abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44345380
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:

[..]

Inderdaad. Light is gewoon smerig.
Over smaak valt niet te twisten
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:45:26 #202
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345390
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:43 schreef Sessy het volgende:

[..]

Waarom gaan ze dan niet zelf es sporten?
Omdat ze niet zo vatbaar zijn voor hypes zoals dat geschaats en gedans van een tijdje terug. Vrouwen spiegelen zich altijd aan de verkeerde vrouwen.

"Ja, Wendy van Dijk kan ook een dansje maken op haar schaatsen, dus ik moet dat ook kunnen."

Bovendien presteren mannen nog altijd beter in welke sport dan ook dan een vrouw. Dus dat mannen niet sporten gaat niet op.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44345395
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:44 schreef djenneke het volgende:

[..]

light is geen smaak, het is namaak smaak.
pi_44345400
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:42 schreef ioko het volgende:
(probeer maar eens aan een vrouw uit te leggen dat je met een videorecorder kan opnemen, ook als de tv stuk is )
Je kunt zelfs het ene programma kijken terwijl je het andere opneemt... Gaaf is dat joh. Ik snapte vroeger nooit dat allebei de zenders op 1 kabeltje pasten.
Ik vind 't eigenlijk wel jammer dat vcr's nu een beetje uit de mode zijn. Dat gevoel van een videoband erin duwen, dat is toch niet te vergelijken met zo'n schijfje erop leggen?
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:46:18 #205
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345405
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:44 schreef djenneke het volgende:

[..]

Over smaak moet je juist twisten! Of ben jij zo iemand die altijd alles maar mooi en best vind?
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:46:58 #206
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345417
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:46 schreef Sessy het volgende:

[..]

Je kunt zelfs het ene programma kijken terwijl je het andere opneemt... Gaaf is dat joh. Ik snapte vroeger nooit dat allebei de zenders op 1 kabeltje pasten.
Ik vind 't eigenlijk wel jammer dat vcr's nu een beetje uit de mode zijn. Dat gevoel van een videoband erin duwen, dat is toch niet te vergelijken met zo'n schijfje erop leggen?
. Met een dvdrecorder is dat schijfje niet eens perse nodig.
pi_44345439
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:

[..]

Omdat ze niet zo vatbaar zijn voor hypes zoals dat geschaats en gedans van een tijdje terug. Vrouwen spiegelen zich altijd aan de verkeerde vrouwen.

"Ja, Wendy van Dijk kan ook een dansje maken op haar schaatsen, dus ik moet dat ook kunnen."

Bovendien presteren mannen nog altijd beter in welke sport dan ook dan een vrouw. Dus dat mannen niet sporten gaat niet op.
Behalve de sporten waar lenigheid een grote rol speelt.

Ik bedoelde overigens niet per se het schaatsen en dansen. 24-uurs-hardloopwedstrijden, daar doen meer vrouwen aan mee dan mannen heb ik het idee. Schietende vrouwen zijn ook veeeeeeel fanatieker dan mannen. Zo ken ik er nog wel een paar.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:47:53 #208
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44345440
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef Sessy het volgende:

Waarom is is de 10 000 m bij hardlopen en schaatsen boeiend (idem voor de maraton en de tour de france) ? Er gebeurt echt geen bal de hele tijd!
En waar vinden ze mannen-commentatoren die 3 uur lang nonstop kunnen lullen over een peleton die toch essentieel niet verandert?
Tour de France, voetbal en formule 1 kan ik snappen (ook parijs-dakar), schaatsen en hardlopen snap ik ook niet. Het geeft een bepaalde ontspanning om ernaar te kijken, de tactiek, de prestatie. En het is heerlijk om niet allemaal ongeloofwaardige persoonlijke relatie te moeten volgen van een serie als ONM of goede tijden, de mensen in de sport zijn zichzelf, zeuren niet, en werken met hun lichaam en geest --> fijn om naar te kijken, en geen grote aanslag op je aandachtsvermogen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44345446
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:

[..]

Over smaak moet je juist twisten! Of ben jij zo iemand die altijd alles maar mooi en best vind?
Nee juist niet, en daarom valt er juist niet over te twisten
Wat ik mooi en lekker vind, zal jij niet vinden. Daar kun je uren over twisten, zonder enig resultaat. Is dus geen beginnen aan. Net als discussieren met vrouwen trouwens.
pi_44345454
quote:
[..]
. Met een dvdrecorder is dat schijfje niet eens perse nodig.
Ja kut he? Ik vond dat altijd een lekker gevoel, zo'n videoband erin duwen. Eerst stribbelt hij dan altijd beetje tegen en daarna gaat 't er vanzelf in...
pi_44345459
quote:

[..]

Smaak is zeer twistbaar. Ik ben zelf ook van mening dat de meeste mensen geen (eigen) smaak hebben.
pi_44345465
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:47 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik bedoelde overigens niet per se het schaatsen en dansen. 24-uurs-hardloopwedstrijden, daar doen meer vrouwen aan mee dan mannen heb ik het idee. Schietende vrouwen zijn ook veeeeeeel fanatieker dan mannen. Zo ken ik er nog wel een paar.
Dat noemen mannen daarom ook maar gewoon geen sporten.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:49:10 #213
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345468
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:47 schreef Sessy het volgende:

[..]

Schietende vrouwen? Dat zijn geen vrouwen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:49:34 #214
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345479
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:48 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ja kut he? Ik vond dat altijd een lekker gevoel, zo'n videoband erin duwen. Eerst stribbelt hij dan altijd beetje tegen en daarna gaat 't er vanzelf in...
. Ik vind t wel handig.
pi_44345481
Ik ben geen vrouw dus hm? En bedankt.
pi_44345501
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:

[..]

Juist ja.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:50:54 #217
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345507
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef Sessy het volgende:
Ik ben geen vrouw dus hm? En bedankt.
Je schiet? Op? Schijven? En dan?

Ik weet zelf ook wel dat Nederlandse vrouwen niet sierlijk en écht vrouwelijk zijn, maar dat schieten is in deze wel een kers op de taart. En das jammer.

En dit bedoel ik trouwens met zeuren? Meteen op schuldgevoel inspelen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:51:47 #218
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_44345525
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:

[..]

Uhuhm
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:52:40 #219
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345536
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:51 schreef cerror het volgende:

[..]

Uhuhm
Ah so. Ik denk alleen niet dat ze dat bedoelen.
pi_44345543
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik weet zelf ook wel dat Nederlandse vrouwen niet sierlijk en écht vrouwelijk zijn, maar dat schieten is in deze wel een kers op de taart. En das jammer.

En dit bedoel ik trouwens met zeuren? Meteen op schuldgevoel inspelen.
Dus vrouwen die iets goed kunnen waar normaal mannen beter in zouden moeten zijn, zijn bij voorbaat al niet vrouwelijk? Okee.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:53:27 #221
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345552
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dus vrouwen die iets goed kunnen waar normaal mannen beter in zouden moeten zijn, zijn bij voorbaat al niet vrouwelijk? Okee.
En waar haal je dat uit mn post?

Opnieuw op schuldgevoel inspelen, iets wat vrouwen graag en met regelmaat doen.
pi_44345558
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:

[..]

Het was een vraag
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:54:36 #223
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345566
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Het was een vraag
Je gaf zelf een antwoord.

"Okee."
pi_44345573
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:

[..]

Opnieuw op schuldgevoel inspelen, iets wat vrouwen graag en met regelmaat doen.
Jij krijgt daar een schuldgevoel van??
Volgens mij probeer jij met bovenstaande precies hetzelfde te doen...
pi_44345584
Oh men... Het houdt voorlopig nog niet op met het suffe gelul en gezever... Ik ben weg .
I was an atheist until I realized I was God
pi_44345590
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ho ho, ik doe ook kunstschaatsen en ik deed ballroom dansen. Met redelijk veel success, met name juist te danken aan de sierlijkheid. En ik ben oorspronkelijk Russisch van afkomst.

Schieten helpt echt voor de emotionele ontlading, net zoals een uurtje sprongen oefenen op de ijsbaan. Het laatste heeft het bij mij uiteindelijk toch gewonnen omdat je daar veel meer kracht moet gebruiken dan bij schieten en ik 't wel ontspannend vind om fysiek heel hard bezig te zijn. Wat dat betreft is (kruis)boogschieten fijner, daar gebruik je je armspieren.
Het geeft ook voldoening om zeg maar steeds dichter bij het midden van de schijf te raken en dan uiteindelijk alleen nog het midden van de schijf te raken en dan te weten dat je in principe zo iemand midden in z'n voorhoofd zou kunenn schieten op 25 meter afstand.

Stukje overcompensatie voor het ontbreken van de fysieke kracht die mannen hebben.
pi_44345591
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:

[..]

Je gaf zelf een antwoord.

"Okee."
Vandaar ook de
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:56:01 #228
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345595
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
Oh men... Het houdt voorlopig nog niet op met het gezever... Ik ben weg .
Ik ben het met je eens. Niet een ellelange discussie waarin de vrouw geen cm breed wil geven.
pi_44345601
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
Oh men... Het houdt voorlopig nog niet op met het suffe gelul en gezever... Ik ben weg .
Ik zei toch dat ik je topic verneukte
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:56:54 #230
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345612
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:54 schreef djenneke het volgende:

[..]

Jij krijgt daar een schuldgevoel van??
Volgens mij probeer jij met bovenstaande precies hetzelfde te doen...
Dat jij probeert daarop in te spelen betekend niet dat ik 'm heb.

Maar terug naar het onderwerp; vragen.
pi_44345630
vragen? k moet zo echt gaan slapen (maar geen zin in)

of misschien een van de dames hier uit maastricht, om irl verder te lullen?
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:58:25 #232
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345646
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ho ho, ik doe ook kunstschaatsen en ik deed ballroom dansen. Met redelijk veel success, met name juist te danken aan de sierlijkheid. En ik ben oorspronkelijk Russisch van afkomst.

Schieten helpt echt voor de emotionele ontlading, net zoals een uurtje sprongen oefenen op de ijsbaan. Het laatste heeft het bij mij uiteindelijk toch gewonnen omdat je daar veel meer kracht moet gebruiken dan bij schieten en ik 't wel ontspannend vind om fysiek heel hard bezig te zijn. Wat dat betreft is (kruis)boogschieten fijner, daar gebruik je je armspieren.
Het geeft ook voldoening om zeg maar steeds dichter bij het midden van de schijf te raken en dan uiteindelijk alleen nog het midden van de schijf te raken en dan te weten dat je in principe zo iemand midden in z'n voorhoofd zou kunenn schieten op 25 meter afstand.

Stukje overcompensatie voor het ontbreken van de fysieke kracht die mannen hebben.
O begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind t leuk voor je. Maar wat je doet is door iedereen te leren. Richten, rekening houden met de afstand/wind verhouding, stabiliteit, en zo vast nog wat dingen. Het is niet echt iets waarin je een uniek talent kunt zijn.
pi_44345647
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ja daar komt sowieso het hele glazen plafond op neer... Kijk ook maar naar hoe er over vrouwen in de politiek wordt gedaan. Zelfs aantrekkelijke vrouwen als Hirsi Ali en Femke Halsema, laat staan de dikkere, lompere versies.
Ik bedoel je hoort nou nooit iemand klagen dat Berlusconi een verwijfde homo zou zijn of wel? Terwijl daar echt wel alle aanleiding toe is.
pi_44345661
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef arneaux het volgende:

[..]

O begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind t leuk voor je. Maar wat je doet is door iedereen te leren. Richten, rekening houden met de afstand/wind verhouding, stabiliteit, en zo vast nog wat dingen. Het is niet echt iets waarin je een uniek talent kunt zijn.
ben k t niet mee eens, wat jij zegt geld namelijk voor bijna alle sporten. gewoon een goed trainingschema en motivatie en iedereeen kan het volgens jou redenatie.
op 200m een doel raken met een handboog doet bijna niemand hoor
pi_44345662
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nee, er zit wel degelijk verschil in hoe goed je kunt leren schieten. Er zijn namelijk zat mensen die echt 3x per week oefenen 10 jaar lang en veel minder goed zijn dan iemand die een jaar heeft geoefend, 1x per week. Er zit een verschil in hoe goed je ziet, in hoe goed je je ademhaling kunt beheersen (die speelt een heel belangrijke rol) en in hoe goed je ervoor kunt zorgen dat je arm niet trilt. Zo'n wapen is best zwaar namelijk.
Ook de timing is heel belangrijk.
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:00:56 #236
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345675
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:00 schreef Sessy het volgende:

[..]

Nee, er zit wel degelijk verschil in hoe goed je kunt leren schieten. Er zijn namelijk zat mensen die echt 3x per week oefenen 10 jaar lang en veel minder goed zijn dan iemand die een jaar heeft geoefend, 1x per week. Er zit een verschil in hoe goed je ziet, in hoe goed je je ademhaling kunt beheersen (die speelt een heel belangrijke rol) en in hoe goed je ervoor kunt zorgen dat je arm niet trilt. Zo'n wapen is best zwaar namelijk.
Ook de timing is heel belangrijk.
Talent is er altijd wel, binnen elke tak van welke sport dan ook. Het gaat mij om dat unieke.
pi_44345693
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:

[..]

Talent is er altijd wel, binnen elke tak van welke sport dan ook. Het gaat mij om dat unieke.
Hoeveel mensen heb je in Nederland ueberhaupt die ergens uniek in zijn? Is het heel uniek als je 0.1 seconde harder rijdt dan de rest op een afstand van een paar duizend meter?
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:01:51 #238
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345695
Maargoed. Nieuwe vragen, want deze discussie wordt zinloos.
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:02:11 #239
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44345699
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:01 schreef Sessy het volgende:

[..]

Hoeveel mensen heb je in Nederland ueberhaupt die ergens uniek in zijn? Is het heel uniek als je 0.1 seconde harder rijdt dan de rest op een afstand van een paar duizend meter?
Racen vind ik ook een kutsport.
pi_44345733
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ja daar komt sowieso het hele glazen plafond op neer... Kijk ook maar naar hoe er over vrouwen in de politiek wordt gedaan. Zelfs aantrekkelijke vrouwen als Hirsi Ali en Femke Halsema, laat staan de dikkere, lompere versies.
Ik bedoel je hoort nou nooit iemand klagen dat Berlusconi een verwijfde homo zou zijn of wel? Terwijl daar echt wel alle aanleiding toe is.
Hirsi Ali wordt in de zeik genomen omdat het een geschift wijf is (aantrekkelijk?!?! brrr...) en Femke Halsema wordt niet meer in de zeik genomen dan Wouter Bos of Balkenende.

En volgens mij ben jij niet zo goed op de hoogte van de Italiaanse politiek, er worden genoeg grappen over Berlusconi gemaakt en als iemand dat verdient is hij het wel

[ Bericht 1% gewijzigd door McNasty op 12-12-2006 01:09:29 ]
pi_44346305
Wel grappen, maar niet dat hij verwijfd zou zijn, wel over zijn leeftijd maffia en zo. Al spreek ik geen italiaans.
pi_44346356
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:53 schreef Sessy het volgende:
Wel grappen, maar niet dat hij verwijfd zou zijn, wel over zijn leeftijd maffia en zo. Al spreek ik geen italiaans.
Ik spreek ook geen Italiaans maar mijn vader heeft het bijna over niets anders. Ik heb genoeg spotprenten gezien maar niets over verwijfdheid inderdaad.
  dinsdag 12 december 2006 @ 02:19:45 #243
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44346499
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:48 schreef Sessy het volgende:

[..]

Wie o Wie wou ook al weer weten hoe penetratie voelde, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:49:07 #244
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_44349132
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom kopen jullie altijd de verkeerde dingen in de supermarkt?
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
Vraag je om die prei?

Ik moet namelijk meestal de gedachten lezen of ruiken wat er gekocht moet worden.
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:52:03 #245
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_44349202
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Hallo, dit is geen vrouwenbash-topic.
Ontopic:

Naar aanleiding van de uitzending van 'Nederland Undercover' over pedotoerisme in Thailand:
Waarom willen mannen extreem jonge meisjes. Wat is daar de toegevoegde waarde van?
Elke man droomt van ultieme schoonheid... voor sommigen is dat een kind
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:53:41 #246
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44349227
KastaMona
... is a mismatch forever
pi_44350165
ik wil alleen even melden dat ik als man zijnde cola light lekker vind en gewone cola niet te zuipen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:32:20 #248
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44351475
Oke serieuze vraag:
Waarom belt een vent opeens op dat ie al een jaar verliefd op me is terwijl ik getrouwd ben en 2 kids heb? Je kan toch van te voren bedenken dat hier geen enkele toekomst in zit?
Is het om mij een ongemakkelijk gevoel te geven of wat? Is het om aandacht? Om mij een schuldcomplex te geven? Ik schijn bewuste vent iedere week gezien te hebben, maar we hebben pas een maand of twee een meer dan hoi-dag contact.
Als je daar al een jaar mee rondloopt waarom dan opeens nu? En nee het is geen grap, het is zeer serieus van zijn kant.

Misschien is dit een verkeerde plaats om dit te posten, maar geef me aub eens een serieus kijkje in het hoofd van de man hier, want ik zit er echt mee in mijn maag. Ik hou er niet van om mensen te kwetsen, zelfs als ik dat onbewust doe.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:55:58 #249
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_44352107
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef Fjolle het volgende:
Oke serieuze vraag:
Waarom belt een vent opeens op dat ie al een jaar verliefd op me is terwijl ik getrouwd ben en 2 kids heb? Je kan toch van te voren bedenken dat hier geen enkele toekomst in zit?
Is het om mij een ongemakkelijk gevoel te geven of wat? Is het om aandacht? Om mij een schuldcomplex te geven? Ik schijn bewuste vent iedere week gezien te hebben, maar we hebben pas een maand of twee een meer dan hoi-dag contact.
Als je daar al een jaar mee rondloopt waarom dan opeens nu? En nee het is geen grap, het is zeer serieus van zijn kant.

Misschien is dit een verkeerde plaats om dit te posten, maar geef me aub eens een serieus kijkje in het hoofd van de man hier, want ik zit er echt mee in mijn maag. Ik hou er niet van om mensen te kwetsen, zelfs als ik dat onbewust doe.
die kan iedere man invullen.. tis om jou te NEUKEN!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:57:46 #250
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44352151
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:55 schreef Gstyles het volgende:

[..]

die kan iedere man invullen.. tis om jou te NEUKEN!
Ja, maar je weet toch dat dit kansloos is? Vooral omdat ik normaal de kids bij me heb?
Dan zoek je toch een 'slachtoffer' met potentie?

Edit: potentie als in potentieel natuurlijk.
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:04:41 #251
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44352346
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef Fjolle het volgende:

[..]

Ja, maar je weet toch dat dit kansloos is? Vooral omdat ik normaal de kids bij me heb?
Dan zoek je toch een 'slachtoffer' met potentie?

Edit: potentie als in potentieel natuurlijk.
Misschien ziet hij het huwelijk als een verschrikkelijk frustrerend iets, waardoor jij wel in zou zijn voor wat actie? (hey, ik probeer ook maar in het hoofd van die sukkel te kijken )
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:09:10 #252
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44352453
Sure. Alsof alle getrouwde vrouwen trouw zijn. .
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:36:55 #253
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44353252
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:04 schreef ioko het volgende:

[..]

Misschien ziet hij het huwelijk als een verschrikkelijk frustrerend iets, waardoor jij wel in zou zijn voor wat actie? (hey, ik probeer ook maar in het hoofd van die sukkel te kijken )
Ja, die actie komt er op deze manier wel, maar niet met hem natuurlijk.
Mijn vent is dan ook best wel gelukkig met de situatie.
quote:
Sure. Alsof alle getrouwde vrouwen trouw zijn.
Ik wel iig en iedereen die mij een beetje zou kennen zou dat moeten weten, zodoende dat ik eerder al aangaf dat dit kansloos is voor hem en dat ie dat zou moeten beseffen.

Maar ik wacht rustig op reacties van andere heren hier.

Let op is geen aandachttrekkerij of kijk mij eens, maar omdat ik echt graag een reactie wil van wat heren hier van denken. Misschien opent dit een bepaald begrip voor mij wat ik hiermee moet cq kan.
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:48:46 #254
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_44353582
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:36 schreef Fjolle het volgende:

[..]

Ja, die actie komt er op deze manier wel, maar niet met hem natuurlijk.
Mijn vent is dan ook best wel gelukkig met de situatie.
[..]

Ik wel iig en iedereen die mij een beetje zou kennen zou dat moeten weten, zodoende dat ik eerder al aangaf dat dit kansloos is voor hem en dat ie dat zou moeten beseffen.

Maar ik wacht rustig op reacties van andere heren hier.

Let op is geen aandachttrekkerij of kijk mij eens, maar omdat ik echt graag een reactie wil van wat heren hier van denken. Misschien opent dit een bepaald begrip voor mij wat ik hiermee moet cq kan.
je hebt de man kennelijk positieve aandacht gegeven waardoor hij zich eerlijk naar jou toe uit! Tja dat hij niet inziet dat je een gezin hebt is inderdaad niet bijster slim van em... of heb je hem dat nooit verteld misschien?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:50:13 #255
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44353615
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef Gstyles het volgende:

[..]

je hebt de man kennelijk positieve aandacht gegeven waardoor hij zich eerlijk naar jou toe uit! Tja dat hij niet inziet dat je een gezin hebt is inderdaad niet bijster slim van em... of heb je hem dat nooit verteld misschien?
Zoals ik eerder al aangaf zag ik hem meestal met kids erbij en vaak ook met manlief erbij.

Edit: En zoals ook eerder al aangegeven hebben we dus pas 2 maanden meer dan hoi-dag contact en speelt dit dus al een jaar bij hem. Tja dat ik zo naief ben dat ik het nooit doorgehad hebt komt omdat dit iets is dat mij dus niet/nooit gebeurt.
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:51:57 #256
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_44357533
Beste Kastanova,

Als jullie mannen zitten te schijten, glijdt dan die drol niet langs je zak?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_44357727
WAAROM willen mannen als ze de weg kwijt zijn liever 100km omrijden ipv de weg te vragen?
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:05:06 #258
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44357913
waarom willen kerels altijd een vrouw troosten door te proberen haar probleem om te lossen? terwijl ze misschien alleen maar een knuffel wil en wil horen dat alles goed komt? of is dit te serieus?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:06:20 #259
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44357949
ow en dan nog es iets, waarom zijn mannen zo F%$#@&ing eigenwijs??
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_44358279
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
waarom willen kerels altijd een vrouw troosten door te proberen haar probleem om te lossen? terwijl ze misschien alleen maar een knuffel wil en wil horen dat alles goed komt? of is dit te serieus?
Dit vroeg ik me een seconde of 5 geleden af .
pi_44358473
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

Simpel, de emancipatie bestaat niet...

Mannen zorgen voor het inkomen, vrouwen doen het huishouden.
Heeft ze het huishouden in eerste instantie al niet op orde, dan is het geen goede huisvrouw en is ze afgekeurd als opvoeder van het nageslacht.

Klinkt simplistisch, is het ook, maar is onbewust wel degelijk het geval.

Is een mannenhuis smerig, dan is het een typische man.
Is een vrouwenhuis smerig, dan is het een slechte vrouw.
zowel een man als vrouw is gewoon hygienisch als het huis schoon wordt gehouden.
Je bent geen echte man als je smerig bent hoor Individueel hou je je shit gewoon op orde.. de een wat minder dan de ander
Denk dat iedereen wel voor een inkomen zorgt, al is het alleen al om onafhankelijk te zijn.
pi_44358731
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
waarom willen jullie alleen een knuffel als we ook het probleem voor jullie kunnen oplossen?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_44358929
Waarom zijn mannen zo.... man?
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 15:44:00 #264
5428 crew  miss_sly
pi_44359108
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

waarom willen jullie alleen een knuffel als we ook het probleem voor jullie kunnen oplossen?
oplossen kunnen we zelf ook wel, maar eerst willen we een knuffel en een luisterend oor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44359228
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
Waarom zijn mannen zo.... man?
Testosteron.
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:48:41 #266
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44359280
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom kopen jullie altijd de verkeerde dingen in de supermarkt?
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
Omdat we niet van prei houden
pi_44359471
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:47 schreef Thorír het volgende:
Testosteron.
Helder. Dank u.
pi_44359781
Lieve Kasta,

wanneer zijn jullie het állerkwetsbaarst?
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:06:18 #269
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44359939
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Pune het volgende:
Lieve Kasta,

wanneer ze hijgend en kreunend boven/onder/langs de zijkant van je liggen/zitten/staan

of vlak ervoor
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:07:59 #270
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44360011
quote:
Lieve Kasta,

Mannen zijn kwetsbaar als ze ziek zijn en misschien na de seks. (en bij groot verdriet misschien)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44360463
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
.. maar eerst willen we een knuffel en een luisterend oor
Waarna ik dus altijd met een jankende vrouw sta waar je ook niet veel wijzer van wordt.
om het over dr vriend maar niet te hebben die er weer eens niets van begrijpt omdat ie weer teveel gezopen heeft.
pi_44360741
kasta wil geloof ik de Fok! MetroMan 2006 Award nog voor de jaarwisseling binnenslepen geloof ik
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:30:31 #273
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44360843
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Godshand het volgende:
kasta wil geloof ik de Fok! MetroMan 2006 Award nog voor de jaarwisseling binnenslepen geloof ik

Dan bereikt ie met dit anti-metromannen topic totaal het tegenovergestelde.
pi_44360947
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:30 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Dan bereikt ie met dit anti-metromannen topic totaal het tegenovergestelde.
een niet-metroman zegt: zoek het lekker zelf uit, trut!

de metro-man zegt: ok, ik begrijp het, ik zal het ff uitleggen hoe het bij ons werkt -> Kasta
pi_44360964
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:06 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer ze hijgend en kreunend boven/onder/langs de zijkant van je liggen/zitten/staan

of vlak ervoor
Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen? Ultiem genot kan immers binnen diezelfde seconde omslaan in ultieme pijn als de tanden erin worden gezet...
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:34:57 #276
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_44361010
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Mokster het volgende:

[..]

Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen? Ultiem genot kan immers binnen diezelfde seconde omslaan in ultieme pijn als de tanden erin worden gezet...
Mmm, ik krijg nu toch leuke ideeen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:36:14 #277
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44361058
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

een niet-metroman zegt: zoek het lekker zelf uit, trut!

de metro-man zegt: ok, ik begrijp het, ik zal het ff uitleggen hoe het bij ons werkt -> Kasta

Een metroman werpt niet alles terug op het verschil tussen man en vrouw, maar is juist niet bang zijn vrouwelijke kant te onarmen.
pi_44361116
quote:

[..]

Twijfelen mannen ooit weleens één seconde voor ze hun intiemste lichaamsdeel aan de mond van een vrouw toevertrouwen?
Nee. Die twijfel (als die er al was) is minimaal een ritssluiting eerder .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:39:47 #279
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44361195
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef Litpho het volgende:

pi_44361245
quote:

[..]

ach risico van het vak...

ben jij ooit dan bang dat we jullie tepels dr afbijten?
pi_44361251
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:39 schreef MissMatch het volgende:

[..]

[afbeelding]
Tja, vrouw achter het stuur, dat kan niet goed gaan natuurlijk .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_44361252
quote:
En dat óók een ritssluiting verstrekkende gevolgen kan hebben weten we allemaal sinds There's something about Mary.
pi_44361686
Waarom krijgen mannen van die metalen spriraal stukjes die in elkaar verbonden zijn wel met een trucje zonder kracht en verbuigingen uit elkaar (soort van spelletje op t werk... ) en wij vrouwen niet??? Dat hoort toch normaal gesproken anderom te zijn???
Always look on the bright side of life :-)
pi_44361752
Waarom gaan mannen als ze onenigheid met je hebben gehad en het weer goed willen hebben niet recht op jou af maar gaan ze mooi weer spelen bij je ouders , zus, broer of vrienden en negeren jou??? Maar dan wel zielig kijken???
Always look on the bright side of life :-)
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:58:51 #285
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_44361932
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Waarom gaan mannen als ze onenigheid met je hebben gehad en het weer goed willen hebben niet recht op jou af maar gaan ze mooi weer spelen bij je ouders , zus, broer of vrienden en negeren jou??? Maar dan wel zielig kijken???
Jij date gewoon verkeerde mannen, das een heel ander verhaal
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:00:10 #286
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_44361965
Goed topic dit
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:03:12 #287
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44362078
quote:

[..]

maar dan staat de ritssluiting toch al bol en denken ze er ook niet meer aan
pi_44362394
quote:
Lieve Kasta,

Als je ze net in hun zak hebt getrapt.
pi_44362473
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:13 schreef Sessy het volgende:

[..]

Als je ze net in hun zak hebt getrapt.
op dat moment ben je zelf ook kwetsbaar, aangezien de echte pijn pas na zo'n 5 seconden aankomt.

genoeg tijd om als reflex een doodsklap tegen je smoel te geven.
pi_44362476
Waarom hebben mannen een hekel aan condooms. Chlamydia bij een vrouw bemerk je tenslotte nog minder snel dan bij een man. Hebben ze zo graag een druipende leuter?
pi_44363103
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:17 schreef Mystic_Girl het volgende:
Waarom moeten jullie 6x per dag schijten?
pi_44363417
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:15 schreef Sessy het volgende:
Waarom hebben mannen een hekel aan condooms. Chlamydia bij een vrouw bemerk je tenslotte nog minder snel dan bij een man. Hebben ze zo graag een druipende leuter?
je zit nota bene gevangen in een plastic/rubberen zak! je voelt niets van de lichaamssappen, warmte van de vrouw daar enz. kan je net zo goed een "wilde hilde" nemen...

een vraag waar overheen is gelezen blijkbaar:
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:51 schreef tonja het volgende:
Beste Kastanova is niet aanwezig, can I help you ,

Als jullie mannen zitten te schijten, glijdt dan die drol niet langs je zak?
nee. bij jullie glijdt ie toch ook niet langs de schaamlippen (hoop ik toch ) die zitten op ongeveer de zelfde plek en hangen beiden wat naar beneden...
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:33:09 #293
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_44364643
Nou, een zak hangt toch aanmerkelijk lager dan een setje schaamlippen hoor.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:11:00 #294
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44365859
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En daarop aansluitend: zien jullie soms echt niet dat een meisje onschuldig oogt maar toch echt achter je aanzit, zoals je vriendin al snel had opgemerkt? Of vinden jullie het stiekem wel leuk?
Hetzelfde kan ook over vrouwen worden gezegd. Doen vrouwen enkelt alsof ze niet weten dat een gozer ze overduidelijk leuk vindt?
Of zijn ze echt zo stupid?
If I had a Hammer...
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:14:07 #295
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44365962
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Waarom luisteren jullie altijd maar half als we iets zeggen of vragen? Ook als het geen gezeur of oninteressant geblaat is?
En hoe weet jij zo zeker dat het geen gezeur of geblaat is dan?
If I had a Hammer...
pi_44366138
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef SKETSj het volgende:
[quote]
Op maandag 11 december 2006 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Waarom luisteren jullie altijd maar half als we iets zeggen of vragen? Ook als het geen gezeur of oninteressant geblaat is?
quote:
[..]

En hoe weet jij zo zeker dat het geen gezeur of geblaat is dan?
Komt denk ik eerder doordat wij niet zo`n verhaal hoeven op te hangen voordat we het begrijpen, bij mannen moet je gelijk to the point komen en anders kan je beter eerst tegen een muur aankletsen en zodra je bij de clou komt ons inlichten.
pi_44366559
kasta,

ik vraag me af of mannen uberhaupt van een vrouw kunnen houden want zoals me in dit topic ook maar al te duidelijk wordt denken mannen wat vrouwen betreft alleen aan seks. Eigenlijk vind ik het ontzettend sneu dat hun liefdesleven alleen maar draait op het steken van een lichaamsdeel in dat van een ander. Je leven zal er maar om draaien! Hoe voelen mannen dat ze van een vrouw houden? En hoe merk je dat als vrouw?

En waarom kunnen mannen je het ene moment het gevoel geven dat ze helemaal gek op je zijn, ook als je geen seks hebt, en het volgende moment doen alsof er niets gebeurt is en niets aan de hand is terwijl in onze vrouwenhoofdjes het maar 24/7 maalt en alles draait om analyse van die jongen en het gebeurde en erover nadenken en verlangen naar dat je hem weer ziet?

Waarom zijn wij vrouwen zo aardig en oprecht en liefdevol en zijn mannen zulke domme simpele pummels die zelfs als ze 200 cm zijn slaaf zijn van iets van stijf hooguit een 10e daarvan ?

Verlos me uit mijn onwetendheid! Zelfs de harde waarheid zal gewaardeerd worden:)

Dank u.
pi_44366963
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:31 schreef parvati het volgende:

Dank u.
Ik proef enige frustratie in je bijdrage
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:55:58 #299
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_44367621
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:31 schreef parvati het volgende:
kasta,

ik vraag me af of mannen uberhaupt van een vrouw kunnen houden want zoals me in dit topic ook maar al te duidelijk wordt denken mannen wat vrouwen betreft alleen aan seks. Eigenlijk vind ik het ontzettend sneu dat hun liefdesleven alleen maar draait op het steken van een lichaamsdeel in dat van een ander. Je leven zal er maar om draaien! Hoe voelen mannen dat ze van een vrouw houden? En hoe merk je dat als vrouw?
Seks is goed, laten we dat voorop zetten. En volgens mij ben jij net keihard gedumpt en ben je nu verbitterd en reageer je dat af op de rest van zijn geslacht. Pas op dat je geen oude vrijster wordt.
quote:
En waarom kunnen mannen je het ene moment het gevoel geven dat ze helemaal gek op je zijn, ook als je geen seks hebt, en het volgende moment doen alsof er niets gebeurt is en niets aan de hand is terwijl in onze vrouwenhoofdjes het maar 24/7 maalt en alles draait om analyse van die jongen en het gebeurde en erover nadenken en verlangen naar dat je hem weer ziet?
Zie antwoord hierboven
quote:
Waarom zijn wij vrouwen zo aardig en oprecht en liefdevol en zijn mannen zulke domme simpele pummels die zelfs als ze 200 cm zijn slaaf zijn van iets van stijf hooguit een 10e daarvan ?
Hij heeft je wel keihard gedumpt ofniet...zeker vreemd gegaan.
quote:
Verlos me uit mijn onwetendheid! Zelfs de harde waarheid zal gewaardeerd worden:)

Dank u.
De waarheid is hard.
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:12:28 #300
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44368261
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Frezer het volgende:

Ik proef enige frustratie in je bijdrage
Enige? Dit smaakt naar een en al frustratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')