Damn dat is dan weer schrikken zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een stuk minder vond ik dit bericht van Z:
Ik crosspost het maar even voor degenen die niet in het dag-topic komen
[..]
![]()
Dat ben ik ook van plan. Wat een drama voor Uzumaki_Narutoquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga Uzumaki zo snel mogelijk een kaartje sturen. Voor wie dat ook wil doen: het adres is te vinden met de link die Z geeft.
Gaan wij ook doen, al kan ik het adres zo snel niet vinden... PM me het even, wil je?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga Uzumaki zo snel mogelijk een kaartje sturen. Voor wie dat ook wil doen: het adres is te vinden met de link die Z geeft.
Dat is toch het minst wat we kunnen doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
staat een stukje naar beneden, gepost op 18 nov in zijn blogquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaan wij ook doen, al kan ik het adres zo snel niet vinden... PM me het even, wil je?
m'n meest recente adres wasquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaan wij ook doen, al kan ik het adres zo snel niet vinden... PM me het even, wil je?
Ah, ik was al van plan een kaartje te sturen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
m'n meest recente adres was
Dirk Sietse Gjaltema
UMCG
Postbus 11120
9700 CC Groningen
afdeling D 2 kamer 70
ik zit momenteel weer een weekje thuis
na opgenomen te zijn geweest voor koorts
maar door antibiotica ben ik daar van af![]()
Een weekje thuis? Betekent dat dan dat je binnenkort weer terug moet? Goed dat in ieder geval de koorts weg is, om dat er ook nog bij te hebben...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
m'n meest recente adres was
Dirk Sietse Gjaltema
UMCG
Postbus 11120
9700 CC Groningen
afdeling D 2 kamer 70
Hoe gaat het momenteel met je dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ja,dinsdag begin ik aan m'n 4de chemo kuurquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een weekje thuis? Betekent dat dan dat je binnenkort weer terug moet? Goed dat in ieder geval de koorts weg is, om dat er ook nog bij te hebben...![]()
Hou je taai en veel sterkte man!
Kerel, ik woon 200 meter bij je vandaan. Mocht je bezoek op prijs stellen: --------->quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ja,dinsdag begin ik aan m'n 4de chemo kuur
Buurvrouw_Rietman + 1quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Bono en The Edge
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:21 schreef schaap001 het volgende:
Loyd cole and the Commontions?
ja, stom: op het moment dat ik Loyd Cole enter, denk ik:quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef Berkery het volgende:
John Parr?
bezoek is altijd welkomquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Kerel, ik woon 200 meter bij je vandaan. Mocht je bezoek op prijs stellen: --------->
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |