In ieder geval leuk dat ze vervangen wordt!quote:Op maandag 11 december 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Evel eruit en een nieuwe erin. Iemand die nog harder is dan NL.
Edit: Pero, debe hacer caracoles....
Mwah: Rijbewijs, borsten liften, buikwandcorrectie, secretaresse opleiding.... geloof me, die is nog wel 2 jaar bezig (vooral met dat laatste... dat wordt een probleem "ja baas")quote:Op maandag 11 december 2006 21:31 schreef Nostalgist het volgende:
Natas zegt nog steeds dat ze na het halen van haar doelen weggaat. Ze meent het echt geloof ik nu.
Was die deal er ook al niet mbt Nathanael?? En wie ging eruit...... Stephan.quote:Op maandag 11 december 2006 21:32 schreef Nostalgist het volgende:
Bart en .NL maken een deal dat degene die nu komt, er als eerste uitgaat....
Maar als er na een jaar nog steeds nieuwe bewoners inkomen dat gaat het spel toch oneindig door? Hoe wil je dat ooit in je eentje overblijven....quote:Op maandag 11 december 2006 21:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is als Nena bv. pas over 1 jaar vertrekt ,zal ze dan ook vervangen worden? dat lijkt me iig. wel mooie manier om demannetjes Bart en Brian te breken, haha, hihi
volgens mij was er een regel dat na 1 jaar er niemand meer vervangen wordtquote:Op maandag 11 december 2006 21:34 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Maar als er na een jaar nog steeds nieuwe bewoners inkomen dat gaat het spel toch oneindig door? Hoe wil je dat ooit in je eentje overblijven....
Ja inderdaad, ik heb me vanmiddag opgegeven, want dit is knudde met de pet op.....quote:Op maandag 11 december 2006 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er moet gewoon een LekkerSimpel iemand in het huis .....
Geen emotionele zooi, gewoon en spel spelen.
Knalluhhh....
Maikel (ja die absurde spelling klopt) is haar ex-vriend die ineens weer haar huidige is geworden, nadat haar toenmalige huidige die 10.000 gesponsord had...quote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef Gigageil het volgende:
Wie is Michael trouwens? Haar Konijn ??![]()
Het meest weirde vond ik dat ze net aangaf dat ze weer een relatie heeft. Hij is zeker vaak langs geweest bij haar thuis in het ziekenhuis.quote:Op maandag 11 december 2006 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maikel (ja die absurde spelling klopt) is haar ex-vriend die ineens weer haar huidige is geworden, nadat haar toenmalige huidige die 10.000 gesponsord had...
Mevrouw zat amper in het huis en de sponsor werd dus ingeruild voor haar ex Maikel.
Ik heb dat gesprek gehoord, in de private-room en het ging over Ilona.quote:Op maandag 11 december 2006 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ze had het echt over Eveline.
Ze hadden het er toen over dat ze misschien weg zou gaan.
Ze is ook toch een beetje lichamelijk contact gestoord.quote:Op maandag 11 december 2006 21:35 schreef Day het volgende:
Wat een raar wijf is het toch!
Ik neem afscheid om mijn manier, dus ik geef geen zoen.
1 videoboodschap deed wonderenquote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het meest weirde vond ik dat ze net aangaf dat ze weer een relatie heeft. Hij is zeker vaak langs geweest bij haar thuis in het ziekenhuis.
ow, valt het opquote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef RTM1988 het volgende:
ilona begint bijna elke zin met IK
Officieel is hij niet langs geweest want het mocht niet...Die Maikel is militair, ordes zijn ordes!quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het meest weirde vond ik dat ze net aangaf dat ze weer een relatie heeft. Hij is zeker vaak langs geweest bij haar thuis in het ziekenhuis.
quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Het is was in het kantoortje (weet niet of je dezelfde ruimte bedoelt?)quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek gehoord, in de private-room en het ging over Ilona.
Als je net ook het afscheid hebt gezien kan je echt wel zien dat Nena geen hekel had aan Eveline.
Anders zou ze niet zo huilen en het waren echt geen krokodillentranen
Yes, sure, leer mij militairen kennen.quote:Op maandag 11 december 2006 21:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Officieel is hij niet langs geweest want het mocht niet...Die Maikel is militair, ordes zijn ordes!
ow jee... youre doomed nowquote:Op maandag 11 december 2006 21:43 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
ja nu pas, let ook bijna nooit op haar
Ik hoor haar toch echt hoofdzakelijk in 3e persoon praten. Het is maar wat je horen wilt. Ik begin deze zin ook in de eerste persoon.quote:Op maandag 11 december 2006 21:43 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
ja nu pas, let ook bijna nooit op haar
quote:Op maandag 11 december 2006 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Op de Talpa-site staat bij haar gegevens overigens:
Eveline
Geb.datum 10-10-1981
Beroep Docent Engels
Burg. staat Relatie(?)
Vooral die (?) achter relatie vind ik veelzeggend...
En en telefoontje, maar ze waren al ooit samen...quote:Op maandag 11 december 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yes, sure, leer mij militairen kennen.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je van één videoboodschap weer een relatie hebt....Daar moeten toch minstens wat intieme gesprekken aan ten grondslag liggen, toch ?
Maar dat is volgens mij omdat ze toch een "weddenschap" had waarmee ze contactpunten kon verdienen van Bart als ze geen sigaretten meer zou roken??quote:Op maandag 11 december 2006 21:46 schreef Fikkert het volgende:
alleen om dr te zien al, ze gaat ook steeds meer sigaren zie ik
Korte samenvatting in Fok! termen: "Neukbaar"quote:Op maandag 11 december 2006 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Op de Talpa-site staat bij haar gegevens overigens:
Eveline
Geb.datum 10-10-1981
Beroep Docent Engels
Burg. staat Relatie(?)
Vooral die (?) achter relatie vind ik veelzeggend...
Ze hadden al 3 jaar een knipperlichtrelatie. Die voornamelijk misliep omdat ze beide koppig zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 21:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
En en telefoontje, maar ze waren al ooit samen...
nog 1 klein dingetje:quote:Op maandag 11 december 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zet nu overal mijn vraagtekens bij haar gegevens
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |