Edit jij m nog ff in mijn quotequote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
Was maar een grapje hoor. Meer om een discussie los te krijgen, dan jullie echt lastig te gaan vallen.
_ Mod : kan het nummer verwijderd worden; kennelijk is het het goede.....![]()
Thanks beeb ! Ook de quote van Leandraquote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef Day het volgende:
[..]
Gedaan. En laten we er maar meteen mee kappen. Dit hebben we al een keer gedaan en zo interesant is het nou ook weer niet.
Blaaaaaablaaaaaaaablaaaaaquote:Op maandag 11 december 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline : "Het winnen is voor mij niet belangrijk. Als je werkt voor je geld dan heb je er meer voldoening van. "
"Het is fijner, zaken te delen met mensen die je liefhebt. Dat maakt het erg betrekkelijk hier ".
Daar geloof ik er zeker in. Ik zou echt knettergek daar worden!quote:Op maandag 11 december 2006 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch zeggen ze het allemaal he? "Je kan pas oordelen, ook al kijk je 24 uur op internet. Je weet het pas als je hier hebt gewoond..."
Daarom gaat ze ook weg. Ze kan d'r niet aanpassen in een groep. Nu heeft ze praatjes. Af en toe een steek onder water, ze weet toch dat ze weg gaat.quote:Op maandag 11 december 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline : "Het winnen is voor mij niet belangrijk. Als je werkt voor je geld dan heb je er meer voldoening van. "
"Het is fijner, zaken te delen met mensen die je liefhebt. Dat maakt het erg betrekkelijk hier ".
BB5, want Tanja riep dat ook al in BB5quote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Eveline : "What comes around, goes around....." Hé een BB6 déja vu !
Post Traumatisch Stress Syndroom gedrag....quote:
Sorry, heb ik gemist. Ze zei ook zóveel....quote:Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BB5, want Tanja riep dat ook al in BB5![]()
lijkt me logisch dat je pas weet hoe het is als je het meemaakt, maar waarom zeggen ze dat altijd?, probeert men iets goed te praten??quote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Daar geloof ik er zeker in. Ik zou echt knettergek daar worden!
Dat van mij, of dat van haar?quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Post Traumatisch Stress Syndroom gedrag....
Nena had het volgens mij toen over Ilona en niet over Eveline.quote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zet Nena een knap stukje huichelen neer de laatste dagen.
Dat heeft sinds 2006 een nieuwe naam... "Het Tijn-syndroom"quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
Mensen die zeggen om niet te winnen liegen...
Van haar natuurlijk. Jij zit relaxed achter een pc de beste stuurlui uit te hangenquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft sinds 2006 een nieuwe naam... "Het Tijn-syndroom"
Ik zou ook zo winnen als ik mee zou doen..quote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Van haar natuurlijk. Jij zit relaxed achter een pc de beste stuurlui uit te hangen![]()
idd, zeg dan niets. Wat heb je aan een ketting van cliché's?quote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef n1ek het volgende:
Dit geblaaat, mijn hemel. Ze heeft wel het geld en de gezondheid om met kerst al op vakantie te kunnen...
Sorry ik kan niet tegen dit soort praat
En dan nog 5000 euro te hoog inzetten, en vervolgens met lege handen het huis uitgaan....quote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft sinds 2006 een nieuwe naam... "Het Tijn-syndroom"
quote:Op maandag 11 december 2006 20:41 schreef Leandra het volgende:
Ik lig toch echt dubbel als ze in de taxi stapt, net voor het hek weer uitstapt en weer terugloopt...
Dan is het gewoon een Nicolaas-actie: ik blijf!
Je onderschat me.quote:Op maandag 11 december 2006 21:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zou ook zo winnen als ik mee zou doen..
Ik zeg: "Day in tha house..."quote:Op maandag 11 december 2006 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dan nog 5000 euro te hoog inzetten, en vervolgens met lege handen het huis uitgaan....![]()
De bedden worden al herverdeeld. Ben benieuwd.
Het zat tussen de orenquote:Op maandag 11 december 2006 21:05 schreef scanman01 het volgende:
De ziekte lijkt opeens wel over. Maar dat kun je nooit zeggen natuurlijk.
Nee, ze had het echt over Eveline.quote:Op maandag 11 december 2006 20:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nena had het volgens mij toen over Ilona en niet over Eveline.
Over haar hebben-hebben houding. Daar houdt ze nog steeds niet van.
Foutje van de redactie... verkeerde cast.quote:Op maandag 11 december 2006 21:21 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij lult ze uit haar nek.....
En nou moven .....gebakje !!
Een Bart zeg maar?quote:Op maandag 11 december 2006 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er moet gewoon een LekkerSimpel iemand in het huis .....
Geen emotionele zooi, gewoon en spel spelen.
Knalluhhh....
Wat was dr prijs ook alweer?? 150 contactpunten toch?? Een uurtje met dr vriend?quote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef n1ek het volgende:
Ilona: 'ik ben niet te koop"
Nee dat hebben we gezien![]()
Heerlijk die zelfkennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |