quote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vooral dat 1e is de grootste grap ooit![]()
Goed??quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Resultaten ja. En PSV speelt dit seizoen gewoon goed en aanvallend voetbal. Dat moet zelfs de meest verstokte Ajax fan bekennen.
Aanvallend??quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Resultaten ja. En PSV speelt dit seizoen gewoon goed en aanvallend voetbal. Dat moet zelfs de meest verstokte Ajax fan bekennen.
He, wij hebben dezelfde wedstrijd gezien volgens mijquote:Op zondag 10 december 2006 15:05 schreef Jasza het volgende:
Verder had Heitinga geel moeten hebben, Obdam 2x geel en die 2-2 was een overtreding van Klaas.
Braamhaar was dramatisch naar beide kanten toe
Goed en aanvallend?quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
PSV speelt de laatste tijd voetbal wat niet is aan te zien, dit tot grote frustratie van de kijkers. Maar goed anderszijds kan ik als Ajacied ook zeggen dat het een klasse is. Maar de strijd op de titel is nog lang niet gestreden zoals vele beweren, we will be backquote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Aanvallend?quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
jij bent grappig manquote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Altijd met één nul zeker in jouw belevingquote:Op zondag 10 december 2006 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Aanvallend?Idoot
Misschien tegen Excelsior en Sparta, maar voor de rest is het bar slecht wat PSV doet. Maar ze winnen gewoon altijd.
Utrecht was onthutsend zwak inderdaad, maar die 7 goals tegen Sparta tikken ook aardig aan. Nu moet ik toegeven dat ik van PSV tot nu toe meer uitwedstrijden heb gezien dan thuiswedstrijden, en dat is gewoon een drama om naar te kijken. Ook al wordt het 0-3.quote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Altijd met één nul zeker in jouw beleving![]()
Utrecht, wat was het ook alweer? Alleen AZ scoort vaker in de eredivisie. PSV tikt er dit seizoen al een stuk of vijf meer in dan Ajax. Zwaar kut, maar de rest van het seizoen zitten we niet meer voor het kampioenschap in het stadion.
Naar anderen kijken is altijd makkelijker...quote:Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we nog commentaar geven op PSV dat al jaren Ajax op alle kanten overklast.
Echt heel realistisch hoor...
Geen fatsoenlijk voetbalquote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef Black-Death het volgende:
Laten we ons nou niet weer laten opnaaien een PSV-fan die gewoon weet en gefrustreerd is dat zijn clubje geen fatsoenlijk voetbal kan laten zien. Resultaten is een ander verhaal
Ik heb gewoon een seizoenkaart in de Arena. Jij ook?quote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef Black-Death het volgende:
Laten we ons nou niet weer laten opnaaien een PSV-fan die gewoon weet en gefrustreerd is dat zijn clubje geen fatsoenlijk voetbal kan laten zien. Resultaten is een ander verhaal
Maar kijk jij ook naar de wedstrijden van PSV? Of zie je alleen de counters van de samenvatting?quote:Op zondag 10 december 2006 15:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een seizoenkaart in de Arena. Jij ook?
Wederom minimaal weer een jaar wachtenquote:Op zondag 10 december 2006 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
komop jongens, ik vind het prima als Ajax met leuk spel kan winnen hoor, maar ik wil ook wel weer eens die schaal...
quote:Op zondag 10 december 2006 15:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wederom minimaal weer een jaar wachten
Ach, ik vind het idioot dat er nu al weken een discussie is en dat de spelers het recht dan maar in eigen hand moeten nemen. De KNVB faalt gigantisch op dit gebied, te triest voor woorden.quote:Op zondag 10 december 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Zit weer ff voetbal te kijken, weer een gevalltje overtreding en de bal niet uitspelen....
maak er een regel van of doe het NOOIT meer....
Dacht dat je PSV fan was, sorryquote:Op zondag 10 december 2006 15:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een seizoenkaart in de Arena. Jij ook?
Ik dus ook, maar dit kostte dus ook weer een rode kaart bij Vitesse.quote:Op zondag 10 december 2006 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik vind het idioot dat er nu al weken een discussie is en dat de spelers het recht dan maar in eigen hand moeten nemen. De KNVB faalt gigantisch op dit gebied, te triest voor woorden.
Sankoh, NKufo en Van der Vaart terughalenquote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef cultheld het volgende:
Wat zou HTC gaan doen als Grygera, Huntelaar en Sneijder vertrekken? Hansson, Alves en Janssen kopen?
Huntelaar vertrekt alleen nog niet, voor Sneijder heb je Perez en voor Gryga moet idd iemand komen of gewoon Vermaelenquote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef cultheld het volgende:
Wat zou HTC gaan doen als Grygera, Huntelaar en Sneijder vertrekken? Hansson, Alves en Janssen kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |