Gelukkig werd Seedorf met gejuich ontvangen in Eindhoven, toch?quote:Op zondag 10 december 2006 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De PSV-haat zit tegenwoordig blijkbaar erg diep bij Ajax.
quote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Nepstanden doorgeven.
GROW THE FUCK UP!!!
Kleuters..
Gelukkig niet!quote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef Panick het volgende:
[..]
Gelukkig werd Seedorf met gejuich ontvangen in Eindhoven, toch?.
Zit je string weer te hoog vandaag?quote:Op zondag 10 december 2006 13:18 schreef HeatWave het volgende:
Geel de Cler, had rood mogen zijn...
Soms val je me echt tegen, vooral omdat ik weer hoe je echt bent...quote:
Neuh, behoorlijk harde overtreding van achteren.. kan je de wedstrijd kosten als ie een been verkeerd raakt...quote:Op zondag 10 december 2006 13:20 schreef Panick het volgende:
[..]
Zit je string weer te hoog vandaag?.
quote:Op zondag 10 december 2006 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms val je me echt tegen, vooral omdat ik weer hoe je echt bent...
quote:Op zondag 10 december 2006 13:20 schreef Urquhart het volgende:
Van Gaal: "Gelukkig staat mijn club voor"
Op de bal, prima toch?quote:Op zondag 10 december 2006 13:21 schreef twi het volgende:
Idioot dat De Cler geen rood kreeg voor die absurde sliding van achteren. Voor de rest een goede eerste helft van Ajax.
Nog een reden om te winnenquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef AminBen het volgende:
Wie verliest ontloopt dus Feyenoord in de playoffs![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef AminBen het volgende:
Wie verliest ontloopt dus Feyenoord Heerenveen in de playoffs![]()
Dan zou ik hier niet komen als je de beelden nog wilt zienquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Gelieve niet van die gifjes te posten omdat het vanvaond dan nutteloos is om te kijken
even op escape drukken en ze staan stil. Gewoon gifjes posten svpquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Gelieve niet van die gifjes te posten omdat het vanvaond dan nutteloos is om te kijken
Radio doet het niet dus hier is het het makkelijkst te volgen![]()
Nee, die gast ging er ineens voor staanquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal wel happen maar ik denk dat er geen bal geraakt werd![]()
Kijk gewoon dan niet in dit topic!quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Radio doet het niet dus hier is het het makkelijkst te volgen![]()
Kloptquote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, die gast ging er ineens voor staan
Radio 1 blijft steeds bufferen, weet niet waaromquote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zou ik hier niet komen als je de beelden nog wilt zien.
Heb je geen ouderwetste radio staan?quote:Op zondag 10 december 2006 13:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Radio 1 blijft steeds bufferen, weet niet waarom![]()
Zijn niet aangesloten hier bij de pc, kabels doorgebeten door de konijnenquote:Op zondag 10 december 2006 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heb je geen ouderwetste radio staan?
Dan maar binnen een kwartier de 2 en 3-0quote:Op zondag 10 december 2006 13:25 schreef jna het volgende:
Ajax![]()
Vooral Babel is goed alleen denk ik niet dat ie het de hele wedstrijd vol zal houden.
waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan maar binnen een kwartier de 2 en 3-0.
gewoon op escape drukken, dan staan de gifjes stil.quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
Heel graag.quote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan maar binnen een kwartier de 2 en 3-0.
Waarom jankt iedereen daar nu opeens over.quote:Op zondag 10 december 2006 13:21 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor Ajax vanmiddag maar dat neppubliek dat Waterreus uitfluit maakt het wel weer lastig.
Bij Ajax moet je die kutsupporters altijd wegdenken
quote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef SCH het volgende:
1-1, lijkt me - AZ gaat echt wel scoren.
quote:Op zondag 10 december 2006 13:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Waarom jankt iedereen daar nu opeens over.
Seedorf werd ook in Eindhoven uitgefloten en toen hoorde je niemand.
Waterreus keept altijd voortreffelijk in de ArenA, beetje uitfluiten gaat niemand dood aan.. Of gaan we daar nu ook een issue van maken.
Hypocriet klootjesvolk hier ook.
Invaller Koevermans in de 87ste minuut.quote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef SCH het volgende:
1-1, lijkt me - AZ gaat echt wel scoren.
Vergeet Heitinga en Grygera niet he? Die spelen ook super.quote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef endr0me het volgende:
Jaap speelt robuust, elimineert de driehoek Martens, Dembele en Arveladze compleet
Heeft al heel wat kaatsen eruit gehaald..
Neen SCH, de bal gaat over via de voet van De Mul.quote:
Alleen maar voor je voetbalmanager hèquote:Op zondag 10 december 2006 13:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Invaller Koevermans in de 87ste minuut.
zeg dat welquote:
quote:
het was erg vroeg vanmorgenquote:
ik heb hem altijd op pc aanstaan,maar wat is de frequentie op een standaard radio?quote:Op zondag 10 december 2006 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heb je geen ouderwetste radio staan?
Serieuze vraag, wat was de laatste wedstrijd van Heitinga dat ie echt goed speelde?quote:Op zondag 10 december 2006 13:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vergeet Heitinga en Grygera niet he? Die spelen ook super.
www.omroep.nl kun je de frequenties bekijken van jouw regio.quote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb hem altijd op pc aanstaan,maar wat is de frequentie op een standaard radio?
quote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeg dat wel
[..]
[..]
het was erg vroeg vanmorgen
hoiquote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Nepstanden doorgeven.
GROW THE FUCK UP!!!
Kleuters..
Rond de 98.0 volgens mijquote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb hem altijd op pc aanstaan,maar wat is de frequentie op een standaard radio?
Hoi, calimero.quote:Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoi![]()
Waarom zit je niet in het stadion?
Stop eens, blijft onorgineel deze vragen.quote:Op zondag 10 december 2006 13:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoi![]()
Waarom zit je niet in het stadion?
Dat deed Ajax wel slim, die drukt de verdedigers gewoon terug.quote:Op zondag 10 december 2006 13:34 schreef koningdavid het volgende:
Die buitenspelval van AZ trouwens.![]()
je mag m niet zo hequote:
Nee joh, prima modjes hier en altijd lachen om Heatwavequote:Op zondag 10 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is SCH zijn 1-0 weg gemodereerd. Hoe triest met al die 020 mods hier.![]()
valt mee, maar sommige kleutersquote:
Valse scores mogen gewoon nietquote:Op zondag 10 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is SCH zijn 1-1 weg gemodereerd. Hoe triest met al die 020 mods hier.![]()
quote:
Wattan?quote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds ik het interview van Bouaouzan las in de VI heb ik geen grafhekel meer aan Heitinga.
Que?quote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds ik het interview van Bouaouzan las in de VI heb ik geen grafhekel meer aan Heitinga.
kssst,ga eens lekker huilen om Feyenoordquote:Op zondag 10 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is SCH zijn 1-1 weg gemodereerd. Hoe triest met al die 020 mods hier.![]()
Danb is het goed.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
2-2quote:Op zondag 10 december 2006 13:39 schreef Jnk18 het volgende:
SCH flikker eens op kerel. staat een ban op simpel.. of als je dat wil ofsow...
Heitinga heeft hem gesteund tijdens een moeilijke periode die hij doorging toen hij door half Nederland werd uitgekotst. Los van de discussie of het dan wel of niet een smerige overtreding is, kan wel waardering opbrengen voor spelers die ondanks wat de media roept hun tegenstanders steunen.quote:
quote:
Hij bekijkt Lindenberghquote:Op zondag 10 december 2006 13:40 schreef koningdavid het volgende:
Waarom zit Wim Janssen nu in de ArenA en niet in de Kuip![]()
Ik heb nergens gezegd dat het te druk is.quote:Op zondag 10 december 2006 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Danb is het goed.
Beetje raar om dat wel te modereren en te zeggen dat het te druk is om alle verwensingen weg te halen![]()
Hoezo, is een mooie wedstrijd tussen Fey-Ado hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 13:39 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kssst,ga eens lekker huilen om Feyenoord.
Doe toch eens normaal manquote:Op zondag 10 december 2006 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Was echt gewoon een overtreding op Urby, maar nee, je zal eens fluiten.
De braamhaar show
wordt nog wel 2-1 voor ajaxquote:
Gast je ziet het niet eens, maar gaat af op Ajacieden. Die zeiken op alles.quote:Op zondag 10 december 2006 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit klinkt weer als een scheidsrechterlijke dwaling
Ik zal niet happen, maar komop zeg, dat was gewoon een overtreding waar hij voor moest fluiten, klaar.quote:Op zondag 10 december 2006 13:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man
Slachtoffertje
idd, een goed fluit concertquote:Op zondag 10 december 2006 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het is nog erger dat AZ doorspeelt, maar goed mocht iemand van AZ gaan liggen huilen vanaf nu dus gewoon doorspelen
Doe toch normaal, het werd echt niet gezien..quote:Op zondag 10 december 2006 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het is nog erger dat AZ doorspeelt, maar goed mocht iemand van AZ gaan liggen huilen vanaf nu dus gewoon doorspelen
Ach man, het is altijd wat - altijd de dupe, altijd ligt het aan anderenquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal niet happen, maar komop zeg, dat was gewoon een overtreding waar hij voor moest fluiten, klaar.
Beste SCH,quote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Wat een gehuil van die Ajacieden nu ben ik echt voor AZ
Altijd dat gezeik
Idd, het ligt aan de anderenquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach man, het is altijd wat - altijd de dupe, altijd ligt het aan anderen
Ik luister naar Langs de Lijn en die gaven aan dat Emanuelsson zowat doormidden werd getraptquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gast je ziet het niet eens, maar gaat af op Ajacieden. Die zeiken op alles.![]()
De scheids hoort hier gewoon voor te fluiten, is het niet voor een overtreding dan wel voor blessurebehandelingquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeikert of niet, zelfs de neutrale supporters hier op de bank zijn het er over eens dat de scheids moest ingrijpen.quote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij daar wars van.quote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Altijd dat gezeik
Iedere keer als Hntelaar ligt, moet je stoppen? Dan is de effectieve speeltijd 5 minutenquote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Beste SCH,
Je weet dat als een speler van je tegenstander op de grond ligt je mits een sportieve ploeg bent gewoon even stopt.
heb jou wel eens Ajax helemaal verrot zien schelden toen ze dat een keer niet deden, tenminste niet gelijk.
Triest dat het waar is.quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedere keer als Hntelaar ligt, moet je stoppen? Dan is de effectieve speeltijd 5 minuten
Nee man, ze zeiden dat het wel meeviel.quote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik luister naar Langs de Lijn en die gaven aan dat Emanuelsson zowat doormidden werd getrapt![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedere keer als Hntelaar ligt, moet je stoppen? Dan is de effectieve speeltijd 5 minuten
Tering man, jij kent echt geen enkele nuance he? Wat ben jij verschrikkelijk irritant in dit soort situaties. Beleef je daar nou veel lol aan ofzo?quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 5 sec liggen en echt met pijn liggen. Maar goed je moet weer moeilijk doen dus is het denk ik beter voor dit topic om jouw weer is een dag te negeren.quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk johquote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
tegen Ajax zijn is ieders goed recht, maar die braamhaar spoort gewoon niet.
Oeh gekkiequote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Altijd dat gezeik
anderen wel en die hadden moeten in grijpenquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef endr0me het volgende:
[..]
Doe toch normaal, het werd echt niet gezien..
Tis alleen jammer dat ik beeld EN herhalingen heb...quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, ze zeiden dat het wel meeviel.
quote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tering man, jij kent echt geen enkele nuance he? Wat ben jij verschrikkelijk irritant in dit soort situaties. Beleef je daar nou veel lol aan ofzo?
dan hebben jouw oren toch echt iets anders gehoord dan de mijne...quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, ze zeiden dat het wel meeviel.
En dat je super objectief bent natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat ik beeld EN herhalingen heb.../
Tsja, dat viel te verwachten.quote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef venomsnake het volgende:
AZ wordt sterker..
Nee, maar het was wel een overtreding.quote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha ja jongens, het ligt weer aan de scheids
Mooi, dan kan je wat mij betreft in 3'en vallen.quote:
Zij ook hoorquote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat ik beeld EN herhalingen heb.../
Wees een vent man. Altijd dat gezeurquote:Op zondag 10 december 2006 13:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je wat mij betreft in 3'en vallen.
Maar winnen, ho maarquote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef koningdavid het volgende:
Mooie wedstrijd.
Een wedstrijd die je van Ajax - AZ verwacht. Ajax speelt simpelweg briljant. Ik heb geen een ploeg AZ zo uit de wedstrijd zien spelen als Ajax nu doet, daar kunnen Feyenoord en PSV nog een puntje aan zuigen.
Babel![]()
Sjonnie![]()
Japie & Gryga![]()
Ogararu![]()
Kon je op wachten, als Ajax voor de rust de sterren van de hemel speelt, is het na de rust altijd ineens over.quote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef endr0me het volgende:
Hoe is het mogelijk.. wat speelt AZ ineens strak..
of speelt Ajax ineens slecht ?
quote:Op zondag 10 december 2006 13:47 schreef koemleit het volgende:
GODVER
Woehaha. Net zoals bij Roda zeker.quote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef DarkShine het volgende:
Ajax had nog makkelijk een ring erboven op kunnen bouwen. Al die mensen wat niet gaan hadden dan best in de ArenA gepast.
Eens. Maarja, het blijft dan ook een topcoachquote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef BigFire het volgende:
kut 1-2
wel m'n complimenten voor Van Gaal voor z'n wijzigingen.
Onterechte goal en Ajax is de weg kwijt...quote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef endr0me het volgende:
Hoe is het mogelijk.. wat speelt AZ ineens strak..
of speelt Ajax ineens slecht ?
Gadverdammequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |