Wees een vent man. Altijd dat gezeurquote:Op zondag 10 december 2006 13:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je wat mij betreft in 3'en vallen.
Maar winnen, ho maarquote:Op zondag 10 december 2006 13:23 schreef koningdavid het volgende:
Mooie wedstrijd.
Een wedstrijd die je van Ajax - AZ verwacht. Ajax speelt simpelweg briljant. Ik heb geen een ploeg AZ zo uit de wedstrijd zien spelen als Ajax nu doet, daar kunnen Feyenoord en PSV nog een puntje aan zuigen.
Babel![]()
Sjonnie![]()
Japie & Gryga![]()
Ogararu![]()
Kon je op wachten, als Ajax voor de rust de sterren van de hemel speelt, is het na de rust altijd ineens over.quote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef endr0me het volgende:
Hoe is het mogelijk.. wat speelt AZ ineens strak..
of speelt Ajax ineens slecht ?
quote:Op zondag 10 december 2006 13:47 schreef koemleit het volgende:
GODVER
Woehaha. Net zoals bij Roda zeker.quote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef DarkShine het volgende:
Ajax had nog makkelijk een ring erboven op kunnen bouwen. Al die mensen wat niet gaan hadden dan best in de ArenA gepast.
Eens. Maarja, het blijft dan ook een topcoachquote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef BigFire het volgende:
kut 1-2
wel m'n complimenten voor Van Gaal voor z'n wijzigingen.
Onterechte goal en Ajax is de weg kwijt...quote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef endr0me het volgende:
Hoe is het mogelijk.. wat speelt AZ ineens strak..
of speelt Ajax ineens slecht ?
Gadverdammequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |