Dat is toch een boek?quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef kastanova het volgende:
over een vrouw die anderhalf jaar als man door het leven ging en zich echt de ogen uitgekeken had met betrekking tot de mannelijke belevingswereld...
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteertquote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Met jou antwoorden zul je ons mannen te kort gaan doen vrees ik...
dan DIE van...quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
Checkquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat die van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
omdat het ons geen reet uitmaakt?quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom kopen jullie altijd de verkeerde dingen in de supermarkt?
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
ah ik dacht dat ik de enige was!quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
Jou misschien ja, mij daarintegen zullen die antwoorden wel in een goed daglicht stellen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Met jou antwoorden zul je ons mannen te kort gaan doen vrees ik...
Mannen zijn te stoer om navraag te doen...quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee, urban legendquote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is het mannelijke equivalent van SCH's homo-topic?
Interesting!
Vraag...
Meten jullie echt altijd?
Nou niet echt. Ik heb een review van dat boek gelezen en die vrouw was verbaasd over hoe veel druk er tegenwoordig op mannen staat en hoe gecompliceerd het mannenleven kan zijn. Die logica en simpelheid viel volgens haar erg tegen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check.
Maar heb geen zin om een paar uur aan een boek te besteden waarin een vrouw uitlegt hoe logisch de mannenwereld is...
Je valt gewoon op de verkeerde mannenquote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja pcies!quote:
Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...quote:Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou niet echt. Ik heb een review van dat boek gelezen en die vrouw was verbaasd over hoe veel druk er tegenwoordig op mannen staat en hoe gecompliceerd het mannenleven kan zijn. Die logica en simpelheid viel volgens haar erg tegen.
Wat?quote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is het mannelijke equivalent van SCH's homo-topic?
Interesting!
Vraag...
Meten jullie echt altijd?
Ja da kan nie goed goaan.quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus een vrouw gaat de mannenwereld in om vervolgens met haar eigen vrouwenlogica de boel te analyseren...
Dus je punt isquote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
Ik ben de laatste tijd veel aan het klussen. Er zijn meerdere opties mogelijk.quote:Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt ben je geen echte vent!
Ik ben blij verrast dat TS ook de mindere punten van een man aan de kaak stelt. Had ik niet verwacht, na de toch wel enigszins kritische manier waarop hij vrouwen beoordeelde... Al heeft hij met 99% wel gelijk wat betreft vrouwen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mannen zijn te stoer om navraag te doen...
We rijden nog liever 100km om dan dat we naar de weg vragen...
Onwetendheid is een teken van zwakte en we hebben niemand nodig om ons iets te leren, daar zijn we simpelweg te trots voor...
Vrouwen snappen een gebruiksaanwijzing niet en blijven eindelijk passen en meten, wij mannen pretenderen hem niet nodig te hebben en timmeren gewoon een paar spijkers op de plekken waar wij denken dat het vast moet zitten, dat idee.
Dus als jouw vent de winkel inloopt op zoek naar zoiets simpels als een prei terwijl hij geen flauw idee heeft hoe het er exact uitziet, dan pakt hij liever iets dat in de buurt komt van zijn idéé van een prei, dan dat hij om hulp vraagt.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben blij verrast dat TS ook de mindere punten van een man aan de kaak stelt. Had ik niet verwacht, na de toch wel enigszins kritische manier waarop hij vrouwen beoordeelde... Al heeft hij met 99% wel gelijk wat betreft vrouwen.
Ja, ik ben zelf een vrouw maar ik weet waar mijn zwakheden liggen. Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal anders!
een strakkere kut om hun lul?quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Hallo, dit is geen vrouwenbash-topic.
Ontopic:
Naar aanleiding van de uitzending van 'Nederland Undercover' over pedotoerisme in Thailand:
Waarom willen mannen extreem jonge meisjes. Wat is daar de toegevoegde waarde van?
hoeven we ook niet, ik hou het bij 1 tot max 2x per dag (tenzei t wat dunner is)quote:Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
Waarom moeten jullie 6x per dag schijten?
Daarbij wil ik er aan toevoegen dat het heel lang geleden is dat ik wat gelezen heb van Kasta.quote:
Dat is de verkapte opzet van de TS ook. Hij wil vrouwen leren begrijpen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef DropjesLover het volgende:
meer vragen van vrouwen, minder stomme reacties van mannen...
verkapte tvp inderdaad, ben zeer geinteresseerd in de dingen die vrouwen willen weten van mannen, om de vrouwen zo beter te kunnen begrijpen.
duh... * "" trekt zijn harnas aanquote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom vallen jullie al-tijd voor de meest overdreven verzonnen zielige-meisjes-verhalen? Willen jullie echt zo graag nog de koene ridder zin?
Vrij simpel eigenlijk...quote:Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
Waarom moeten jullie 6x per dag schijten?
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?quote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom vallen jullie al-tijd voor de meest overdreven verzonnen zielige-meisjes-verhalen? Willen jullie echt zo graag nog de koene ridder zin?
Nah, zover ik weet zitten er in mijn directe vriendenkring geen pedo's en mochten ze er wel zijn, dan is het niet echt iets waar men openlijk over zal praten...quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Naar aanleiding van de uitzending van 'Nederland Undercover' over pedotoerisme in Thailand:
Waarom willen mannen extreem jonge meisjes. Wat is daar de toegevoegde waarde van?
ik zie het persoonlijk niet zo snel... tuurlijk is het wel heel leuk/vleiendquote:Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?
Denk het wel ja...quote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar er komt ook nog iedere x wat uitquote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrij simpel eigenlijk...
Tijdens het schijten kun je eindelijk relaxen zonder gezeik aan je kop van wie dan ook...
Hup, simpele literatuur mee, deur op slot en even een kwartiertje rust, goddelijk en kan vrijwel nergens anders...
Werk > zeikende collega's
Sport > zeikende vrienden
Bed > zeikende vrouw/vriendin
Douche > zeikende vrouw/vriendin die mee wil douchen of zeurt over de haren in het putje
Wc > absolute rust.
Dus hoe vaker, hoe beter.
Mannen zijn onzeker en geven zich niet snel bloot...quote:Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:
En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?
Als je maar lang genoeg blijft zitten, zal er vanzelf wel een grammetje of wat uitkomen...quote:Op maandag 11 december 2006 20:36 schreef Mystic_Girl het volgende:
[..]
Ja maar er komt ook nog iedere x wat uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |