doe ik ook hoor, zo met vrouwen (en mannen) pratenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik praat op een vrij plastische en luchtige manier met zowel mannen, maar toch vooral ook met vrouwen over seks... Niets geen intenties, gewoon praten... En da's af en toe lachen en daarnaast ook behoorlijk leerzaam.
Dus al je vriendjes kunnen geen waslabels lezen? Dat is gewoon bullshit. Betreffende het zakken leegmaken, ik geloof niet dat jullie nooit iets vergeten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja maar het is ze echt te ingewikkeld. Zij weten namelijk niet dat je op kleur moet sorteren en dat bepaalde vezels niet tegen 90 graad kunnen, of 60. Daar komen ze na hun halve garderobe verneukt te hebben overigens vanzelf achter. Mocht je dus zo'n man hebben die zogenaamd niet met de wasmachine overweg kan, dan raad ik het aan de eerste 6 maanden je vuile was te verstoppen en zelf je eigen was te doen. Hij verneukt dan alleen z'n eigen kleding, maar leert wel de was te doen.
Wij vrouwen letten sowieso veel sterker op kleur dan mannen en we voelen ook aan een kledingstuk aan of die heet gewassen kan worden of niet over 't algemeen. Een man moet nog echt op het etiket kijken en is daar te lui voor.
Hetzelfde met de broekzakken leegmaken. Zij leren dat pas nadat ze hun rijbewijs hebben gewassen. Waarom denk je dat de nieuwe rijbewijzen een plastic kaartje zijn?
Ik wil ook neuken, dus dat is maar een zwakke reden. Dat laatste klopt uiteraardquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je vriend wil neuken en daarom doet hij dat. Hij weet zelf ook wel dat er geen lood in die vuilniszakken zit maar als hij ze niet beneden zet ga jij (weer) zeuren.
Oprahs Book Club.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
doe ik ook hoor, zo met vrouwen (en mannen) praten![]()
geweldig topic, al dik 150 posts en tis echt leerzaam voor zowel vrouwen als mannen![]()
volgende boek bij de kwartaalselectie van de NBC -> hoe begrijp ik vrouwen (oid)
Maar als de vuilniszakken zich opstapelen omdat jij te lui bent om ze naar beneden te brengen, word er weinig geneukt. Dus het eerste klopt ook.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wil ook neuken, dus dat is maar een zwakke reden. Dat laatste klopt uiteraard![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef Sessy het volgende:
Ja of hij heeft een grotere aversie voor ratten dan djenneke.
Uiteindelijk zou ik ze zelf anders ook wel wegbrengen als het niet meer in de vuilnisbak past hoor. Alleen hoeft hij dat natuurlijk niet te wetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar als de vuilniszakken zich opstapelen omdat jij te lui bent om ze naar beneden te brengen, word er weinig geneukt. Dus het eerste klopt ook.
Wat een bullshit zeg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja maar het is ze echt te ingewikkeld. Zij weten namelijk niet dat je op kleur moet sorteren en dat bepaalde vezels niet tegen 90 graad kunnen, of 60. Daar komen ze na hun halve garderobe verneukt te hebben overigens vanzelf achter. Mocht je dus zo'n man hebben die zogenaamd niet met de wasmachine overweg kan, dan raad ik het aan de eerste 6 maanden je vuile was te verstoppen en zelf je eigen was te doen. Hij verneukt dan alleen z'n eigen kleding, maar leert wel de was te doen.
Wij vrouwen letten sowieso veel sterker op kleur dan mannen en we voelen ook aan een kledingstuk aan of die heet gewassen kan worden of niet over 't algemeen. Een man moet nog echt op het etiket kijken en is daar te lui voor.
Hetzelfde met de broekzakken leegmaken. Zij leren dat pas nadat ze hun rijbewijs hebben gewassen. Waarom denk je dat de nieuwe rijbewijzen een plastic kaartje zijn?
Of je vrouw is slimmer dan jij bentquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg.
Als mijn vrouw de was doet dan loop ik morgen in het roze rond.
De was doe ik en mijn vrouw blijft er vanaf, die wil alles op wolwas doen.
Ik ben nog nooit iets vergeten in een broekzak behalve toen ik 11 was en de was leerde doen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus al je vriendjes kunnen geen waslabels lezen? Dat is gewoon bullshit. Betreffende het zakken leegmaken, ik geloof niet dat jullie nooit iets vergeten.
Na een hoop geklaag, gedreig, geschreeuw, gezeur, gezeik, gemiep, geouwehoer en gemiep, ja. Maar wij willen gewoon neuken. Dus we zetten ze buiten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Uiteindelijk zou ik ze zelf anders ook wel wegbrengen als het niet meer in de vuilnisbak past hoor. Alleen hoeft hij dat natuurlijk niet te weten![]()
Het spijt me zeer, maar die laatste gast was dan gewoon een debiel. Als je serieus geen waslabels kan lezen, en die ook begrijpen, ben je gewoon simpel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iets vergeten in een broekzak behalve toen ik 11 was en de was leerde doen.
Al m'n vriendjes kwamen van mammie en gingen voor 't eerst zelf de was doen. Dat was dus idd geen success...Maar echt niet dat ik dan hun was ga doen, ja dahag ik ben de werkster niet. Dan verneuken ze hun eigen kleren maar, des te sneller leren ze de labels te lezen.
Overigens heb ik 1 keer een materiele vergoeding gevraagd voor kleding van mij die hij verneukt had. Uiteindelijk bleek dat niet nodig omdat een hele fles vlekverwijderaar (groenblauwe Sil flessen) en meerdere wasbeurten het rood uit het wit er ook uit hadden gekregen, maar anders had ik die nog gekregen ook denk ik.
Nou nee maar de sex is wel erg lekkerquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of je vrouw is slimmer dan jij bent![]()
Eerlijk gezegd ben ik niet iemand die blijft doorzeiken. Tenzij ongesteldquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Na een hoop geklaag, gedreig, geschreeuw, gezeur, gezeik, gemiep, geouwehoer en gemiep, ja. Maar wij willen gewoon neuken. Dus we zetten ze buiten.
Dat was de ex van m'n ma.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar die laatste gast was dan gewoon een debiel. Als je serieus geen waslabels kan lezen, en die ook begrijpen, ben je gewoon simpel.
*kuch*quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
Dus al je vriendjes kunnen geen waslabels lezen?
Ja op den duur krijg je vanzelf weer een zachte ondergrond, maar of het dan nog zo fris is?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik niet iemand die blijft doorzeiken. Tenzij ongesteld![]()
![]()
En neuken doe ik ook als er honderd zakken zouden blijven staan.
Ik ken maar liefst drie heterofiele mannen die Coca Cola Light verslaafd zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat was de ex van m'n ma.![]()
Kastanova: Wat is er MIS met Coca Cola Light? Waarom hebben mannen er zo'n aversie voor?
quote:
k heb es t (plastic) douchegordijn van mn studentenhuis in de wasmachine gegeooid, dr zat een wazige aanslag op (quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar die laatste gast was dan gewoon een debiel. Als je serieus geen waslabels kan lezen, en die ook begrijpen, ben je gewoon simpel.
Je begrijp toch wel wat "als" en "zouden" betekenen he?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja op den duur krijg je vanzelf weer een zachte ondergrond, maar of het dan nog zo fris is?
Krijg nu toch wel een ma flodder idee opeens.![]()
Die is simpel. Vrouwen hebben vaak een laag zelfbeeld en gaan daarom die rotzooi drinken. Mannen weten dat t niet ligt aan de cola light maar aan de snoepjes, koekjes, tussendoortjes, chocolaatjes, snackjes enzovoort.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Sessy het volgende:
[..]
Kastanova: Wat is er MIS met Coca Cola Light? Waarom hebben mannen er zo'n aversie voor?
Ik weet niet of ik mag reageren maar bij deze: HET SMAAKT KUT!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Sessy het volgende:
[..]
* djenneke Nog een colaatje light bijschenktquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:34 schreef McNasty het volgende:
Cola light is gewoon niet te zuipen, niets meer en niets minder.
Dit geldt uiteraard ook voor andere light frisdranken
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
k heb es t (plastic) douchegordijn van mn studentenhuis in de wasmachine gegeooid, dr zat een wazige aanslag op (). ff vluchtig gekeken voor een wasvoorschift, niet gevonden (was toch plastic) dus @ kookwas (90 graden) gedaan. conclusie: plastic kan wel degelijk krimpen in de was
![]()
voor de rest gaat alles bij mij op 35, witte was @ 50 graden.
meer vragen van vrouwen!!!
Teveel bubbels, te weinig colasmaak...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Sessy het volgende:
We zeggen echt serieus precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Teveel bubbels, te weinig colasmaak...
Alsof je aangelengde cola zit te zuipen...
En eigenlijk vinden we vrouwen die het drinken ook ronduit debiel...
Als je af wilt vallen moet je met je vette ass wegblijven van de Kentucky Fried Chicken en de winst niet proberen te behalen op je glaasje fris...
Ooit een vriendin gehad die meer vrat dan ik en tegelijkertijd op een waterdieet was, fucking briljant...
En daarnaast weet vrijwel iedere man, in tegenstelling tot de meerderheid van de vrouwen, dat het toevoeginkje light helemaal níets te betekenen heeft met betrekking tot de cola...
Nou ja, de kans op kanker is dankzij de aspartaam aanzienlijk groter, dus afvallen zul je uiteindelijk wel, maar tegen die tijd heb je er weinig meer aan qua uiterlijke vertoning...
did i mention niet te zuipen? smaakt echt naar een slap aftreksel van de echte coca cola. need sugar & caffeïnequote:Op dinsdag 12 december 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die is simpel. Vrouwen hebben vaak een laag zelfbeeld en gaan daarom die rotzooi drinken. Mannen weten dat t niet ligt aan de cola light maar aan de snoepjes, koekjes, tussendoortjes, chocolaatjes, snackjes enzovoort.
Bovendien zijn de vervangende suikers, die er puur inzitten om die bepaalde smaak te krijgen, minder goed voor je lichaam dan de echte suikers. Cola light is pure marketing.
Laat ik het nou helemaal niet drinken om af te vallen, maar gewoon omdat ik het lekker vind...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Teveel bubbels, te weinig colasmaak...
Alsof je aangelengde cola zit te zuipen...
En eigenlijk vinden we vrouwen die het drinken ook ronduit debiel...
Als je af wilt vallen moet je met je vette ass wegblijven van de Kentucky Fried Chicken en de winst niet proberen te behalen op je glaasje fris...
Ooit een vriendin gehad die meer vrat dan ik en tegelijkertijd op een waterdieet was, fucking briljant...
En daarnaast weet vrijwel iedere man, in tegenstelling tot de meerderheid van de vrouwen, dat het toevoeginkje light helemaal níets te betekenen heeft met betrekking tot de cola...
Nou ja, de kans op kanker is dankzij de aspartaam aanzienlijk groter, dus afvallen zul je uiteindelijk wel, maar tegen die tijd heb je er weinig meer aan qua uiterlijke vertoning...
Ach niet te zuipen. Als je een week koffie zonder suiker drinkt, zul je dat ook lekker gaan vinden. Sinds onze geboortje worden we gedrilled om suiker te drinken, ik geloof dat er in een babyhapje zelfs iets van 3 suikerklontjes zitten. Het is pure gewenning. Suikers zijn voor het lichaam niet nodig, op wat voor manier dan ook. Het prikkelt alleen onze smaakpapillen op een zoete manier.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
did i mention niet te zuipen? smaakt echt naar een slap aftreksel van de echte coca cola. need sugar & caffeïne![]()
Yeah sure. Je gaat mij écht niet vertellen dat als je niet op je gewicht let, en je staat in de supermarkt voor de cola en cola light je die cola laat staan omdat "die andere lekkerder is".quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Laat ik het nou helemaal niet drinken om af te vallen, maar gewoon omdat ik het lekker vind...![]()
Onmogelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Laat ik het nou helemaal niet drinken om af te vallen, maar gewoon omdat ik het lekker vind...![]()
Het gaat om pure inspanning en toewijding. Het is toch fantastisch te zien hoe een tegen zichzelf vecht om als eerste boven te komen. Het is een totale persoonlijke voldoening. En mannen associeren zich daar graag mee. Zie een stukje terug over anekdotes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef Sessy het volgende:
Was het alleen gekrompen? Normaal lost het op. Mijn ex stiefpa had de lamellen op die manier in de wasmachine gedaan en toen het was-en-droog programma aangezet. Wat hebben ma en ik gelachen zeg toen hij de restanten met een mes eruit prunnikte.
Waarom is is de 10 000 m bij hardlopen en schaatsen boeiend (idem voor de maraton en de tour de france) ? Er gebeurt echt geen bal de hele tijd!
En waar vinden ze mannen-commentatoren die 3 uur lang nonstop kunnen lullen over een peleton die toch essentieel niet verandert?
dat snap ik eigenlijk ook niet, vind dr niets aan....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef Sessy het volgende:
Waarom is is de 10 000 m bij hardlopen en schaatsen boeiend (idem voor de maraton en de tour de france) ? Er gebeurt echt geen bal de hele tijd!
En waar vinden ze mannen-commentatoren die 3 uur lang nonstop kunnen lullen over een peleton die toch essentieel niet verandert?
Ik vind de echte cola veel te zoet en je krijgt er zo'n zuur smaakje van in je mond achteraf die je van cola light niet krijgt. Overigens drink ik sowieso alleen frisdrank op feestjes, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yeah sure. Je gaat mij écht niet vertellen dat als je niet op je gewicht let, en je staat in de supermarkt voor de cola en cola light je die cola laat staan omdat "die andere lekkerder is".
Je slikt je tandpasta ook door?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef djenneke het volgende:
Het spijt me jongens, het is echt waar.
Van de light variant krijg ik een nog veel ergere nasmaak die helemaal geen overeenkomsten vertoont met 'echt' voedsel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik vind de echte cola veel te zoet en je krijgt er zo'n zuur smaakje van in je mond achteraf die je van cola light niet krijgt. Overigens drink ik sowieso alleen frisdrank op feestjes, maar dat terzijde.
Deze is niet zo moeilijk hoor: als man heb je genoeg ervaring met vrouwen die absoluut niet snappen hoe techniek end. werkt dat je altijd bij het begin begint, ook als de dame zegt dat ze dat al heeft geprobeerd. Vaak blijkt namelijk dat ze iets anders bedoeld, en dat het op die eerste manier toch werkt, en dan ben jij een uur bezig geweest met oplossingen zoeken voor een niet bestaand probleem.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef Sessy het volgende:
Nog zo iets he: Als ik mannenhulp inroep en tegen de man zeg dat de schroeven er met de schroefboormachine niet in gaan he. Waarom moet hij het dan eerst zelf uitproberen om tot precies dezelfde conclusie te komen? Ik zeg toch dat dat niet de oplossing is?! Idem voor alles wat met computers te maken heeft.
Inderdaad. Light is gewoon smerig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef McNasty het volgende:
[..]
Van de light variant krijg ik een nog veel ergere nasmaak die helemaal geen overeenkomsten vertoont met 'echt' voedsel.
Waarom gaan ze dan niet zelf es sporten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat om pure inspanning en toewijding. Het is toch fantastisch te zien hoe een tegen zichzelf vecht om als eerste boven te komen. Het is een totale persoonlijke voldoening. En mannen associeren zich daar graag mee. Zie een stukje terug over anekdotes.
Met wat voor soort vrouwen ga jij in hemelsnaam om?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Deze is niet zo moeilijk hoor: als man heb je genoeg ervaring met vrouwen die absoluut niet snappen hoe techniek end. werkt dat je altijd bij het begin begint, ook als de dame zegt dat ze dat al heeft geprobeerd. Vaak blijkt namelijk dat ze iets anders bedoeld, en dat het op die eerste manier toch werkt, en dan ben jij een uur bezig geweest met oplossingen zoeken voor een niet bestaand probleem.....
(probeer maar eens aan een vrouw uit te leggen dat je met een videorecorder kan opnemen, ook als de tv stuk is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |