Een pedofiele bobo in de clubquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef Wiiii het volgende:
Zooo die 3 punten zijn binnen!![]()
Morgen ff lekker naar die noord-hollandse soap met een limburgs tintje kijken.![]()
Ben benieuwd of Ajax weer negatief in het nieuws wil komen![]()
die goal was geen goal
kankerneger
tyfushond
aanrijding
Wat wordt het deze keer?![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef Wiiii het volgende:
Morgen ff lekker naar die noord-hollandse soap met een limburgs tintje kijken.![]()
die goal was geen goal
kankerneger
tyfushond
aanrijding
Ben je je aantal posts aan het opkrikken ofzo?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef Wiiii het volgende:
die goal was geen goal
kankerneger
tyfushond
aanrijding
Wiens kloon ben jijquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef Wiiii het volgende:
die goal was geen goal
kankerneger
tyfushond
aanrijding
Ga pannekoeken bakken ofzo.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef Wiiii het volgende:
die goal was geen goal
kankerneger
tyfushond
aanrijding
Der is zo'n kroeg bij het Leidsche? waar er meerdere tv's en schermen zijn waar ze sport en met name voetbal uitzenden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef Cruoninga het volgende:
Misschien is het naïef om te veronderstellen in een Ajax-topic Amsterdammers tegen te komen...![]()
maar ik vroeg me af wat de bekendste voetbalpubs zijn in Amsterdam. Waar zenden ze wat zoal uit? Tot nu toe heb ik O 'Reilly's gevonden achter de Dam en een rijtje op de Zeedijk. Maar zenden die allemaal dezelfde wedstrijden uit, of zijn er echt cafés waar je vooral een bepaalde competitie/club kan vinden? Vooral wedstrijden uit Schotland live zien zou mooi zijn. Voor Celtic kan je in een aantal Ierse pubs terecht, maar zijn er ook ergens de andere clubs te zien? Hibs-Hearts en dat soort wedstrijden bijvoorbeeld.
ja, een of ander sports cafe. meerdere wedstrijden tegelijk met het WK en ook op de WC.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Der is zo'n kroeg bij het Leidsche? waar er meerdere tv's en schermen zijn waar ze sport en met name voetbal uitzenden.
nou ben ik door omstandigheden al lang niet meer tijdens wedstrijddagen in mijn kroeg geweest, maar daar hadden we altijd de wedstrijden van Ajax. En sinds er zoveel makkelijk te ontvangen is kunnen ze ook meer uitzenden, maar of ze dat doen weet ik niet.... Weet wel dat 1 van onze stamgasten een trouwe Hearts fan is, hun clublogo hangt dan ook in de kroeg, dus je weet maar nooitquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef Cruoninga het volgende:
Misschien is het naïef om te veronderstellen in een Ajax-topic Amsterdammers tegen te komen...![]()
maar ik vroeg me af wat de bekendste voetbalpubs zijn in Amsterdam. Waar zenden ze wat zoal uit? Tot nu toe heb ik O 'Reilly's gevonden achter de Dam en een rijtje op de Zeedijk. Maar zenden die allemaal dezelfde wedstrijden uit, of zijn er echt cafés waar je vooral een bepaalde competitie/club kan vinden? Vooral wedstrijden uit Schotland live zien zou mooi zijn. Voor Celtic kan je in een aantal Ierse pubs terecht, maar zijn er ook ergens de andere clubs te zien? Hibs-Hearts en dat soort wedstrijden bijvoorbeeld.
op de hoek met de Korte Leidse zit die idd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Der is zo'n kroeg bij het Leidsche? waar er meerdere tv's en schermen zijn waar ze sport en met name voetbal uitzenden.
Heeft 'ie bij AJAX volgens mij wel een paar keer gedaan dacht ik. Echt zonde dat die wegging. En dan naar ManC...quote:
2 in al die jarenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heeft 'ie bij AJAX volgens mij wel een paar keer gedaan dacht ik. Echt zonde dat die wegging. En dan naar ManC....
Ik hoop dat je gevoel juist is.quote:Op zondag 10 december 2006 01:45 schreef Nashje het volgende:
Heb het gevoel dat we morgen echt kansloos gaan verliezen.
Nee joh, gek. Wie zou er moeten scoren bij jullie. KJH toch zeker nietquote:Op zondag 10 december 2006 03:00 schreef -Wolf- het volgende:
Saaie 2-1 voor AJAX.
Als 'ie scoort, dan 2 keer!quote:Op zondag 10 december 2006 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh, gek. Wie zou er moeten scoren bij jullie. KJH toch zeker niet
Wel erg Oost-Europees, 10 uur 's ochtends bier drinkenquote:Op zondag 10 december 2006 03:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als 'ie scoort, dan 2 keer!.
Zeg, ik ga niet voor Jan Lul om 10 uur in de ochtend bier drinken..
Ik heb het van Oost-Europese vrouwen geleerd. Dussssss...quote:Op zondag 10 december 2006 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel erg Oost-Europees, 10 uur 's ochtends bier drinken![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 01:45 schreef Nashje het volgende:
Heb het gevoel dat we morgen echt kansloos gaan verliezen.
Kom op Henk. Ik wil geen gelijk krijgen.
Uhh, Feyenoord?quote:Op zondag 10 december 2006 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
AZ heeft uit nog niet verloren, ik denk dat Stekelenburg er wel een paar om zijn oren krijgt. Enne... Waterreus is een stuk beter dan Bulters, reken daar maar op.
Met zn topclubquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Heeft 'ie bij AJAX volgens mij wel een paar keer gedaan dacht ik. Echt zonde dat die wegging. En dan naar ManC....
Uit welk gat kom je dan wel niet?quote:Op zondag 10 december 2006 09:53 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeren NS. Laten ze vanaf dit gat nog maar 1 trein per uur rijden. En laat ik nou net ff serieuze motivatie problemen hebben na een nacht doorhalen zonder witte steun. Nou mis ik de 1-0
Dat gevoel heb ik ook wel eensquote:Op zondag 10 december 2006 01:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
"Ajax is gestorven met deMeer".Wat denken jullie?
10 miljoen pondquote:'Manchester verlegt interesse naar Huntelaar'
Klaas-Jan Huntelaar mag dan niet in een blinkende vorm verkeren, zijn naam blijft steeds weer opduiken in de geruchtencircuits in Zuid-Europa en Engeland. Zondagmorgen meldt het tabloid News of the World dat Manchester United zijn interesse heeft verlegd van Torres naar Huntelaar. Torres zou met een vraagprijs van 25 miljoen pond te duur zijn voor Ferguson. Hij zou een bod voorbereiden van 10 miljoen pond op de Ajax spits in de winterstop.
Als dat zo zou zijn mag hij meteen weg van me....quote:Op zondag 10 december 2006 12:07 schreef Black-Death het volgende:
Misschien is hij extra gemotiveerd nu
Als AZ net zo de kansen om zeep helpt als vorig jaar en Steekelenburg weer zo goed keept dan wordt het een eitjequote:Op zondag 10 december 2006 12:18 schreef RayMania het volgende:
Ben blij dat Babel terug is, hopelijk laat hij gelijk wat leuks zien.
Ik schijt hem eigenlijk best wel voor deze wedstrijd, ben zo bang voor een snel tegendoelpunt.
Wat een idioot bericht. Wanneer Ronaldinho te duur is ga je toch niet Adriano halen? Totaal verschillende voetballers.quote:
Jezus hee, hij geeft aan te willen vertrekken en dan staat die meteen in de Basisquote:Op zondag 10 december 2006 12:06 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg, Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson, Gabri, Heitinga, Lindenbergh, de Mul, Huntelaar, Babel
wissel: Gentenaar, Vermaelen, Maduro, Rosales, Roger, Rosenberg, Mitea
AZ: Waterreus; Jaliens, Opdam, Mendes da Silva, De Cler, Steinsson, De Zeeuw, Martens, Schaars, Dembélé, Arveladze.
Bank AZ: Wissels: Bulters, Luirink, Gudjónsson, Cziommer, Molhoek, Jenner, Lens.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar zo'n eerste helft heb ik in tijden niet gezien.quote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef BadRabbit het volgende:
Owja.. niet te vroegen juichen jongens. We moeten nog een helft. (Kopenhagen flashbacks)
Zie m'n editquote:Op zondag 10 december 2006 13:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar zo'n eerste helft heb ik in tijden niet gezien.
.. nee, de 1-1 was lekker terecht wil je zeggen? Ga toch fietsenquote:Op zondag 10 december 2006 14:12 schreef endr0me het volgende:
Wat een vieze spits die Huntelaar.. eerst onterecht de 2-2 maken (duwen) en nu weer trappen..
quote:Op zondag 10 december 2006 14:12 schreef endr0me het volgende:
Wat een vieze spits die Huntelaar.. eerst onterecht de 2-2 maken (duwen) en nu weer trappen..
Ryan Babel!quote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef Nashje het volgende:
Klaas Jan bedankt. Die is voor de komende 5 wedstrijden ook afwezig.
Wat hebben we nog over?
Dat zie je vanavond wel bij Talpa.. hij duwde Jaliens en kon daardoor vrij inkoppen..quote:Op zondag 10 december 2006 14:13 schreef Black-Death het volgende:
Hoezo was de 2-2 onterecht?
Dat valt ook wel weer mee, let maar op, hier komt geen schorsing voor.quote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef Nashje het volgende:
Wat hebben we nog over?
Dat geeft m idd het recht om Cziommer ff op zn knie te trappen iddquote:Op zondag 10 december 2006 14:17 schreef Black-Death het volgende:
Hunt schermt de bal af, niets mis mee. er was al gefloten, dus die AZ'er moest niet op die bal afgaan.
Alsof het opzettelijk wasquote:Op zondag 10 december 2006 14:19 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dat geeft m idd het recht om Cziommer ff op zn knie te trappen idd![]()
Huntelaar zag dat er een AZ'er aankwam en schermt die bal af, omdat het enige wat die Az'er wilde, het verstoren van een aanval was. Dan maakt Huntelaar een beweging, en omdat Cziommer zo achterlijk is zijn beweging door te zetten, krijgt ie een klap op zn knie..quote:
Dat je het opneemt voor Ajacieden kan ik begrijpen. Maar dit is gewoon overduidelijk een smerige trapactie. Waarom steekt Huntelaar z'n been voor zich uit op de hoogte van Cziommer z'n knie? Ja, erg toevallig enzo.quote:Op zondag 10 december 2006 14:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Huntelaar zag dat er een AZ'er aankwam en schermt die bal af, omdat het enige wat die Az'er wilde, het verstoren van een aanval was. Dan maakt Huntelaar een beweging, en omdat Cziommer zo achterlijk is zijn beweging door te zetten, krijgt ie een klap op zn knie..
Volledig eigen schuld dikke bult
Mijn god kneus die je er rondlooptquote:Op zondag 10 december 2006 14:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Huntelaar zag dat er een AZ'er aankwam en schermt die bal af, omdat het enige wat die Az'er wilde, het verstoren van een aanval was. Dan maakt Huntelaar een beweging, en omdat Cziommer zo achterlijk is zijn beweging door te zetten, krijgt ie een klap op zn knie..
Volledig eigen schuld dikke bult
Jongen, ze lachten elkaar toe en spraken het uitquote:Op zondag 10 december 2006 14:28 schreef endr0me het volgende:
[..]
Mijn god kneus die je er rondloopt
Dat was duidelijk opzettelijk, je zag het aan het einde van de wedstrijd nog toen Cziommer met Klaas zat te praten.. dat lachje van huntelaar sprak boekdelen
Al jarenquote:Op zondag 10 december 2006 14:31 schreef Loserkid het volgende:
Eindhoven lacht nu..
Denk het niet.quote:Op zondag 10 december 2006 14:15 schreef Nashje het volgende:
Wat hebben we nog over?
Jaar in, jaar uit...quote:Op zondag 10 december 2006 14:31 schreef Loserkid het volgende:
Eindhoven lacht nu..
Komt echt wel goed, wie het laatst lacht, lacht het bestquote:Op zondag 10 december 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al jaren.
Wat doen we er tegen? helemaal niets blijkbaar
Hoe lang roepen we dit al? We zijn in opbouw???quote:Op zondag 10 december 2006 14:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Komt echt wel goed, wie het laatst lacht, lacht het best
Ajax gaat langzaam maar zeker de goede kant op, het was mss ook dom om te verwachten dat er na vorig jaar nu ineens een super elftal zou staan.
Nope, psv weer fluitend kampioenquote:Op zondag 10 december 2006 14:30 schreef Urquhart het volgende:
Hier schieten we dus lekker veel mee op
Sinds het laatste jaar onder Van Gaalquote:Op zondag 10 december 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe lang roepen we dit al? We zijn in opbouw???
Tjah, ik had nog zo'n hoge verwachtigingen voor dit seizoen, maar het is elk jaar weer hetzelfde liedjequote:
Ajax had gewoon korter erop gemoeten was er niks aan de hand geweest. Ajax speelde te ver van de mensen.. en bij die goal ging er 1 als een kip zonder kop jagen terwijl die even terug moest stappen om weer in de organistaie te komen. gevolg---> Organisatie weg en goal om je oren!quote:Op zondag 10 december 2006 14:34 schreef jna het volgende:
Ogararu beviel mij ook goed.
Lindenbergh moest ie er meteen uithalen toen Jenner erin kwam. Dat kon je zien aankomen dat Jenner hem de baas zou zijn.
Idd, bij Ajax deed die het in het begin ook aardig door het werk van Adriaansequote:Op zondag 10 december 2006 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Koeman gaat PSV echt nog wel naar de knoppen helpen... hij profiteert nu nog van het werk van Hiddink... wacht maar tot ie wat meer zijn eigen keuzes moet gaan maken....
het is jammer dat Co daar nooit echt de credits voor heeft gekregen vind ik. Zou hem toch nog wel eens terug willen zien... ook al is het een narcistische engerdquote:Op zondag 10 december 2006 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, bij Ajax deed die het in het begin ook aardig door het werk van Adriaanse
Hopelijk duurt dat opbouwen nog een paar jaartjesquote:Op zondag 10 december 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Europees prut?quote:Op zondag 10 december 2006 14:40 schreef Backdoorman het volgende:
ach ja, huntelaar...gewoon een typische ajax voetballer...leuk voor in de eredivisie, op europees niveau prut...bovendien weer dat a sociale gedrag he....de knvb zou er eens met de harde hand over moeten gaan zodat ze dit soort dingen daar afleren! keihard straffen!!!!!
Ja, want alleen bij Ajax zie je ditquote:Op zondag 10 december 2006 14:40 schreef Backdoorman het volgende:
ach ja, huntelaar...gewoon een typische ajax voetballer...leuk voor in de eredivisie, op europees niveau prut...bovendien weer dat a sociale gedrag he....de knvb zou er eens met de harde hand over moeten gaan zodat ze dit soort dingen daar afleren! keihard straffen!!!!!
Shotaquote:Op zondag 10 december 2006 14:39 schreef jna het volgende:
Wel mooi dat Shota z'n doelpunt niet te uitbundig vierde.
quote:Op zondag 10 december 2006 14:39 schreef jna het volgende:
Wel mooi dat Shota z'n doelpunt niet te uitbundig vierde.
quote:Op zondag 10 december 2006 14:45 schreef twi het volgende:
Laten we nou niet op al kneuzen reageren...
Ja, het gaat weer lekker bij Ajax..quote:Op zondag 10 december 2006 14:46 schreef twi het volgende:
Huntelaar zullen we trouwens wel een wedstrijd of 4 kwijt zijn.
Nee hoor, die wordt niet gestraft.quote:Op zondag 10 december 2006 14:46 schreef twi het volgende:
Dat is waar, maar denk dat er nu echt aan gewerkt gaat worden. De aankopen zijn nu iig al beter, het beleid is beter en ik denk dat er nu ook echt door ten Cate gebouwd gaat worden.quote:Op zondag 10 december 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee want het is gezien door braamhaarquote:Op zondag 10 december 2006 14:46 schreef twi het volgende:
Hopelijk krijgen we dan Babel centraal in plaats van die Zweedse pannekoek.quote:Op zondag 10 december 2006 14:46 schreef twi het volgende:
Zou idd niet mogen, de scheids heeft het gezien en besloten niet te fluiten, klaar.quote:Op zondag 10 december 2006 14:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee hoor, die wordt niet gestraft.
Inteelt doet niks anders dan jammerenquote:Op zondag 10 december 2006 14:48 schreef Houniet het volgende:
heeft Borst weer wat te zeiken vanavond. leuk met Wesley Sneijder aan tafel
Borstquote:Op zondag 10 december 2006 14:48 schreef Houniet het volgende:
heeft Borst weer wat te zeiken vanavond. leuk met Wesley Sneijder aan tafel
idd, vanavond wordt de tweede keerquote:Op zondag 10 december 2006 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
BorstDe man die ooit beweerde nooit bij Wesley Sneijder aan dezelfde tafel te gaan zitten
over zielige kneus gesproken![]()
Rosenberg heeft wedstrijdritme en vertrouwen nodig, vorig seizoen was ie één van de beterequote:Op zondag 10 december 2006 14:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we dan Babel centraal in plaats van die Zweedse pannekoek.
Daar zou ik bijna een schorsing voor KJH voor overhebbenquote:Op zondag 10 december 2006 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Doen ze het wel mag braamhaar logischerwijs nooit meer fluiten lijkt me...
We hadden vooral nooit van Sparta mogen verliezenquote:Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef paaskannekoekje het volgende:
na de uitwedstrijd tegen feijenoord hebben we binnen 3 wedstrijden alles uit handen gegeven..
Van Gaal had vandaag toch niet kunnen verliezenquote:Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef jna het volgende:
Van Gaal:
"wij hadden deze wedstrijd moeten winnen"![]()
Zei die dat?quote:Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef jna het volgende:
Van Gaal:
quote:Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef jna het volgende:
Van Gaal:
Hij vergeet even dat ie door een falende scheids en een Ajax-keeper in het zadel is geholpen en de rest van de pot geen fuck te vertellen hadquote:Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef jna het volgende:
Van Gaal:
Hij bedoelde dat AZ sterker was.quote:Op zondag 10 december 2006 14:52 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ajax had deze wedstrijd moeten winnen, AZ had deze wedstrijd moeten winnen. Aan dit gelijkspel heeft alleen psv wat.
Hij zal het ons wel ff uitleggen in zijn column van de week, we moeten niet zo zeikenquote:Op zondag 10 december 2006 14:53 schreef twi het volgende:
Yup, en hij zei dat de bal werd gespeeld bij die overtreding bij de 1e goal
dat was inderdaad het genante dieptepunt... maar Ajax is mentaal gewoon niet sterk genoeg... ze laten zich te makkelijk in de luren leggen en zijn daardoor zo aangeslagen dat ze nog eens in de fout gaan... vandaag weer een schoolvoorbeeld.quote:Op zondag 10 december 2006 14:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
We hadden vooral nooit van Sparta mogen verliezen![]()
Das dan ook HtC aan te rekenen hoor, die moet die gassies eens een schop onder hun reet geven en idd (ben het soms wel met wat mensen eens) niet altijd de schuld bij de ander leggen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was inderdaad het genante dieptepunt... maar Ajax is mentaal gewoon niet sterk genoeg... ze laten zich te makkelijk in de luren leggen en zijn daardoor zo aangeslagen dat ze nog eens in de fout gaan... vandaag weer een schoolvoorbeeld.
Mwah, waarom dan nog wel terug komen in de wedstrijd? Ik vrees dat Stekelenburg de onzekere factor is achterinquote:Op zondag 10 december 2006 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was inderdaad het genante dieptepunt... maar Ajax is mentaal gewoon niet sterk genoeg... ze laten zich te makkelijk in de luren leggen en zijn daardoor zo aangeslagen dat ze nog eens in de fout gaan... vandaag weer een schoolvoorbeeld.
Huntelaar speelde uiteindelijk ook de bal tijdens die acteer sessie van Cziomerquote:Op zondag 10 december 2006 14:53 schreef twi het volgende:
Yup, en hij zei dat de bal werd gespeeld bij die overtreding bij de 1e goal
Huntelaar wilde een blok zetten, maar zoals zo vaak is hij te onhandig en te opzichtigquote:Op zondag 10 december 2006 14:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Huntelaar speelde uiteindelijk ook de bal tijdens die acteer sessie van Cziomer
Ja vandaag dan toevallig wel maar dit gelijkspel blijven twee verliespunten.... en ik denk dat je inderdaad gelijk hebt over Steek... die is gewoon niet goed genoeg... het wordt tijd voor Gentenaar of misschien wel Vermeer... Stekelenburg heeft het nu al te vaak verneuktquote:Op zondag 10 december 2006 14:55 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Mwah, waarom dan nog wel terug komen in de wedstrijd? Ik vrees dat Stekelenburg de onzekere factor is achterinStuurt de verdediging niet goed genoeg aan.
Die man wil ik nooit meer in de Arena zien.quote:Op zondag 10 december 2006 14:58 schreef jna het volgende:
van Gaal:
"AZ speelde de eerste helft matig tot slecht. Ajax ook"![]()
als hij het vergelijkt met zijn jaren wel jaquote:Op zondag 10 december 2006 14:58 schreef jna het volgende:
van Gaal:
Dit meen je nietquote:Op zondag 10 december 2006 14:58 schreef jna het volgende:
van Gaal:
jouw gat?quote:Op zondag 10 december 2006 15:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het gat is nog maar 3 punten.
Dat is echt een droom.quote:
Sowieso was het toen Mitea en Markus erin kwamen een stuk minder, hij had beter Mitea op rechts kunnen laten tegen de Cler met al geel op zak en Markus op rechts tegen Steinsson die niet kan verdedigen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Was een prachtige wedstrijd.
Positieve punten: Babel, Heitinga, Stam & Gryga, Ogararu.
Rosenberg viel matig in zeg.
Was niks aan de hand hoor, Jaliens verdedigde slecht door naar voren te lopen en Huntelaar kon vrij inlopenquote:Op zondag 10 december 2006 15:05 schreef Jasza het volgende:
die 2-2 was een overtreding van Klaas.
Hij gaf hem een klein duwtje mee maar ja het was de hele wedstrijd al andersom en daar deed ie ook niks tegen.quote:Op zondag 10 december 2006 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was niks aan de hand hoor, Jaliens verdedigde slecht door naar voren te lopen en Huntelaar kon vrij inlopen
Die mof word aan de binnenkant van zijn linkerbeen geraakt en grijpt naar zijn rechterbeen?quote:Op zondag 10 december 2006 15:10 schreef twi het volgende:
Die mof grijpt naar z'n goede been, maar hij overdrijft het. Als hij zo geraakt was als het lijkte, had hij nooit meer teruggekomen in de wedstrijd. Maar dat praat de actie van Huntelaar nog niet goed.
Ja, Vermaelen had er gelijk ingemoeten. Je wist gewoon dat Lindenbergh overlopen zou worden door Jenner, 1e helft was Olaf goed in balbezit en kreeg hij ruimte om passes te geven maar toen Jenner erin kwamquote:Op zondag 10 december 2006 15:14 schreef keijz het volgende:
Ten Cate had meteen moeten reageren op die wissels van AZ
2 benen vooruit is sowieso een overtreding iddquote:Op zondag 10 december 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Die overtreding op Urby waar van gaal zo over jankt is gewoon een overtreding, klaar. Geen harde, geen kaart maar hij moet er gewoon voor fluiten..
Daarom, en daar begon het mee, daarna was Ajax (ook achterlijk hoor) de weg kwijt.quote:Op zondag 10 december 2006 15:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
2 benen vooruit is sowieso een overtreding idd![]()
Braamhaar zijn 20e tv van Phillipsquote:Op zondag 10 december 2006 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, en daar begon het mee, daarna was Ajax (ook achterlijk hoor) de weg kwijt.
Hoofdrol voor de scheids dus weer, later ook flink tegen AZ hoor, maar het is gewoon schandalig
Daar leek het wel op jaquote:Op zondag 10 december 2006 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Braamhaar zijn 20e tv van Phillips![]()
Hij floot voor psv vandaag, tegen de beide ploegen![]()
![]()
Prima pot voetbal. Scheidsrechter leek vaak precies verkeerd te fluiten (toewijzen corners e.d.), maar dat boeit niet want het was gelijk verdeeld. Er was beleving op het veld (en op de tribune), en Ajax speelde strak en snel in de eerste helft.quote:Op zondag 10 december 2006 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het helemaal geen prachtige wedstdijd, ook al hadden we gewonnen.
Eerste helft was wel ok, maar daarna ging de scheids weer aandacht vragen voor zijn eigen slappe ego'tje. Toen was het afgelopen met de lol.
Tuurlijk wordt dit bestraft, ze geilen in Zeist op het moment naar elke strafbare actie van een Ajacied.quote:Op zondag 10 december 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
Huntelaar wordt hiervoor niet bestraft. Braamhaar ziet het gebeuren, staat er 2 meter vandaan en doet niks. Beoordeeld, niks gegeven, klaar.
Whehequote:Op zondag 10 december 2006 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Braamhaar zijn 20e tv van Phillips![]()
Hij floot voor psv vandaag, tegen de beide ploegen![]()
![]()
Mag niet, scheids heeft het gezien en niks gegeven zo zijn de regels.quote:Op zondag 10 december 2006 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dit bestraft, ze geilen in Zeist op het moment naar elke strafbare actie van een Ajacied.
Vooral dat 1e is de grootste grap ooitquote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis van Gaal nu op Langs de Lijn, waarom ziet hij constant een andere wedstrijd dan onsHij begint langzamerhand mijn strot uit te hangen.
''In de eerste helft ging het gelijk op''
''Ik vond dat van Braamhaar erg goed floot''
Resultaten ja. En PSV speelt dit seizoen gewoon goed en aanvallend voetbal. Dat moet zelfs de meest verstokte Ajax fan bekennen.quote:Op zondag 10 december 2006 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Blijft wel frustrerend om je vrienden die voor PSV zijn telkens onder ogen te komen. maat van me blaat de meest onmogelijke onzin uit maar ja... die resultaten he....
Ik wil dat die man een stadionverbod krijgt met meldingsplichtquote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis van Gaal nu op Langs de Lijn, waarom ziet hij constant een andere wedstrijd dan onsHij begint langzamerhand mijn strot uit te hangen.
''In de eerste helft ging het gelijk op''
''Ik vond dat van Braamhaar erg goed floot''
quote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vooral dat 1e is de grootste grap ooit![]()
Goed??quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Resultaten ja. En PSV speelt dit seizoen gewoon goed en aanvallend voetbal. Dat moet zelfs de meest verstokte Ajax fan bekennen.
Aanvallend??quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Resultaten ja. En PSV speelt dit seizoen gewoon goed en aanvallend voetbal. Dat moet zelfs de meest verstokte Ajax fan bekennen.
He, wij hebben dezelfde wedstrijd gezien volgens mijquote:Op zondag 10 december 2006 15:05 schreef Jasza het volgende:
Verder had Heitinga geel moeten hebben, Obdam 2x geel en die 2-2 was een overtreding van Klaas.
Braamhaar was dramatisch naar beide kanten toe
Goed en aanvallend?quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
PSV speelt de laatste tijd voetbal wat niet is aan te zien, dit tot grote frustratie van de kijkers. Maar goed anderszijds kan ik als Ajacied ook zeggen dat het een klasse is. Maar de strijd op de titel is nog lang niet gestreden zoals vele beweren, we will be backquote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Aanvallend?quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
jij bent grappig manquote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Altijd met één nul zeker in jouw belevingquote:Op zondag 10 december 2006 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Aanvallend?Idoot
Misschien tegen Excelsior en Sparta, maar voor de rest is het bar slecht wat PSV doet. Maar ze winnen gewoon altijd.
Utrecht was onthutsend zwak inderdaad, maar die 7 goals tegen Sparta tikken ook aardig aan. Nu moet ik toegeven dat ik van PSV tot nu toe meer uitwedstrijden heb gezien dan thuiswedstrijden, en dat is gewoon een drama om naar te kijken. Ook al wordt het 0-3.quote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Altijd met één nul zeker in jouw beleving![]()
Utrecht, wat was het ook alweer? Alleen AZ scoort vaker in de eredivisie. PSV tikt er dit seizoen al een stuk of vijf meer in dan Ajax. Zwaar kut, maar de rest van het seizoen zitten we niet meer voor het kampioenschap in het stadion.
Naar anderen kijken is altijd makkelijker...quote:Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we nog commentaar geven op PSV dat al jaren Ajax op alle kanten overklast.
Echt heel realistisch hoor...
Geen fatsoenlijk voetbalquote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef Black-Death het volgende:
Laten we ons nou niet weer laten opnaaien een PSV-fan die gewoon weet en gefrustreerd is dat zijn clubje geen fatsoenlijk voetbal kan laten zien. Resultaten is een ander verhaal
Ik heb gewoon een seizoenkaart in de Arena. Jij ook?quote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef Black-Death het volgende:
Laten we ons nou niet weer laten opnaaien een PSV-fan die gewoon weet en gefrustreerd is dat zijn clubje geen fatsoenlijk voetbal kan laten zien. Resultaten is een ander verhaal
Maar kijk jij ook naar de wedstrijden van PSV? Of zie je alleen de counters van de samenvatting?quote:Op zondag 10 december 2006 15:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een seizoenkaart in de Arena. Jij ook?
Wederom minimaal weer een jaar wachtenquote:Op zondag 10 december 2006 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
komop jongens, ik vind het prima als Ajax met leuk spel kan winnen hoor, maar ik wil ook wel weer eens die schaal...
quote:Op zondag 10 december 2006 15:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wederom minimaal weer een jaar wachten
Ach, ik vind het idioot dat er nu al weken een discussie is en dat de spelers het recht dan maar in eigen hand moeten nemen. De KNVB faalt gigantisch op dit gebied, te triest voor woorden.quote:Op zondag 10 december 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Zit weer ff voetbal te kijken, weer een gevalltje overtreding en de bal niet uitspelen....
maak er een regel van of doe het NOOIT meer....
Dacht dat je PSV fan was, sorryquote:Op zondag 10 december 2006 15:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een seizoenkaart in de Arena. Jij ook?
Ik dus ook, maar dit kostte dus ook weer een rode kaart bij Vitesse.quote:Op zondag 10 december 2006 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik vind het idioot dat er nu al weken een discussie is en dat de spelers het recht dan maar in eigen hand moeten nemen. De KNVB faalt gigantisch op dit gebied, te triest voor woorden.
Sankoh, NKufo en Van der Vaart terughalenquote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef cultheld het volgende:
Wat zou HTC gaan doen als Grygera, Huntelaar en Sneijder vertrekken? Hansson, Alves en Janssen kopen?
Huntelaar vertrekt alleen nog niet, voor Sneijder heb je Perez en voor Gryga moet idd iemand komen of gewoon Vermaelenquote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef cultheld het volgende:
Wat zou HTC gaan doen als Grygera, Huntelaar en Sneijder vertrekken? Hansson, Alves en Janssen kopen?
De tweede gaat nog niet weg.quote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef cultheld het volgende:
Perez man, niet Defourquote:Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
De tweede gaat nog niet weg.
De vervanger van Sneijder volgend seizoen moet Steven Defour zijn. En voor Grygera liever Sankoh dan dat blondje van H'veen.
Da's een stuk meer power dan onze vleugels nu doorgaans samen hebben..quote:Op zondag 10 december 2006 16:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sankoh, NKufo en Van der Vaart terughalen
Een goal en een rode kaart dit weekend. Weer fijne manipulatie van de heren uit Zeist.quote:Op zondag 10 december 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar dit kostte dus ook weer een rode kaart bij Vitesse.
We moeten er dan maar gewoon mee op houden hoor...
Neuh, hooguit aangeschoten boven op de arm, maar leek me geen opzet..quote:Op zondag 10 december 2006 16:09 schreef macondo het volgende:
Vraagje voor de tv kijkers.. wás het nou hands in de laatste minuut, dus penalty?
Als het andersom was dan had ie op de stip gelegen zkerquote:Op zondag 10 december 2006 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, hooguit aangeschoten boven op de arm, maar leek me geen opzet..
Ongetwijfeld. Weet niet of ik het goed heb hoor, dus schiet me moet af: maar die AZ-speler had zn hand toch boven zn hoofd zo ongeveer?quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als het andersom was dan had ie op de stip gelegen zker![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
vast welquote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het was geen abnormale springbeweging, gebruikte z'n arm gewoon om hoger te springen. Met een beetje pech kan je dus een pingel tegenkrijgen, maar ik vond er geen sprake van opzet bij zitten.quote:Op zondag 10 december 2006 16:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Weet niet of ik het goed heb hoor, dus schiet me moet af: maar die AZ-speler had zn hand toch boven zn hoofd zo ongeveer?
Hij had ook de goal van Huntelaar mogen afkeuren wegens duwen... het was maar een klein zetje, maar precies voldoendequote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij Ajax-010 krijgen we hem vast weer, zo is de knvb wel weerquote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef devv05 het volgende:
Wat zijn we weer belachelijk genaaid door die kut Braamhaar. Nooit meer een wedstrijd fluiten die tyfushond
Vuile tyfushondquote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef devv05 het volgende:
Wat zijn we weer belachelijk genaaid door die kut Braamhaar. Nooit meer een wedstrijd fluiten die tyfushond
Zo'n klein zetje kreeg hij een kwartier ervoor ook toen die uit een corner naast koptequote:Op zondag 10 december 2006 16:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij had ook de goal van Huntelaar mogen afkeuren wegens duwen... het was maar een klein zetje, maar precies voldoende![]()
Als we die wedstrijd nou weer gewoon winnen met 4-0 en we pakken de beker dan redt dat toch een beetje het seizoenquote:Op zondag 10 december 2006 16:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij Ajax-010 krijgen we hem vast weer, zo is de knvb wel weer![]()
En of dat rood wasquote:Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef devv05 het volgende:
Was die overtreding op het einde op Huntelaar geen rood, toen ie die AZ'er drie keer dolde? Voor de 1-1 had er al afgefloten moeten worden. We hadden ook nog wel een paar penalties moeten krijgen. En volgens mij doet Huntelaar ook weer niet zo heel veel, hij scherm zich af en maakt een onhandig beweging op z'n been maar krijg niet de intentie dat ie 'm echt moedwillig een trap geeft.
dat was de 2e gele kaart voor Opdam ( eigenlijk de 3e al, maar goed ).quote:Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef devv05 het volgende:
Was die overtreding op het einde op Huntelaar geen rood, toen ie die AZ'er drie keer dolde? Voor de 1-1 had er al afgefloten moeten worden. We hadden ook nog wel een paar penalties moeten krijgen. En volgens mij doet Huntelaar ook weer niet zo heel veel, hij scherm zich af en maakt een onhandig beweging op z'n been maar krijg niet de intentie dat ie 'm echt moedwillig een trap geeft.
Doet die het goed bij Standard?quote:Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
De vervanger van Sneijder volgend seizoen moet Steven Defour zijn.
Sports Café op de Wallen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef Cruoninga het volgende:
Yeps, hij liet de bal weer eens los.quote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was het een fout van Stekelenburg?
Echt zeker was het niet, maar ik had het gevoel dat die bal stuiterde vlak voor hem en hij hem toen tegen ze eigen knie aankreeg en die bal zo terugrolde?quote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was het een fout van Stekelenburg?
Who cares, met de play-offs boeit het allemaal niks meer. Kut play-offsquote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BiMeWet het volgende:
Vanaf volgende week staan wij 1 punt achter op AZ (groningen wint wel) en als excelsior stunt op gelijke hoogte met jullie.Niet slecht voor zo'n kutseizoensstart, vinden jullie ook niet?
Euh, dat zorgde ervoor dat jullie dit jaar de CL inkonden, weet je nog?quote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, met de play-offs boeit het allemaal niks meer. Kut play-offs
Je was iets eerderquote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, met de play-offs boeit het allemaal niks meer. Kut play-offs
Dus dan zijn de play-offs meteen ook weer leuk enzo?quote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Euh, dat zorgde ervoor dat jullie dit jaar de CL inkonden, weet je nog?
Laat ik het zo zeggen: vorig jaar hadden jullie er verrot weinig op tegen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus dan zijn de play-offs meteen ook weer leuk enzo?
We hadden geen keus, en ja, dan wil je wel winnen natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 17:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: vorig jaar hadden jullie er verrot weinig op tegen.
Ik heb het meer over de '100% pro-play-offs" avatars, de "KNVB bedankt!" signatures etc. van nog vóór de play-offs.quote:Op zondag 10 december 2006 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hadden geen keus, en ja, dan wil je wel winnen natuurlijk.
quote:Op zondag 10 december 2006 17:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de '100% pro-play-offs" avatars, de "KNVB bedankt!" signatures etc. van nog vóór de play-offs.
Jullie winnen niet bij Utrecht dus hou nou gewoon je bek is dichtquote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BiMeWet het volgende:
Vanaf volgende week staan wij 1 punt achter op AZ (groningen wint wel) en als excelsior stunt op gelijke hoogte met jullie.Niet slecht voor zo'n kutseizoensstart, vinden jullie ook niet?
Ik ook niet, werd er uitgegooid toen we een FC Kopenhagen sjaaltje van de muur trokkenquote:Op zondag 10 december 2006 17:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doe die dikke hoer daar de groeten
Ik kom er niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |