer mij militairen kennen.quote:Op maandag 11 december 2006 21:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Officieel is hij niet langs geweest want het mocht niet...Die Maikel is militair, ordes zijn ordes!
ow jee... youre doomed nowquote:Op maandag 11 december 2006 21:43 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
ja nu pas, let ook bijna nooit op haar
Ik hoor haar toch echt hoofdzakelijk in 3e persoon praten. Het is maar wat je horen wilt. Ik begin deze zin ook in de eerste persoon.quote:Op maandag 11 december 2006 21:43 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
ja nu pas, let ook bijna nooit op haar
quote:Op maandag 11 december 2006 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Op de Talpa-site staat bij haar gegevens overigens:
Eveline
Geb.datum 10-10-1981
Beroep Docent Engels
Burg. staat Relatie(?)
Vooral die (?) achter relatie vind ik veelzeggend...
En en telefoontje, maar ze waren al ooit samen...quote:Op maandag 11 december 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yes, sure, leer mij militairen kennen.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je van één videoboodschap weer een relatie hebt....Daar moeten toch minstens wat intieme gesprekken aan ten grondslag liggen, toch ?
Maar dat is volgens mij omdat ze toch een "weddenschap" had waarmee ze contactpunten kon verdienen van Bart als ze geen sigaretten meer zou roken??quote:Op maandag 11 december 2006 21:46 schreef Fikkert het volgende:
alleen om dr te zien al, ze gaat ook steeds meer sigaren zie ik
Korte samenvatting in Fok! termen: "Neukbaar"quote:Op maandag 11 december 2006 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Op de Talpa-site staat bij haar gegevens overigens:
Eveline
Geb.datum 10-10-1981
Beroep Docent Engels
Burg. staat Relatie(?)
Vooral die (?) achter relatie vind ik veelzeggend...
Ze hadden al 3 jaar een knipperlichtrelatie. Die voornamelijk misliep omdat ze beide koppig zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 21:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
En en telefoontje, maar ze waren al ooit samen...
nog 1 klein dingetje:quote:Op maandag 11 december 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zet nu overal mijn vraagtekens bij haar gegevens
![]()
Daarom zou het nu zo leuk zijn als er een lekkere bink van rond 25 voor evelien in de plaats kwam.quote:Op maandag 11 december 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Brian zit er weer als een jachthond bovenop, om Nena te troosten.
Hij zal zijn lol opkunnen als Lesley ontslagen wordt....quote:Op maandag 11 december 2006 21:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart kan zich nog steeds niet voorstellen dat je huilt als iemand weggaat!
Niet om non reden, hij had haar verraden.quote:Op maandag 11 december 2006 21:49 schreef farceman het volgende:
Verhaal rond Eveline blijft gewoon heel erg raar: Ziekte? Sponsor? Vriend? Vriend Stephan om non reden wegstemmen? Enz enz.
Daar was het idd toen Bart haar ondervroeg wat zij met die vier uur wilde.quote:Op maandag 11 december 2006 21:45 schreef Day het volgende:
[..]
Het is was in het kantoortje (weet niet of je dezelfde ruimte bedoelt?)
Dan heb ik me vergist. Ik verstond echt Evil en was er heel verbaasd over!
Bart's reactie is dan ook te verklaren, die vind Ilona inderdaad een takkewijf (al is hij ook niet dol op Eveiline).
Maar Nena had wel eerder commentaar op haar, hoor. Heb haar over Evil horen zeggen dat ze haar enorm saai vond.
Zal ik hier maar niet op reageren, omdat ik bijna een knal voor mijn kop kreeg om je coup á la foto in positite te brengen?quote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hadden al 3 jaar een knipperlichtrelatie. Die voornamelijk misliep omdat ze beide koppig zijn.
Hij gaat het héél moeilijk krijgen...quote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef RTM1988 het volgende:
die gozer gaat het egt niet trekken
Ik ken Huub niet, voor mijn tijd. Maar hij was al in het huis ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef Nostalgist het volgende:
Bran lacht zich een beroerte.... .NL: binnen twee weken is hij weg.
Er kwamen toen 3 eventuele bewoners... Sylvia, Huub en ben even die andere naam kwijt.. was een Marrokaanse jongen.. Sylvia is toen gekozen.. en ze hadden een pesthekel aan Huub.. en nu is die terugquote:
ben helderziendquote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef RTM1988 het volgende:
zou wel grappig zijn als er nu al een nieuwe bewoner komt
Aha, in dat geval ligt Huubje eruit. Tenzij hij z'n huiswerk heeft gedaan natuurlijk..quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er kwamen toen 3 eventuele bewoners... Sylvia, Huub en ben even die andere naam kwijt.. was een Marrokaanse jongen.. Sylvia is toen gekozen.. en ze hadden een pesthekel aan Huub.. en nu is die terug![]()
![]()
Sylvia is ook nieuw? Dat wist ik nietquote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er kwamen toen 3 eventuele bewoners... Sylvia, Huub en ben even die andere naam kwijt.. was een Marrokaanse jongen.. Sylvia is toen gekozen.. en ze hadden een pesthekel aan Huub.. en nu is die terug![]()
![]()
Zie posts Tamaaartje (boven je)quote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef Suikeroom het volgende:
ik kijk nog niet zo lang.. .wie is dit?
Ja Sylvia is er als laatste ingekomen toen het net begonquote:Op maandag 11 december 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sylvia is ook nieuw? Dat wist ik niet
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef n1ek het volgende:
hmm mijn streams werken niet : -(
Ja toen hadden ze de keus tussen Sylvia, Noussayr of Huub. Huub werd gelijk eruit gestemd. Het was hem toen gelukt binnen 2 uur als de grotste lul op aarde zich neer te zetten.quote:
Als hij slim is wel ja.quote:Op maandag 11 december 2006 21:58 schreef farceman het volgende:
Als Huub slim is smeet hij complot met Nathaneal net zoals Bart en Brian
Verbondje met Nathaneal smeden , want die willen ze niet kwijt en die kan zomaar eens volgende slachtoffer zijnquote:Op maandag 11 december 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
Huub ondergaat een kruisverhoor van de dames. Nena is hem al aan het bashen....
Ik heb het vermoeden dat hij een troefkaart in handen heeft gekregen van de redactie....
Thx dat is de enige website waar de streams nu werken..quote:Op maandag 11 december 2006 22:01 schreef avonne het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
thanks de rest doet het allemaal niet meerquote:Op maandag 11 december 2006 22:01 schreef avonne het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
enige probleem is dat .nl geen contacy punten heeftquote:Op maandag 11 december 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als hij slim is wel ja.
Het eerste wat hij moet doen is Bart en NL uit elkaar halen en met NL klitten.
Zeg tegen hem dat je info hebt, en dat hij dat kan kopen als hij wilt...
NL weet dan genoeg..
Bart, Brian, Nena, Natasia en Nicolaas waren de eerste bewoners.quote:Op maandag 11 december 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sylvia is ook nieuw? Dat wist ik niet
quote:Op maandag 11 december 2006 22:01 schreef n1ek het volgende:
iemand werkende streams?
http://www.nowlive.eu/quote:Op maandag 11 december 2006 22:01 schreef n1ek het volgende:
iemand werkende streams?
Ik kan me wel grotere kneusjes aanwijzen in DGK......quote:Op maandag 11 december 2006 22:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja Sylvia is er als laatste ingekomen toen het net begonna 1 week ofzo.. toen kwamen er dus 3 mensen en de miljonairs die er toen woonden mochten toen stemmen.. Huub had geen 1 stem, Nousrai (ofzo) had er een aantal en Sylvia had de meeste.. toen mocht Syl dus blijven...
En nu zetten ze die Huub er dus weer in..iedereen vond/vind hem een kneus
![]()
Deze ookquote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Thx dat is de enige website waar de streams nu werken..
Er zijn vele manieren om te betalen (nee niet die manierquote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
enige probleem is dat .nl geen contacy punten heeft
.NL gaat niet met hem klikken.quote:Op maandag 11 december 2006 22:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als hij slim is wel ja.
Het eerste wat hij moet doen is Bart en NL uit elkaar halen en met NL klitten.
Zeg tegen hem dat je info hebt, en dat hij dat kan kopen als hij wilt...
NL weet dan genoeg..
volgens mij ligt het aan chello? heb je dat ook?quote:Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vaag hoor k rijg nix aan de praat
Hoezo jezelf kwetsbaar opstellen. Die jongen is echt zielig.....quote:Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub: "Ik ben vriendeloos idd, jullie dachten dat ik het uitgemaakt had...maar ze had het uitgemaakt...Ik ben laveloos geworden met de badjas van de GK!"
PRECIES, daar ken ik die kop van....quote:Op maandag 11 december 2006 22:08 schreef Gigageil het volgende:
Oh ja....Deal or no Deal.....daar heb ik hem eerder gezien.....volgens mij heeft ie daar aan meegedaan.![]()
Hij is wel heel erg veranderd.. zo is die wel leukquote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
Ik ken Huub niet, maar hij lijkt me wel een leuke gozer.
Gezellig....
Misschien wilde die niet meer?quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom hebben ze die Nousayr er iet ingezet, of hoe die kerel ook heet...
hij is al eerder weggestemd he, toen Sylvia gekozen werd. Ik zou dan ook niet staan te springen als die gast wéér langs komt.quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hij wordt echt repectloos behandeld. Bot gewoon.
Jij bent ook wel een lachertje. Je reageert alleen maar als het op FOK! gaat over andere programma's....quote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef Suikeroom het volgende:
wat een lachertje die gast
Ach, zulke ideale schoonzonen zijn de anderen ook nietquote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg veranderd.. zo is die wel leuk
Hij was echt uber hyper en arrogant toen die vorige keer kwam..
Ik hoop vooral dat hij Natasia het bloed onder de nagels vandaan gaat halenquote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
ik hoop eigenlijk stiekem dat ie zich goed gaat ontwikkelen daar
Nee joh, NL vraagt of hij de boksbal moet vasthouden. Nee zegt Bart, ik ben gewoon een beetje aan het freestylen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart over Huub:"Hij zit gewoon een beetje te freestylen!"
Negeren kan ook natuurlijk. Ze hebben duidelijk respectlose vragen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij is al eerder weggestemd he, toen Sylvia gekozen werd. Ik zou dan ook niet staan te springen als die gast wéér langs komt.
hij lult weer een uurtje en dan is zn tekst op, dan zal ie wel weer wat smeltenquote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, zulke ideale schoonzonen zijn de anderen ook niet
Ik vind hem wel cool![]()
IDEALE SCHOONSCHOONZOON????????quote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, zulke ideale schoonzonen zijn de anderen ook niet
Ik vind hem wel cool![]()
Dat doet ie nu alquote:Op maandag 11 december 2006 22:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij Natasia het bloed onder de nagels vandaan gaat halen![]()
Geloof mij hij is de grotste opportunist lullo ooit! Binnen no time werkt hij zo'n imago! Het is hem al gelukt volgens mij!quote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
Ik ken Huub niet, maar hij lijkt me wel een leuke gozer.
Gezellig....
ik vind Bart nog steeds leuk maar hij is wel veranderd sinds .NL er is, dat heeft hem niet leuker gemaakt dus Nena heeft wel gelijk en ik heb ergens gelezen dat hij een brief had gehad van z'n moeder dat "hij maar weer zichzelf moest worden toen deed hij het beter "? dus zijn moeder ziet ook niet de echte Bart meer de laatste tijd en dat vind ze vast ook niet leuk om te zien. Ik hoop dat hij naar de wijze raad van z'n mams luisterdquote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef Day het volgende:
Ik trek die arrogante houding van Bart en .NL steeds minder.
Hoop dat Huub iets heeft om vooral .NL hard te treffen.
een beetje het hier in de gatuh houden voor ome john kan toch geen kwaadquote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een lachertje. Je reageert alleen maar als het op FOK! gaat over andere programma's....
In welke redactie zit jij?
Soms ben je wel liev in juh antwoorduh....quote:Op maandag 11 december 2006 22:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een beetje het hier in de gatuh houden voor ome john kan toch geen kwaad![]()
Niet normaal! Nena kan ook een handje van...zo!quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hij wordt echt repectloos behandeld. Bot gewoon.
ja vind ik nou ookquote:Op maandag 11 december 2006 22:23 schreef Day het volgende:
Wat stelt Nena zich ontzettend kinderachtig op!
Dat hebben ze allemaal (behalve NL dan.. die kent hem niet)quote:Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Nena zo'n hekel aan Huub?
Ze doet echt onbeschoft tegen hem.
Een troep wolven, dat zeg ik. Wat een omslag in de gedragingen....quote:Op maandag 11 december 2006 22:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet normaal! Nena kan ook een handje van...zo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |