Dan zet Nena een knap stukje huichelen neer de laatste dagen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:54 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat zo? Nena vertelde een een paar dagen terug aan Bart dat ze Evil niet uit kan staan.
Bart's reactie: ik vind het ook een takkewijf.
vanmorgen zei nena nog tegen anita dat zij,evil, ilona en sylvia een groepje waren.quote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zet Nena een knap stukje huichelen neer de laatste dagen.
Het is wat ze gezegd heeft.quote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zet Nena een knap stukje huichelen neer de laatste dagen.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:10 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het echt zielig voor die pianoman... Direct vlucht hij ook als apatisch persoon richting Engeland...
Nena sprak haar wantrouwen ook uit naar Ilona: "Ze heeft toch Stefan verraden "quote:Op maandag 11 december 2006 20:10 schreef 2live het volgende:
[..]
vanmorgen zei nena nog tegen anita dat zij,evil, ilona en sylvia een groepje waren.
nena, ilona en sylvia krijgen ook evils contactpunten
ja, nena switcheht vd ene groep naar de andere, evil heeft ilona vandaag geadviseerd om samen met syl een verbond aan te gaan, en zo elkaar erin te houden,quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nena sprak haar wantrouwen ook uit naar Ilona: "Ze heeft toch Stefan verraden "![]()
Ware reden? Ik denk eerlijk gezegd dat Nena met níemand in dit huis échte aansluiting heeft. Ze wil geen eilandje zijn, maar ook geen pion binnen een groepje. Ze mist persoonlijkheid om mensen te sturen, maar is wel moedig genoeg om voor haar zelf op te komen. Ik denk dat ze aansluiting zoekt bij de oudere dames, omdat ze vertrouwen verliest bij én ín Bart en Brian. De eerst genoemde jongeheer vanwege zijn opmerkelijke gedrag de laatste weken, de laatste vanwege zijn seksuele (maar verdere totaal niet met Nena overeenkomende) interesse(s). Nena is, denk ik, best ongelukkig.quote:Op maandag 11 december 2006 20:11 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wat ze gezegd heeft.
Maar Nena is sowieso moeilijk te volgen. Ze had eerder het contact met de dames ook afgekapt omdat ze Evil zo saai vond, Ilona vertrouwt ze niet en toch trekt ze nu weer enorm naar ze toe.
Wie weet wat de ware reden is!
Je krijgt de redactie....Ben benieuwd of ik de stem van Erny kan nadoen....quote:Op maandag 11 december 2006 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn dus 89 mogelijkheden... relatief beperkt![]()
of ff bij 1 van de eerdere COS kijken, dat nummer stond er weken geleden ergens. Sindsdien draaien ze het geluid ook weg omdat ze nogal vaak gebeld werdenquote:Op maandag 11 december 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je krijgt de redactie....Ben benieuwd of ik de stem van Erny kan nadoen....![]()
Uhm...9 tot de macht twee toch ? en alle 0. vallen weg...71 mogelijkheden kom ik....
Gewoon bij een kopje koffie in de witte bergen te doen, toch![]()
00 tm 09 valt weg... 89 mogelijkheden inderdaad, zoals Leandra al aangaf....quote:Op maandag 11 december 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon van 00 t/m 99 toch? Dus 100 mogelijkheden lijkt me.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
00 tm 09 valt weg... 89 mogelijkheden inderdaad, zoals Leandra al aangaf....![]()
90 mogelijkheden dan, want je begint bij 10.quote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
00 tm 09 valt weg... 89 mogelijkheden inderdaad, zoals Leandra al aangaf....![]()
Je zou een goeie tegenstander voor .NL zijn. Doen!!!quote:Op maandag 11 december 2006 20:28 schreef Sonique het volgende:
Evelien weg, ik erin....
Lol, zou zo gaan trouwens. Lijkt me wel een uitdaging.
Is dat om op te bellen en mee te doen?quote:
Moet kunnen lijkt me... dan weten we gelijk welke begincijfers daar het meest gebruikt worden....quote:Op maandag 11 december 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Gewoon bij een kopje koffie in de witte bergen te doen, toch![]()
Hmm, hoe zal ik dat aanpakken...quote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Je zou een goeie tegenstander voor .NL zijn. Doen!!!
Mooi gevonden ! Goed. Laten we eens kijken of we met een aansprekend idee de kijkcijfers op kunnen krikkenquote:Op maandag 11 december 2006 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet kunnen lijkt me... dan weten we gelijk welke begincijfers daar het meest gebruikt worden....![]()
Op een of andere manier staat..... me bij van een eerdere stream, maar dat kan ik ook helemaal mis hebben.
Onder t genot van een kopje cappuccino komen we daar wel uit.
Edit: de golfclub (de buren dus) begint ook met ....of waren we er al achter dat dat idd het juiste nr is??
Nemen we wel een ander nummer....quote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi gevonden ! Goed. Laten we eens kijken of we met een aansprekend idee de kijkcijfers op kunnen krikken![]()
Damn.... en m'n foons liggen nog een meter of 5 verderop...quote:Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nemen we wel een ander nummer....
Was maar een grapje hoor. Meer om een discussie los te krijgen, dan jullie echt lastig te gaan vallen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nemen we wel een ander nummer....
Het zou me niet verbazen....quote:Op maandag 11 december 2006 20:41 schreef Leandra het volgende:
Ik lig toch echt dubbel als ze in de taxi stapt, net voor het hek weer uitstapt en weer terugloopt...
Dan is het gewoon een Nicolaas-actie: ik blijf!
Gedaan. En laten we er maar meteen mee kappen. Dit hebben we al een keer gedaan en zo interesant is het nou ook weer nietquote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor. Meer om een discussie los te krijgen, dan jullie echt lastig te gaan vallen.
_ Mod : kan het nummer verwijderd worden; kennelijk is het het goede.....![]()
Op de laatste zin na, helemaal mee eens!quote:Op maandag 11 december 2006 20:18 schreef Judah het volgende:
[..]
Ware reden? Ik denk eerlijk gezegd dat Nena met níemand in dit huis échte aansluiting heeft. Ze wil geen eilandje zijn, maar ook geen pion binnen een groepje. Ze mist persoonlijkheid om mensen te sturen, maar is wel moedig genoeg om voor haar zelf op te komen. Ik denk dat ze aansluiting zoekt bij de oudere dames, omdat ze vertrouwen verliest bij én ín Bart en Brian. De eerst genoemde jongeheer vanwege zijn opmerkelijke gedrag de laatste weken, de laatste vanwege zijn seksuele (maar verdere totaal niet met Nena overeenkomende) interesse(s). Nena is, denk ik, best ongelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |