quote:Op zondag 10 december 2006 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Btw, je bent beroemd, ranja
[afbeelding]
Sjips, daar gaat onze anonimiteit.quote:Op zondag 10 december 2006 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Btw, je bent beroemd, ranja
[afbeelding]
Nee, dat is de hevig bevochten dubbelfris van Bukgeit.quote:Op zondag 10 december 2006 14:47 schreef knars het volgende:
hey, is dat die gratis dubbelfris uit het Super de boer boodschappenpakket? :p
tvp
quote:She'll expose you, when she snows you
Off your feet with the crumbs she throws you
She's ferocious and she knows just
What it takes to make a pro blush
All the boys think she's a spy
quote:The origin of the single is the Netherlands where numerous bootleg disco singles were floating around and Willem van Kooten, the owner of one of the copyrights, decided to make a similar, legitimate record.
Dat zeker, maar niet op die plaat.quote:Op zondag 10 december 2006 15:12 schreef bartrid het volgende:
Hij drumde?
Maar ik zoek het soms ook wel wat verweg.quote:Op zondag 10 december 2006 15:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
naja, degene die 'ie opvolgde in Golden earring(s) produceerde die plaat. Maar da's wat vergezocht..
Ik kan het me ook niet herinneren, maar da's logisch, de concentratie spat van de foto afquote:Op zondag 10 december 2006 14:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Niks gemerkt van een fotograaf in m'n nek
Berkery staat er nog net met 1 arm op.
quote:Op zondag 10 december 2006 18:17 schreef bartrid het volgende:
spike?
quote:Op zondag 10 december 2006 18:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
belsen?
quote:It's little surprise the free jazz/noise wing latched ontoas much as wound-up-as-hell headbangers did worldwide. That practically no song survives past two minutes — much less one — is all part of brusque do-the-job-and-do-no-more appeal.
quote:Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef bartrid het volgende:
toch wel een legendarisch grindcore album.
Ook niet mijn specialiteit.quote:
Ook een favoriet van John Peel trouwens.quote:
Napalm Death is het inderdaad. In katwijk was (vroeger?) een zaaltje dat net zo heette als dit album.quote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
zal wel napalm death zijn, maar daar ken ik niet veel albumtitels van
Beterquote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef bartrid het volgende:
Hoe is het met Diaan, Peaceman?
Ik ook, kijk maar:quote:Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef Berkery het volgende:
Ik blijf duimen voor Diaan, peaceman!
quote:Op zondag 10 december 2006 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ook, kijk maar:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, maar iets te veel gabberfeesten en te weinig echte muziek. Ligt middenin de duinen naast een manege.quote:Op zondag 10 december 2006 22:39 schreef bartrid het volgende:
het blijkt nog steeds te bestaan: http://www.scumkatwijk.nl/ Ik ben er nooit geweest trouwens.
Da's nogal subjectief he. Doe eens een fatsoenlijke hint...quote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef belsen het volgende:
De gezochte band heeft een van de beste albums van het afgelopen jaar gemaakt
Neuh, eh doch goede richting.quote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef peaceman het volgende:
El Pinto & The Volunteers?
Volgens mij snapt Peaceman hem wel.quote:Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's nogal subjectief he. Doe eens een fatsoenlijke hint...
En weer gaat Ranja er vandoor met een Excelsior-punt.quote:Op zondag 10 december 2006 23:12 schreef ranja het volgende:
Alamo Race Track?
Nee, die zitten bij Rara, de opvolger van Silent Minority.quote:Op zondag 10 december 2006 23:43 schreef belsen het volgende:
En daar zit ook Blues Brother Castro op, toch?
Gelukkig niet.quote:Op zondag 10 december 2006 23:55 schreef knars het volgende:
Meat Loaf
Nee, die was toen nog niet zo ver. Echt een veel logischere opvolger.quote:Op maandag 11 december 2006 00:05 schreef bukgeit het volgende:
Jack Black?
die was het in het orgineel en was dood, daarom moest er een nieuwe komen...quote:Op maandag 11 december 2006 00:19 schreef bukgeit het volgende:
James Belushi?
John Goodman, die is het uiteindelijk geworden.quote:Op maandag 11 december 2006 00:20 schreef prupke het volgende:
of hoe heet die man ook alweer : de man van roseanne (in de serie)
kan niet op zijn naam komen....
dawas Johnquote:Op maandag 11 december 2006 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
die was het in het orgineel en was dood, daarom moest er een nieuwe komen...
[..]
Nee, dat was John. James is zijn broer.quote:Op maandag 11 december 2006 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
die was het in het orgineel en was dood, daarom moest er een nieuwe komen...
En dat is dus ook goed.quote:Op maandag 11 december 2006 00:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, dat was John. James is zijn broer.
Def Jam ?quote:Op maandag 11 december 2006 09:57 schreef belsen het volgende:
Welk platenlabel richtte Rubin, opererend vanuit zijn slaapkamer, op in 1984?
Leland Sklar in zijn jonge jaren?quote:Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef schaap001 het volgende:
Rick Rubin-lookalike. WIE is dit?
[afbeelding]
quote:
John Kalodner?quote:Op maandag 11 december 2006 10:22 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
is a legendary American A&R man. His achievements include signing Foreigner, AC/DC, Peter Gabriel and Phil Collins to Atlantic Records in the seventies.
He was headhunted as the first A&R man for David Geffen's new label Geffen Records in 1980, where he worked with White Zombie, Madness, XTC, Whitesnake and Aerosmith. He brought Jimmy Page and Sammy Hagar success as solo artists and masterminded the musical collaboration Coverdale-Page.
Kalodner also placed songs on soundtracks of such films as Top Gun and Footloose. For Columbia in the nineties, Kalodner worked with Cher, Santana, Journey, Manowar, Chicago, Heart, Iron Maiden, Joe Satriani, Steve Vai, Ted Nugent, REO Speedwagon and the Black Crowes, among others.
quote:
David Coverdale?quote:Op maandag 11 december 2006 10:43 schreef Mark het volgende:
Het is geen Bruce, en denk aan de vervolgvraag!
Man met baard en Kalodner had ook nog met White Zombie gewerkt, dus....quote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef schaap001 het volgende:
rob zombie!
Wegsturen uit je hoofd: tis geen Bobby!quote:Op maandag 11 december 2006 11:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zit met een Bobby in mijn hoofd.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:55 schreef cafca het volgende:
Herbie Hancock!
Tom Brown?quote:Op maandag 11 december 2006 12:24 schreef cafca het volgende:
Nope.
Het was meer een Funk-hit trouwens, en best een grote
is Fok! bij jullie ook zo traag?
quote:Op maandag 11 december 2006 12:27 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Tom Brown?
ja erg traagirritant
yep: nog een Tom...quote:Op maandag 11 december 2006 12:56 schreef ranja het volgende:
Tom Robinson?
Nog meer tommenquote:Op maandag 11 december 2006 14:14 schreef bukgeit het volgende:
Tom Tom Club
quote:Op maandag 11 december 2006 14:51 schreef ranja het volgende:
Oja, The Kevin Costners hadden de Grote Prijs gewonnen....
quote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Al Pacino's
quote:Op maandag 11 december 2006 18:11 schreef ranja het volgende:
Rod Stewart?
Homdeck +1quote:Op maandag 11 december 2006 19:05 schreef Homdeck het volgende:
cliff richard. heb het ook gezien.
newbiedoobiedoo +1quote:Op maandag 11 december 2006 19:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Adriano Celentano
ik doe nog een pogingquote:Op maandag 11 december 2006 19:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Prisencolinensinainciusol
eitje
quote:Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
het wordt een hommage aan Long
nbdbd +1quote:Op maandag 11 december 2006 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is 1 van de Kevin Costners?
Ik las het ook daarnetquote:
Ik dacht, die is wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:46 schreef ranja het volgende:
Long Blondes
quote:
quote:For 20 days I've been lost in cyberspace
I surf through the web
To catch up with you trace
And I wonder - Who you really are?
I only caught a hasty screenshot
Of your smile
You told me all your hotspots
You really make me wonder
Do you know who I am?
Breath me - it's so exciting
I only wanna know if you're for real
Damn I think I love you
I think I really love you
Cause I believe you're the one
Who can make it all come true
I think I really love you
Baby I need you
Yeeeh
Let's set up a blind date tonight
Yeah Yeah Yeah Yeeeh
or I'll just say goodbye
Ik dacht dat je het I Love You virus bedoeldequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:47 schreef knars het volgende:
Qua thematiek gelijk aan Double Date.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
NWA - Fok! da police
Prince - Sexy motherFok!er
Sugarcubes - Fok!ing in rhythm & sorrow
Dead Kennedys - Nazi punks Fok! off
etc.
De tekst van Boten Anna gaat over een gebruikster van IRC waarvan de zanger denkt dat ze een IRC-bot is. Hij ontdekt later dat ze een echt persoon is, maar zegt dat ze in zijn ogen altijd een bot zal blijven. Ondanks het esoterische onderwerp werd het nummer door de gevestigde media goed ontvangen. Het woord bot werd vaak foutief herkend als boot, temeer daar een deel van de clip zich in een waterfiets in een kanaal afspeelt, en in de tekst ook over een kanaal wordt gesproken. In dit laatste geval wordt echter een IRC-kanaal bedoeld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het I Love You virus bedoelde
Maar ik snap Boten Anna dan weer niet. Of is dat ook tekstueel? Heeft dat tekst eigenlijk?
had ook nog gekundquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het I Love You virus bedoelde
Dat gaat over een chatbot. Tenminste, de versie van Basshunter danquote:Maar ik snap Boten Anna dan weer niet. Of is dat ook tekstueel? Heeft dat tekst eigenlijk?
quote:Dirty old river, must you keep rolling
Mother Love Bone - Come Bite The Applequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:56 schreef Berkery het volgende:
Mark Morrison - Return of the Mac
Mja, ik zocht eigenlijk de hieropvolgende tekstregel, maar dat had ik ook niet zo duidelijk beschreven denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waterloo sunset van The Kinks
Is dat Giorgo Moroder en Phil Oakey?quote:
Krall & Costelloquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:34 schreef Berkery het volgende:
Welk muzikaal duo is sinds donderdag de trotse ouders van een tweeling?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:00 schreef schaap001 het volgende:
COCTEAU TWINS
Het gaat zeker beter. De oorzaak hebben ze niet concreet kunnen achterhalen helaas, maar neurologisch is ze in perfecte staat, maar ook het hart en het bloed is goed. Misschien zullen we het wel nooit weten, maar we zijn erg blij dat er sterke verbetering is. Geen uitval meer in de armen, heel soms nog wat tintelingen in de armen en wat hoofdpijn. Echter dit alles is in niets te vergelijken met eerder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef ranja het volgende:
[..]
gaat het weer beter? weten 'ze' al wat meer over de oorzaak?
Dat is goed nieuwsquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:52 schreef Z het volgende:
Ik bezoek af en toe blogjes van allerlei fokusers e.d. en zo kom ik ook af en toe op de Blog van Uzumaki_Naruto, en hij is al een tijd hardstike ziek. Hij heeft kanker in z'n been en raakt dat been ook kwijt lees ik net. Hij stelt het nogal op prijs als kaartjes opgestuurd krijgt in het ziekenhuis (zie Blog). Dus als iemand zich geroepen voelt een kaartje te sturen ... De jongens han Hiphop-central hebben al eens iets gestuurd geloof ik. Het adres is op het blog te vinden.
http://citiesonflamewithrockandroll.blogspot.com/
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een stuk minder vond ik dit bericht van Z:
Ik crosspost het maar even voor degenen die niet in het dag-topic komen
[..]
![]()
Damn dat is dan weer schrikken zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een stuk minder vond ik dit bericht van Z:
Ik crosspost het maar even voor degenen die niet in het dag-topic komen
[..]
![]()
Dat ben ik ook van plan. Wat een drama voor Uzumaki_Narutoquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga Uzumaki zo snel mogelijk een kaartje sturen. Voor wie dat ook wil doen: het adres is te vinden met de link die Z geeft.
Gaan wij ook doen, al kan ik het adres zo snel niet vinden... PM me het even, wil je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga Uzumaki zo snel mogelijk een kaartje sturen. Voor wie dat ook wil doen: het adres is te vinden met de link die Z geeft.
Dat is toch het minst wat we kunnen doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
staat een stukje naar beneden, gepost op 18 nov in zijn blogquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaan wij ook doen, al kan ik het adres zo snel niet vinden... PM me het even, wil je?
m'n meest recente adres wasquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaan wij ook doen, al kan ik het adres zo snel niet vinden... PM me het even, wil je?
Ah, ik was al van plan een kaartje te sturen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
m'n meest recente adres was
Dirk Sietse Gjaltema
UMCG
Postbus 11120
9700 CC Groningen
afdeling D 2 kamer 70
ik zit momenteel weer een weekje thuis
na opgenomen te zijn geweest voor koorts
maar door antibiotica ben ik daar van af![]()
Een weekje thuis? Betekent dat dan dat je binnenkort weer terug moet? Goed dat in ieder geval de koorts weg is, om dat er ook nog bij te hebben...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
m'n meest recente adres was
Dirk Sietse Gjaltema
UMCG
Postbus 11120
9700 CC Groningen
afdeling D 2 kamer 70
Hoe gaat het momenteel met je dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ja,dinsdag begin ik aan m'n 4de chemo kuurquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een weekje thuis? Betekent dat dan dat je binnenkort weer terug moet? Goed dat in ieder geval de koorts weg is, om dat er ook nog bij te hebben...![]()
Hou je taai en veel sterkte man!
Kerel, ik woon 200 meter bij je vandaan. Mocht je bezoek op prijs stellen: --------->quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ja,dinsdag begin ik aan m'n 4de chemo kuur
Buurvrouw_Rietman + 1quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Bono en The Edge
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:21 schreef schaap001 het volgende:
Loyd cole and the Commontions?
ja, stom: op het moment dat ik Loyd Cole enter, denk ik:quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Berkery het volgende:
John Parr?
bezoek is altijd welkomquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Kerel, ik woon 200 meter bij je vandaan. Mocht je bezoek op prijs stellen: --------->
Dat zou inderdaad best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:20 schreef schaap001 het volgende:
Lijkt Rowen Heze wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |