Daarom zou het nu zo leuk zijn als er een lekkere bink van rond 25 voor evelien in de plaats kwam.quote:Op maandag 11 december 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Brian zit er weer als een jachthond bovenop, om Nena te troosten.
Hij zal zijn lol opkunnen als Lesley ontslagen wordt....quote:Op maandag 11 december 2006 21:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart kan zich nog steeds niet voorstellen dat je huilt als iemand weggaat!
Niet om non reden, hij had haar verraden.quote:Op maandag 11 december 2006 21:49 schreef farceman het volgende:
Verhaal rond Eveline blijft gewoon heel erg raar: Ziekte? Sponsor? Vriend? Vriend Stephan om non reden wegstemmen? Enz enz.
Daar was het idd toen Bart haar ondervroeg wat zij met die vier uur wilde.quote:Op maandag 11 december 2006 21:45 schreef Day het volgende:
[..]
Het is was in het kantoortje (weet niet of je dezelfde ruimte bedoelt?)
Dan heb ik me vergist. Ik verstond echt Evil en was er heel verbaasd over!
Bart's reactie is dan ook te verklaren, die vind Ilona inderdaad een takkewijf (al is hij ook niet dol op Eveiline).
Maar Nena had wel eerder commentaar op haar, hoor. Heb haar over Evil horen zeggen dat ze haar enorm saai vond.
Zal ik hier maar niet op reageren, omdat ik bijna een knal voor mijn kop kreeg om je coup á la foto in positite te brengen?quote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hadden al 3 jaar een knipperlichtrelatie. Die voornamelijk misliep omdat ze beide koppig zijn.
Hij gaat het héél moeilijk krijgen...quote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef RTM1988 het volgende:
die gozer gaat het egt niet trekken
Ik ken Huub niet, voor mijn tijd. Maar hij was al in het huis ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef Nostalgist het volgende:
Bran lacht zich een beroerte.... .NL: binnen twee weken is hij weg.
Er kwamen toen 3 eventuele bewoners... Sylvia, Huub en ben even die andere naam kwijt.. was een Marrokaanse jongen.. Sylvia is toen gekozen.. en ze hadden een pesthekel aan Huub.. en nu is die terugquote:
ben helderziendquote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef RTM1988 het volgende:
zou wel grappig zijn als er nu al een nieuwe bewoner komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |