abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44344891
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik praat op een vrij plastische en luchtige manier met zowel mannen, maar toch vooral ook met vrouwen over seks... Niets geen intenties, gewoon praten... En da's af en toe lachen en daarnaast ook behoorlijk leerzaam .
doe ik ook hoor, zo met vrouwen (en mannen) praten

geweldig topic, al dik 150 posts en tis echt leerzaam voor zowel vrouwen als mannen

volgende boek bij de kwartaalselectie van de NBC -> hoe begrijp ik vrouwen (oid)
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44344897
Ja of hij heeft een grotere aversie voor ratten dan djenneke.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:21:55 #153
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344905
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ja maar het is ze echt te ingewikkeld. Zij weten namelijk niet dat je op kleur moet sorteren en dat bepaalde vezels niet tegen 90 graad kunnen, of 60. Daar komen ze na hun halve garderobe verneukt te hebben overigens vanzelf achter. Mocht je dus zo'n man hebben die zogenaamd niet met de wasmachine overweg kan, dan raad ik het aan de eerste 6 maanden je vuile was te verstoppen en zelf je eigen was te doen. Hij verneukt dan alleen z'n eigen kleding, maar leert wel de was te doen.

Wij vrouwen letten sowieso veel sterker op kleur dan mannen en we voelen ook aan een kledingstuk aan of die heet gewassen kan worden of niet over 't algemeen. Een man moet nog echt op het etiket kijken en is daar te lui voor.

Hetzelfde met de broekzakken leegmaken. Zij leren dat pas nadat ze hun rijbewijs hebben gewassen. Waarom denk je dat de nieuwe rijbewijzen een plastic kaartje zijn?
Dus al je vriendjes kunnen geen waslabels lezen? Dat is gewoon bullshit. Betreffende het zakken leegmaken, ik geloof niet dat jullie nooit iets vergeten.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44344922
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:

[..]

Je vriend wil neuken en daarom doet hij dat. Hij weet zelf ook wel dat er geen lood in die vuilniszakken zit maar als hij ze niet beneden zet ga jij (weer) zeuren.
Ik wil ook neuken, dus dat is maar een zwakke reden. Dat laatste klopt uiteraard
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:22:42 #155
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344924
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

doe ik ook hoor, zo met vrouwen (en mannen) praten

geweldig topic, al dik 150 posts en tis echt leerzaam voor zowel vrouwen als mannen

volgende boek bij de kwartaalselectie van de NBC -> hoe begrijp ik vrouwen (oid)
Oprahs Book Club. .
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:23:15 #156
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344940
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik wil ook neuken, dus dat is maar een zwakke reden. Dat laatste klopt uiteraard
Maar als de vuilniszakken zich opstapelen omdat jij te lui bent om ze naar beneden te brengen, word er weinig geneukt. Dus het eerste klopt ook.
pi_44344949
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef Sessy het volgende:
Ja of hij heeft een grotere aversie voor ratten dan djenneke.
Ik moest lachen
pi_44344997
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:

[..]

Maar als de vuilniszakken zich opstapelen omdat jij te lui bent om ze naar beneden te brengen, word er weinig geneukt. Dus het eerste klopt ook.
Uiteindelijk zou ik ze zelf anders ook wel wegbrengen als het niet meer in de vuilnisbak past hoor. Alleen hoeft hij dat natuurlijk niet te weten
pi_44344999
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ja maar het is ze echt te ingewikkeld. Zij weten namelijk niet dat je op kleur moet sorteren en dat bepaalde vezels niet tegen 90 graad kunnen, of 60. Daar komen ze na hun halve garderobe verneukt te hebben overigens vanzelf achter. Mocht je dus zo'n man hebben die zogenaamd niet met de wasmachine overweg kan, dan raad ik het aan de eerste 6 maanden je vuile was te verstoppen en zelf je eigen was te doen. Hij verneukt dan alleen z'n eigen kleding, maar leert wel de was te doen.

Wij vrouwen letten sowieso veel sterker op kleur dan mannen en we voelen ook aan een kledingstuk aan of die heet gewassen kan worden of niet over 't algemeen. Een man moet nog echt op het etiket kijken en is daar te lui voor.

Hetzelfde met de broekzakken leegmaken. Zij leren dat pas nadat ze hun rijbewijs hebben gewassen. Waarom denk je dat de nieuwe rijbewijzen een plastic kaartje zijn?
Wat een bullshit zeg.
Als mijn vrouw de was doet dan loop ik morgen in het roze rond.
De was doe ik en mijn vrouw blijft er vanaf, die wil alles op wolwas doen.
pi_44345026
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg.
Als mijn vrouw de was doet dan loop ik morgen in het roze rond.
De was doe ik en mijn vrouw blijft er vanaf, die wil alles op wolwas doen.
Of je vrouw is slimmer dan jij bent
pi_44345051
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dus al je vriendjes kunnen geen waslabels lezen? Dat is gewoon bullshit. Betreffende het zakken leegmaken, ik geloof niet dat jullie nooit iets vergeten.
Ik ben nog nooit iets vergeten in een broekzak behalve toen ik 11 was en de was leerde doen.

Al m'n vriendjes kwamen van mammie en gingen voor 't eerst zelf de was doen. Dat was dus idd geen success... Maar echt niet dat ik dan hun was ga doen, ja dahag ik ben de werkster niet. Dan verneuken ze hun eigen kleren maar, des te sneller leren ze de labels te lezen. 1 vriendje had een trui op 90 graad gewassen en die paste vervolgens nog net op een teddybeer. En 3x raden wiens schuld dat was? Die van de C&A, want die maakte geen kwaliteitstruien...

Overigens heb ik 1 keer een materiele vergoeding gevraagd voor kleding van mij die hij verneukt had. Uiteindelijk bleek dat niet nodig omdat een hele fles vlekverwijderaar (groenblauwe Sil flessen) en meerdere wasbeurten het rood uit het wit er ook uit hadden gekregen, maar anders had ik die nog gekregen ook denk ik.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:28:12 #162
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345056
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef djenneke het volgende:

[..]

Uiteindelijk zou ik ze zelf anders ook wel wegbrengen als het niet meer in de vuilnisbak past hoor. Alleen hoeft hij dat natuurlijk niet te weten
Na een hoop geklaag, gedreig, geschreeuw, gezeur, gezeik, gemiep, geouwehoer en gemiep, ja. Maar wij willen gewoon neuken. Dus we zetten ze buiten.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:29:03 #163
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345071
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit iets vergeten in een broekzak behalve toen ik 11 was en de was leerde doen.

Al m'n vriendjes kwamen van mammie en gingen voor 't eerst zelf de was doen. Dat was dus idd geen success... Maar echt niet dat ik dan hun was ga doen, ja dahag ik ben de werkster niet. Dan verneuken ze hun eigen kleren maar, des te sneller leren ze de labels te lezen.
Overigens heb ik 1 keer een materiele vergoeding gevraagd voor kleding van mij die hij verneukt had. Uiteindelijk bleek dat niet nodig omdat een hele fles vlekverwijderaar (groenblauwe Sil flessen) en meerdere wasbeurten het rood uit het wit er ook uit hadden gekregen, maar anders had ik die nog gekregen ook denk ik.
Het spijt me zeer, maar die laatste gast was dan gewoon een debiel. Als je serieus geen waslabels kan lezen, en die ook begrijpen, ben je gewoon simpel.
pi_44345089
Djezus fucking christ, open een topic voor vrouwen en binnen enkele uren gaat het over wasprogramma's... .

Hup, opbokken met het nutteloze gezever .
I was an atheist until I realized I was God
pi_44345092
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:27 schreef djenneke het volgende:

[..]

Of je vrouw is slimmer dan jij bent
Nou nee maar de sex is wel erg lekker
pi_44345102
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:

[..]

Na een hoop geklaag, gedreig, geschreeuw, gezeur, gezeik, gemiep, geouwehoer en gemiep, ja. Maar wij willen gewoon neuken. Dus we zetten ze buiten.
Eerlijk gezegd ben ik niet iemand die blijft doorzeiken. Tenzij ongesteld
En neuken doe ik ook als er honderd zakken zouden blijven staan.

edit: al zou ik dan misschien liever een hotelletje opzoeken
pi_44345113
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:

[..]

Het spijt me zeer, maar die laatste gast was dan gewoon een debiel. Als je serieus geen waslabels kan lezen, en die ook begrijpen, ben je gewoon simpel.
Dat was de ex van m'n ma.

Kastanova: Wat is er MIS met Coca Cola Light? Waarom hebben mannen er zo'n aversie voor?
pi_44345120
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
Dus al je vriendjes kunnen geen waslabels lezen?
*kuch*
pi_44345138
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef djenneke het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik niet iemand die blijft doorzeiken. Tenzij ongesteld
En neuken doe ik ook als er honderd zakken zouden blijven staan.
Ja op den duur krijg je vanzelf weer een zachte ondergrond, maar of het dan nog zo fris is?
Krijg nu toch wel een ma flodder idee opeens.
pi_44345142
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef Sessy het volgende:

[..]

Kastanova: Wat is er MIS met Coca Cola Light? Waarom hebben mannen er zo'n aversie voor?
Ik ken maar liefst drie heterofiele mannen die Coca Cola Light verslaafd zijn
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:32:35 #171
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345145
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

*kuch*
. "Mooi blauw kleurtje toch." .
pi_44345148
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:

[..]

k heb es t (plastic) douchegordijn van mn studentenhuis in de wasmachine gegeooid, dr zat een wazige aanslag op ( ). ff vluchtig gekeken voor een wasvoorschift, niet gevonden (was toch plastic) dus @ kookwas (90 graden) gedaan. conclusie: plastic kan wel degelijk krimpen in de was voldoet overigens nogsteeds, is slechts 10-15 cm korter geworden
voor de rest gaat alles bij mij op 35, witte was @ 50 graden.

meer vragen van vrouwen!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door DropjesLover op 12-12-2006 00:38:22 ]
pi_44345156
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef klipper het volgende:

[..]

Ja op den duur krijg je vanzelf weer een zachte ondergrond, maar of het dan nog zo fris is?
Krijg nu toch wel een ma flodder idee opeens.
Je begrijp toch wel wat "als" en "zouden" betekenen he?
pi_44345177
Cola light is gewoon niet te zuipen, niets meer en niets minder.
Dit geldt uiteraard ook voor andere light frisdranken
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:34:25 #175
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345179
quote:

[..]

Die is simpel. Vrouwen hebben vaak een laag zelfbeeld en gaan daarom die rotzooi drinken. Mannen weten dat t niet ligt aan de cola light maar aan de snoepjes, koekjes, tussendoortjes, chocolaatjes, snackjes enzovoort.

Bovendien zijn de vervangende suikers, die er puur inzitten om die bepaalde smaak te krijgen, minder goed voor je lichaam dan de echte suikers. Cola light is pure marketing.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:34:55 #176
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_44345190
quote:

[..]

Ik weet niet of ik mag reageren maar bij deze: HET SMAAKT KUT!
Alsof je een nylon sweater doorslikt. Gadverredamme.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_44345193
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:34 schreef McNasty het volgende:
Cola light is gewoon niet te zuipen, niets meer en niets minder.
Dit geldt uiteraard ook voor andere light frisdranken
* djenneke Nog een colaatje light bijschenkt

volgens mij is dat spul verslavend...
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:35:11 #178
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345195
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

k heb es t (plastic) douchegordijn van mn studentenhuis in de wasmachine gegeooid, dr zat een wazige aanslag op ( ). ff vluchtig gekeken voor een wasvoorschift, niet gevonden (was toch plastic) dus @ kookwas (90 graden) gedaan. conclusie: plastic kan wel degelijk krimpen in de was
voor de rest gaat alles bij mij op 35, witte was @ 50 graden.

meer vragen van vrouwen!!!
. Mn huisgenoot heeft precies hetzelfde gedaan. We hebben dus een nieuw douchegordijn.
pi_44345196
quote:

Teveel bubbels, te weinig colasmaak...
Alsof je aangelengde cola zit te zuipen...

En eigenlijk vinden we vrouwen die het drinken ook ronduit debiel...
Als je af wilt vallen moet je met je vette ass wegblijven van de Kentucky Fried Chicken en de winst niet proberen te behalen op je glaasje fris...
Ooit een vriendin gehad die meer vrat dan ik en tegelijkertijd op een waterdieet was, fucking briljant...

En daarnaast weet vrijwel iedere man, in tegenstelling tot de meerderheid van de vrouwen, dat het toevoeginkje light helemaal níets te betekenen heeft met betrekking tot de cola...

Nou ja, de kans op kanker is dankzij de aspartaam aanzienlijk groter, dus afvallen zul je uiteindelijk wel, maar tegen die tijd heb je er weinig meer aan qua uiterlijke vertoning...
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:35:40 #180
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345205
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je af wilt vallen moet je met je vette ass wegblijven van de Kentucky Fried Chicken en de winst niet proberen te behalen op je glaasje fris...
Ooit een vriendin gehad die meer vrat dan ik en tegelijkertijd op een waterdieet was, fucking briljant...

En daarnaast weet vrijwel iedere man, in tegenstelling tot de meerderheid van de vrouwen, dat het toevoeginkje light helemaal níets te betekenen heeft met betrekking tot de cola...

Nou ja, de kans op kanker is dankzij de aspartaam aanzienlijk groter, dus afvallen zul je uiteindelijk wel, maar tegen die tijd heb je er weinig meer aan qua uiterlijke vertoning...
We zeggen echt serieus precies hetzelfde.
pi_44345208
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:

[..]

Die is simpel. Vrouwen hebben vaak een laag zelfbeeld en gaan daarom die rotzooi drinken. Mannen weten dat t niet ligt aan de cola light maar aan de snoepjes, koekjes, tussendoortjes, chocolaatjes, snackjes enzovoort.

Bovendien zijn de vervangende suikers, die er puur inzitten om die bepaalde smaak te krijgen, minder goed voor je lichaam dan de echte suikers. Cola light is pure marketing.
did i mention niet te zuipen? smaakt echt naar een slap aftreksel van de echte coca cola. need sugar & caffeïne
pi_44345226
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Laat ik het nou helemaal niet drinken om af te vallen, maar gewoon omdat ik het lekker vind...
pi_44345228
Was het alleen gekrompen? Normaal lost het op. Mijn ex stiefpa had de lamellen op die manier in de wasmachine gedaan en toen het was-en-droog programma aangezet. Wat hebben ma en ik gelachen zeg toen hij de restanten met een mes eruit prunnikte.

Waarom is is de 10 000 m bij hardlopen en schaatsen boeiend (idem voor de maraton en de tour de france) ? Er gebeurt echt geen bal de hele tijd!
En waar vinden ze mannen-commentatoren die 3 uur lang nonstop kunnen lullen over een peleton die toch essentieel niet verandert?
pi_44345239
Roken doe ik ook, dan kan dat aspartaam er ook wel bij.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:37:27 #185
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345240
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

did i mention niet te zuipen? smaakt echt naar een slap aftreksel van de echte coca cola. need sugar & caffeïne
Ach niet te zuipen. Als je een week koffie zonder suiker drinkt, zul je dat ook lekker gaan vinden. Sinds onze geboortje worden we gedrilled om suiker te drinken, ik geloof dat er in een babyhapje zelfs iets van 3 suikerklontjes zitten. Het is pure gewenning. Suikers zijn voor het lichaam niet nodig, op wat voor manier dan ook. Het prikkelt alleen onze smaakpapillen op een zoete manier.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:38:19 #186
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345260
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

Laat ik het nou helemaal niet drinken om af te vallen, maar gewoon omdat ik het lekker vind...
Yeah sure. Je gaat mij écht niet vertellen dat als je niet op je gewicht let, en je staat in de supermarkt voor de cola en cola light je die cola laat staan omdat "die andere lekkerder is".
pi_44345264
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

Onmogelijk
pi_44345277
Het spijt me jongens, het is echt waar.
pi_44345290
Zoals gezegd, ken ik drie mannen die het met me eens zijn, en nee, ze zijn niet te dik, en ook niet homofiel.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:39:43 #190
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345291
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef Sessy het volgende:
Was het alleen gekrompen? Normaal lost het op. Mijn ex stiefpa had de lamellen op die manier in de wasmachine gedaan en toen het was-en-droog programma aangezet. Wat hebben ma en ik gelachen zeg toen hij de restanten met een mes eruit prunnikte.

Waarom is is de 10 000 m bij hardlopen en schaatsen boeiend (idem voor de maraton en de tour de france) ? Er gebeurt echt geen bal de hele tijd!
En waar vinden ze mannen-commentatoren die 3 uur lang nonstop kunnen lullen over een peleton die toch essentieel niet verandert?
Het gaat om pure inspanning en toewijding. Het is toch fantastisch te zien hoe een tegen zichzelf vecht om als eerste boven te komen. Het is een totale persoonlijke voldoening. En mannen associeren zich daar graag mee. Zie een stukje terug over anekdotes.
pi_44345292
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef Sessy het volgende:
dat snap ik eigenlijk ook niet, vind dr niets aan....

non-light = meer smaak. zelfs de light dubbelfris (zonder toegevoegde suikers) vind k niet lekker
pi_44345296
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:38 schreef arneaux het volgende:

[..]

Yeah sure. Je gaat mij écht niet vertellen dat als je niet op je gewicht let, en je staat in de supermarkt voor de cola en cola light je die cola laat staan omdat "die andere lekkerder is".
Ik vind de echte cola veel te zoet en je krijgt er zo'n zuur smaakje van in je mond achteraf die je van cola light niet krijgt. Overigens drink ik sowieso alleen frisdrank op feestjes, maar dat terzijde.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:39:59 #193
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_44345297
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef djenneke het volgende:
Het spijt me jongens, het is echt waar.
Je slikt je tandpasta ook door?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_44345317
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef cerror het volgende:

[..]

Je slikt je tandpasta ook door?
Nee.
pi_44345331
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik vind de echte cola veel te zoet en je krijgt er zo'n zuur smaakje van in je mond achteraf die je van cola light niet krijgt. Overigens drink ik sowieso alleen frisdrank op feestjes, maar dat terzijde.
Van de light variant krijg ik een nog veel ergere nasmaak die helemaal geen overeenkomsten vertoont met 'echt' voedsel.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:42:17 #196
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44345334
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef Sessy het volgende:
Nog zo iets he: Als ik mannenhulp inroep en tegen de man zeg dat de schroeven er met de schroefboormachine niet in gaan he. Waarom moet hij het dan eerst zelf uitproberen om tot precies dezelfde conclusie te komen? Ik zeg toch dat dat niet de oplossing is?! Idem voor alles wat met computers te maken heeft.
Deze is niet zo moeilijk hoor: als man heb je genoeg ervaring met vrouwen die absoluut niet snappen hoe techniek end. werkt dat je altijd bij het begin begint, ook als de dame zegt dat ze dat al heeft geprobeerd. Vaak blijkt namelijk dat ze iets anders bedoeld, en dat het op die eerste manier toch werkt, en dan ben jij een uur bezig geweest met oplossingen zoeken voor een niet bestaand probleem.....
(probeer maar eens aan een vrouw uit te leggen dat je met een videorecorder kan opnemen, ook als de tv stuk is )
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:42:33 #197
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345341
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef McNasty het volgende:

[..]

Van de light variant krijg ik een nog veel ergere nasmaak die helemaal geen overeenkomsten vertoont met 'echt' voedsel.
Inderdaad. Light is gewoon smerig.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:43:19 #198
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345362
Nog andere vragen?
pi_44345365
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef arneaux het volgende:

[..]

Het gaat om pure inspanning en toewijding. Het is toch fantastisch te zien hoe een tegen zichzelf vecht om als eerste boven te komen. Het is een totale persoonlijke voldoening. En mannen associeren zich daar graag mee. Zie een stukje terug over anekdotes.
Waarom gaan ze dan niet zelf es sporten?
pi_44345371
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef ioko het volgende:

[..]

Deze is niet zo moeilijk hoor: als man heb je genoeg ervaring met vrouwen die absoluut niet snappen hoe techniek end. werkt dat je altijd bij het begin begint, ook als de dame zegt dat ze dat al heeft geprobeerd. Vaak blijkt namelijk dat ze iets anders bedoeld, en dat het op die eerste manier toch werkt, en dan ben jij een uur bezig geweest met oplossingen zoeken voor een niet bestaand probleem.....
(probeer maar eens aan een vrouw uit te leggen dat je met een videorecorder kan opnemen, ook als de tv stuk is )
Met wat voor soort vrouwen ga jij in hemelsnaam om?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')