abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44344255
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik wil wel eens weten hoe het voelt voor een man om sex te hebben.Penetratie bedoel ik dus.
Tja, direct het meest moeilijke te omschrijven gevoel waar je naar kon vragen, maar eigenlijk is het niet veel bijzonders...

Het meest gevoelige is eigenlijk nog het daadwerkelijke binnendringen, wanneer het relatief gezien nog stroef gaat.
De pik die tegen de lippen aanduwt en er dan langzaam in glijdt, tja, maak een strakke O met je duim en wijsvinger en duw je andere wijsvinger er in...

Hoe het in een nattere kut is?
Stop je vingers in warm water totdat ze week, warm en glad zijn en herhaal hetzelfde experiment .
Of hé, stop een biefstuk in de magnetron, vouw hem dubbel en duw daar je vinger tussen.

En beeld je dan in dat je vinger de gevoeligheid heeft van je schaamlippen wanneer je behoorlijk opgewonden bent, that's about...

Het klaarkomen zelf is eigenlijk nog het meest unieke gevoel en denk dat plassen voor een vrouw nog meest bij het gevoel in de buurt komt.
Maar dan klaarkomen terwíjl je plast en dat dan ook nog eens schokkend...

Tja, meer kan ik er echt niet van maken qua gevoel...
I was an atheist until I realized I was God
pi_44344283
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:44 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen zeker niet.

Ik denk dat je betreffende het versieren en de 'gevolgen' daarvan mannen niet over 1 kam kan scheren eigenlijk. Dat heeft denk ik gewoon met bepaalde karaktereigenschappen te maken.
zucht.
ik bedoelde dus dat vrouwen dubbele signalen proberen uit te zenden, maar dat mn vraag ging over wat mannen doen.
  maandag 11 december 2006 @ 23:58:39 #103
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344284
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, direct het meest moeilijke te omschrijven gevoel waar je naar kon vragen, maar eigenlijk is het niet veel bijzonders...

Het meest gevoelige is eigenlijk nog het daadwerkelijke binnendringen, wanneer het relatief gezien nog stroef gaat.
De pik die tegen de lippen aanduwt en er dan langzaam in glijdt, tja, maak een strakke O met je duim en wijsvinger en duw je andere wijsvinger er in...

Hoe het in een nattere kut is?
Stop je vingers in warm water totdat ze week, warm en glad zijn en herhaal hetzelfde experiment .
Of hé, stop een biefstuk in de magnetron, vouw hem dubbel en duw daar je vinger tussen.

En beeld je dan in dat je vinger de gevoeligheid heeft van je schaamlippen wanneer je behoorlijk opgewonden bent, that's about...

Het klaarkomen zelf is eigenlijk nog het meest unieke gevoel en denk dat plassen voor een vrouw nog meest bij het gevoel in de buurt komt.
Maar dan klaarkomen terwíjl je plast en dat dan ook nog eens schokkend...

Tja, meer kan ik er echt niet van maken qua gevoel...
Vrouwen kunnen toch ook gewoon de vingers in hun eigen poes steken? Of denk ik nu te simpel. .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44344291
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ehm? Je punt is?
Iemand zei dat mannen subtiel niet snappen. Je kunt het ook omdraaien, je hoeft niet subtiel te doen tegen mannen, ze nemen er geen aanstoot aan als je het direct zegt. Bij vrouwen moet je wel subtiel doen, want die worden pissig als je het direct zegt.
  maandag 11 december 2006 @ 23:59:20 #105
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344305
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef Ephemera het volgende:

[..]

zucht.
ik bedoelde dus dat vrouwen dubbele signalen proberen uit te zenden, maar dat mn vraag ging over wat mannen doen.
Ah. Mannen doen dat soms. Duidelijk? .
pi_44344308
Ghehe, een vriendin vroeg me een keer om deo
Mijn antwoord "Ik wou het je net zelf net voorstellen" werd ook niet echt gewaardeerd

Ik floepte het er echt per ongeluk uit, echt waar. Echt.

Ik werd niet voor het leven geband trouwens
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_44344332
Kastanova, dat vind ik best goed uitgelegd, ik kan me het helemaal voorstellen in elk geval nu.
pi_44344341
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:56 schreef Sessy het volgende:
DropjesLover, probeer een elektrische tandenborstel in combinatie met mondwater es, als dat niet helpt weet ik het ook niet meer.
k poets wat weinig, paar keer n maandje er goed op gelet, weinig tot geen verschil vergeleken met bijna een half jaar niet poetsen (lang geleden :$ )
is volgens mij wel minder geworden sinds k ook regelmatig mn tong schrob, maar heb nu geen vriendin meer opm het ff eerlijk na te vragen
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:00:42 #109
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344345
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef Sessy het volgende:

[..]

Iemand zei dat mannen subtiel niet snappen. Je kunt het ook omdraaien, je hoeft niet subtiel te doen tegen mannen, ze nemen er geen aanstoot aan als je het direct zegt. Bij vrouwen moet je wel subtiel doen, want die worden pissig als je het direct zegt.
Vrouwen verwachten vaak dat je ze met zijnden handschoentjes aanpakt maar dat ze tegelijkertijd heel direct kunnen zijn. Als mannen daar vervolgens boos over worden snappen de vrouwen t weer niet. En dat heeft dan weer met die handschoentjes te maken.
pi_44344356
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef base3ball het volgende:
Ik spreek voor mijn beurt, maar daar schijnt zelfs een wetenschappelijke verklaring voor te zijn.
Er werd gezegd, dat een vrouwenstem voor ons in eerste instantie klinkt als muziek. Pas na een tijdje komen wij er achter dat er iemand tegen ons aan het praten is. Een mannenstem verstaan we daarentegen weer luid en duidelijk.

Bron: zag zoiets van de week voorbij flitsen op een of ander tv programma
Nah nee, is bullshit...

Als je iemand aankijkt tijdens het praten en dús gewoon oplet, dan zul je alles gewoon meekrijgen.
Zelfs een krant lezen, met je andere oog tv kijken, timmeren én naar je vrouw luisteren behoort tot de mogelijkheden...
Maar zodra een vrouw begint te praten terwijl je ergens anders naar luistert of je ergens anders daadwerkelijk op concentreert is het slechts nog achtergrondgeluid.
Simpelweg omdat het 2 soortgelijke impulsen zijn en je hersenen dan alleen de impulsen verwerkt waarop je je richt...
pi_44344363
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ah. Mannen doen dat soms. Duidelijk? .
yes!
pi_44344375
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen toch ook gewoon de vingers in hun eigen poes steken? Of denk ik nu te simpel. .
Nee, dan overheerst het gevoel van gepenetreerd worden, je poes is veel gevoeliger dan je vingers zijn en dan voel je met je vingers zeg maar niks meer omdat het gevoel in je kut alles domineert.
pi_44344394
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mannen zijn te stoer om navraag te doen...
We rijden nog liever 100km om dan dat we naar de weg vragen...
spreek voor jezelf zou ik zeggen, heb een feilloos richtingsgevoel, en als ik het eens wilt vragen, dan sta ik vlakbij de straat die ik moet hebben, gewoon even een kwestie van de kaart van te voren lezen en er vervolgens naartoe rijden.
quote:
Onwetendheid is een teken van zwakte en we hebben niemand nodig om ons iets te leren, daar zijn we simpelweg te trots voor...

Vrouwen snappen een gebruiksaanwijzing niet en blijven eindelijk passen en meten, wij mannen pretenderen hem niet nodig te hebben en timmeren gewoon een paar spijkers op de plekken waar wij denken dat het vast moet zitten, dat idee .
wees blij dat je kast blijft staan, maar de volgende keer misschien toch maar door iemand laten doen?
Tssssss echt erg hoor als je niet weet waar je mee bezig ben, je lijkt die aannemer wel die bij een van de fokkers zijn huis haast had vernietigd.
quote:
Dus als jouw vent de winkel inloopt op zoek naar zoiets simpels als een prei terwijl hij geen flauw idee heeft hoe het er exact uitziet, dan pakt hij liever iets dat in de buurt komt van zijn idéé van een prei, dan dat hij om hulp vraagt .
Of hij heeft iets lekkers in gedachten dan prei
Wie eet er nou konijnenvoer?
pi_44344411
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:00 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

k poets wat weinig, paar keer n maandje er goed op gelet, weinig tot geen verschil vergeleken met bijna een half jaar niet poetsen (lang geleden :$ )
is volgens mij wel minder geworden sinds k ook regelmatig mn tong schrob, maar heb nu geen vriendin meer opm het ff eerlijk na te vragen
Zus en/of ma?
Probeer ook es van eventuele keelpijnen gelijk af te komen (daar gaat je mondgeur gigantisch van achteruit) en idem voor bloedend tandvlees (regelmatige tandartsbezoeken + flossen = key)
pi_44344413
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah nee, is bullshit...

Als je iemand aankijkt tijdens het praten en dús gewoon oplet, dan zul je alles gewoon meekrijgen.
Zelfs een krant lezen, met je andere oog tv kijken, timmeren én naar je vrouw luisteren behoort tot de mogelijkheden...
Maar zodra een vrouw begint te praten terwijl je ergens anders naar luistert of je ergens anders daadwerkelijk op concentreert is het slechts nog achtergrondgeluid.
Simpelweg omdat het 2 soortgelijke impulsen zijn en je hersenen dan alleen de impulsen verwerkt waarop je je richt...
Bij mij werkt dat anders precies zo... ben ik nou heel raar?
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:03:13 #116
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344415
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:01 schreef Sessy het volgende:

[..]

Nee, dan overheerst het gevoel van gepenetreerd worden, je poes is veel gevoeliger dan je vingers zijn en dan voel je met je vingers zeg maar niks meer omdat het gevoel in je kut alles domineert.
. Bedankt voor deze biologieles.
pi_44344437
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef kastanova het volgende:
Mannen zijn te stoer om navraag te doen...
Grappig, ik heb een ex die me geregeld vanuit de supermarkt belt om navraag te doen over de ingredienten van een beproefd recept. Mijn vraag luidt: is dat dan wel een echte man?
pi_44344453
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:02 schreef klipper het volgende:

[..]

spreek voor jezelf zou ik zeggen, heb een feilloos richtingsgevoel, en als ik het eens wilt vragen, dan sta ik vlakbij de straat die ik moet hebben, gewoon even een kwestie van de kaart van te voren lezen en er vervolgens naartoe rijden.
[..]

wees blij dat je kast blijft staan, maar de volgende keer misschien toch maar door iemand laten doen?
Tssssss echt erg hoor als je niet weet waar je mee bezig ben, je lijkt die aannemer wel die bij een van de fokkers zijn huis haast had vernietigd.
[..]

Of hij heeft iets lekkers in gedachten dan prei
Wie eet er nou konijnenvoer?
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:04:34 #119
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344456
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Grappig, ik heb een ex die me geregeld vanuit de supermarkt belt om navraag te doen over de ingredienten van een beproefd recept. Mijn vraag luidt: is dat dan wel een echte man?
. Hoelang gaat deze zinloze vete nog door?
pi_44344458
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef Sessy het volgende:
Waarom vinden jullie het geen probleem of verrassing als jullie eigen kamers een zooi zijn, maar kijken jullie er vreemd van op als de kamer van een vrouw een zooi is?
Simpel, de emancipatie bestaat niet...

Mannen zorgen voor het inkomen, vrouwen doen het huishouden.
Heeft ze het huishouden in eerste instantie al niet op orde, dan is het geen goede huisvrouw en is ze afgekeurd als opvoeder van het nageslacht.

Klinkt simplistisch, is het ook, maar is onbewust wel degelijk het geval.

Is een mannenhuis smerig, dan is het een typische man.
Is een vrouwenhuis smerig, dan is het een slechte vrouw.
pi_44344460
quote:

[..]

Ja, want mannen houden van lekker eten. De liefde van een man gaat door de maag. En heel veel koks zijn man.
pi_44344491
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb ook nog een vraag voor de mannen. Geheel gebaseerd op mijn huidige ervaringen..
Zenden jullie ook die (misschien typisch vrouwelijke) signalen uit van 'ik vind je leuk'.. en zo ja; welke signalen moeten dat zijn dan?
Ik denk nu namelijk dat als een jongen iets te lang naar me kijkt; 'JA! Die is binnen!'
Dus.. fill me in.
Nah, da's een onderwerp dat té afhankelijk is van de situatie...

Ben je een gewilde vrouw, is hij een gewilde man, hoe lang kennen jullie elkaar al, ooit eerder iets met elkaar meegemaakt/gedaan, etc. etc.
pi_44344535
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef Sessy het volgende:
Ik heb er sinds mijn ontdekking in elk geval geen last meer van dat mannen in m'n omgeving uit hun muil meuren.
En ondertussen vinden ze je een verwaande bitch en praten ze onderling over alle dingen die aan jou mankeren .
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:07:30 #124
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344536
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, da's een onderwerp dat té afhankelijk is van de situatie...

Ben je een gewilde vrouw, is hij een gewilde man, hoe lang kennen jullie elkaar al, ooit eerder iets met elkaar meegemaakt/gedaan, etc. etc.
Ik denk dat t ook wel te maken heeft met de onzekerheid die mannen hebben. Mannen kunnen iemand wel leuk vinden maar dit niet willen toegeven uit angst voor afwijzing.
pi_44344537
Nog zo iets he: Als ik mannenhulp inroep en tegen de man zeg dat de schroeven er met de schroefboormachine niet in gaan he. Waarom moet hij het dan eerst zelf uitproberen om tot precies dezelfde conclusie te komen? Ik zeg toch dat dat niet de oplossing is?! Idem voor alles wat met computers te maken heeft.
pi_44344544
quote:

[..]

Nee, dat is gewoon een idioot. Als hij één keer belt als hij pen en papier in de buurt heeft dan hoeft hij niet steeds te bellen.

of hij belt gewoon om je stem te horen
pi_44344547
Op dinsdag 12 december 2006 00:04 schreef Sessy het volgende:

Ja, Nee, want mannen houden van lekker eten gemaakt door een ander(bij voorkeur mama, maar een aantrekkelijke vrouw is ook fijn. De liefde van een man gaat door de maag. En heel veel koks zijn man homo.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:08:16 #128
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344549
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef Sessy het volgende:
Nog zo iets he: Als ik mannenhulp inroep en tegen de man zeg dat de schroeven er met de schroefboormachine niet in gaan he. Waarom moet hij het dan eerst zelf uitproberen om tot precies dezelfde conclusie te komen? Ik zeg toch dat dat niet de oplossing is?! Idem voor alles wat met computers te maken heeft.
Dat is gewoon trots. Niets meer, niets minder.
pi_44344580
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

En ondertussen vinden ze je een verwaande bitch en praten ze onderling over alle dingen die aan jou mankeren .
Ja da's nog zo iets. Ik heb het idee dat mannen minimaal zo veel roddelen als vrouwen. Of ben ik nu paranoide?
pi_44344597
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Bij mij werkt dat anders precies zo... ben ik nou heel raar?
Dat jij een manwijf bent is geen nieuws natuurlijk .
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:09:58 #131
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344599
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ja da's nog zo iets. Ik heb het idee dat mannen minimaal zo veel roddelen als vrouwen. Of ben ik nu paranoide?
Mannen roddelen niet over andere mannen. Althans, de mannen die ik ken niet. Als mannen t over vrouwen hebben is t denk ik geen roddelen, dan is t meer een keuring.
pi_44344618
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dat is gewoon trots. Niets meer, niets minder.
Waarom kan hij er niet gewoon trots op zijn dat hij ze er met de hand na veel blaren wel in krijgt? Daar roep ik 'm tenslotte voor, omdat ik de kracht niet heb om het met de hand erin te schroeven als de schroefboormachine het al niet voor mekaar krijgt. En ik vind 't heel sexy als een man de kracht heeft om ze erin te krijgen en het uithoudingsvermogen om de blaren te negeren.
pi_44344633
quote:

[..]

Óf je leest de openingspost even .
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef kastanova het volgende:
Helaas, of godzijdank, zal ik ze niet alleen vanuit m'n eigen perspectief beantwoorden, want dankzij jarenlange "mannen onder elkaar" gesprekken heb ik toch behoorlijk wat inzichten over wat de "gemiddelde" man bezighoudt en wat zijn beweegredenen zijn .
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:11:43 #134
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344646
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:10 schreef Sessy het volgende:

[..]

Waarom kan hij er niet gewoon trots op zijn dat hij ze er met de hand na veel blaren wel in krijgt? Daar roep ik 'm tenslotte voor, omdat ik de kracht niet heb om het met de hand erin te schroeven als de schroefboormachine het al niet voor mekaar krijgt. En ik vind 't heel sexy als een man de kracht heeft om ze erin te krijgen en het uithoudingsvermogen om de blaren te negeren.
Misschien is t meer om te laten zien dat jullie t mishebben? Eerlijk gezegd weet ik t niet.
pi_44344653
quote:
Waarom roep je z'n hulp dan in? Moet hij de schroeven er met z'n tanden uithalen ofzo.

Hij probeert het zelf omdat:
-het hem misschien toch wel lukt
-hij precies ziet wat er dan foutgaat om vervolgens een oplossing te zoeken
pi_44344667
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat jij een manwijf bent is geen nieuws natuurlijk .
Ben je nou aan het beweren dat ik een homofiel ben?

(ik verneuk je topic)
pi_44344697
quote:
Alsof een man op het oordeel van een vrouw afgaat als het om klussen gaat .

Als je ons nu uit zou leggen hoe we moeten breien, héél misschien zouden we dan nog luisteren, maar dan houdt het toch wel op...

We willen alles gewoon zelf uitvinden; mocht het dan lukken, dan hebben we onze machtspositie weer ingenomen en bewezen dat we een echte man zijn, want we kunnen iets wat een vrouw niet lukte.
Lukt het niet, jammer dan, doen we het alsnog op de alternatieve manier .
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:14:22 #138
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344716
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Alsof een man op het oordeel van een vrouw afgaat als het om klussen gaat .

Als je ons nu uit zou leggen hoe we moeten breien, héél misschien zouden we dan nog luisteren, maar dan houdt het toch wel op...

We willen alles gewoon zelf uitvinden; mocht het dan lukken, dan hebben we onze machtspositie weer ingenomen en bewezen dat we een echte man zijn, want we kunnen iets wat een vrouw niet lukte.
Wat ik zei dus; om te laten zien dat ze t mishebben.
pi_44344727
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:04 schreef kastanova het volgende:

Is een vrouwenhuis smerig, dan is het een slechte vrouw.
dan is het een echte vrouw, k heb ergere horrorverhalen gehoord over vrouwenhuizen dan over mannenhuizen (veelal studentenhuizen)

en hoe kan jij in godsnaam die gevoelens met die biefstuk beschrijven, voor de vrouwelijke gevoelens dan... eng, k voel het ook al bijna als k t hier lees, maar heb toch zoiets van dat moet je gewoon es mee maken
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44344761
Ook zoiets he. Mannen weten alles als het gaat om de dvd-speler, pc, auto's etc. Maar als je dan vraagt of ze even was in de wasmachine willen mikken, is het in eens te ingewikkeld.

Sorry, maar daar trappen we dus niet in.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:16:39 #141
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344782
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef djenneke het volgende:
Ook zoiets he. Mannen weten alles als het gaat om de dvd-speler, pc, auto's etc. Maar als je dan vraagt of ze even was in de wasmachine willen mikken, is het in eens te ingewikkeld.

Daar trappen jullie al heel lang in.
pi_44344783
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:12 schreef McNasty het volgende:

[..]

Waarom roep je z'n hulp dan in? Moet hij de schroeven er met z'n tanden uithalen ofzo.
Nee, erin draaien. Ik had zo'n meubels aangeschaft waar je met de schroefboormachine geen schroeven in kon doen omdat die niet door het harde buitenlaagje kwamen (en met enkel de fabrieksschroeven bleek 't niet stabiel genoeg te staan ivm trillingen van de spoorlijn hiernaast). Als je met de hand er heeeeeel veel kracht op zette, kwam je wel door het buitenlaagje, maar zo veel kracht heeft alleen een man. Daarom riep ik dus de hulp van mannen in.
quote:
Hij probeert het zelf omdat:
-het hem misschien toch wel lukt
-hij precies ziet wat er dan foutgaat om vervolgens een oplossing te zoeken
Dat laatste is wel precies de manier waarop de jongen waar dit het meeste over ging denkt ja, dat zou best wel es de reden kunnen zijn.
pi_44344785
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef Sessy het volgende:

[..]

Paranoide... Ik krijg per dag echt kruiwagens vol verhalen over vrouwen over me heen van mannen, maar allemaal komt het op hetzelfde neer:
- Heeft hij haar geneukt
- Wil hij haar neuken
- Is ze uberhaupt neukbaar
- Wie heeft haar wél geneukt
- Wie zou dáár in gódsnaam mee wíllen neuken

Randzaken boeien niet echt... Daarom kijken jullie wél naar GTST en zetten wij liever een pornofilm op...

En nee, ik ga het stereotype dat wij alleen aan seks denken hier echt niet mee bevestigen, dat komt slechts naar boven als we het daadwerkelijk over vrouwen hebben...
Daarnaast hebben we het toch echt voornamelijk over sport, geld, werk en anekdotes.
pi_44344804
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik moest lachen
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:17:55 #145
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344817
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Paranoide... Ik krijg per dag echt kruiwagens vol verhalen over vrouwen over me heen van mannen, maar allemaal komt het op hetzelfde neer:
- Heeft hij haar geneukt
- Wil hij haar neuken
- Is ze uberhaupt neukbaar
- Wie heeft haar wél geneukt
- Wie zou dáár in gódsnaam mee wíllen neuken

Randzaken boeien niet echt... Daarom kijken jullie wél naar GTST en zetten wij liever een pornofilm op...

En nee, ik ga het stereotype dat wij alleen aan seks denken hier echt niet mee bevestigen, dat komt slechts naar boven als we het daadwerkelijk over vrouwen hebben...
Daarnaast hebben we het toch echt voornamelijk over sport, geld, werk en anekdotes.
. En opnieuw, wat ik al zei; het is meer een keuring.

De aanvulling klopt redelijk. Ik denk dat t vooral veel over sport en anekdotes gaat. Die anekdotes komen natuurlijk voort uit haantjesgedrag.
pi_44344836
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
en hoe kan jij in godsnaam die gevoelens met die biefstuk beschrijven, voor de vrouwelijke gevoelens dan... eng, k voel het ook al bijna als k t hier lees, maar heb toch zoiets van dat moet je gewoon es mee maken
Ik praat op een vrij plastische en luchtige manier met zowel mannen, maar toch vooral ook met vrouwen over seks... Niets geen intenties, gewoon praten... En da's af en toe lachen en daarnaast ook behoorlijk leerzaam .
pi_44344837
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef arneaux het volgende:

[..]

Correctie: Daar trap IK dus niet in.
Vreemd genoeg trapt mijn vriend er nog wel in als ik zeg dat ik die vuilniszakken echt onmogelijk naar beneden kan dragen
pi_44344845
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef djenneke het volgende:

Ja maar het is ze echt te ingewikkeld. Zij weten namelijk niet dat je op kleur moet sorteren en dat bepaalde vezels niet tegen 90 graad kunnen, of 60. Daar komen ze na hun halve garderobe verneukt te hebben overigens vanzelf achter. Mocht je dus zo'n man hebben die zogenaamd niet met de wasmachine overweg kan, dan raad ik het aan de eerste 6 maanden je vuile was te verstoppen en zelf je eigen was te doen. Hij verneukt dan alleen z'n eigen kleding, maar leert wel de was te doen.

Wij vrouwen letten sowieso veel sterker op kleur dan mannen en we voelen ook aan een kledingstuk aan of die heet gewassen kan worden of niet over 't algemeen. Een man moet nog echt op het etiket kijken en is daar te lui voor.

Hetzelfde met de broekzakken leegmaken. Zij leren dat pas nadat ze hun rijbewijs hebben gewassen. Waarom denk je dat de nieuwe rijbewijzen een plastic kaartje zijn?
pi_44344847
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:13 schreef kastanova het volgende:

Goede omschrijving .

Ik denk precies zo
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:20:44 #150
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44344874
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:18 schreef djenneke het volgende:

[..]

Correctie: Daar trap IK dus niet in.
Vreemd genoeg trapt mijn vriend er nog wel in als ik zeg dat ik die vuilniszakken echt onmogelijk naar beneden kan dragen
Je vriend wil neuken en daarom doet hij dat. Hij weet zelf ook wel dat er geen lood in die vuilniszakken zit maar als hij ze niet beneden zet ga jij (weer) zeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')