Hij is wel heel erg veranderd.. zo is die wel leukquote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
Ik ken Huub niet, maar hij lijkt me wel een leuke gozer.
Gezellig....
Misschien wilde die niet meer?quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom hebben ze die Nousayr er iet ingezet, of hoe die kerel ook heet...
hij is al eerder weggestemd he, toen Sylvia gekozen werd. Ik zou dan ook niet staan te springen als die gast wéér langs komt.quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hij wordt echt repectloos behandeld. Bot gewoon.
Jij bent ook wel een lachertje. Je reageert alleen maar als het op FOK! gaat over andere programma's....quote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef Suikeroom het volgende:
wat een lachertje die gast
Ach, zulke ideale schoonzonen zijn de anderen ook nietquote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg veranderd.. zo is die wel leuk
Hij was echt uber hyper en arrogant toen die vorige keer kwam..
Ik hoop vooral dat hij Natasia het bloed onder de nagels vandaan gaat halenquote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
ik hoop eigenlijk stiekem dat ie zich goed gaat ontwikkelen daar
Nee joh, NL vraagt of hij de boksbal moet vasthouden. Nee zegt Bart, ik ben gewoon een beetje aan het freestylen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart over Huub:"Hij zit gewoon een beetje te freestylen!"
Negeren kan ook natuurlijk. Ze hebben duidelijk respectlose vragen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij is al eerder weggestemd he, toen Sylvia gekozen werd. Ik zou dan ook niet staan te springen als die gast wéér langs komt.
hij lult weer een uurtje en dan is zn tekst op, dan zal ie wel weer wat smeltenquote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, zulke ideale schoonzonen zijn de anderen ook niet
Ik vind hem wel cool![]()
IDEALE SCHOONSCHOONZOON????????quote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, zulke ideale schoonzonen zijn de anderen ook niet
Ik vind hem wel cool![]()
Dat doet ie nu alquote:Op maandag 11 december 2006 22:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij Natasia het bloed onder de nagels vandaan gaat halen![]()
Geloof mij hij is de grotste opportunist lullo ooit! Binnen no time werkt hij zo'n imago! Het is hem al gelukt volgens mij!quote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
Ik ken Huub niet, maar hij lijkt me wel een leuke gozer.
Gezellig....
ik vind Bart nog steeds leuk maar hij is wel veranderd sinds .NL er is, dat heeft hem niet leuker gemaakt dus Nena heeft wel gelijk en ik heb ergens gelezen dat hij een brief had gehad van z'n moeder dat "hij maar weer zichzelf moest worden toen deed hij het beter "? dus zijn moeder ziet ook niet de echte Bart meer de laatste tijd en dat vind ze vast ook niet leuk om te zien. Ik hoop dat hij naar de wijze raad van z'n mams luisterdquote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef Day het volgende:
Ik trek die arrogante houding van Bart en .NL steeds minder.
Hoop dat Huub iets heeft om vooral .NL hard te treffen.
een beetje het hier in de gatuh houden voor ome john kan toch geen kwaadquote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een lachertje. Je reageert alleen maar als het op FOK! gaat over andere programma's....
In welke redactie zit jij?
Soms ben je wel liev in juh antwoorduh....quote:Op maandag 11 december 2006 22:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een beetje het hier in de gatuh houden voor ome john kan toch geen kwaad![]()
Niet normaal! Nena kan ook een handje van...zo!quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hij wordt echt repectloos behandeld. Bot gewoon.
ja vind ik nou ookquote:Op maandag 11 december 2006 22:23 schreef Day het volgende:
Wat stelt Nena zich ontzettend kinderachtig op!
Dat hebben ze allemaal (behalve NL dan.. die kent hem niet)quote:Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Nena zo'n hekel aan Huub?
Ze doet echt onbeschoft tegen hem.
Een troep wolven, dat zeg ik. Wat een omslag in de gedragingen....quote:Op maandag 11 december 2006 22:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet normaal! Nena kan ook een handje van...zo!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |