10 miljoen pondquote:'Manchester verlegt interesse naar Huntelaar'
Klaas-Jan Huntelaar mag dan niet in een blinkende vorm verkeren, zijn naam blijft steeds weer opduiken in de geruchtencircuits in Zuid-Europa en Engeland. Zondagmorgen meldt het tabloid News of the World dat Manchester United zijn interesse heeft verlegd van Torres naar Huntelaar. Torres zou met een vraagprijs van 25 miljoen pond te duur zijn voor Ferguson. Hij zou een bod voorbereiden van 10 miljoen pond op de Ajax spits in de winterstop.
Als dat zo zou zijn mag hij meteen weg van me....quote:Op zondag 10 december 2006 12:07 schreef Black-Death het volgende:
Misschien is hij extra gemotiveerd nu
Als AZ net zo de kansen om zeep helpt als vorig jaar en Steekelenburg weer zo goed keept dan wordt het een eitjequote:Op zondag 10 december 2006 12:18 schreef RayMania het volgende:
Ben blij dat Babel terug is, hopelijk laat hij gelijk wat leuks zien.
Ik schijt hem eigenlijk best wel voor deze wedstrijd, ben zo bang voor een snel tegendoelpunt.
Wat een idioot bericht. Wanneer Ronaldinho te duur is ga je toch niet Adriano halen? Totaal verschillende voetballers.quote:
Jezus hee, hij geeft aan te willen vertrekken en dan staat die meteen in de Basisquote:Op zondag 10 december 2006 12:06 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg, Ogararu, Stam, Grygera, Emanuelson, Gabri, Heitinga, Lindenbergh, de Mul, Huntelaar, Babel
wissel: Gentenaar, Vermaelen, Maduro, Rosales, Roger, Rosenberg, Mitea
AZ: Waterreus; Jaliens, Opdam, Mendes da Silva, De Cler, Steinsson, De Zeeuw, Martens, Schaars, Dembélé, Arveladze.
Bank AZ: Wissels: Bulters, Luirink, Gudjónsson, Cziommer, Molhoek, Jenner, Lens.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar zo'n eerste helft heb ik in tijden niet gezien.quote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef BadRabbit het volgende:
Owja.. niet te vroegen juichen jongens. We moeten nog een helft. (Kopenhagen flashbacks)
Zie m'n editquote:Op zondag 10 december 2006 13:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar zo'n eerste helft heb ik in tijden niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |