Krall & Costelloquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:34 schreef Berkery het volgende:
Welk muzikaal duo is sinds donderdag de trotse ouders van een tweeling?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:00 schreef schaap001 het volgende:
COCTEAU TWINS
Het gaat zeker beter. De oorzaak hebben ze niet concreet kunnen achterhalen helaas, maar neurologisch is ze in perfecte staat, maar ook het hart en het bloed is goed. Misschien zullen we het wel nooit weten, maar we zijn erg blij dat er sterke verbetering is. Geen uitval meer in de armen, heel soms nog wat tintelingen in de armen en wat hoofdpijn. Echter dit alles is in niets te vergelijken met eerder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef ranja het volgende:
[..]
gaat het weer beter? weten 'ze' al wat meer over de oorzaak?
Dat is goed nieuwsquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:52 schreef Z het volgende:
Ik bezoek af en toe blogjes van allerlei fokusers e.d. en zo kom ik ook af en toe op de Blog van Uzumaki_Naruto, en hij is al een tijd hardstike ziek. Hij heeft kanker in z'n been en raakt dat been ook kwijt lees ik net. Hij stelt het nogal op prijs als kaartjes opgestuurd krijgt in het ziekenhuis (zie Blog). Dus als iemand zich geroepen voelt een kaartje te sturen ... De jongens han Hiphop-central hebben al eens iets gestuurd geloof ik. Het adres is op het blog te vinden.
http://citiesonflamewithrockandroll.blogspot.com/
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een stuk minder vond ik dit bericht van Z:
Ik crosspost het maar even voor degenen die niet in het dag-topic komen
[..]
![]()
Damn dat is dan weer schrikken zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een stuk minder vond ik dit bericht van Z:
Ik crosspost het maar even voor degenen die niet in het dag-topic komen
[..]
![]()
Dat ben ik ook van plan. Wat een drama voor Uzumaki_Narutoquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga Uzumaki zo snel mogelijk een kaartje sturen. Voor wie dat ook wil doen: het adres is te vinden met de link die Z geeft.
Gaan wij ook doen, al kan ik het adres zo snel niet vinden... PM me het even, wil je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga Uzumaki zo snel mogelijk een kaartje sturen. Voor wie dat ook wil doen: het adres is te vinden met de link die Z geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |