abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44335596
In het verleden ben ik nog weleens denigrerend, danwel minderwaardig jegens vrouwen geweest, dus ik vond het wel eens tijd voor een leuke tegemoetkoming...
Oftewel, een topic als dit als ludiek goedmakertje .

Ik las gisteren namelijk toevallig een stukje in de margriet (jaja, de panorama, nieuwe revu en aktueel had ik al uit en ik lees graag nog ff iets dufs voor het slapen gaan... Ah, just shut up . ) over een vrouw die anderhalf jaar als man door het leven ging en zich echt de ogen uitgekeken had met betrekking tot de mannelijke belevingswereld...

Nah, even een kwestie van je snor laten staan en je bikinilijn een paar weekjes niet harsen en jullie kunnen hetzelfde anderhalf jaar lang doen, maar ach, ik zal het jullie voor de verandering eens makkelijk maken .

Oftewel, stel je vragen en ik zal ze volledig eerlijk beantwoorden...

Helaas, of godzijdank, zal ik ze niet alleen vanuit m'n eigen perspectief beantwoorden, want dankzij jarenlange "mannen onder elkaar" gesprekken heb ik toch behoorlijk wat inzichten over wat de "gemiddelde" man bezighoudt en wat zijn beweegredenen zijn .

Anyway, ik zit er klaar voor, dus eerste vrouwmens met een vraag waarop ze al jaaaaaaaarenlang het antwoord wil weten; kom de trap af en sla je slag! .
I was an atheist until I realized I was God
pi_44335651
waarom denken mannen alleen maar aan seks?
waarom begrijpen ze mij nooit?

(ben zelf geen vrouw maargoed)
pi_44335669
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef kastanova het volgende:
over een vrouw die anderhalf jaar als man door het leven ging en zich echt de ogen uitgekeken had met betrekking tot de mannelijke belevingswereld...
Dat is toch een boek?
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
  maandag 11 december 2006 @ 19:47:09 #4
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_44335687
waarom hebben mannen tepels
pi_44335749
Met jou antwoorden zul je ons mannen te kort gaan doen vrees ik...
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 11 december 2006 @ 19:52:31 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_44335874
!
Huilen dan.
pi_44335893
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert .
pi_44335962
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert .
dan DIE van...
pi_44335964
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef Concordsky het volgende:

[..]

Dat is toch een boek?
Check .

Maar heb geen zin om een paar uur aan een boek te besteden waarin een vrouw uitlegt hoe logisch de mannenwereld is...

Je gaat immers ook niet naar een hongernegertje luisteren die het belang van voedzaam eten uitlegt .
  maandag 11 december 2006 @ 19:55:08 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44335968
quote:

[..]

Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat die van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert .
The love you take is equal to the love you make.
pi_44335990
Waarom kopen jullie altijd de verkeerde dingen in de supermarkt?
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
pi_44336006
Vieze verrader
pi_44336017
Nah hup, opbokken mannen...

Jullie komen pas weer in de picture wanneer jullie je ware beweegredenen krampachtig trachten te ontkennen .
pi_44336057
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
omdat het ons geen reet uitmaakt?
Geile Breezerhoer!
  maandag 11 december 2006 @ 19:59:09 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44336132
Dit is het mannelijke equivalent van SCH's homo-topic?
Interesting!

Vraag...
Meten jullie echt altijd?
  maandag 11 december 2006 @ 20:00:06 #16
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_44336168
quote:
ah ik dacht dat ik de enige was!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 11 december 2006 @ 20:00:12 #17
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_44336173
alsof er zich hier echte vrouwen ophouden
bloemen, daar hou ik van!
  maandag 11 december 2006 @ 20:00:14 #18
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_44336177
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Jou misschien ja, mij daarintegen zullen die antwoorden wel in een goed daglicht stellen.
  maandag 11 december 2006 @ 20:00:16 #19
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_44336180
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_44336204
quote:
Mannen zijn te stoer om navraag te doen...
We rijden nog liever 100km om dan dat we naar de weg vragen...

Onwetendheid is een teken van zwakte en we hebben niemand nodig om ons iets te leren, daar zijn we simpelweg te trots voor...

Vrouwen snappen een gebruiksaanwijzing niet en blijven eindelijk passen en meten, wij mannen pretenderen hem niet nodig te hebben en timmeren gewoon een paar spijkers op de plekken waar wij denken dat het vast moet zitten, dat idee .

Dus als jouw vent de winkel inloopt op zoek naar zoiets simpels als een prei terwijl hij geen flauw idee heeft hoe het er exact uitziet, dan pakt hij liever iets dat in de buurt komt van zijn idéé van een prei, dan dat hij om hulp vraagt .
pi_44336257
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Interesting!

Vraag...
Nee, urban legend .

Tuurlijk, grote verhalen zijn er altijd wel ("Whehehe, dus ik leg m'n lul op de bar, sla ik per ongeluk drie lui van hun barkruk") maar de mannen die ik ken hebben hem óf daadwerkelijk nooit gemeten, óf de meetresultaten vielen dusdanig tegen dat ze het liever verzwijgen .
pi_44336266
Vrouwen die zeiken over mannen die geen boodschappen kunnen doen moeten even denken aan de tijd dat wij nog thuiskwamen met sabeltandtijgers en mammoeten. Toen liepen jullie ook niet te zeiken over het feit dat jullie vroegen om frambozen wilden hebben voor de avondmaaltijd.

Vrouwen letten op prijs/kwaliteit. Mannen letten op dat wat voedzaam en gevarieerd is. Dat is de evolutie in een notendop.
pi_44336288
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Check .

Maar heb geen zin om een paar uur aan een boek te besteden waarin een vrouw uitlegt hoe logisch de mannenwereld is...
Nou niet echt. Ik heb een review van dat boek gelezen en die vrouw was verbaasd over hoe veel druk er tegenwoordig op mannen staat en hoe gecompliceerd het mannenleven kan zijn. Die logica en simpelheid viel volgens haar erg tegen.
  maandag 11 december 2006 @ 20:04:02 #24
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44336296
quote:
Je valt gewoon op de verkeerde mannen
En het was een hint: Het kon em gewoon geen zier schelen!
If I had a Hammer...
  maandag 11 december 2006 @ 20:05:36 #25
157966 SKETSj
pi_44336342
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:56 schreef Ltd. het volgende:
Vieze verrader
Ja pcies!

Verkapt "Ik ben de liefste vrouwen-vriend-topic"

Wordt dan gewoon Homo
If I had a Hammer...
pi_44336350
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nou niet echt. Ik heb een review van dat boek gelezen en die vrouw was verbaasd over hoe veel druk er tegenwoordig op mannen staat en hoe gecompliceerd het mannenleven kan zijn. Die logica en simpelheid viel volgens haar erg tegen.
Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...
pi_44336419
Slotje
pi_44336467
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Interesting!

Vraag...
Wat?
  maandag 11 december 2006 @ 20:08:49 #29
157966 SKETSj
pi_44336475
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...
Ja da kan nie goed goaan.

Als het een boek is, wil ik em lezen.
If I had a Hammer...
  maandag 11 december 2006 @ 20:09:34 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44336502
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat?
Als je dat niet snapt ben je geen echte vent!
pi_44336518
quote:

[..]

Dus je punt is ... Daarnaast is dit een veelste bagger topic voor R&P en door jouw woorden worden wij mannen straks ook nog eens gegeneraliseerd.

P.s. Waar blijven de vrouwen eigenlijk ?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_44336653
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je dat niet snapt ben je geen echte vent!
Ik ben de laatste tijd veel aan het klussen. Er zijn meerdere opties mogelijk.
pi_44336674
meer vragen van vrouwen, minder stomme reacties van mannen...

verkapte tvp inderdaad, ben zeer geinteresseerd in de dingen die vrouwen willen weten van mannen, om de vrouwen zo beter te kunnen begrijpen.
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44336730
Hallo, dit is geen vrouwenbash-topic.
Ontopic:

Naar aanleiding van de uitzending van 'Nederland Undercover' over pedotoerisme in Thailand:
Waarom willen mannen extreem jonge meisjes. Wat is daar de toegevoegde waarde van?
  maandag 11 december 2006 @ 20:15:49 #35
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_44336751
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mannen zijn te stoer om navraag te doen...
We rijden nog liever 100km om dan dat we naar de weg vragen...

Onwetendheid is een teken van zwakte en we hebben niemand nodig om ons iets te leren, daar zijn we simpelweg te trots voor...

Vrouwen snappen een gebruiksaanwijzing niet en blijven eindelijk passen en meten, wij mannen pretenderen hem niet nodig te hebben en timmeren gewoon een paar spijkers op de plekken waar wij denken dat het vast moet zitten, dat idee .

Dus als jouw vent de winkel inloopt op zoek naar zoiets simpels als een prei terwijl hij geen flauw idee heeft hoe het er exact uitziet, dan pakt hij liever iets dat in de buurt komt van zijn idéé van een prei, dan dat hij om hulp vraagt .
Ik ben blij verrast dat TS ook de mindere punten van een man aan de kaak stelt. Had ik niet verwacht, na de toch wel enigszins kritische manier waarop hij vrouwen beoordeelde... Al heeft hij met 99% wel gelijk wat betreft vrouwen.

Ja, ik ben zelf een vrouw maar ik weet waar mijn zwakheden liggen. Mannen en vrouwen zijn eenmaal anders!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 11 december 2006 @ 20:17:20 #36
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_44336805
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik ben blij verrast dat TS ook de mindere punten van een man aan de kaak stelt. Had ik niet verwacht, na de toch wel enigszins kritische manier waarop hij vrouwen beoordeelde... Al heeft hij met 99% wel gelijk wat betreft vrouwen.

Ja, ik ben zelf een vrouw maar ik weet waar mijn zwakheden liggen. Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal anders!
... and I feel fine.
pi_44336806
Waarom moeten jullie 6x per dag schijten?
pi_44336857
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Hallo, dit is geen vrouwenbash-topic.
Ontopic:

Naar aanleiding van de uitzending van 'Nederland Undercover' over pedotoerisme in Thailand:
Waarom willen mannen extreem jonge meisjes. Wat is daar de toegevoegde waarde van?
een strakkere kut om hun lul?
en voor sommigen zou k denken aan meer controle over het meisje/bedreigen&intimiderend zijn enzo..
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
hoeven we ook niet, ik hou het bij 1 tot max 2x per dag (tenzei t wat dunner is)
  maandag 11 december 2006 @ 20:18:54 #39
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_44336863
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Lotusss het volgende:

[..]
Daarbij wil ik er aan toevoegen dat het heel lang geleden is dat ik wat gelezen heb van Kasta.

En nee, ik ben niet één van zijn (ex-)lovers...
... and I feel fine.
  maandag 11 december 2006 @ 20:19:38 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44336893
Waarom vallen jullie al-tijd voor de meest overdreven verzonnen zielige-meisjes-verhalen? Willen jullie echt zo graag nog de koene ridder zin?
  maandag 11 december 2006 @ 20:20:35 #41
157966 SKETSj
pi_44336926
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef DropjesLover het volgende:
meer vragen van vrouwen, minder stomme reacties van mannen...

verkapte tvp inderdaad, ben zeer geinteresseerd in de dingen die vrouwen willen weten van mannen, om de vrouwen zo beter te kunnen begrijpen.
Dat is de verkapte opzet van de TS ook. Hij wil vrouwen leren begrijpen.
Veel succes.
If I had a Hammer...
pi_44337047
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom vallen jullie al-tijd voor de meest overdreven verzonnen zielige-meisjes-verhalen? Willen jullie echt zo graag nog de koene ridder zin?
duh... * "" trekt zijn harnas aan

hoeveel meiden willen nu geen ridder op t witte paard?
overigens zijn dr ook een hoop die gewoon een meid willen waar ze de baas over kunnen spelen volgens mij.

geef mij maar een sterke vrouw (qua geest natuurlijk)
pi_44337070
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
Vrij simpel eigenlijk...

Tijdens het schijten kun je eindelijk relaxen zonder gezeik aan je kop van wie dan ook...

Hup, simpele literatuur mee, deur op slot en even een kwartiertje rust, goddelijk en kan vrijwel nergens anders...

Werk > zeikende collega's
Sport > zeikende vrienden
Bed > zeikende vrouw/vriendin
Douche > zeikende vrouw/vriendin die mee wil douchen of zeurt over de haren in het putje
Wc > absolute rust .

Dus hoe vaker, hoe beter .
pi_44337104
quote:
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44337184
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Nah, zover ik weet zitten er in mijn directe vriendenkring geen pedo's en mochten ze er wel zijn, dan is het niet echt iets waar men openlijk over zal praten...

Maar ik zal een poging wagen hoezeer ik er ook van zou walgen...
Ik val zelf notabene uitsluitend op oudere vrouwen .

Wat al eerder gesteld werd;
- het makkelijk te bereiken gevoel van dominantie
- de strakke kut
- de macht / het overheersen
En denk dat het "maagdelijke" aspect ook wel meespeelt.
pi_44337198
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?
ik zie het persoonlijk niet zo snel... tuurlijk is het wel heel leuk/vleiend

en een beetje concurrentie is goed om je vriendin scherp te houden
pi_44337376
quote:
Denk het wel ja...

Het is niet zozeer dat we het persé opzoeken ofzo, maar als we er tegenaan lopen gaan we de "missie" ook niet uit de weg.
Ten eerste wederom vanwege de trots; welke simpele kneus laat nu een vrouw in de problemen aan haar lot over?
En daarnaast, wat is er beter voor je ego dan een vrouw dusdanig te hulp schieten zodat haar problemen ook daadwerkelijk opgelost worden?

En hé, het pussy-aspect zal uiteraard ook meespelen...
Ik heb ooit eens een column geschreven over het feit dat niemand ooit iets geheel onbaatzuchtig zal doen en die vlieger gaat ook hier op.
Een vrouw die door jou gered wordt, zal je uiteraard eeuwig dankbaar zijn en je daarvoor je leven lang belonen...
In de simpele mannenbrein althans... In de praktijk krijg je vaak een bedankje en mag je weer optyfen totdat ze je hulp de volgende keer nodig heeft...

En last but not least, het af-/aanhankelijke dat samengaat met het hele hulpeloze meisjesgedrag is toch ook wel schattig en aandoenlijk...
pi_44337530
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vrij simpel eigenlijk...

Tijdens het schijten kun je eindelijk relaxen zonder gezeik aan je kop van wie dan ook...

Hup, simpele literatuur mee, deur op slot en even een kwartiertje rust, goddelijk en kan vrijwel nergens anders...

Werk > zeikende collega's
Sport > zeikende vrienden
Bed > zeikende vrouw/vriendin
Douche > zeikende vrouw/vriendin die mee wil douchen of zeurt over de haren in het putje
Wc > absolute rust .

Dus hoe vaker, hoe beter .
Ja maar er komt ook nog iedere x wat uit
pi_44337545
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Mannen zijn onzeker en geven zich niet snel bloot...

Wil je wat van een man, dan moet je dat aangeven...
Geef je dat niet aan, dan zal de man zelf ook niet/nauwelijks actie ondernemen...

Daarnaast hebben mannen ook nauwelijks inzicht in de vrouwelijke psyche; waarbij de vrouw zelf het idee heeft dat ze zich volledig blootgeeft en haar hele hebben en houden in de strijd gooit om een man voor zich te winnen, daar zit de man gewoon met een biertje aan het schap naar andere vrouwen te kijken...

Op de basisschool, hoe kwam je toen aan je vriendje?
Je gaf een briefje aan je beste vriendinnetje en die huppelde er mee naar het ventje in kwestie waarop hij zei "Euuuh, ok, ik wil wel vaste verkering met je ."

Nah, er is sindsdien weinig veranderd, je moet gewoon áángeven bij een man wat je van hem wilt...
Maar doe mij en de rest van de mannen een plezier en zet jezelf daarbij niet voor lul met een vriendin die een liefdesbriefje komt brengen .
pi_44337583
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:36 schreef Mystic_Girl het volgende:

[..]

Ja maar er komt ook nog iedere x wat uit
Als je maar lang genoeg blijft zitten, zal er vanzelf wel een grammetje of wat uitkomen... .

Ik heb geen medische achtergrond, maar ik denk dat de zithouding zelf sowieso al wel voor enige stimulatie van de darmen zal zorgen, dus 1+1=2 .
pi_44337631
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je maar lang genoeg blijft zitten, zal er vanzelf wel een grammetje of wat uitkomen... .

Ik heb geen medische achtergrond, maar ik denk dat de zithouding zelf sowieso al wel voor enige stimulatie van de darmen zal zorgen, dus 1+1=2 .
Dat is dan weer een beetje too much info
  maandag 11 december 2006 @ 20:42:02 #52
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44337723
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Stinken jullie zoveel van 1 gram
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 11 december 2006 @ 20:43:00 #53
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_44337761
ja
pi_44341828
meer vragen!!!!
  maandag 11 december 2006 @ 22:52:06 #55
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44341948
O jee. Kastanova heeft weer eens een aanval van grootheidswaanzin.

Ff een disclaimer mijnerzijds, alles wat Kasta over mannen wil stereotyperen geldt niet voor mij. Ik wil niet, op wat voor manier dan ook, geassocieerd worden met Kasta.

Wanneer komt de eerste foto, Kasta, waarin je een collega laat zien waarmee je bent gaan shoppen nadat je de dag daarvoor enorm was gaan stappen met 1 of ander wijf die heel tof is, en je dus nog moe was. Wat de wallen verklaart.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44341968
Waarom luisteren jullie altijd maar half als we iets zeggen of vragen? Ook als het geen gezeur of oninteressant geblaat is?
pi_44342126
Ik weet al meer dan genoeg, maar toch bedankt voor het aanbod...

(erg stiekeme tvp)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_44342541
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Waarom luisteren jullie altijd maar half als we iets zeggen of vragen? Ook als het geen gezeur of oninteressant geblaat is?
k zou het niet weten, heb mezelf daar vaak genoeg op betrapt (moet je nagaan wat mn ex er van vond).

op zich luister ik wel (als het interessant is), maar op de een of andere manier komt het niet echt aan
mja, wat wij interessant vinden vinden jullie weer niet altijd even interessant, en mannen willen gewoon altijd eerst hun manier proberen

met hieronder, inderdaad op de een of andere manier snel afgeleid
pi_44342611
quote:
We zijn snel afgeleid. Zorg ervoor dat de tv uitstaat, dat alle tijdschriften en kranten uit de buurt zijn en doe de gordijnen dicht als je wilt dat een man alles hoort. Ik kan zelf onmogelijk mijn aandacht verdelen.

tevens tvp
pi_44342683
quote:
omdat het vaak gewoon gezeur of geblaat is in een ander jasje
Geile Breezerhoer!
pi_44342685
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:09 schreef McNasty het volgende:

[..]

We zijn snel afgeleid. Zorg ervoor dat de tv uitstaat, dat alle tijdschriften en kranten uit de buurt zijn en doe de gordijnen dicht als je wilt dat een man alles hoort.

tevens tvp
Als ik dat doe, krijgt mijn vriend hele andere ideeen dan naar mijn verhalen te gaan zitten luisteren anders

betere ideeen ook trouwens.
pi_44342827
Nou, ik wil wel eens weten hoe het voelt voor een man om sex te hebben.Penetratie bedoel ik dus.
Back in business.
  maandag 11 december 2006 @ 23:17:52 #63
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44342944
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik wil wel eens weten hoe het voelt voor een man om sex te hebben.Penetratie bedoel ik dus.
En je wilt natuurlijk ook weten hoe t is om staand, gericht, te pissen.
pi_44342974
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:

[..]

Daarop ben ik gewoon al mijn leven lang stikjaloers
pi_44342991
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nee, dat boeit me niks. Ik wil gewoon horen hoe Kasta dat omschrijft. Die maakt het vast zo visueel dat ik me er wel iets bij kan voorstellen.
Back in business.
  maandag 11 december 2006 @ 23:19:36 #66
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44342995
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daarop ben ik gewoon al mijn leven lang stikjaloers
Wat is er mis met op je gemak zitten?
  maandag 11 december 2006 @ 23:19:37 #67
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_44342997
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je meer over auto's dan over relaties kan ouwehoeren?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_44343027
quote:
Ik spreek voor mijn beurt, maar daar schijnt zelfs een wetenschappelijke verklaring voor te zijn.
Er werd gezegd, dat een vrouwenstem voor ons in eerste instantie klinkt als muziek. Pas na een tijdje komen wij er achter dat er iemand tegen ons aan het praten is. Een mannenstem verstaan we daarentegen weer luid en duidelijk.

Bron: zag zoiets van de week voorbij flitsen op een of ander tv programma
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44343044
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:19 schreef arneaux het volgende:

[..]

Wat is er mis met op je gemakt zitten?
Er moet dan altijd maar net een toilet in de buurt zijn...en heb je enig idee hoe goor die dingen doorgaans zijn? En hoe lang de rijen er altijd zijn?
pi_44343072
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Als ik dat doe, krijgt mijn vriend hele andere ideeen dan naar mijn verhalen te gaan zitten luisteren anders

betere ideeen ook trouwens.
Als je je kleren gaat uittrekken dan kan je ook niet verwachten dat ie gaat luisteren naar wat je te vertellen hebt... maar de aandacht is wel op jou gericht
pi_44343081
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ik spreek voor mijn beurt, maar daar schijnt zelfs een wetenschappelijke verklaring voor te zijn.
Er werd gezegd, dat een vrouwenstem voor ons in eerste instantie klinkt als muziek. Pas na een tijdje komen wij er achter dat er iemand tegen ons aan het praten is. Een mannenstem verstaan we daarentegen weer luid en duidelijk.

Die uitleg klinkt dan weer als muziek in mijn oren
  maandag 11 december 2006 @ 23:21:51 #72
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44343085
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er moet dan altijd maar net een toilet in de buurt zijn...en heb je enig idee hoe goor die dingen doorgaans zijn? En hoe lang de rijen er altijd zijn?
De rijen zijn inderdaad kut, máár, waarom doen vrouwen al-tijd zo lang over pissen? Als mannen gewoon ff snel kunnen pissen, kunnen vrouwen dat toch ook?
pi_44343159
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
en ik het omgekeerde, hoe voelt het om in t goeie gat (niet dat k het andere gat al gevoeld heb) gepenetreerd te worden? of is dat het zelfde. of hoe voelt het om 10x achter elkaar klaar te komen? hoe voelt het als iemand over je borst wrijft? oftewel hoe voelt het om sex te hebben?
voor een vrouw dan he
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:

[..]

De rijen zijn inderdaad kut, máár, waarom doen vrouwen al-tijd zo lang over pissen? Als mannen gewoon ff snel kunnen pissen, kunnen vrouwen dat toch ook?
zal wel iets te maken hebben met de (te) strakke broek die niet goed uit wil, zowiezo broek aan en uit doen, zo mikken dat andere vrouwen het niet horen (geleerd van mn exvriendin & zusje)
pi_44343161
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:

[..]

Dat was toch bij onder de tram (ofzo?? kijk dat programma verder nooit!).

Maar iedereen heeft het er ineens over inderdaad, dat muziekverhaal.
pi_44343166
quote:

[..]

Jullie halen hem gewoon even tevoorschijn, wij moeten ons half uitkleden! En onze blaas beter legen, aangezien we dadelijk niet weer in die enorme rij willen staan om naar die vieze wc te gaan
En dan moeten we ons natuurlijk ook weer helemaal aankleden, hemdje, truitje, string, wat het ook is dat we allemaal aan hebben weer goed doen, anders zien we er niet uit!!
pi_44343275
quote:

[..]

Ik snap het ook nooit. En ik ben vrouw, tenminste, de laatste keer dat ik checkte nog wel...
pi_44343288
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef McNasty het volgende:

[..]

Als je je kleren gaat uittrekken dan kan je ook niet verwachten dat ie gaat luisteren naar wat je te vertellen hebt... maar de aandacht is wel op jou gericht
belangrijk
pi_44343362
quote:

[..]

Bij jullie is het voldoende om een rits omlaag te doen.. en je kunt je ding doen. Wij moeten onze jas optillen/uitdoen, broek omlaag/rok omhoog en panty omlaag, ondergoed omlaag, zitten.. en vervolgens het hele ritueel in omgekeerde volgorde. Komt nog bij dat wij GEEN varkens zijn, en gewoon keurig onze handjes wassen..

-edit-.. ik zie nu pas dat dat inmiddels al 3 keer was uitgelegd
pi_44343436
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Dat was toch bij onder de tram (ofzo?? kijk dat programma verder nooit!).

Maar iedereen heeft het er ineens over inderdaad, dat muziekverhaal.
Klopt ja, ik kijk er zelf ook nooit naar. Nu wel even gekeken wat t was. Maar je mist er niks aan
www.xi-online.nl
  maandag 11 december 2006 @ 23:31:53 #80
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44343446
Wij moeten ook onze broek naar beneden doen, net als onze ondergoed. En wij moeten onszelf óók fatsoeneren, en ook wij wassen onze handen daarna. Pissen is pissen, klaar.
pi_44343463
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:29 schreef Ephemera het volgende:

Komt nog bij dat wij GEEN varkens zijn, en gewoon keurig onze handjes wassen..
* Dropjeslover mompelt iets over zwakkere geslacht & weerstand opbouwen

overigens is urine 100% steriel als het je lichaam verlaat, enkel de paar bacterien die je op je lichaam mee draagt vinden het wel lekker...
pi_44343488
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:29 schreef Ephemera het volgende:

[..]

Bij jullie is het voldoende om een rits omlaag te doen.. en je kunt je ding doen. Wij moeten onze jas optillen/uitdoen, broek omlaag/rok omhoog en panty omlaag, ondergoed omlaag, zitten.. en vervolgens het hele ritueel in omgekeerde volgorde. Komt nog bij dat wij GEEN varkens zijn, en gewoon keurig onze handjes wassen..

-edit-.. ik zie nu pas dat dat inmiddels al 3 keer was uitgelegd
Nou is het als man zijnde ook niet handig om je jas dicht te laten als je gaat plassen
www.xi-online.nl
pi_44343497
Waarom vinden jullie het geen probleem of verrassing als jullie eigen kamers een zooi zijn, maar kijken jullie er vreemd van op als de kamer van een vrouw een zooi is?
pi_44343528
Ik heb ook nog een vraag voor de mannen. Geheel gebaseerd op mijn huidige ervaringen..
Zenden jullie ook die (misschien typisch vrouwelijke) signalen uit van 'ik vind je leuk'.. en zo ja; welke signalen moeten dat zijn dan?
Ik denk nu namelijk dat als een jongen iets te lang naar me kijkt; 'JA! Die is binnen!'
Dus.. fill me in.
pi_44343538
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
Waarom vinden jullie het geen probleem of verrassing als jullie eigen kamers een zooi zijn, maar kijken jullie er vreemd van op als de kamer van een vrouw een zooi is?
omdat vrouwen netjes en schoon horen te zijn
pi_44343541
quote:
onzin, ik kijk daar niet van op na m'n jeugd en de kamer van m'n zus
  maandag 11 december 2006 @ 23:36:30 #87
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44343590
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb ook nog een vraag voor de mannen. Geheel gebaseerd op mijn huidige ervaringen..
Zenden jullie ook die (misschien typisch vrouwelijke) signalen uit van 'ik vind je leuk'.. en zo ja; welke signalen moeten dat zijn dan?
Ik denk nu namelijk dat als een jongen iets te lang naar me kijkt; 'JA! Die is binnen!'
Dus.. fill me in.
Je moet ophouden met signalen, die zien we niet. Net als boodschappen met 2 lagen en dito opmerkingen. Gewoon zeggen wat je vindt en wat je wilt.
pi_44343620
quote:
Hier weet ik niets van. Ik vind het wel vreemd dat ik vrouwen regelmatig "oh, let maar niet op de rommel" hoor zeggen terwijl er helemaal geen rommel te zien is.
pi_44343639
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef Ephemera het volgende:
Dus.. fill me in.
verschilt, maar mannen zijn volgens mij iets minder subtiel als vrouwen. oftewel als hij vaak kijkt, zo staat van "kom op lul, stap gewoon op dr af en zeg iets, doe het NU!", en dergelijke...

uit eigen ervaring veel te weinig....
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:38 schreef arneaux het volgende:

[..]

Misschien heb je toevallig de verkeerde jongens getroffen. Hier is het in ieder geval altijd schoon en opgeruimd.

hehehe
  maandag 11 december 2006 @ 23:38:40 #90
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44343656
quote:
Misschien heb je toevallig de verkeerde jongens getroffen. Hier is het in ieder geval altijd schoon en opgeruimd.
pi_44343723
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:

[..]

Je moet ophouden met signalen, die zien we niet. Net als boodschappen met 2 lagen en dito opmerkingen. Gewoon zeggen wat je vindt en wat je wilt.
juist.. dat doen vrouwen.
Mijn vraag was; doen mannen dat ook? En op welke manier proberen zij te laten merken dat ze iemand leuk vinden. Je maakt mij namelijk niet wijs dat iedere kerel direct op een meisje afstapt als hij haar in het vizier heeft.
pi_44343811
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef arneaux het volgende:
Wanneer komt de eerste foto, Kasta, waarin je een collega laat zien waarmee je bent gaan shoppen nadat je de dag daarvoor enorm was gaan stappen met 1 of ander wijf die heel tof is, en je dus nog moe was. Wat de wallen verklaart.
Ik heb alleen maar foto's van etentjes met collega's, hotelkamertjes met vriendinnen en het neuken...
En die zijn notabene nog oud ook aangezien ik even een sabbatical weekend heb gehad... (om wallen te voorkomen .)
  maandag 11 december 2006 @ 23:44:36 #93
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44343832
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:41 schreef Ephemera het volgende:

[..]

juist.. dat doen vrouwen.
Mijn vraag was; doen mannen dat ook? En op welke manier proberen zij te laten merken dat ze iemand leuk vinden. Je maakt mij namelijk niet wijs dat iedere kerel direct op een meisje afstapt als hij haar in het vizier heeft.
Dat doen vrouwen zeker niet.

Ik denk dat je betreffende het versieren en de 'gevolgen' daarvan mannen niet over 1 kam kan scheren eigenlijk. Dat heeft denk ik gewoon met bepaalde karaktereigenschappen te maken.
pi_44343979
quote:
Omdat het simpelweg té vaak onzinnig geblaat is wat uit jullie mondjes komt...
Nofi, maar een groot deel van de tijd gaat het nergens over .

Vergelijk het met een tv-zender (ik noem een Talpa) die hoofdzakelijk pulp uitzend...
Op een gegeven moment verdwijnt zo'n zender naar de achtergrond omdat het simpelweg het grootste deel van de tijd toch saaie, al tig keer uitgekauwde flutprogramma's zijn...
Wat boeit mij het dat een meid die je af en toe spreekt een nieuwe kat heeft... Of dat de klasgenoot die je slechts 1 keer in de week spreekt iets stoms zei. We simply don't give a fuck...
We willen info waar we wat mee kúnnen, niet blaten om het blaten...

Waarom luisteren we dan af en toe nog wel?

Nah, we kijken ook gewoon geconcentreerd naar Talpa als De Wedstrijden uitgezonden wordt .

Enigszins overdreven, maar daar komt het wel op neer... Het grootste deel van gesprekken met vrouwen kan op de automatische piloot gedaan worden...
Het interesseert haar het grootste deel van de tijd toch niet wat je te melden hebt, ze wil alleen maar bevestigd worden in de mening die ze zichzelf al toebedeeld heeft.
En gá je er dan eens serieus op- of tegenin, dan ben je weer een domme boer die geen zak van haar begrijpt...

Dus hé, dan ga je maar af en toe ja-knikken en hoop je dat je het op het goede moment doet...
pi_44344011
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik kwam een halfjaar geleden of zo tot de ontdekking dat je tegen mannen ook gewoon een volgend gesprek kunt voeren:

V: Kaugumpje?
M: Nee dankje
V: Doe maar wel.
M: Okay.

danwel

M: Stink ik uit me bek dan?
V: Yep.
M: Okay dan.

(de variant als je dat doet tegen een vrouw eindigt over het algemeen in de real-life variant van een week lange ip-ban.)

Altijd grappig om andere meiden (o.a. van de kunstacademie die kusscenes moeten oefenen en zo) in stilte te zien lijden onder de slechte mondgeur van hun omgeving. Ik heb er sinds mijn ontdekking in elk geval geen last meer van dat mannen in m'n omgeving uit hun muil meuren.
pi_44344074
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:37 schreef McNasty het volgende:

[..]

Hier weet ik niets van. Ik vind het wel vreemd dat ik vrouwen regelmatig "oh, let maar niet op de rommel" hoor zeggen terwijl er helemaal geen rommel te zien is.
Nou bij mij is het meer van,
"Ik heb nog zelfs opgeruimd ook. Goed he?" en dan zie je een jongen echt kijken zo van... Is DIT opgeruimd?
Mja ik heb sinds ik op kamers woon (sinds september) pas 1 keer gestofzuigd hier (scheelt wel dat ik altijd thuissloffen aandoe overigens)
pi_44344134
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef Sessy het volgende:

hehe, k mag ook wel es er wat aan doen denk k, maar k weet zelf niet wanneer k uit mn mond ruik dus das lastig. voor een kusscene zal k wel ff een kaugompje nemen denk k zo...

leuk dat je er achter komt dat je echt wel niet-zo-heel-subtiel-maar-niet-onaardig dat soort dingen kan zeggen, moeten er meer doen!!!
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:52 schreef Sessy het volgende:

[..]

Nou bij mij is het meer van,
"Ik heb nog zelfs opgeruimd ook. Goed he?" en dan zie je een jongen echt kijken zo van... Is DIT opgeruimd?
Mja ik heb sinds ik op kamers woon (sinds september) pas 1 keer gestofzuigd hier (scheelt wel dat ik altijd thuissloffen aandoe overigens)
iets van 4 of 5 keer in de 1.25 jaar dat k hier woon, telkens als dr iets van glas kapot ging ofzo of vrouwelijk bezoek kwam dat er aanstoot aan zou kunnen nemen
pi_44344201
DropjesLover, probeer een elektrische tandenborstel in combinatie met mondwater es, als dat niet helpt weet ik het ook niet meer.
pi_44344238
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:54 schreef DropjesLover het volgende:
iets van 4 of 5 keer in de 1.25 jaar dat k hier woon, telkens als dr iets van glas kapot ging ofzo of vrouwelijk bezoek kwam dat er aanstoot aan zou kunnen nemen
Bij mij was een pak opengeschreurde brinta de aanleiding... Ik denk dat ik in de kerstvakantie misschien weer es stofzuig.
  maandag 11 december 2006 @ 23:57:45 #100
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344247
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik kwam een halfjaar geleden of zo tot de ontdekking dat je tegen mannen ook gewoon een volgend gesprek kunt voeren:

danwel

M: Stink ik uit me bek dan?
V: Yep.
M: Okay dan.

(de variant als je dat doet tegen een vrouw eindigt over het algemeen in de real-life variant van een week lange ip-ban.)

Altijd grappig om andere meiden (o.a. van de kunstacademie die kusscenes moeten oefenen en zo) in stilte te zien lijden onder de slechte mondgeur van hun omgeving. Ik heb er sinds mijn ontdekking in elk geval geen last meer van dat mannen in m'n omgeving uit hun muil meuren.
Ehm? Je punt is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')