Yeps, hij liet de bal weer eens los.quote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was het een fout van Stekelenburg?
Echt zeker was het niet, maar ik had het gevoel dat die bal stuiterde vlak voor hem en hij hem toen tegen ze eigen knie aankreeg en die bal zo terugrolde?quote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was het een fout van Stekelenburg?
Who cares, met de play-offs boeit het allemaal niks meer. Kut play-offsquote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BiMeWet het volgende:
Vanaf volgende week staan wij 1 punt achter op AZ (groningen wint wel) en als excelsior stunt op gelijke hoogte met jullie.Niet slecht voor zo'n kutseizoensstart, vinden jullie ook niet?
Euh, dat zorgde ervoor dat jullie dit jaar de CL inkonden, weet je nog?quote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, met de play-offs boeit het allemaal niks meer. Kut play-offs
Je was iets eerderquote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, met de play-offs boeit het allemaal niks meer. Kut play-offs
Dus dan zijn de play-offs meteen ook weer leuk enzo?quote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Euh, dat zorgde ervoor dat jullie dit jaar de CL inkonden, weet je nog?
Laat ik het zo zeggen: vorig jaar hadden jullie er verrot weinig op tegen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus dan zijn de play-offs meteen ook weer leuk enzo?
We hadden geen keus, en ja, dan wil je wel winnen natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 17:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: vorig jaar hadden jullie er verrot weinig op tegen.
Ik heb het meer over de '100% pro-play-offs" avatars, de "KNVB bedankt!" signatures etc. van nog vóór de play-offs.quote:Op zondag 10 december 2006 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hadden geen keus, en ja, dan wil je wel winnen natuurlijk.
quote:Op zondag 10 december 2006 17:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de '100% pro-play-offs" avatars, de "KNVB bedankt!" signatures etc. van nog vóór de play-offs.
Jullie winnen niet bij Utrecht dus hou nou gewoon je bek is dichtquote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BiMeWet het volgende:
Vanaf volgende week staan wij 1 punt achter op AZ (groningen wint wel) en als excelsior stunt op gelijke hoogte met jullie.Niet slecht voor zo'n kutseizoensstart, vinden jullie ook niet?
Ik ook niet, werd er uitgegooid toen we een FC Kopenhagen sjaaltje van de muur trokkenquote:Op zondag 10 december 2006 17:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doe die dikke hoer daar de groeten
Ik kom er niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |