Ik loot hem wel tegen mitt, dan zijn we hem na 1 ronde wel kwijtquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt er ook een dopingtest voor intel?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik loot hem wel tegen mitt, dan zijn we hem na 1 ronde wel kwijt![]()
Als hij geen ja zegt mail ik een FA dat BS zijn kloon terug wil.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef mitt het volgende:
[..]
overigens is het wachten op het jawoord van zjroentje.
Ik heb je als tweede geplaatstquote:
Het kan wel.... maar poules zijn voor mietjes.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan ook eventueel 24 doen XL, 4 poules van 6. Of 6 van 4.
Je zit altijd met mensen die het een keer vergeten en dat vangt elkaar dan op. En dan na 2 maanden, wanneer alle sporten weer echt beginnen (tennis, wielrennen, etc) heb je ook meer evenementen, beginnen met de knockout.
Ja, je sluit de rij.quote:
Er was niet veel plaats. Dit is ook een testcase, als het een succes blijkt kunnen we meer tijd aan inschrijving etc besteden.quote:
verzuurde ex-mod.... Goede loting zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat kan ik van zjroentje verwachten?
Dit is de prijs:quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:19 schreef het volgende:
Ik zie in de OP overigens niets staan over de prijzen die te winnen vallen, wanneer worden die toegevoegd?
Nouja, ik win toch.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit is de prijs:
Een exclusieve miniatuur van de Ferrari F1, schaal 1, is voorzien van alle details. Je kan de Ferrari F1 naar hartelust laten racen, met behulp van de speciale afstandsbediening is hij zeer wendbaar. Gebouwd met een licentie van Ferrari. Inclusief gun type afstandsbediening, 12 V Accu, oplader en 9V Batterij. aangeboden door InTrePidIvity
Jaja, het wordt gevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, tegen de grote onbekende.
Ik moest er ook voor in de index kijken wie de tweede SPT-mod was.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:58 schreef BVO het volgende:
Tegen een SPT-mod nog wel.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef XL het volgende:
[..]
verzuurde ex-mod.... Goede loting zou ik zeggen.
Ik heb iedereen gekoppeld aan een nummer van Jack Johnson en de cd op shuffle gezetquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]!
Balletjes in de magnetron gehad?
En toen alles upside down?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb iedereen gekoppeld aan een nummer van Jack Johnson en de cd op shuffle gezet![]()
BVO staat tegenover mij..quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:00 schreef XL het volgende:
[..]
Ik moest er ook voor in de index kijken wie de tweede SPT-mod was.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:20 schreef zjroentje het volgende:
Dus als je verliest, lig je er direct uit?
Ja bij verlies is het exit en in de volgende ronde speel je tegen BS.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:20 schreef zjroentje het volgende:
Dus als je verliest, lig je er direct uit?
En welke cd ga je dan voor de volgende ronde gebruiken, of is dit een compleet voorgekookte loting?
In principe organiseer ik het nu als testcase.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen anderen die nu te laat waren ook nog mee doen... misschien een soort van promotie/degradatiewedstrijd
Ok dan hou ik dit topic zeker wel in de gaten... leuk initiatiefquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:45 schreef XL het volgende:
[..]
In principe organiseer ik het nu als testcase.
Als het leuk is kan het misschien doorgaan en dan kunnen we misschien de inschrijving langer open houden en zelfs ranglijsten aanhouden ofzo. Dat is echter allemaal toekomstmuziek.
Jij hebt toch je 'grote onbekende'....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben al door dus.
Ik zie voor jou tot de halve finale weinig tegenstand, maar goed.... die halve finale is natuurlijk ook direct je Waterloo. Het bovenste kwart is natuurlijk zonder meer het sterkstequote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk sta ik dus al met 1,5 been in de halve finale.
Door naar de uitgang ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben al door dus.
toen ik vandaag om 21:15 iets te laat aankwam bij het stadion van Groningen mocht ik ook niet meer meespelen omdat ze al begonnen waren.quote:
De sportwedstrijden van komend weekend. Ik wil de deadline denk ik op vrijdagavond doen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer beginnen we?
Woensdagmiddag kom ik met de te voorspellen wedstrijden en daarbij behorende deadline(s).quote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen we de deadline niet op zaterdagmiddag 12:00 zetten.
Is voor sommige wat makkelijker dan vrijdagavond.
Bart Veldkamp, dat is er een van jullie hoor!quote:Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik voel me benadeeld, wat is dit "schaatsen" waar jullie het over hebben?
We spelen toto-style, het gaat om winnaars dus. Niet om uitslagen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef Bruce117 het volgende:
XL, compliment voor de mooie spreiding over de sporten (en natuurlijk meteen allemaal linkjes)
Maar toch nog een vraagje:
Is het bij het voetbal en de NHL de bedoeling om de uitslag of een toto-uitslag te voorspellen?
We willen de geplaatste spelers er langer inhouden dan de eerste ronde. Vandaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:24 schreef spruud het volgende:
Waarom ben ik niet geplaatst
'k heb trouwens een icon inmiddels, zo'n white box is ook maar schraal.
Ik ben zo brutaal en vrij geweest...quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:00 schreef XL het volgende:
Spruud, je icoon zal ik voortaan gebruiken. De post waar hij nu in staat kan ik niet meer editten.
Je mag zo vaak voorspellen als je wil, de post het dichtste bij deadline is de geldige en de post het dichtste bij de deadline mag je niet wijzigen. Uiteraard heb je betere voorkennis als je laat inlevert.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ik nu snooker voorspel, kan ik dan eventueel tot zaterdagochtend veranderen?
Zelfde voor de tennis finales etc. Nu voorspellen heeft amper zin
quote:
Goed dat je zo snel hapte hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien verander ik nog dingen vrijdagnacht.
teamsprint baanwielrennen is met landen (ik zal dit lezen als Nederland)quote:Op donderdag 14 december 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tennis Link
1. Winnaar finale Masters heren Raemon Sluiter
2. Winnaar finale Masters dames Michaele Krajicek
Snooker Link
3. Winnaar finale UK Championship John Higgins
Curling Link
4. Winnaar finale dames Duitsland
Skiing Link
5. Winnaar Reuzenslalom Alta Badia Maier
Voetbal
6. AZ Alkmaar - FC. Groningen 1
7. Glasgow Rangers - Celtic FC 2
NHL Link
8. New York Rangers - New Jersey Devils 1
Baanwielrennen Link
9. Winnaar Team Sprint Heren Theo Bos
Handbal Link
10. Winnaar finales dames Rusland
Schiftingsvraag:
Hoeveelste eindigt Freddy Wennemars op de NK Sprint (Schaatsen, 100m) in Haarlem? 6de.
Misschien verander ik nog dingen vrijdagnacht.
En 5?quote:Op maandag 11 december 2006 22:27 schreef XL het volgende:
Deadline:
De deadline voor vraag 1 tm 4 en de schiftingsvraag ligt op zaterdagochtend 8:45
De deadline voor vraag 6 tm 10 ligt op zaterdagavond 18:00
Nu wel even ge-edit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef XL het volgende:
De schiftingsvraag is om bij een gelijkspel een winnaar te krijgen.
Het is een flutwedstrijd, met flutschaatsers.... die tijden onder de 10 sec gaan rijden.
Gewoon gokken.....
Direct ook even een skier invullen.
quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 22:27 schreef XL het volgende:
Voorspellen in verschillende posts, dus niets editten.
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tennis Link
1. Winnaar finale Masters heren Raemon Sluiter
2. Winnaar finale Masters dames Michaele Krajicek
Snooker Link
3. Winnaar finale UK Championship John Higgins Peter Ebdon
Curling Link
4. Winnaar finale dames Duitsland[b]
[b]Skiing Link
5. Winnaar Reuzenslalom Alta Badia Maier
Voetbal
6. AZ Alkmaar - FC. Groningen 1
7. Glasgow Rangers - Celtic FC 2
NHL Link
8. New York Rangers - New Jersey Devils 1
Baanwielrennen Link
9. Winnaar Team Sprint Heren Nederland/b]
[b]Handbal Link
10. Winnaar finales dames Rusland
Schiftingsvraag:
Hoeveelste eindigt Freddy Wennemars op de NK Sprint (Schaatsen, 100m) in Haarlem? 6de.
Misschien verander ik nog dingen vrijdagnacht. Done.
doe maar, wel voor de andere halve finale begint.quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:51 schreef Ambrosius het volgende:
Handig, ik had het snooker gisteren moeten veranderen, maar dacht het vanmorgen nog even te doen, net buiten de deadline..
Hij heeft Curling niet ingevuld. Voor de rest is er geen extra voorkennis. Als Remzz er anders over denkt mag hij PM-en. Dit moet kunnen, het gaat om de eer. Laten we het dus vooral gezellig en leuk houdenquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hallo. Mitt is toch gewoon te laat?
Ik vind het best hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:44 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft Curling niet ingevuld. Voor de rest is er geen extra voorkennis. Als Remzz er anders over denkt mag hij PM-en. Dit moet kunnen, het gaat om de eer. Laten we het dus vooral gezellig en leuk houden![]()
Goddamn, ik wilde 'm eigenlijk als DQ invullen.quote:
Hmmz, ik durfde de gok niet te nemen, hij stond er voor Sluiter.quote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef spruud het volgende:
Haase wint de Masters, dat hebben we allemaal fout dus.
Ik durfde ook niet te gokken. Had ik het maar wel gedaan... Bij de reuzenslalom had ik het dan goed gehad, bij Haase had ik het dan goed gehad. En de Russen bij handbal die ik dan wel aandurf staan achter.quote:Op zondag 17 december 2006 16:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmmz, ik durfde de gok niet te nemen, hij stond er voor Sluiter.
19-15 in de 38ste minuut.quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef pfaf het volgende:
De Russen moeten winnen.Anders lig ik er uit.
In het masterstopic tipte ik Haasequote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Achteraf had ik het ook heel anders gedaan hoor XL.
het is verschil is naar 2. Nog 7 minuten.quote:Op zondag 17 december 2006 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
45 minuten gespeeld: 22-19 voor Noorwegen.
het verschil is nog maar 1quote:Op zondag 17 december 2006 17:18 schreef BVO het volgende:
Hup Noorwegen!
Rusland komt steeds verder terug.
en deze?quote:
Op zich logischer omdat Wennemars niet meedeed, en het is in m'n eigen voordeelquote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef pfaf het volgende:
Is het niet beter om even een vlugge shoot-outvraag te doen bij de gelijke spelen?
Dat doen we met al je posts.quote:Op maandag 18 december 2006 10:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beschouw deze post als nooit geplaatst.
Het is jammer natuurlijk dat Wennemars niet heeft gereden, maar de vraag leek me een goede shoot-out vraag. Dat je exact hetzelfde antwoord geeft als je tegenstander is zonde, maar vind ik prima te voorkomen. Het antwoord van zjroentje stond eerder in het topic en intel had er dus goed aan gedaan om 8 of 10 te antwoorden.quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef pfaf het volgende:
Is het niet beter om even een vlugge shoot-outvraag te doen bij de gelijke spelen?
En wat als hij wel had gereden en negende was geworden? Ben ik een mindere voorspeller omdat ik het later heb ingevuld? Kijk, dat ik de ontwikkeling van Freddy Wennemars op de voet volg geeft me natuurlijk wel een zeker voordeel, maar omdat zjroentje het eerder heeft ingevuld moet ik maar van m'n Nostradamale gaven afstappen en een verkeerde voorspelling geven?quote:Op maandag 18 december 2006 10:15 schreef XL het volgende:
[..]
Het is jammer natuurlijk dat Wennemars niet heeft gereden, maar de vraag leek me een goede shoot-out vraag. Dat je exact hetzelfde antwoord geeft als je tegenstander is zonde, maar vind ik prima te voorkomen. Het antwoord van zjroentje stond eerder in het topic en intel had er dus goed aan gedaan om 8 of 10 te antwoorden.
ja, daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 18 december 2006 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En wat als hij wel had gereden en negende was geworden? Ben ik een mindere voorspeller omdat ik het later heb ingevuld? Kijk, dat ik de ontwikkeling van Freddy Wennemars op de voet volg geeft me natuurlijk wel een zeker voordeel, maar omdat zjroentje het eerder heeft ingevuld moet ik maar van m'n Nostradamale gaven afstappen en een verkeerde voorspelling geven?
Ik blijf het ook flauw vinden. Is er vanavond niet wat te voorspellen, zeker daar er niets over de tijd van posten is vermeld bij de 'regels'...quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:12 schreef XL het volgende:
Wat is de bedoeling?
Er komt een loting waarbij jij als fokker een wedstrijd loot tegen een andere fokker. Je speelt dus een wedstrijd tegen elkaar. De wedstrijd bestaat uit het voorspellen van sportwedstrijden. In een ronde moet je verschillende voorspellingen doen, met meer goede voorspellingen dan je tegenstander ga je een ronde verder. Om een gelijkspel te voorkomen is er een schiftingsvraag. Als het antwoord op de schiftingsvraag gelijk is gaat degene die het antwoord als eerste op fok postte door.
Ja, wees er maar trots opquote:Op maandag 18 december 2006 11:36 schreef zjroentje het volgende:
Met 2 goeie voorspellingen gewoon verder.!
Ik was van plan met een truc mijn wintersport geen invloed te laten hebben op dit toernooi. Echter heb ik scheef gekeken, waardoor ik alsnog tijdens de afdaling in Bormio zelf ook in de sneeuw zit. Ik ga het echter nu niet meer veranderen. Rond de jaarwisseling hebben jullie het dus waarschijnlijk rustig.quote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef Wackyduck het volgende:
Zozo, snelle deadline.
Dank u!quote:
Alsof dat uitkomt, ik ga toch wel doorquote:Op woensdag 20 december 2006 14:09 schreef Brahimov het volgende:
Zo, vanavond maar eens wat research doen om tot een doorwrochte prognose te komen
oopsquote:Op donderdag 21 december 2006 11:34 schreef BVO het volgende:
CrossCountry Skiing Link
9. Winnaar 15 km in Otepaeae voor Heren
Maar die is pas op 27 januari. Toch
.
uiteraardquote:Op donderdag 21 december 2006 12:02 schreef BVO het volgende:
Met Boxing Day worden enkel de 9 wedstrijden op de 26e bedoeld toch, niet die wedstrijd op 27 december neem ik aan?
Ja, die is ook wat raar. Ik heb denk ik zitten slapen toen ik de wedstrijden uitkoos.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef zjroentje het volgende:
En hoe zit het met de afdaling?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer sluit de inzending?
quote:Op maandag 18 december 2006 12:13 schreef XL het volgende:
Deadline donderdag 21 december 18:00
Welke wedstrijd heb jij gezien?quote:
sorry... 20-9quote:
Backup is toch uberhaubt niet nodig.quote:Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft iedereen ingevuld of was er backup nodig?
Dat wel, maar je zou er een totaalstand naast kunnen houden.quote:Op zondag 24 december 2006 16:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Backup is toch uberhaubt niet nodig.
Als iemand niet ingeleverd heeft, dan is de ander toch automatisch door.
en waarom ik uitgerekend tegen jouquote:Op zondag 24 december 2006 17:02 schreef BVO het volgende:
Wellens wint.
Waarom sta ik nu ook uitgerekend tegen Joris33.
Woensdag iedereen eurosport kijken voor de uitslag in Bormio. Er hangt veel vanaf....quote:Op maandag 25 december 2006 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is potverdikkie spannend!
Laat Miller maar winnenquote:Op maandag 25 december 2006 14:53 schreef BVO het volgende:
Ik reken op Cuche.
Zolang Miller maar niet wint.
Inderdaad. Hup Miller.quote:
Veel skiplezier en jij ook een goede jaarwisseling!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:36 schreef XL het volgende:
Mensen, hopelijk hebben jullie een goede kerst gehad. Ik ben iig flink bezopen nu. Morgen ga ik op wintersport, dus nieuwe voorspellingen en uitslagen laten even op zich wachten. Misschiden lkan ik ter plekke online, dan horen jullie me. Anders een goed 2007 en ik spreek jullie....
mietje, met kerst was ik voor de grap ingelogd met Jezus|Jarig jammer dat ik je niet gezien heb
tjsussssssss
XL
Kan er niet ontevreden mee zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 12:56 schreef BVO het volgende:
Walchofer wint, 1 honderdste voor Cuche.
Ik ook niet eigenlijk, aangezien Joris Miller had, we voor de rest hetzelfde hadden en ik de schiftingsvraag winquote:Op donderdag 28 december 2006 12:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan er niet ontevreden mee zijn
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:56 schreef BVO het volgende:
Walchofer wint, 1 honderdste voor Cuche.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 december 2006 12:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kan er niet ontevreden mee zijn
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, aangezien Joris Miller had, we voor de rest hetzelfde hadden en ik de schiftingsvraag win. Maar ik had graag een clean sheet gehad
.
Het stond indedaad al eerder in het topic, maar het maakte uiteindelijk niet uit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:43 schreef Wackyduck het volgende:
Vandaag is er nog een afdaling in Bormio, welke telt nu?![]()
edit: Het staat boven aan de pagina.![]()
Lakers 106 - 93 Magic
met de beste score eruit liggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:50 schreef XL het volgende:
mitt - Brahimov 6-6
WackyDuck - zjroentje 5-4
Bruce117 - SaintOfKillers 6-4
Joris33 - BVO 7-7
mitt en BVO winnen door de schiftingsvraag.
jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Bruce117 het volgende:
Zal eens gaan nadenken over de tennistoernooien.
XL, als we de rest morgenavond aanleveren zijn we dan nog op tijd?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
Tennis
1. Winnaar ATP Doha Ljubicic
2. Winnaar ATP Adelaide Djokovic
3. Winnares WTA Auckland Jankovic
Sorry, ik kan er niets originelers van maken
Ben je bang dat ik je voorspellingen overneem.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef BVO het volgende:
Ik heb het grotendeels wel helder, wat ik wil.
Dus Bruce, posten, dan kom ik daarna.
Het zou niet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik je voorspellingen overneem.
Ik twijfel ook nog aan een paar namen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef BVO het volgende:
*Waarbij ik nog heel erg twijfel, misschien dat ik hem nog verander.
Hup Wennemars!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:36 schreef BVO het volgende:
Hup Bos! Al denk ik dat het toch Wennemars nog wordt.
Die gekke Amerikaan viel niet te voorspellen. Alle toppers zaten laag. Serova nog verrassend hoog.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:01 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Hup Wennemars!![]()
En dat freestyle skiën daar heb ik toch geen verstand van, gelukkig niemand punten. :p
Komt er een volgende keer XL?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:17 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco wil de volgende keer ook wel meedoen.
J.
Ik vind het wel een leuk toernooi, maar ik ga met hierna met het tennistoernooi bezig houden.quote:
Kan ik de schansspringvoorspelling niet nog wijzigen naar: Jacobsenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:15 schreef XL het volgende:
mitt is zeker van de finale!
Die wedstrijd is al begonnen, dat kan dus niet meer.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:20 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Kan ik de schansspringvoorspelling niet nog wijzigen naar: Jacobsen
Als laatste redding?![]()
Dan feliciteer ik mitt maar.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef XL het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al begonnen, dat kan dus niet meer.
Jacobsen heeft in de kwalificaties al het verste gesprongen.
dank jequote:Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef BVO het volgende:
Gefliciteerd Bruce. Of Morgenstern moet nog wat in petto hebben, maar daar lijkt het nog niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |