Dat is toch een boek?quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef kastanova het volgende:
over een vrouw die anderhalf jaar als man door het leven ging en zich echt de ogen uitgekeken had met betrekking tot de mannelijke belevingswereld...
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteertquote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Met jou antwoorden zul je ons mannen te kort gaan doen vrees ik...
dan DIE van...quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
Checkquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat die van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
omdat het ons geen reet uitmaakt?quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom kopen jullie altijd de verkeerde dingen in de supermarkt?
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
ah ik dacht dat ik de enige was!quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
Jou misschien ja, mij daarintegen zullen die antwoorden wel in een goed daglicht stellen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Met jou antwoorden zul je ons mannen te kort gaan doen vrees ik...
Mannen zijn te stoer om navraag te doen...quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee, urban legendquote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is het mannelijke equivalent van SCH's homo-topic?
Interesting!
Vraag...
Meten jullie echt altijd?
Nou niet echt. Ik heb een review van dat boek gelezen en die vrouw was verbaasd over hoe veel druk er tegenwoordig op mannen staat en hoe gecompliceerd het mannenleven kan zijn. Die logica en simpelheid viel volgens haar erg tegen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check.
Maar heb geen zin om een paar uur aan een boek te besteden waarin een vrouw uitlegt hoe logisch de mannenwereld is...
Je valt gewoon op de verkeerde mannenquote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja pcies!quote:
Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...quote:Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou niet echt. Ik heb een review van dat boek gelezen en die vrouw was verbaasd over hoe veel druk er tegenwoordig op mannen staat en hoe gecompliceerd het mannenleven kan zijn. Die logica en simpelheid viel volgens haar erg tegen.
Wat?quote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is het mannelijke equivalent van SCH's homo-topic?
Interesting!
Vraag...
Meten jullie echt altijd?
Ja da kan nie goed goaan.quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...
Dus je punt isquote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
Ik ben de laatste tijd veel aan het klussen. Er zijn meerdere opties mogelijk.quote:Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt ben je geen echte vent!
Ik ben blij verrast dat TS ook de mindere punten van een man aan de kaak stelt. Had ik niet verwacht, na de toch wel enigszins kritische manier waarop hij vrouwen beoordeelde... Al heeft hij met 99% wel gelijk wat betreft vrouwen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mannen zijn te stoer om navraag te doen...
We rijden nog liever 100km om dan dat we naar de weg vragen...
Onwetendheid is een teken van zwakte en we hebben niemand nodig om ons iets te leren, daar zijn we simpelweg te trots voor...
Vrouwen snappen een gebruiksaanwijzing niet en blijven eindelijk passen en meten, wij mannen pretenderen hem niet nodig te hebben en timmeren gewoon een paar spijkers op de plekken waar wij denken dat het vast moet zitten, dat idee.
Dus als jouw vent de winkel inloopt op zoek naar zoiets simpels als een prei terwijl hij geen flauw idee heeft hoe het er exact uitziet, dan pakt hij liever iets dat in de buurt komt van zijn idéé van een prei, dan dat hij om hulp vraagt.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben blij verrast dat TS ook de mindere punten van een man aan de kaak stelt. Had ik niet verwacht, na de toch wel enigszins kritische manier waarop hij vrouwen beoordeelde... Al heeft hij met 99% wel gelijk wat betreft vrouwen.
Ja, ik ben zelf een vrouw maar ik weet waar mijn zwakheden liggen. Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal anders!
een strakkere kut om hun lul?quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Hallo, dit is geen vrouwenbash-topic.
Ontopic:
Naar aanleiding van de uitzending van 'Nederland Undercover' over pedotoerisme in Thailand:
Waarom willen mannen extreem jonge meisjes. Wat is daar de toegevoegde waarde van?
hoeven we ook niet, ik hou het bij 1 tot max 2x per dag (tenzei t wat dunner is)quote:Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
Waarom moeten jullie 6x per dag schijten?
Daarbij wil ik er aan toevoegen dat het heel lang geleden is dat ik wat gelezen heb van Kasta.quote:
Dat is de verkapte opzet van de TS ook. Hij wil vrouwen leren begrijpen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef DropjesLover het volgende:
meer vragen van vrouwen, minder stomme reacties van mannen...
verkapte tvp inderdaad, ben zeer geinteresseerd in de dingen die vrouwen willen weten van mannen, om de vrouwen zo beter te kunnen begrijpen.
duh... * "" trekt zijn harnas aanquote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom vallen jullie al-tijd voor de meest overdreven verzonnen zielige-meisjes-verhalen? Willen jullie echt zo graag nog de koene ridder zin?
Vrij simpel eigenlijk...quote:Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?quote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom vallen jullie al-tijd voor de meest overdreven verzonnen zielige-meisjes-verhalen? Willen jullie echt zo graag nog de koene ridder zin?
Nah, zover ik weet zitten er in mijn directe vriendenkring geen pedo's en mochten ze er wel zijn, dan is het niet echt iets waar men openlijk over zal praten...quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Naar aanleiding van de uitzending van 'Nederland Undercover' over pedotoerisme in Thailand:
Waarom willen mannen extreem jonge meisjes. Wat is daar de toegevoegde waarde van?
ik zie het persoonlijk niet zo snel... tuurlijk is het wel heel leuk/vleiendquote:Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?
Denk het wel ja...quote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar er komt ook nog iedere x wat uitquote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrij simpel eigenlijk...
Tijdens het schijten kun je eindelijk relaxen zonder gezeik aan je kop van wie dan ook...
Hup, simpele literatuur mee, deur op slot en even een kwartiertje rust, goddelijk en kan vrijwel nergens anders...
Werk > zeikende collega's
Sport > zeikende vrienden
Bed > zeikende vrouw/vriendin
Douche > zeikende vrouw/vriendin die mee wil douchen of zeurt over de haren in het putje
Wc > absolute rust.
Dus hoe vaker, hoe beter.
Mannen zijn onzeker en geven zich niet snel bloot...quote:Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?
Als je maar lang genoeg blijft zitten, zal er vanzelf wel een grammetje of wat uitkomen...quote:Op maandag 11 december 2006 20:36 schreef Mystic_Girl het volgende:
[..]
Ja maar er komt ook nog iedere x wat uit![]()
Dat is dan weer een beetje too much infoquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg blijft zitten, zal er vanzelf wel een grammetje of wat uitkomen....
Ik heb geen medische achtergrond, maar ik denk dat de zithouding zelf sowieso al wel voor enige stimulatie van de darmen zal zorgen, dus 1+1=2.
Stinken jullie zoveel van 1 gramquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg blijft zitten, zal er vanzelf wel een grammetje of wat uitkomen....
Ik heb geen medische achtergrond, maar ik denk dat de zithouding zelf sowieso al wel voor enige stimulatie van de darmen zal zorgen, dus 1+1=2.
k zou het niet weten, heb mezelf daar vaak genoeg op betrapt (moet je nagaan wat mn ex er van vond).quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Waarom luisteren jullie altijd maar half als we iets zeggen of vragen? Ook als het geen gezeur of oninteressant geblaat is?
We zijn snel afgeleid. Zorg ervoor dat de tv uitstaat, dat alle tijdschriften en kranten uit de buurt zijn en doe de gordijnen dicht als je wilt dat een man alles hoort. Ik kan zelf onmogelijk mijn aandacht verdelen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Waarom luisteren jullie altijd maar half als we iets zeggen of vragen? Ook als het geen gezeur of oninteressant geblaat is?
omdat het vaak gewoon gezeur of geblaat is in een ander jasjequote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Als ik dat doe, krijgt mijn vriend hele andere ideeen dan naar mijn verhalen te gaan zitten luisteren andersquote:Op maandag 11 december 2006 23:09 schreef McNasty het volgende:
[..]
We zijn snel afgeleid. Zorg ervoor dat de tv uitstaat, dat alle tijdschriften en kranten uit de buurt zijn en doe de gordijnen dicht als je wilt dat een man alles hoort.
tevens tvp![]()
En je wilt natuurlijk ook weten hoe t is om staand, gericht, te pissen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik wil wel eens weten hoe het voelt voor een man om sex te hebben.Penetratie bedoel ik dus.
Daarop ben ik gewoon al mijn leven lang stikjaloersquote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
En je wilt natuurlijk ook weten hoe t is om staand, gericht, te pissen.
Nee, dat boeit me niks. Ik wil gewoon horen hoe Kasta dat omschrijft. Die maakt het vast zo visueel dat ik me er wel iets bij kan voorstellen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
En je wilt natuurlijk ook weten hoe t is om staand, gericht, te pissen.
Wat is er mis met op je gemak zitten?quote:Op maandag 11 december 2006 23:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarop ben ik gewoon al mijn leven lang stikjaloers![]()
Ik spreek voor mijn beurt, maar daar schijnt zelfs een wetenschappelijke verklaring voor te zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Er moet dan altijd maar net een toilet in de buurt zijn...en heb je enig idee hoe goor die dingen doorgaans zijn? En hoe lang de rijen er altijd zijn?quote:Op maandag 11 december 2006 23:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is er mis met op je gemakt zitten?
Als je je kleren gaat uittrekken dan kan je ook niet verwachten dat ie gaat luisteren naar wat je te vertellen hebt... maar de aandacht is wel op jou gerichtquote:Op maandag 11 december 2006 23:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik dat doe, krijgt mijn vriend hele andere ideeen dan naar mijn verhalen te gaan zitten luisteren anders
betere ideeen ook trouwens.
Die uitleg klinkt dan weer als muziek in mijn orenquote:Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ik spreek voor mijn beurt, maar daar schijnt zelfs een wetenschappelijke verklaring voor te zijn.
Er werd gezegd, dat een vrouwenstem voor ons in eerste instantie klinkt als muziek. Pas na een tijdje komen wij er achter dat er iemand tegen ons aan het praten is. Een mannenstem verstaan we daarentegen weer luid en duidelijk.
Bron: zag zoiets van de week voorbij flitsen op een of ander tv programma
De rijen zijn inderdaad kut, máár, waarom doen vrouwen al-tijd zo lang over pissen? Als mannen gewoon ff snel kunnen pissen, kunnen vrouwen dat toch ook?quote:Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er moet dan altijd maar net een toilet in de buurt zijn...en heb je enig idee hoe goor die dingen doorgaans zijn? En hoe lang de rijen er altijd zijn?
en ik het omgekeerde, hoe voelt het om in t goeie gat (niet dat k het andere gat al gevoeld heb) gepenetreerd te worden? of is dat het zelfde. of hoe voelt het om 10x achter elkaar klaar te komen? hoe voelt het als iemand over je borst wrijft? oftewel hoe voelt het om sex te hebben?quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik wil wel eens weten hoe het voelt voor een man om sex te hebben.Penetratie bedoel ik dus.
zal wel iets te maken hebben met de (te) strakke broek die niet goed uit wil, zowiezo broek aan en uit doen, zo mikken dat andere vrouwen het niet horen (geleerd van mn exvriendin & zusje)quote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
De rijen zijn inderdaad kut, máár, waarom doen vrouwen al-tijd zo lang over pissen? Als mannen gewoon ff snel kunnen pissen, kunnen vrouwen dat toch ook?
Dat was toch bij onder de tram (ofzo?? kijk dat programma verder nooit!).quote:Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:
[..]
Jullie halen hem gewoon even tevoorschijn, wij moeten ons half uitkleden! En onze blaas beter legen, aangezien we dadelijk niet weer in die enorme rij willen staan om naar die vieze wc te gaanquote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
De rijen zijn inderdaad kut, máár, waarom doen vrouwen al-tijd zo lang over pissen? Als mannen gewoon ff snel kunnen pissen, kunnen vrouwen dat toch ook?
Ik snap het ook nooit. En ik ben vrouw, tenminste, de laatste keer dat ik checkte nog wel...quote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
belangrijkquote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef McNasty het volgende:
[..]
Als je je kleren gaat uittrekken dan kan je ook niet verwachten dat ie gaat luisteren naar wat je te vertellen hebt... maar de aandacht is wel op jou gericht![]()
Bij jullie is het voldoende om een rits omlaag te doen.. en je kunt je ding doen. Wij moeten onze jas optillen/uitdoen, broek omlaag/rok omhoog en panty omlaag, ondergoed omlaag, zitten.. en vervolgens het hele ritueel in omgekeerde volgorde. Komt nog bij dat wij GEEN varkens zijn, en gewoon keurig onze handjes wassen..quote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt ja, ik kijk er zelf ook nooit naar. Nu wel even gekeken wat t was. Maar je mist er niks aanquote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat was toch bij onder de tram (ofzo?? kijk dat programma verder nooit!).
Maar iedereen heeft het er ineens over inderdaad, dat muziekverhaal.
* Dropjeslover mompelt iets over zwakkere geslacht & weerstand opbouwenquote:Op maandag 11 december 2006 23:29 schreef Ephemera het volgende:
Komt nog bij dat wij GEEN varkens zijn, en gewoon keurig onze handjes wassen..
Nou is het als man zijnde ook niet handig om je jas dicht te laten als je gaat plassenquote:Op maandag 11 december 2006 23:29 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Bij jullie is het voldoende om een rits omlaag te doen.. en je kunt je ding doen. Wij moeten onze jas optillen/uitdoen, broek omlaag/rok omhoog en panty omlaag, ondergoed omlaag, zitten.. en vervolgens het hele ritueel in omgekeerde volgorde. Komt nog bij dat wij GEEN varkens zijn, en gewoon keurig onze handjes wassen..
-edit-.. ik zie nu pas dat dat inmiddels al 3 keer was uitgelegd![]()
omdat vrouwen netjes en schoon horen te zijnquote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
Waarom vinden jullie het geen probleem of verrassing als jullie eigen kamers een zooi zijn, maar kijken jullie er vreemd van op als de kamer van een vrouw een zooi is?
onzin, ik kijk daar niet van op na m'n jeugd en de kamer van m'n zusquote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
Waarom vinden jullie het geen probleem of verrassing als jullie eigen kamers een zooi zijn, maar kijken jullie er vreemd van op als de kamer van een vrouw een zooi is?
Je moet ophouden met signalen, die zien we niet. Net als boodschappen met 2 lagen en dito opmerkingen. Gewoon zeggen wat je vindt en wat je wilt.quote:Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb ook nog een vraag voor de mannen. Geheel gebaseerd op mijn huidige ervaringen..
Zenden jullie ook die (misschien typisch vrouwelijke) signalen uit van 'ik vind je leuk'.. en zo ja; welke signalen moeten dat zijn dan?
Ik denk nu namelijk dat als een jongen iets te lang naar me kijkt; 'JA! Die is binnen!'
Dus.. fill me in.
Hier weet ik niets van. Ik vind het wel vreemd dat ik vrouwen regelmatig "oh, let maar niet op de rommel" hoor zeggen terwijl er helemaal geen rommel te zien is.quote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
verschilt, maar mannen zijn volgens mij iets minder subtiel als vrouwen. oftewel als hij vaak kijkt, zo staat van "kom op lul, stap gewoon op dr af en zeg iets, doe het NU!", en dergelijke...quote:Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb ook nog een vraag voor de mannen. Geheel gebaseerd op mijn huidige ervaringen..
Zenden jullie ook die (misschien typisch vrouwelijke) signalen uit van 'ik vind je leuk'.. en zo ja; welke signalen moeten dat zijn dan?
Ik denk nu namelijk dat als een jongen iets te lang naar me kijkt; 'JA! Die is binnen!'
Dus.. fill me in.
quote:Op maandag 11 december 2006 23:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien heb je toevallig de verkeerde jongens getroffen. Hier is het in ieder geval altijd schoon en opgeruimd.
Misschien heb je toevallig de verkeerde jongens getroffen. Hier is het in ieder geval altijd schoon en opgeruimd.quote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
juist.. dat doen vrouwen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet ophouden met signalen, die zien we niet. Net als boodschappen met 2 lagen en dito opmerkingen. Gewoon zeggen wat je vindt en wat je wilt.
Ik heb alleen maar foto's van etentjes met collega's, hotelkamertjes met vriendinnen en het neuken...quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef arneaux het volgende:
Wanneer komt de eerste foto, Kasta, waarin je een collega laat zien waarmee je bent gaan shoppen nadat je de dag daarvoor enorm was gaan stappen met 1 of ander wijf die heel tof is, en je dus nog moe was. Wat de wallen verklaart.
Dat doen vrouwen zeker niet.quote:Op maandag 11 december 2006 23:41 schreef Ephemera het volgende:
[..]
juist.. dat doen vrouwen.
Mijn vraag was; doen mannen dat ook? En op welke manier proberen zij te laten merken dat ze iemand leuk vinden. Je maakt mij namelijk niet wijs dat iedere kerel direct op een meisje afstapt als hij haar in het vizier heeft.
Omdat het simpelweg té vaak onzinnig geblaat is wat uit jullie mondjes komt...quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam een halfjaar geleden of zo tot de ontdekking dat je tegen mannen ook gewoon een volgend gesprek kunt voeren:quote:Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet ophouden met signalen, die zien we niet. Net als boodschappen met 2 lagen en dito opmerkingen. Gewoon zeggen wat je vindt en wat je wilt.
Nou bij mij is het meer van,quote:Op maandag 11 december 2006 23:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Hier weet ik niets van. Ik vind het wel vreemd dat ik vrouwen regelmatig "oh, let maar niet op de rommel" hoor zeggen terwijl er helemaal geen rommel te zien is.
hehe, k mag ook wel es er wat aan doen denk k, maar k weet zelf niet wanneer k uit mn mond ruik dus das lastig. voor een kusscene zal k wel ff een kaugompje nemen denk k zo...quote:Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef Sessy het volgende:
V: Kaugumpje?
M: Nee dankje
V: Doe maar wel.
M: Okay.
iets van 4 of 5 keer in de 1.25 jaar dat k hier woon, telkens als dr iets van glas kapot ging ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 23:52 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nou bij mij is het meer van,
"Ik heb nog zelfs opgeruimd ook. Goed he?" en dan zie je een jongen echt kijken zo van... Is DIT opgeruimd?
Mja ik heb sinds ik op kamers woon (sinds september) pas 1 keer gestofzuigd hier (scheelt wel dat ik altijd thuissloffen aandoe overigens)
Bij mij was een pak opengeschreurde brinta de aanleiding...quote:Op maandag 11 december 2006 23:54 schreef DropjesLover het volgende:
iets van 4 of 5 keer in de 1.25 jaar dat k hier woon, telkens als dr iets van glas kapot ging ofzoof vrouwelijk bezoek kwam dat er aanstoot aan zou kunnen nemen
Ehm? Je punt is?quote:Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik kwam een halfjaar geleden of zo tot de ontdekking dat je tegen mannen ook gewoon een volgend gesprek kunt voeren:
M: Nee dankje
V: Doe maar wel.
M: Okay.
danwel
M: Stink ik uit me bek dan?
V: Yep.
M: Okay dan.
(de variant als je dat doet tegen een vrouw eindigt over het algemeen in de real-life variant van een week lange ip-ban.)
Altijd grappig om andere meiden (o.a. van de kunstacademie die kusscenes moeten oefenen en zo) in stilte te zien lijden onder de slechte mondgeur van hun omgeving. Ik heb er sinds mijn ontdekking in elk geval geen last meer van dat mannen in m'n omgeving uit hun muil meuren.![]()
Tja, direct het meest moeilijke te omschrijven gevoel waar je naar kon vragen, maar eigenlijk is het niet veel bijzonders...quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
zucht.quote:Op maandag 11 december 2006 23:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen zeker niet.
Ik denk dat je betreffende het versieren en de 'gevolgen' daarvan mannen niet over 1 kam kan scheren eigenlijk. Dat heeft denk ik gewoon met bepaalde karaktereigenschappen te maken.
Vrouwen kunnen toch ook gewoon de vingers in hun eigen poes steken? Of denk ik nu te simpel.quote:Op maandag 11 december 2006 23:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, direct het meest moeilijke te omschrijven gevoel waar je naar kon vragen, maar eigenlijk is het niet veel bijzonders...
Het meest gevoelige is eigenlijk nog het daadwerkelijke binnendringen, wanneer het relatief gezien nog stroef gaat.
De pik die tegen de lippen aanduwt en er dan langzaam in glijdt, tja, maak een strakke O met je duim en wijsvinger en duw je andere wijsvinger er in...
Hoe het in een nattere kut is?
Stop je vingers in warm water totdat ze week, warm en glad zijn en herhaal hetzelfde experiment.
Of hé, stop een biefstuk in de magnetron, vouw hem dubbel en duw daar je vinger tussen.
En beeld je dan in dat je vinger de gevoeligheid heeft van je schaamlippen wanneer je behoorlijk opgewonden bent, that's about...
Het klaarkomen zelf is eigenlijk nog het meest unieke gevoel en denk dat plassen voor een vrouw nog meest bij het gevoel in de buurt komt.
Maar dan klaarkomen terwíjl je plast en dat dan ook nog eens schokkend...
Tja, meer kan ik er echt niet van maken qua gevoel...
Iemand zei dat mannen subtiel niet snappen. Je kunt het ook omdraaien, je hoeft niet subtiel te doen tegen mannen, ze nemen er geen aanstoot aan als je het direct zegt. Bij vrouwen moet je wel subtiel doen, want die worden pissig als je het direct zegt.quote:
Ah. Mannen doen dat soms. Duidelijk?quote:Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef Ephemera het volgende:
[..]
zucht.
ik bedoelde dus dat vrouwen dubbele signalen proberen uit te zenden, maar dat mn vraag ging over wat mannen doen.
k poets wat weinig, paar keer n maandje er goed op gelet, weinig tot geen verschil vergeleken met bijna een half jaar niet poetsen (lang geleden :$ )quote:Op maandag 11 december 2006 23:56 schreef Sessy het volgende:
DropjesLover, probeer een elektrische tandenborstel in combinatie met mondwater es, als dat niet helpt weet ik het ook niet meer.
Vrouwen verwachten vaak dat je ze met zijnden handschoentjes aanpakt maar dat ze tegelijkertijd heel direct kunnen zijn. Als mannen daar vervolgens boos over worden snappen de vrouwen t weer niet. En dat heeft dan weer met die handschoentjes te maken.quote:Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef Sessy het volgende:
[..]
Iemand zei dat mannen subtiel niet snappen. Je kunt het ook omdraaien, je hoeft niet subtiel te doen tegen mannen, ze nemen er geen aanstoot aan als je het direct zegt. Bij vrouwen moet je wel subtiel doen, want die worden pissig als je het direct zegt.
Nah nee, is bullshit...quote:Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:
Ik spreek voor mijn beurt, maar daar schijnt zelfs een wetenschappelijke verklaring voor te zijn.
Er werd gezegd, dat een vrouwenstem voor ons in eerste instantie klinkt als muziek. Pas na een tijdje komen wij er achter dat er iemand tegen ons aan het praten is. Een mannenstem verstaan we daarentegen weer luid en duidelijk.
yes!quote:Op maandag 11 december 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. Mannen doen dat soms. Duidelijk?.
Nee, dan overheerst het gevoel van gepenetreerd worden, je poes is veel gevoeliger dan je vingers zijn en dan voel je met je vingers zeg maar niks meer omdat het gevoel in je kut alles domineert.quote:Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch ook gewoon de vingers in hun eigen poes steken? Of denk ik nu te simpel..
spreek voor jezelf zou ik zeggen, heb een feilloos richtingsgevoel, en als ik het eens wilt vragen, dan sta ik vlakbij de straat die ik moet hebben, gewoon even een kwestie van de kaart van te voren lezen en er vervolgens naartoe rijden.quote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
We rijden nog liever 100km om dan dat we naar de weg vragen...
wees blij dat je kast blijft staan, maar de volgende keer misschien toch maar door iemand laten doen?quote:Onwetendheid is een teken van zwakte en we hebben niemand nodig om ons iets te leren, daar zijn we simpelweg te trots voor...
Vrouwen snappen een gebruiksaanwijzing niet en blijven eindelijk passen en meten, wij mannen pretenderen hem niet nodig te hebben en timmeren gewoon een paar spijkers op de plekken waar wij denken dat het vast moet zitten, dat idee.
Of hij heeft iets lekkers in gedachten dan preiquote:Dus als jouw vent de winkel inloopt op zoek naar zoiets simpels als een prei terwijl hij geen flauw idee heeft hoe het er exact uitziet, dan pakt hij liever iets dat in de buurt komt van zijn idéé van een prei, dan dat hij om hulp vraagt.
Zus en/of ma?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:00 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
k poets wat weinig, paar keer n maandje er goed op gelet, weinig tot geen verschil vergeleken met bijna een half jaar niet poetsen (lang geleden :$ )
is volgens mij wel minder geworden sinds k ook regelmatig mn tong schrob, maar heb nu geen vriendin meer opm het ff eerlijk na te vragen![]()
Bij mij werkt dat anders precies zo... ben ik nou heel raar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, is bullshit...
Als je iemand aankijkt tijdens het praten en dús gewoon oplet, dan zul je alles gewoon meekrijgen.
Zelfs een krant lezen, met je andere oog tv kijken, timmeren én naar je vrouw luisteren behoort tot de mogelijkheden...
Maar zodra een vrouw begint te praten terwijl je ergens anders naar luistert of je ergens anders daadwerkelijk op concentreert is het slechts nog achtergrondgeluid.
Simpelweg omdat het 2 soortgelijke impulsen zijn en je hersenen dan alleen de impulsen verwerkt waarop je je richt...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, dan overheerst het gevoel van gepenetreerd worden, je poes is veel gevoeliger dan je vingers zijn en dan voel je met je vingers zeg maar niks meer omdat het gevoel in je kut alles domineert.
Grappig, ik heb een ex die me geregeld vanuit de supermarkt belt om navraag te doen over de ingredienten van een beproefd recept. Mijn vraag luidt: is dat dan wel een echte man?quote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef kastanova het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:02 schreef klipper het volgende:
[..]
spreek voor jezelf zou ik zeggen, heb een feilloos richtingsgevoel, en als ik het eens wilt vragen, dan sta ik vlakbij de straat die ik moet hebben, gewoon even een kwestie van de kaart van te voren lezen en er vervolgens naartoe rijden.
[..]
wees blij dat je kast blijft staan, maar de volgende keer misschien toch maar door iemand laten doen?
Tssssss echt erg hoor als je niet weet waar je mee bezig ben, je lijkt die aannemer wel die bij een van de fokkers zijn huis haast had vernietigd.
[..]
Of hij heeft iets lekkers in gedachten dan prei![]()
Wie eet er nou konijnenvoer?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Grappig, ik heb een ex die me geregeld vanuit de supermarkt belt om navraag te doen over de ingredienten van een beproefd recept. Mijn vraag luidt: is dat dan wel een echte man?
Simpel, de emancipatie bestaat niet...quote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
Ja, want mannen houden van lekker eten. De liefde van een man gaat door de maag. En heel veel koks zijn man.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Grappig, ik heb een ex die me geregeld vanuit de supermarkt belt om navraag te doen over de ingredienten van een beproefd recept. Mijn vraag luidt: is dat dan wel een echte man?
Nah, da's een onderwerp dat té afhankelijk is van de situatie...quote:Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef Ephemera het volgende:
Dus.. fill me in.
En ondertussen vinden ze je een verwaande bitch en praten ze onderling over alle dingen die aan jou mankerenquote:Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef Sessy het volgende:
Ik heb er sinds mijn ontdekking in elk geval geen last meer van dat mannen in m'n omgeving uit hun muil meuren.![]()
Ik denk dat t ook wel te maken heeft met de onzekerheid die mannen hebben. Mannen kunnen iemand wel leuk vinden maar dit niet willen toegeven uit angst voor afwijzing.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, da's een onderwerp dat té afhankelijk is van de situatie...
Ben je een gewilde vrouw, is hij een gewilde man, hoe lang kennen jullie elkaar al, ooit eerder iets met elkaar meegemaakt/gedaan, etc. etc.
Nee, dat is gewoon een idioot. Als hij één keer belt als hij pen en papier in de buurt heeft dan hoeft hij niet steeds te bellen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is gewoon trots. Niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef Sessy het volgende:
Nog zo iets he: Als ik mannenhulp inroep en tegen de man zeg dat de schroeven er met de schroefboormachine niet in gaan he. Waarom moet hij het dan eerst zelf uitproberen om tot precies dezelfde conclusie te komen? Ik zeg toch dat dat niet de oplossing is?! Idem voor alles wat met computers te maken heeft.
Ja da's nog zo iets. Ik heb het idee dat mannen minimaal zo veel roddelen als vrouwen. Of ben ik nu paranoide?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ondertussen vinden ze je een verwaande bitch en praten ze onderling over alle dingen die aan jou mankeren.
Dat jij een manwijf bent is geen nieuws natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat anders precies zo... ben ik nou heel raar?
Mannen roddelen niet over andere mannen. Althans, de mannen die ik ken niet. Als mannen t over vrouwen hebben is t denk ik geen roddelen, dan is t meer een keuring.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja da's nog zo iets. Ik heb het idee dat mannen minimaal zo veel roddelen als vrouwen. Of ben ik nu paranoide?
Waarom kan hij er niet gewoon trots op zijn dat hij ze er met de hand na veel blaren wel in krijgt? Daar roep ik 'm tenslotte voor, omdat ik de kracht niet heb om het met de hand erin te schroeven als de schroefboormachine het al niet voor mekaar krijgt. En ik vind 't heel sexy als een man de kracht heeft om ze erin te krijgen en het uithoudingsvermogen om de blaren te negeren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is gewoon trots. Niets meer, niets minder.
Óf je leest de openingspost evenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef kastanova het volgende:
Helaas, of godzijdank, zal ik ze niet alleen vanuit m'n eigen perspectief beantwoorden, want dankzij jarenlange "mannen onder elkaar" gesprekken heb ik toch behoorlijk wat inzichten over wat de "gemiddelde" man bezighoudt en wat zijn beweegredenen zijn.
Misschien is t meer om te laten zien dat jullie t mishebben? Eerlijk gezegd weet ik t niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Waarom kan hij er niet gewoon trots op zijn dat hij ze er met de hand na veel blaren wel in krijgt? Daar roep ik 'm tenslotte voor, omdat ik de kracht niet heb om het met de hand erin te schroeven als de schroefboormachine het al niet voor mekaar krijgt. En ik vind 't heel sexy als een man de kracht heeft om ze erin te krijgen en het uithoudingsvermogen om de blaren te negeren.![]()
Waarom roep je z'n hulp dan in? Moet hij de schroeven er met z'n tanden uithalen ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef Sessy het volgende:
Nog zo iets he: Als ik mannenhulp inroep en tegen de man zeg dat de schroeven er met de schroefboormachine niet in gaan he. Waarom moet hij het dan eerst zelf uitproberen om tot precies dezelfde conclusie te komen? Ik zeg toch dat dat niet de oplossing is?! Idem voor alles wat met computers te maken heeft.
Ben je nou aan het beweren dat ik een homofiel ben?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat jij een manwijf bent is geen nieuws natuurlijk.
Alsof een man op het oordeel van een vrouw afgaat als het om klussen gaatquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef Sessy het volgende:
Wat ik zei dus; om te laten zien dat ze t mishebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof een man op het oordeel van een vrouw afgaat als het om klussen gaat.
Als je ons nu uit zou leggen hoe we moeten breien, héél misschien zouden we dan nog luisteren, maar dan houdt het toch wel op...
We willen alles gewoon zelf uitvinden; mocht het dan lukken, dan hebben we onze machtspositie weer ingenomen en bewezen dat we een echte man zijn, want we kunnen iets wat een vrouw niet lukte.
Lukt het niet, jammer dan, doen we het alsnog op de alternatieve manier.
dan is het een echte vrouw, k heb ergere horrorverhalen gehoord over vrouwenhuizen dan over mannenhuizen (veelal studentenhuizen)quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:04 schreef kastanova het volgende:
Is een vrouwenhuis smerig, dan is het een slechte vrouw.
Daar trappen jullie al heel lang in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef djenneke het volgende:
Ook zoiets he. Mannen weten alles als het gaat om de dvd-speler, pc, auto's etc. Maar als je dan vraagt of ze even was in de wasmachine willen mikken, is het in eens te ingewikkeld.
Sorry, maar daar trappen we dus niet in.
Nee, erin draaien. Ik had zo'n meubels aangeschaft waar je met de schroefboormachine geen schroeven in kon doen omdat die niet door het harde buitenlaagje kwamen (en met enkel de fabrieksschroeven bleek 't niet stabiel genoeg te staan ivm trillingen van de spoorlijn hiernaast). Als je met de hand er heeeeeel veel kracht op zette, kwam je wel door het buitenlaagje, maar zo veel kracht heeft alleen een man. Daarom riep ik dus de hulp van mannen in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:12 schreef McNasty het volgende:
[..]
Waarom roep je z'n hulp dan in? Moet hij de schroeven er met z'n tanden uithalen ofzo.
Dat laatste is wel precies de manier waarop de jongen waar dit het meeste over ging denkt ja, dat zou best wel es de reden kunnen zijn.quote:Hij probeert het zelf omdat:
-het hem misschien toch wel lukt
-hij precies ziet wat er dan foutgaat om vervolgens een oplossing te zoeken
Paranoide... Ik krijg per dag echt kruiwagens vol verhalen over vrouwen over me heen van mannen, maar allemaal komt het op hetzelfde neer:quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja da's nog zo iets. Ik heb het idee dat mannen minimaal zo veel roddelen als vrouwen. Of ben ik nu paranoide?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daar trappen jullie al heel lang in.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Paranoide... Ik krijg per dag echt kruiwagens vol verhalen over vrouwen over me heen van mannen, maar allemaal komt het op hetzelfde neer:
- Heeft hij haar geneukt
- Wil hij haar neuken
- Is ze uberhaupt neukbaar
- Wie heeft haar wél geneukt
- Wie zou dáár in gódsnaam mee wíllen neuken
Randzaken boeien niet echt... Daarom kijken jullie wél naar GTST en zetten wij liever een pornofilm op...
En nee, ik ga het stereotype dat wij alleen aan seks denken hier echt niet mee bevestigen, dat komt slechts naar boven als we het daadwerkelijk over vrouwen hebben...
Daarnaast hebben we het toch echt voornamelijk over sport, geld, werk en anekdotes.
Ik praat op een vrij plastische en luchtige manier met zowel mannen, maar toch vooral ook met vrouwen over seks... Niets geen intenties, gewoon praten... En da's af en toe lachen en daarnaast ook behoorlijk leerzaamquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
en hoe kan jij in godsnaam die gevoelens met die biefstuk beschrijven, voor de vrouwelijke gevoelens dan... eng, k voel het ook al bijna als k t hier lees, maar heb toch zoiets van dat moet je gewoon es mee maken
Correctie: Daar trap IK dus niet in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daar trappen jullie al heel lang in.
Ja maar het is ze echt te ingewikkeld. Zij weten namelijk niet dat je op kleur moet sorteren en dat bepaalde vezels niet tegen 90 graad kunnen, of 60. Daar komen ze na hun halve garderobe verneukt te hebben overigens vanzelf achter. Mocht je dus zo'n man hebben die zogenaamd niet met de wasmachine overweg kan, dan raad ik het aan de eerste 6 maanden je vuile was te verstoppen en zelf je eigen was te doen. Hij verneukt dan alleen z'n eigen kleding, maar leert wel de was te doen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef djenneke het volgende:
Ook zoiets he. Mannen weten alles als het gaat om de dvd-speler, pc, auto's etc. Maar als je dan vraagt of ze even was in de wasmachine willen mikken, is het in eens te ingewikkeld.
Sorry, maar daar trappen we dus niet in.
Goede omschrijvingquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:13 schreef kastanova het volgende:
We willen alles gewoon zelf uitvinden; mocht het dan lukken, dan hebben we onze machtspositie weer ingenomen en bewezen dat we een echte man zijn, want we kunnen iets wat een vrouw niet lukte.
Lukt het niet, jammer dan, doen we het alsnog op de alternatieve manier.
Je vriend wil neuken en daarom doet hij dat. Hij weet zelf ook wel dat er geen lood in die vuilniszakken zit maar als hij ze niet beneden zet ga jij (weer) zeuren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Correctie: Daar trap IK dus niet in.![]()
Vreemd genoeg trapt mijn vriend er nog wel in als ik zeg dat ik die vuilniszakken echt onmogelijk naar beneden kan dragen![]()
![]()
doe ik ook hoor, zo met vrouwen (en mannen) pratenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik praat op een vrij plastische en luchtige manier met zowel mannen, maar toch vooral ook met vrouwen over seks... Niets geen intenties, gewoon praten... En da's af en toe lachen en daarnaast ook behoorlijk leerzaam.
Dus al je vriendjes kunnen geen waslabels lezen? Dat is gewoon bullshit. Betreffende het zakken leegmaken, ik geloof niet dat jullie nooit iets vergeten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja maar het is ze echt te ingewikkeld. Zij weten namelijk niet dat je op kleur moet sorteren en dat bepaalde vezels niet tegen 90 graad kunnen, of 60. Daar komen ze na hun halve garderobe verneukt te hebben overigens vanzelf achter. Mocht je dus zo'n man hebben die zogenaamd niet met de wasmachine overweg kan, dan raad ik het aan de eerste 6 maanden je vuile was te verstoppen en zelf je eigen was te doen. Hij verneukt dan alleen z'n eigen kleding, maar leert wel de was te doen.
Wij vrouwen letten sowieso veel sterker op kleur dan mannen en we voelen ook aan een kledingstuk aan of die heet gewassen kan worden of niet over 't algemeen. Een man moet nog echt op het etiket kijken en is daar te lui voor.
Hetzelfde met de broekzakken leegmaken. Zij leren dat pas nadat ze hun rijbewijs hebben gewassen. Waarom denk je dat de nieuwe rijbewijzen een plastic kaartje zijn?
Ik wil ook neuken, dus dat is maar een zwakke reden. Dat laatste klopt uiteraardquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je vriend wil neuken en daarom doet hij dat. Hij weet zelf ook wel dat er geen lood in die vuilniszakken zit maar als hij ze niet beneden zet ga jij (weer) zeuren.
Oprahs Book Club.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
doe ik ook hoor, zo met vrouwen (en mannen) praten![]()
geweldig topic, al dik 150 posts en tis echt leerzaam voor zowel vrouwen als mannen![]()
volgende boek bij de kwartaalselectie van de NBC -> hoe begrijp ik vrouwen (oid)
Maar als de vuilniszakken zich opstapelen omdat jij te lui bent om ze naar beneden te brengen, word er weinig geneukt. Dus het eerste klopt ook.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wil ook neuken, dus dat is maar een zwakke reden. Dat laatste klopt uiteraard![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef Sessy het volgende:
Ja of hij heeft een grotere aversie voor ratten dan djenneke.
Uiteindelijk zou ik ze zelf anders ook wel wegbrengen als het niet meer in de vuilnisbak past hoor. Alleen hoeft hij dat natuurlijk niet te wetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar als de vuilniszakken zich opstapelen omdat jij te lui bent om ze naar beneden te brengen, word er weinig geneukt. Dus het eerste klopt ook.
Wat een bullshit zeg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja maar het is ze echt te ingewikkeld. Zij weten namelijk niet dat je op kleur moet sorteren en dat bepaalde vezels niet tegen 90 graad kunnen, of 60. Daar komen ze na hun halve garderobe verneukt te hebben overigens vanzelf achter. Mocht je dus zo'n man hebben die zogenaamd niet met de wasmachine overweg kan, dan raad ik het aan de eerste 6 maanden je vuile was te verstoppen en zelf je eigen was te doen. Hij verneukt dan alleen z'n eigen kleding, maar leert wel de was te doen.
Wij vrouwen letten sowieso veel sterker op kleur dan mannen en we voelen ook aan een kledingstuk aan of die heet gewassen kan worden of niet over 't algemeen. Een man moet nog echt op het etiket kijken en is daar te lui voor.
Hetzelfde met de broekzakken leegmaken. Zij leren dat pas nadat ze hun rijbewijs hebben gewassen. Waarom denk je dat de nieuwe rijbewijzen een plastic kaartje zijn?
Of je vrouw is slimmer dan jij bentquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg.
Als mijn vrouw de was doet dan loop ik morgen in het roze rond.
De was doe ik en mijn vrouw blijft er vanaf, die wil alles op wolwas doen.
Ik ben nog nooit iets vergeten in een broekzak behalve toen ik 11 was en de was leerde doen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus al je vriendjes kunnen geen waslabels lezen? Dat is gewoon bullshit. Betreffende het zakken leegmaken, ik geloof niet dat jullie nooit iets vergeten.
Na een hoop geklaag, gedreig, geschreeuw, gezeur, gezeik, gemiep, geouwehoer en gemiep, ja. Maar wij willen gewoon neuken. Dus we zetten ze buiten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Uiteindelijk zou ik ze zelf anders ook wel wegbrengen als het niet meer in de vuilnisbak past hoor. Alleen hoeft hij dat natuurlijk niet te weten![]()
Het spijt me zeer, maar die laatste gast was dan gewoon een debiel. Als je serieus geen waslabels kan lezen, en die ook begrijpen, ben je gewoon simpel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iets vergeten in een broekzak behalve toen ik 11 was en de was leerde doen.
Al m'n vriendjes kwamen van mammie en gingen voor 't eerst zelf de was doen. Dat was dus idd geen success...Maar echt niet dat ik dan hun was ga doen, ja dahag ik ben de werkster niet. Dan verneuken ze hun eigen kleren maar, des te sneller leren ze de labels te lezen.
Overigens heb ik 1 keer een materiele vergoeding gevraagd voor kleding van mij die hij verneukt had. Uiteindelijk bleek dat niet nodig omdat een hele fles vlekverwijderaar (groenblauwe Sil flessen) en meerdere wasbeurten het rood uit het wit er ook uit hadden gekregen, maar anders had ik die nog gekregen ook denk ik.
Nou nee maar de sex is wel erg lekkerquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of je vrouw is slimmer dan jij bent![]()
Eerlijk gezegd ben ik niet iemand die blijft doorzeiken. Tenzij ongesteldquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Na een hoop geklaag, gedreig, geschreeuw, gezeur, gezeik, gemiep, geouwehoer en gemiep, ja. Maar wij willen gewoon neuken. Dus we zetten ze buiten.
Dat was de ex van m'n ma.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar die laatste gast was dan gewoon een debiel. Als je serieus geen waslabels kan lezen, en die ook begrijpen, ben je gewoon simpel.
*kuch*quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
Dus al je vriendjes kunnen geen waslabels lezen?
Ja op den duur krijg je vanzelf weer een zachte ondergrond, maar of het dan nog zo fris is?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik niet iemand die blijft doorzeiken. Tenzij ongesteld![]()
![]()
En neuken doe ik ook als er honderd zakken zouden blijven staan.
Ik ken maar liefst drie heterofiele mannen die Coca Cola Light verslaafd zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat was de ex van m'n ma.![]()
Kastanova: Wat is er MIS met Coca Cola Light? Waarom hebben mannen er zo'n aversie voor?
quote:
k heb es t (plastic) douchegordijn van mn studentenhuis in de wasmachine gegeooid, dr zat een wazige aanslag op (quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar die laatste gast was dan gewoon een debiel. Als je serieus geen waslabels kan lezen, en die ook begrijpen, ben je gewoon simpel.
Je begrijp toch wel wat "als" en "zouden" betekenen he?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja op den duur krijg je vanzelf weer een zachte ondergrond, maar of het dan nog zo fris is?
Krijg nu toch wel een ma flodder idee opeens.![]()
Die is simpel. Vrouwen hebben vaak een laag zelfbeeld en gaan daarom die rotzooi drinken. Mannen weten dat t niet ligt aan de cola light maar aan de snoepjes, koekjes, tussendoortjes, chocolaatjes, snackjes enzovoort.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Sessy het volgende:
[..]
Kastanova: Wat is er MIS met Coca Cola Light? Waarom hebben mannen er zo'n aversie voor?
Ik weet niet of ik mag reageren maar bij deze: HET SMAAKT KUT!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Sessy het volgende:
[..]
* djenneke Nog een colaatje light bijschenktquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:34 schreef McNasty het volgende:
Cola light is gewoon niet te zuipen, niets meer en niets minder.
Dit geldt uiteraard ook voor andere light frisdranken
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
k heb es t (plastic) douchegordijn van mn studentenhuis in de wasmachine gegeooid, dr zat een wazige aanslag op (). ff vluchtig gekeken voor een wasvoorschift, niet gevonden (was toch plastic) dus @ kookwas (90 graden) gedaan. conclusie: plastic kan wel degelijk krimpen in de was
![]()
voor de rest gaat alles bij mij op 35, witte was @ 50 graden.
meer vragen van vrouwen!!!
Teveel bubbels, te weinig colasmaak...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Sessy het volgende:
We zeggen echt serieus precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Teveel bubbels, te weinig colasmaak...
Alsof je aangelengde cola zit te zuipen...
En eigenlijk vinden we vrouwen die het drinken ook ronduit debiel...
Als je af wilt vallen moet je met je vette ass wegblijven van de Kentucky Fried Chicken en de winst niet proberen te behalen op je glaasje fris...
Ooit een vriendin gehad die meer vrat dan ik en tegelijkertijd op een waterdieet was, fucking briljant...
En daarnaast weet vrijwel iedere man, in tegenstelling tot de meerderheid van de vrouwen, dat het toevoeginkje light helemaal níets te betekenen heeft met betrekking tot de cola...
Nou ja, de kans op kanker is dankzij de aspartaam aanzienlijk groter, dus afvallen zul je uiteindelijk wel, maar tegen die tijd heb je er weinig meer aan qua uiterlijke vertoning...
did i mention niet te zuipen? smaakt echt naar een slap aftreksel van de echte coca cola. need sugar & caffeïnequote:Op dinsdag 12 december 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die is simpel. Vrouwen hebben vaak een laag zelfbeeld en gaan daarom die rotzooi drinken. Mannen weten dat t niet ligt aan de cola light maar aan de snoepjes, koekjes, tussendoortjes, chocolaatjes, snackjes enzovoort.
Bovendien zijn de vervangende suikers, die er puur inzitten om die bepaalde smaak te krijgen, minder goed voor je lichaam dan de echte suikers. Cola light is pure marketing.
Laat ik het nou helemaal niet drinken om af te vallen, maar gewoon omdat ik het lekker vind...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Teveel bubbels, te weinig colasmaak...
Alsof je aangelengde cola zit te zuipen...
En eigenlijk vinden we vrouwen die het drinken ook ronduit debiel...
Als je af wilt vallen moet je met je vette ass wegblijven van de Kentucky Fried Chicken en de winst niet proberen te behalen op je glaasje fris...
Ooit een vriendin gehad die meer vrat dan ik en tegelijkertijd op een waterdieet was, fucking briljant...
En daarnaast weet vrijwel iedere man, in tegenstelling tot de meerderheid van de vrouwen, dat het toevoeginkje light helemaal níets te betekenen heeft met betrekking tot de cola...
Nou ja, de kans op kanker is dankzij de aspartaam aanzienlijk groter, dus afvallen zul je uiteindelijk wel, maar tegen die tijd heb je er weinig meer aan qua uiterlijke vertoning...
Ach niet te zuipen. Als je een week koffie zonder suiker drinkt, zul je dat ook lekker gaan vinden. Sinds onze geboortje worden we gedrilled om suiker te drinken, ik geloof dat er in een babyhapje zelfs iets van 3 suikerklontjes zitten. Het is pure gewenning. Suikers zijn voor het lichaam niet nodig, op wat voor manier dan ook. Het prikkelt alleen onze smaakpapillen op een zoete manier.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
did i mention niet te zuipen? smaakt echt naar een slap aftreksel van de echte coca cola. need sugar & caffeïne![]()
Yeah sure. Je gaat mij écht niet vertellen dat als je niet op je gewicht let, en je staat in de supermarkt voor de cola en cola light je die cola laat staan omdat "die andere lekkerder is".quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Laat ik het nou helemaal niet drinken om af te vallen, maar gewoon omdat ik het lekker vind...![]()
Onmogelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Laat ik het nou helemaal niet drinken om af te vallen, maar gewoon omdat ik het lekker vind...![]()
Het gaat om pure inspanning en toewijding. Het is toch fantastisch te zien hoe een tegen zichzelf vecht om als eerste boven te komen. Het is een totale persoonlijke voldoening. En mannen associeren zich daar graag mee. Zie een stukje terug over anekdotes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef Sessy het volgende:
Was het alleen gekrompen? Normaal lost het op. Mijn ex stiefpa had de lamellen op die manier in de wasmachine gedaan en toen het was-en-droog programma aangezet. Wat hebben ma en ik gelachen zeg toen hij de restanten met een mes eruit prunnikte.
Waarom is is de 10 000 m bij hardlopen en schaatsen boeiend (idem voor de maraton en de tour de france) ? Er gebeurt echt geen bal de hele tijd!
En waar vinden ze mannen-commentatoren die 3 uur lang nonstop kunnen lullen over een peleton die toch essentieel niet verandert?
dat snap ik eigenlijk ook niet, vind dr niets aan....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef Sessy het volgende:
Waarom is is de 10 000 m bij hardlopen en schaatsen boeiend (idem voor de maraton en de tour de france) ? Er gebeurt echt geen bal de hele tijd!
En waar vinden ze mannen-commentatoren die 3 uur lang nonstop kunnen lullen over een peleton die toch essentieel niet verandert?
Ik vind de echte cola veel te zoet en je krijgt er zo'n zuur smaakje van in je mond achteraf die je van cola light niet krijgt. Overigens drink ik sowieso alleen frisdrank op feestjes, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yeah sure. Je gaat mij écht niet vertellen dat als je niet op je gewicht let, en je staat in de supermarkt voor de cola en cola light je die cola laat staan omdat "die andere lekkerder is".
Je slikt je tandpasta ook door?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef djenneke het volgende:
Het spijt me jongens, het is echt waar.
Van de light variant krijg ik een nog veel ergere nasmaak die helemaal geen overeenkomsten vertoont met 'echt' voedsel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik vind de echte cola veel te zoet en je krijgt er zo'n zuur smaakje van in je mond achteraf die je van cola light niet krijgt. Overigens drink ik sowieso alleen frisdrank op feestjes, maar dat terzijde.
Deze is niet zo moeilijk hoor: als man heb je genoeg ervaring met vrouwen die absoluut niet snappen hoe techniek end. werkt dat je altijd bij het begin begint, ook als de dame zegt dat ze dat al heeft geprobeerd. Vaak blijkt namelijk dat ze iets anders bedoeld, en dat het op die eerste manier toch werkt, en dan ben jij een uur bezig geweest met oplossingen zoeken voor een niet bestaand probleem.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef Sessy het volgende:
Inderdaad. Light is gewoon smerig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef McNasty het volgende:
[..]
Van de light variant krijg ik een nog veel ergere nasmaak die helemaal geen overeenkomsten vertoont met 'echt' voedsel.
Waarom gaan ze dan niet zelf es sporten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat om pure inspanning en toewijding. Het is toch fantastisch te zien hoe een tegen zichzelf vecht om als eerste boven te komen. Het is een totale persoonlijke voldoening. En mannen associeren zich daar graag mee. Zie een stukje terug over anekdotes.
Met wat voor soort vrouwen ga jij in hemelsnaam om?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Deze is niet zo moeilijk hoor: als man heb je genoeg ervaring met vrouwen die absoluut niet snappen hoe techniek end. werkt dat je altijd bij het begin begint, ook als de dame zegt dat ze dat al heeft geprobeerd. Vaak blijkt namelijk dat ze iets anders bedoeld, en dat het op die eerste manier toch werkt, en dan ben jij een uur bezig geweest met oplossingen zoeken voor een niet bestaand probleem.....
(probeer maar eens aan een vrouw uit te leggen dat je met een videorecorder kan opnemen, ook als de tv stuk is)
Over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad. Light is gewoon smerig.
Omdat ze niet zo vatbaar zijn voor hypes zoals dat geschaats en gedans van een tijdje terug. Vrouwen spiegelen zich altijd aan de verkeerde vrouwen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:43 schreef Sessy het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dan niet zelf es sporten?
Je kunt zelfs het ene programma kijken terwijl je het andere opneemt... Gaaf is dat joh. Ik snapte vroeger nooit dat allebei de zenders op 1 kabeltje pasten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef ioko het volgende:
(probeer maar eens aan een vrouw uit te leggen dat je met een videorecorder kan opnemen, ook als de tv stuk is)
Over smaak moet je juist twisten! Of ben jij zo iemand die altijd alles maar mooi en best vind?quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
Je kunt zelfs het ene programma kijken terwijl je het andere opneemt... Gaaf is dat joh. Ik snapte vroeger nooit dat allebei de zenders op 1 kabeltje pasten.![]()
Ik vind 't eigenlijk wel jammer dat vcr's nu een beetje uit de mode zijn. Dat gevoel van een videoband erin duwen, dat is toch niet te vergelijken met zo'n schijfje erop leggen?![]()
Behalve de sporten waar lenigheid een grote rol speelt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo vatbaar zijn voor hypes zoals dat geschaats en gedans van een tijdje terug. Vrouwen spiegelen zich altijd aan de verkeerde vrouwen.
"Ja, Wendy van Dijk kan ook een dansje maken op haar schaatsen, dus ik moet dat ook kunnen."
Bovendien presteren mannen nog altijd beter in welke sport dan ook dan een vrouw. Dus dat mannen niet sporten gaat niet op.
Tour de France, voetbal en formule 1 kan ik snappen (ook parijs-dakar), schaatsen en hardlopen snap ik ook niet. Het geeft een bepaalde ontspanning om ernaar te kijken, de tactiek, de prestatie. En het is heerlijk om niet allemaal ongeloofwaardige persoonlijke relatie te moeten volgen van een serie als ONM of goede tijden, de mensen in de sport zijn zichzelf, zeuren niet, en werken met hun lichaam en geest --> fijn om naar te kijken, en geen grote aanslag op je aandachtsvermogen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef Sessy het volgende:
Nee juist niet, en daarom valt er juist niet over te twistenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Over smaak moet je juist twisten! Of ben jij zo iemand die altijd alles maar mooi en best vind?
Ja kut he? Ik vond dat altijd een lekker gevoel, zo'n videoband erin duwen. Eerst stribbelt hij dan altijd beetje tegen en daarna gaat 't er vanzelf in...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]. Met een dvdrecorder is dat schijfje niet eens perse nodig.
Smaak is zeer twistbaar. Ik ben zelf ook van mening dat de meeste mensen geen (eigen) smaak hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Over smaak moet je juist twisten! Of ben jij zo iemand die altijd alles maar mooi en best vind?
Dat noemen mannen daarom ook maar gewoon geen sporten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:47 schreef Sessy het volgende:
[..]
Behalve de sporten waar lenigheid een grote rol speelt.
Ik bedoelde overigens niet per se het schaatsen en dansen. 24-uurs-hardloopwedstrijden, daar doen meer vrouwen aan mee dan mannen heb ik het idee. Schietende vrouwen zijn ook veeeeeeel fanatieker dan mannen. Zo ken ik er nog wel een paar.
Schietende vrouwen? Dat zijn geen vrouwen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:47 schreef Sessy het volgende:
[..]
Behalve de sporten waar lenigheid een grote rol speelt.
Ik bedoelde overigens niet per se het schaatsen en dansen. 24-uurs-hardloopwedstrijden, daar doen meer vrouwen aan mee dan mannen heb ik het idee. Schietende vrouwen zijn ook veeeeeeel fanatieker dan mannen. Zo ken ik er nog wel een paar.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:48 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja kut he? Ik vond dat altijd een lekker gevoel, zo'n videoband erin duwen. Eerst stribbelt hij dan altijd beetje tegen en daarna gaat 't er vanzelf in...
Juist ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Schietende vrouwen? Dat zijn geen vrouwen.
Je schiet? Op? Schijven? En dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef Sessy het volgende:
Ik ben geen vrouw dus hm? En bedankt.
Uhuhmquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Schietende vrouwen? Dat zijn geen vrouwen.
Ah so. Ik denk alleen niet dat ze dat bedoelen.quote:
Dus vrouwen die iets goed kunnen waar normaal mannen beter in zouden moeten zijn, zijn bij voorbaat al niet vrouwelijk? Okee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je schiet? Op? Schijven? En dan?
Ik weet zelf ook wel dat Nederlandse vrouwen niet sierlijk en écht vrouwelijk zijn, maar dat schieten is in deze wel een kers op de taart. En das jammer.
En dit bedoel ik trouwens met zeuren? Meteen op schuldgevoel inspelen.
En waar haal je dat uit mn post?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus vrouwen die iets goed kunnen waar normaal mannen beter in zouden moeten zijn, zijn bij voorbaat al niet vrouwelijk? Okee.
Je gaf zelf een antwoord.quote:
Jij krijgt daar een schuldgevoel van??quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
En waar haal je dat uit mn post?
Opnieuw op schuldgevoel inspelen, iets wat vrouwen graag en met regelmaat doen.
Ho ho, ik doe ook kunstschaatsen en ik deed ballroom dansen. Met redelijk veel success, met name juist te danken aan de sierlijkheid. En ik ben oorspronkelijk Russisch van afkomst.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je schiet? Op? Schijven? En dan?
Ik weet zelf ook wel dat Nederlandse vrouwen niet sierlijk en écht vrouwelijk zijn, maar dat schieten is in deze wel een kers op de taart. En das jammer.
Ik ben het met je eens. Niet een ellelange discussie waarin de vrouw geen cm breed wil geven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
Oh men... Het houdt voorlopig nog niet op met het gezever... Ik ben weg.
Ik zei toch dat ik je topic verneuktequote:Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
Oh men... Het houdt voorlopig nog niet op met het suffe gelul en gezever... Ik ben weg.
Dat jij probeert daarop in te spelen betekend niet dat ik 'm heb.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij krijgt daar een schuldgevoel van??![]()
Volgens mij probeer jij met bovenstaande precies hetzelfde te doen...
O begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind t leuk voor je. Maar wat je doet is door iedereen te leren. Richten, rekening houden met de afstand/wind verhouding, stabiliteit, en zo vast nog wat dingen. Het is niet echt iets waarin je een uniek talent kunt zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ho ho, ik doe ook kunstschaatsen en ik deed ballroom dansen. Met redelijk veel success, met name juist te danken aan de sierlijkheid. En ik ben oorspronkelijk Russisch van afkomst.
Schieten helpt echt voor de emotionele ontlading, net zoals een uurtje sprongen oefenen op de ijsbaan. Het laatste heeft het bij mij uiteindelijk toch gewonnen omdat je daar veel meer kracht moet gebruiken dan bij schieten en ik 't wel ontspannend vind om fysiek heel hard bezig te zijn. Wat dat betreft is (kruis)boogschieten fijner, daar gebruik je je armspieren.
Het geeft ook voldoening om zeg maar steeds dichter bij het midden van de schijf te raken en dan uiteindelijk alleen nog het midden van de schijf te raken en dan te weten dat je in principe zo iemand midden in z'n voorhoofd zou kunenn schieten op 25 meter afstand.
Stukje overcompensatie voor het ontbreken van de fysieke kracht die mannen hebben.
Ja daar komt sowieso het hele glazen plafond op neer... Kijk ook maar naar hoe er over vrouwen in de politiek wordt gedaan. Zelfs aantrekkelijke vrouwen als Hirsi Ali en Femke Halsema, laat staan de dikkere, lompere versies.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus vrouwen die iets goed kunnen waar normaal mannen beter in zouden moeten zijn, zijn bij voorbaat al niet vrouwelijk? Okee.
ben k t niet mee eens, wat jij zegt geld namelijk voor bijna alle sporten. gewoon een goed trainingschema en motivatie en iedereeen kan het volgens jou redenatie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
O begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind t leuk voor je. Maar wat je doet is door iedereen te leren. Richten, rekening houden met de afstand/wind verhouding, stabiliteit, en zo vast nog wat dingen. Het is niet echt iets waarin je een uniek talent kunt zijn.
Nee, er zit wel degelijk verschil in hoe goed je kunt leren schieten. Er zijn namelijk zat mensen die echt 3x per week oefenen 10 jaar lang en veel minder goed zijn dan iemand die een jaar heeft geoefend, 1x per week. Er zit een verschil in hoe goed je ziet, in hoe goed je je ademhaling kunt beheersen (die speelt een heel belangrijke rol) en in hoe goed je ervoor kunt zorgen dat je arm niet trilt. Zo'n wapen is best zwaar namelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
O begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind t leuk voor je. Maar wat je doet is door iedereen te leren. Richten, rekening houden met de afstand/wind verhouding, stabiliteit, en zo vast nog wat dingen. Het is niet echt iets waarin je een uniek talent kunt zijn.
Talent is er altijd wel, binnen elke tak van welke sport dan ook. Het gaat mij om dat unieke.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:00 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, er zit wel degelijk verschil in hoe goed je kunt leren schieten. Er zijn namelijk zat mensen die echt 3x per week oefenen 10 jaar lang en veel minder goed zijn dan iemand die een jaar heeft geoefend, 1x per week. Er zit een verschil in hoe goed je ziet, in hoe goed je je ademhaling kunt beheersen (die speelt een heel belangrijke rol) en in hoe goed je ervoor kunt zorgen dat je arm niet trilt. Zo'n wapen is best zwaar namelijk.
Ook de timing is heel belangrijk.
Hoeveel mensen heb je in Nederland ueberhaupt die ergens uniek in zijn? Is het heel uniek als je 0.1 seconde harder rijdt dan de rest op een afstand van een paar duizend meter?quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Talent is er altijd wel, binnen elke tak van welke sport dan ook. Het gaat mij om dat unieke.
Racen vind ik ook een kutsport.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je in Nederland ueberhaupt die ergens uniek in zijn? Is het heel uniek als je 0.1 seconde harder rijdt dan de rest op een afstand van een paar duizend meter?
Hirsi Ali wordt in de zeik genomen omdat het een geschift wijf is (aantrekkelijk?!?! brrr...) en Femke Halsema wordt niet meer in de zeik genomen dan Wouter Bos of Balkenende.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja daar komt sowieso het hele glazen plafond op neer... Kijk ook maar naar hoe er over vrouwen in de politiek wordt gedaan. Zelfs aantrekkelijke vrouwen als Hirsi Ali en Femke Halsema, laat staan de dikkere, lompere versies.
Ik bedoel je hoort nou nooit iemand klagen dat Berlusconi een verwijfde homo zou zijn of wel? Terwijl daar echt wel alle aanleiding toe is.
Ik spreek ook geen Italiaans maar mijn vader heeft het bijna over niets anders. Ik heb genoeg spotprenten gezien maar niets over verwijfdheid inderdaad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:53 schreef Sessy het volgende:
Wel grappen, maar niet dat hij verwijfd zou zijn, wel over zijn leeftijd maffia en zo. Al spreek ik geen italiaans.
Wie o Wie wou ook al weer weten hoe penetratie voelde,quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:48 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja kut he? Ik vond dat altijd een lekker gevoel, zo'n videoband erin duwen. Eerst stribbelt hij dan altijd beetje tegen en daarna gaat 't er vanzelf in...
Vraag je om die prei?quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Elke man droomt van ultieme schoonheid... voor sommigen is dat een kindquote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Hallo, dit is geen vrouwenbash-topic.
Ontopic:
die kan iedere man invullen.. tis om jou te NEUKEN!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef Fjolle het volgende:
Oke serieuze vraag:
Waarom belt een vent opeens op dat ie al een jaar verliefd op me is terwijl ik getrouwd ben en 2 kids heb? Je kan toch van te voren bedenken dat hier geen enkele toekomst in zit?
Is het om mij een ongemakkelijk gevoel te geven of wat? Is het om aandacht? Om mij een schuldcomplex te geven? Ik schijn bewuste vent iedere week gezien te hebben, maar we hebben pas een maand of twee een meer dan hoi-dag contact.
Als je daar al een jaar mee rondloopt waarom dan opeens nu? En nee het is geen grap, het is zeer serieus van zijn kant.
Misschien is dit een verkeerde plaats om dit te posten, maar geef me aub eens een serieus kijkje in het hoofd van de man hier, want ik zit er echt mee in mijn maag. Ik hou er niet van om mensen te kwetsen, zelfs als ik dat onbewust doe.
Ja, maar je weet toch dat dit kansloos is? Vooral omdat ik normaal de kids bij me heb?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:55 schreef Gstyles het volgende:
[..]
die kan iedere man invullen.. tis om jou te NEUKEN!![]()
Misschien ziet hij het huwelijk als een verschrikkelijk frustrerend iets, waardoor jij wel in zou zijn voor wat actie? (hey, ik probeer ook maar in het hoofd van die sukkel te kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch dat dit kansloos is? Vooral omdat ik normaal de kids bij me heb?
Dan zoek je toch een 'slachtoffer' met potentie?
Edit: potentie als in potentieel natuurlijk.![]()
Ja, die actie komt er op deze manier wel, maar niet met hem natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:04 schreef ioko het volgende:
[..]
Misschien ziet hij het huwelijk als een verschrikkelijk frustrerend iets, waardoor jij wel in zou zijn voor wat actie? (hey, ik probeer ook maar in het hoofd van die sukkel te kijken)
Ik wel iig en iedereen die mij een beetje zou kennen zou dat moeten weten, zodoende dat ik eerder al aangaf dat dit kansloos is voor hem en dat ie dat zou moeten beseffen.quote:Sure. Alsof alle getrouwde vrouwen trouw zijn.![]()
je hebt de man kennelijk positieve aandacht gegeven waardoor hij zich eerlijk naar jou toe uit! Tja dat hij niet inziet dat je een gezin hebt is inderdaad niet bijster slim van em... of heb je hem dat nooit verteld misschien?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja, die actie komt er op deze manier wel, maar niet met hem natuurlijk.
Mijn vent is dan ook best wel gelukkig met de situatie.
[..]
Ik wel iig en iedereen die mij een beetje zou kennen zou dat moeten weten, zodoende dat ik eerder al aangaf dat dit kansloos is voor hem en dat ie dat zou moeten beseffen.
Maar ik wacht rustig op reacties van andere heren hier.
Let op is geen aandachttrekkerij of kijk mij eens, maar omdat ik echt graag een reactie wil van wat heren hier van denken. Misschien opent dit een bepaald begrip voor mij wat ik hiermee moet cq kan.
Zoals ik eerder al aangaf zag ik hem meestal met kids erbij en vaak ook met manlief erbij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef Gstyles het volgende:
[..]
je hebt de man kennelijk positieve aandacht gegeven waardoor hij zich eerlijk naar jou toe uit! Tja dat hij niet inziet dat je een gezin hebt is inderdaad niet bijster slim van em... of heb je hem dat nooit verteld misschien?![]()
Dit vroeg ik me een seconde of 5 geleden afquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
waarom willen kerels altijd een vrouw troosten door te proberen haar probleem om te lossen? terwijl ze misschien alleen maar een knuffel wil en wil horen dat alles goed komt? of is dit te serieus?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Simpel, de emancipatie bestaat niet...
Mannen zorgen voor het inkomen, vrouwen doen het huishouden.
Heeft ze het huishouden in eerste instantie al niet op orde, dan is het geen goede huisvrouw en is ze afgekeurd als opvoeder van het nageslacht.
Klinkt simplistisch, is het ook, maar is onbewust wel degelijk het geval.
Is een mannenhuis smerig, dan is het een typische man.
Is een vrouwenhuis smerig, dan is het een slechte vrouw.
waarom willen jullie alleen een knuffel als we ook het probleem voor jullie kunnen oplossen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
waarom willen kerels altijd een vrouw troosten door te proberen haar probleem om te lossen? terwijl ze misschien alleen maar een knuffel wil en wil horen dat alles goed komt? of is dit te serieus?
oplossen kunnen we zelf ook wel, maar eerst willen we een knuffel en een luisterend oorquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
waarom willen jullie alleen een knuffel als we ook het probleem voor jullie kunnen oplossen?
Testosteron.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
Waarom zijn mannen zo.... man?
Omdat we niet van prei houdenquote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
wanneer ze hijgend en kreunend boven/onder/langs de zijkant van je liggen/zitten/staanquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Pune het volgende:
Lieve Kasta,
wanneer zijn jullie het állerkwetsbaarst?
Mannen zijn kwetsbaar als ze ziek zijn en misschien na de seks. (en bij groot verdriet misschien)quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Pune het volgende:
Lieve Kasta,
Waarna ik dus altijd met een jankende vrouw sta waar je ook niet veel wijzer van wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
.. maar eerst willen we een knuffel en een luisterend oor
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Godshand het volgende:
kasta wil geloof ik de Fok! MetroMan 2006 Award nog voor de jaarwisseling binnenslepen geloof ik
een niet-metroman zegt: zoek het lekker zelf uit, trut!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:30 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Dan bereikt ie met dit anti-metromannen topic totaal het tegenovergestelde.
Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen? Ultiem genot kan immers binnen diezelfde seconde omslaan in ultieme pijn als de tanden erin worden gezet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:06 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer ze hijgend en kreunend boven/onder/langs de zijkant van je liggen/zitten/staan
of vlak ervoor![]()
Mmm, ik krijg nu toch leuke ideeen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen? Ultiem genot kan immers binnen diezelfde seconde omslaan in ultieme pijn als de tanden erin worden gezet...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
een niet-metroman zegt: zoek het lekker zelf uit, trut!
de metro-man zegt: ok, ik begrijp het, ik zal het ff uitleggen hoe het bij ons werkt -> Kasta
Nee. Die twijfel (als die er al was) is minimaal een ritssluiting eerderquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef Litpho het volgende:
Nee. Die twijfel (als die er al was) is minimaal een ritssluiting eerder.
ach risico van het vak...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen? Ultiem genot kan immers binnen diezelfde seconde omslaan in ultieme pijn als de tanden erin worden gezet...
Tja, vrouw achter het stuur, dat kan niet goed gaan natuurlijkquote:
En dat óók een ritssluiting verstrekkende gevolgen kan hebben weten we allemaal sinds There's something about Mary.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef Litpho het volgende:
Jij date gewoon verkeerde mannen, das een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Waarom gaan mannen als ze onenigheid met je hebben gehad en het weer goed willen hebben niet recht op jou af maar gaan ze mooi weer spelen bij je ouders , zus, broer of vrienden en negeren jou??? Maar dan wel zielig kijken???![]()
![]()
![]()
maar dan staat de ritssluiting toch al bol en denken ze er ook niet meer aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je ze net in hun zak hebt getrapt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Pune het volgende:
Lieve Kasta,
op dat moment ben je zelf ook kwetsbaar, aangezien de echte pijn pas na zo'n 5 seconden aankomt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Als je ze net in hun zak hebt getrapt.![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
je zit nota bene gevangen in een plastic/rubberen zak! je voelt niets van de lichaamssappen, warmte van de vrouw daar enz. kan je net zo goed een "wilde hilde" nemen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:15 schreef Sessy het volgende:
Waarom hebben mannen een hekel aan condooms. Chlamydia bij een vrouw bemerk je tenslotte nog minder snel dan bij een man. Hebben ze zo graag een druipende leuter?
nee. bij jullie glijdt ie toch ook niet langs de schaamlippen (hoop ik tochquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:51 schreef tonja het volgende:
Beste Kastanova is niet aanwezig, can I help you,
Als jullie mannen zitten te schijten, glijdt dan die drol niet langs je zak?
Hetzelfde kan ook over vrouwen worden gezegd. Doen vrouwen enkelt alsof ze niet weten dat een gozer ze overduidelijk leuk vindt?quote:Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat het geen gezeur of geblaat is dan?quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef SKETSj het volgende:
[quote]
Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Komt denk ik eerder doordat wij niet zo`n verhaal hoeven op te hangen voordat we het begrijpen, bij mannen moet je gelijk to the point komen en anders kan je beter eerst tegen een muur aankletsen en zodra je bij de clou komt ons inlichten.quote:[..]
En hoe weet jij zo zeker dat het geen gezeur of geblaat is dan?
Ik proef enige frustratie in je bijdragequote:
Seks is goed, laten we dat voorop zetten. En volgens mij ben jij net keihard gedumpt en ben je nu verbitterd en reageer je dat af op de rest van zijn geslacht. Pas op dat je geen oude vrijster wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:31 schreef parvati het volgende:
kasta,
ik vraag me af of mannen uberhaupt van een vrouw kunnen houden want zoals me in dit topic ook maar al te duidelijk wordt denken mannen wat vrouwen betreft alleen aan seks. Eigenlijk vind ik het ontzettend sneu dat hun liefdesleven alleen maar draait op het steken van een lichaamsdeel in dat van een ander. Je leven zal er maar om draaien! Hoe voelen mannen dat ze van een vrouw houden? En hoe merk je dat als vrouw?
Zie antwoord hierbovenquote:En waarom kunnen mannen je het ene moment het gevoel geven dat ze helemaal gek op je zijn, ook als je geen seks hebt, en het volgende moment doen alsof er niets gebeurt is en niets aan de hand is terwijl in onze vrouwenhoofdjes het maar 24/7 maalt en alles draait om analyse van die jongen en het gebeurde en erover nadenken en verlangen naar dat je hem weer ziet?
Hij heeft je wel keihard gedumpt ofniet...zeker vreemd gegaan.quote:Waarom zijn wij vrouwen zo aardig en oprecht en liefdevol en zijn mannen zulke domme simpele pummels die zelfs als ze 200 cm zijn slaaf zijn van iets van stijf hooguit een 10e daarvan?
De waarheid is hard.quote:Verlos me uit mijn onwetendheid! Zelfs de harde waarheid zal gewaardeerd worden:)
Dank u.![]()
Enige? Dit smaakt naar een en al frustratie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Frezer het volgende:
Ik proef enige frustratie in je bijdrage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |