Dat is toch een boek?quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef kastanova het volgende:
over een vrouw die anderhalf jaar als man door het leven ging en zich echt de ogen uitgekeken had met betrekking tot de mannelijke belevingswereld...
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteertquote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Met jou antwoorden zul je ons mannen te kort gaan doen vrees ik...
dan DIE van...quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
Checkquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat die van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
omdat het ons geen reet uitmaakt?quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom kopen jullie altijd de verkeerde dingen in de supermarkt?
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
ah ik dacht dat ik de enige was!quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
Jou misschien ja, mij daarintegen zullen die antwoorden wel in een goed daglicht stellen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Met jou antwoorden zul je ons mannen te kort gaan doen vrees ik...
Mannen zijn te stoer om navraag te doen...quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee, urban legendquote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is het mannelijke equivalent van SCH's homo-topic?
Interesting!
Vraag...
Meten jullie echt altijd?
Nou niet echt. Ik heb een review van dat boek gelezen en die vrouw was verbaasd over hoe veel druk er tegenwoordig op mannen staat en hoe gecompliceerd het mannenleven kan zijn. Die logica en simpelheid viel volgens haar erg tegen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check.
Maar heb geen zin om een paar uur aan een boek te besteden waarin een vrouw uitlegt hoe logisch de mannenwereld is...
Je valt gewoon op de verkeerde mannenquote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja pcies!quote:
Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...quote:Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou niet echt. Ik heb een review van dat boek gelezen en die vrouw was verbaasd over hoe veel druk er tegenwoordig op mannen staat en hoe gecompliceerd het mannenleven kan zijn. Die logica en simpelheid viel volgens haar erg tegen.
Wat?quote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is het mannelijke equivalent van SCH's homo-topic?
Interesting!
Vraag...
Meten jullie echt altijd?
Ja da kan nie goed goaan.quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...
Dus je punt isquote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
Ik ben de laatste tijd veel aan het klussen. Er zijn meerdere opties mogelijk.quote:Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt ben je geen echte vent!
Ik ben blij verrast dat TS ook de mindere punten van een man aan de kaak stelt. Had ik niet verwacht, na de toch wel enigszins kritische manier waarop hij vrouwen beoordeelde... Al heeft hij met 99% wel gelijk wat betreft vrouwen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mannen zijn te stoer om navraag te doen...
We rijden nog liever 100km om dan dat we naar de weg vragen...
Onwetendheid is een teken van zwakte en we hebben niemand nodig om ons iets te leren, daar zijn we simpelweg te trots voor...
Vrouwen snappen een gebruiksaanwijzing niet en blijven eindelijk passen en meten, wij mannen pretenderen hem niet nodig te hebben en timmeren gewoon een paar spijkers op de plekken waar wij denken dat het vast moet zitten, dat idee.
Dus als jouw vent de winkel inloopt op zoek naar zoiets simpels als een prei terwijl hij geen flauw idee heeft hoe het er exact uitziet, dan pakt hij liever iets dat in de buurt komt van zijn idéé van een prei, dan dat hij om hulp vraagt.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben blij verrast dat TS ook de mindere punten van een man aan de kaak stelt. Had ik niet verwacht, na de toch wel enigszins kritische manier waarop hij vrouwen beoordeelde... Al heeft hij met 99% wel gelijk wat betreft vrouwen.
Ja, ik ben zelf een vrouw maar ik weet waar mijn zwakheden liggen. Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal anders!
een strakkere kut om hun lul?quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Hallo, dit is geen vrouwenbash-topic.
Ontopic:
Naar aanleiding van de uitzending van 'Nederland Undercover' over pedotoerisme in Thailand:
Waarom willen mannen extreem jonge meisjes. Wat is daar de toegevoegde waarde van?
hoeven we ook niet, ik hou het bij 1 tot max 2x per dag (tenzei t wat dunner is)quote:Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
Waarom moeten jullie 6x per dag schijten?
Daarbij wil ik er aan toevoegen dat het heel lang geleden is dat ik wat gelezen heb van Kasta.quote:
Dat is de verkapte opzet van de TS ook. Hij wil vrouwen leren begrijpen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef DropjesLover het volgende:
meer vragen van vrouwen, minder stomme reacties van mannen...
verkapte tvp inderdaad, ben zeer geinteresseerd in de dingen die vrouwen willen weten van mannen, om de vrouwen zo beter te kunnen begrijpen.
duh... * "" trekt zijn harnas aanquote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom vallen jullie al-tijd voor de meest overdreven verzonnen zielige-meisjes-verhalen? Willen jullie echt zo graag nog de koene ridder zin?
Vrij simpel eigenlijk...quote:Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
Waarom moeten jullie 6x per dag schijten?
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?quote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom vallen jullie al-tijd voor de meest overdreven verzonnen zielige-meisjes-verhalen? Willen jullie echt zo graag nog de koene ridder zin?
Nah, zover ik weet zitten er in mijn directe vriendenkring geen pedo's en mochten ze er wel zijn, dan is het niet echt iets waar men openlijk over zal praten...quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Naar aanleiding van de uitzending van 'Nederland Undercover' over pedotoerisme in Thailand:
Waarom willen mannen extreem jonge meisjes. Wat is daar de toegevoegde waarde van?
ik zie het persoonlijk niet zo snel... tuurlijk is het wel heel leuk/vleiendquote:Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?
Denk het wel ja...quote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar er komt ook nog iedere x wat uitquote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrij simpel eigenlijk...
Tijdens het schijten kun je eindelijk relaxen zonder gezeik aan je kop van wie dan ook...
Hup, simpele literatuur mee, deur op slot en even een kwartiertje rust, goddelijk en kan vrijwel nergens anders...
Werk > zeikende collega's
Sport > zeikende vrienden
Bed > zeikende vrouw/vriendin
Douche > zeikende vrouw/vriendin die mee wil douchen of zeurt over de haren in het putje
Wc > absolute rust.
Dus hoe vaker, hoe beter.
Mannen zijn onzeker en geven zich niet snel bloot...quote:Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?
Als je maar lang genoeg blijft zitten, zal er vanzelf wel een grammetje of wat uitkomen...quote:Op maandag 11 december 2006 20:36 schreef Mystic_Girl het volgende:
[..]
Ja maar er komt ook nog iedere x wat uit![]()
Dat is dan weer een beetje too much infoquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg blijft zitten, zal er vanzelf wel een grammetje of wat uitkomen....
Ik heb geen medische achtergrond, maar ik denk dat de zithouding zelf sowieso al wel voor enige stimulatie van de darmen zal zorgen, dus 1+1=2.
Stinken jullie zoveel van 1 gramquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg blijft zitten, zal er vanzelf wel een grammetje of wat uitkomen....
Ik heb geen medische achtergrond, maar ik denk dat de zithouding zelf sowieso al wel voor enige stimulatie van de darmen zal zorgen, dus 1+1=2.
k zou het niet weten, heb mezelf daar vaak genoeg op betrapt (moet je nagaan wat mn ex er van vond).quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Waarom luisteren jullie altijd maar half als we iets zeggen of vragen? Ook als het geen gezeur of oninteressant geblaat is?
We zijn snel afgeleid. Zorg ervoor dat de tv uitstaat, dat alle tijdschriften en kranten uit de buurt zijn en doe de gordijnen dicht als je wilt dat een man alles hoort. Ik kan zelf onmogelijk mijn aandacht verdelen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Waarom luisteren jullie altijd maar half als we iets zeggen of vragen? Ook als het geen gezeur of oninteressant geblaat is?
omdat het vaak gewoon gezeur of geblaat is in een ander jasjequote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Als ik dat doe, krijgt mijn vriend hele andere ideeen dan naar mijn verhalen te gaan zitten luisteren andersquote:Op maandag 11 december 2006 23:09 schreef McNasty het volgende:
[..]
We zijn snel afgeleid. Zorg ervoor dat de tv uitstaat, dat alle tijdschriften en kranten uit de buurt zijn en doe de gordijnen dicht als je wilt dat een man alles hoort.
tevens tvp![]()
En je wilt natuurlijk ook weten hoe t is om staand, gericht, te pissen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik wil wel eens weten hoe het voelt voor een man om sex te hebben.Penetratie bedoel ik dus.
Daarop ben ik gewoon al mijn leven lang stikjaloersquote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
En je wilt natuurlijk ook weten hoe t is om staand, gericht, te pissen.
Nee, dat boeit me niks. Ik wil gewoon horen hoe Kasta dat omschrijft. Die maakt het vast zo visueel dat ik me er wel iets bij kan voorstellen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
En je wilt natuurlijk ook weten hoe t is om staand, gericht, te pissen.
Wat is er mis met op je gemak zitten?quote:Op maandag 11 december 2006 23:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarop ben ik gewoon al mijn leven lang stikjaloers![]()
Ik spreek voor mijn beurt, maar daar schijnt zelfs een wetenschappelijke verklaring voor te zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Er moet dan altijd maar net een toilet in de buurt zijn...en heb je enig idee hoe goor die dingen doorgaans zijn? En hoe lang de rijen er altijd zijn?quote:Op maandag 11 december 2006 23:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is er mis met op je gemakt zitten?
Als je je kleren gaat uittrekken dan kan je ook niet verwachten dat ie gaat luisteren naar wat je te vertellen hebt... maar de aandacht is wel op jou gerichtquote:Op maandag 11 december 2006 23:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik dat doe, krijgt mijn vriend hele andere ideeen dan naar mijn verhalen te gaan zitten luisteren anders
betere ideeen ook trouwens.
Die uitleg klinkt dan weer als muziek in mijn orenquote:Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ik spreek voor mijn beurt, maar daar schijnt zelfs een wetenschappelijke verklaring voor te zijn.
Er werd gezegd, dat een vrouwenstem voor ons in eerste instantie klinkt als muziek. Pas na een tijdje komen wij er achter dat er iemand tegen ons aan het praten is. Een mannenstem verstaan we daarentegen weer luid en duidelijk.
Bron: zag zoiets van de week voorbij flitsen op een of ander tv programma
De rijen zijn inderdaad kut, máár, waarom doen vrouwen al-tijd zo lang over pissen? Als mannen gewoon ff snel kunnen pissen, kunnen vrouwen dat toch ook?quote:Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er moet dan altijd maar net een toilet in de buurt zijn...en heb je enig idee hoe goor die dingen doorgaans zijn? En hoe lang de rijen er altijd zijn?
en ik het omgekeerde, hoe voelt het om in t goeie gat (niet dat k het andere gat al gevoeld heb) gepenetreerd te worden? of is dat het zelfde. of hoe voelt het om 10x achter elkaar klaar te komen? hoe voelt het als iemand over je borst wrijft? oftewel hoe voelt het om sex te hebben?quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik wil wel eens weten hoe het voelt voor een man om sex te hebben.Penetratie bedoel ik dus.
zal wel iets te maken hebben met de (te) strakke broek die niet goed uit wil, zowiezo broek aan en uit doen, zo mikken dat andere vrouwen het niet horen (geleerd van mn exvriendin & zusje)quote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
De rijen zijn inderdaad kut, máár, waarom doen vrouwen al-tijd zo lang over pissen? Als mannen gewoon ff snel kunnen pissen, kunnen vrouwen dat toch ook?
Dat was toch bij onder de tram (ofzo?? kijk dat programma verder nooit!).quote:Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:
[..]
Bron: zag zoiets van de week voorbij flitsen op een of ander tv programma
Jullie halen hem gewoon even tevoorschijn, wij moeten ons half uitkleden! En onze blaas beter legen, aangezien we dadelijk niet weer in die enorme rij willen staan om naar die vieze wc te gaanquote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
De rijen zijn inderdaad kut, máár, waarom doen vrouwen al-tijd zo lang over pissen? Als mannen gewoon ff snel kunnen pissen, kunnen vrouwen dat toch ook?
Ik snap het ook nooit. En ik ben vrouw, tenminste, de laatste keer dat ik checkte nog wel...quote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
belangrijkquote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef McNasty het volgende:
[..]
Als je je kleren gaat uittrekken dan kan je ook niet verwachten dat ie gaat luisteren naar wat je te vertellen hebt... maar de aandacht is wel op jou gericht![]()
Bij jullie is het voldoende om een rits omlaag te doen.. en je kunt je ding doen. Wij moeten onze jas optillen/uitdoen, broek omlaag/rok omhoog en panty omlaag, ondergoed omlaag, zitten.. en vervolgens het hele ritueel in omgekeerde volgorde. Komt nog bij dat wij GEEN varkens zijn, en gewoon keurig onze handjes wassen..quote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt ja, ik kijk er zelf ook nooit naar. Nu wel even gekeken wat t was. Maar je mist er niks aanquote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat was toch bij onder de tram (ofzo?? kijk dat programma verder nooit!).
Maar iedereen heeft het er ineens over inderdaad, dat muziekverhaal.
* Dropjeslover mompelt iets over zwakkere geslacht & weerstand opbouwenquote:Op maandag 11 december 2006 23:29 schreef Ephemera het volgende:
Komt nog bij dat wij GEEN varkens zijn, en gewoon keurig onze handjes wassen..
Nou is het als man zijnde ook niet handig om je jas dicht te laten als je gaat plassenquote:Op maandag 11 december 2006 23:29 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Bij jullie is het voldoende om een rits omlaag te doen.. en je kunt je ding doen. Wij moeten onze jas optillen/uitdoen, broek omlaag/rok omhoog en panty omlaag, ondergoed omlaag, zitten.. en vervolgens het hele ritueel in omgekeerde volgorde. Komt nog bij dat wij GEEN varkens zijn, en gewoon keurig onze handjes wassen..
-edit-.. ik zie nu pas dat dat inmiddels al 3 keer was uitgelegd![]()
omdat vrouwen netjes en schoon horen te zijnquote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
Waarom vinden jullie het geen probleem of verrassing als jullie eigen kamers een zooi zijn, maar kijken jullie er vreemd van op als de kamer van een vrouw een zooi is?
onzin, ik kijk daar niet van op na m'n jeugd en de kamer van m'n zusquote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
Waarom vinden jullie het geen probleem of verrassing als jullie eigen kamers een zooi zijn, maar kijken jullie er vreemd van op als de kamer van een vrouw een zooi is?
Je moet ophouden met signalen, die zien we niet. Net als boodschappen met 2 lagen en dito opmerkingen. Gewoon zeggen wat je vindt en wat je wilt.quote:Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb ook nog een vraag voor de mannen. Geheel gebaseerd op mijn huidige ervaringen..
Zenden jullie ook die (misschien typisch vrouwelijke) signalen uit van 'ik vind je leuk'.. en zo ja; welke signalen moeten dat zijn dan?
Ik denk nu namelijk dat als een jongen iets te lang naar me kijkt; 'JA! Die is binnen!'
Dus.. fill me in.
Hier weet ik niets van. Ik vind het wel vreemd dat ik vrouwen regelmatig "oh, let maar niet op de rommel" hoor zeggen terwijl er helemaal geen rommel te zien is.quote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
verschilt, maar mannen zijn volgens mij iets minder subtiel als vrouwen. oftewel als hij vaak kijkt, zo staat van "kom op lul, stap gewoon op dr af en zeg iets, doe het NU!", en dergelijke...quote:Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb ook nog een vraag voor de mannen. Geheel gebaseerd op mijn huidige ervaringen..
Zenden jullie ook die (misschien typisch vrouwelijke) signalen uit van 'ik vind je leuk'.. en zo ja; welke signalen moeten dat zijn dan?
Ik denk nu namelijk dat als een jongen iets te lang naar me kijkt; 'JA! Die is binnen!'
Dus.. fill me in.
quote:Op maandag 11 december 2006 23:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien heb je toevallig de verkeerde jongens getroffen. Hier is het in ieder geval altijd schoon en opgeruimd.
Misschien heb je toevallig de verkeerde jongens getroffen. Hier is het in ieder geval altijd schoon en opgeruimd.quote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
juist.. dat doen vrouwen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet ophouden met signalen, die zien we niet. Net als boodschappen met 2 lagen en dito opmerkingen. Gewoon zeggen wat je vindt en wat je wilt.
Ik heb alleen maar foto's van etentjes met collega's, hotelkamertjes met vriendinnen en het neuken...quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef arneaux het volgende:
Wanneer komt de eerste foto, Kasta, waarin je een collega laat zien waarmee je bent gaan shoppen nadat je de dag daarvoor enorm was gaan stappen met 1 of ander wijf die heel tof is, en je dus nog moe was. Wat de wallen verklaart.
Dat doen vrouwen zeker niet.quote:Op maandag 11 december 2006 23:41 schreef Ephemera het volgende:
[..]
juist.. dat doen vrouwen.
Mijn vraag was; doen mannen dat ook? En op welke manier proberen zij te laten merken dat ze iemand leuk vinden. Je maakt mij namelijk niet wijs dat iedere kerel direct op een meisje afstapt als hij haar in het vizier heeft.
Omdat het simpelweg té vaak onzinnig geblaat is wat uit jullie mondjes komt...quote:Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam een halfjaar geleden of zo tot de ontdekking dat je tegen mannen ook gewoon een volgend gesprek kunt voeren:quote:Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet ophouden met signalen, die zien we niet. Net als boodschappen met 2 lagen en dito opmerkingen. Gewoon zeggen wat je vindt en wat je wilt.
Nou bij mij is het meer van,quote:Op maandag 11 december 2006 23:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Hier weet ik niets van. Ik vind het wel vreemd dat ik vrouwen regelmatig "oh, let maar niet op de rommel" hoor zeggen terwijl er helemaal geen rommel te zien is.
hehe, k mag ook wel es er wat aan doen denk k, maar k weet zelf niet wanneer k uit mn mond ruik dus das lastig. voor een kusscene zal k wel ff een kaugompje nemen denk k zo...quote:Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef Sessy het volgende:
V: Kaugumpje?
M: Nee dankje
V: Doe maar wel.
M: Okay.
iets van 4 of 5 keer in de 1.25 jaar dat k hier woon, telkens als dr iets van glas kapot ging ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 23:52 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nou bij mij is het meer van,
"Ik heb nog zelfs opgeruimd ook. Goed he?" en dan zie je een jongen echt kijken zo van... Is DIT opgeruimd?
Mja ik heb sinds ik op kamers woon (sinds september) pas 1 keer gestofzuigd hier (scheelt wel dat ik altijd thuissloffen aandoe overigens)
Bij mij was een pak opengeschreurde brinta de aanleiding...quote:Op maandag 11 december 2006 23:54 schreef DropjesLover het volgende:
iets van 4 of 5 keer in de 1.25 jaar dat k hier woon, telkens als dr iets van glas kapot ging ofzoof vrouwelijk bezoek kwam dat er aanstoot aan zou kunnen nemen
Ehm? Je punt is?quote:Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik kwam een halfjaar geleden of zo tot de ontdekking dat je tegen mannen ook gewoon een volgend gesprek kunt voeren:
M: Nee dankje
V: Doe maar wel.
M: Okay.
danwel
M: Stink ik uit me bek dan?
V: Yep.
M: Okay dan.
(de variant als je dat doet tegen een vrouw eindigt over het algemeen in de real-life variant van een week lange ip-ban.)
Altijd grappig om andere meiden (o.a. van de kunstacademie die kusscenes moeten oefenen en zo) in stilte te zien lijden onder de slechte mondgeur van hun omgeving. Ik heb er sinds mijn ontdekking in elk geval geen last meer van dat mannen in m'n omgeving uit hun muil meuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |