en deze?quote:
Op zich logischer omdat Wennemars niet meedeed, en het is in m'n eigen voordeelquote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef pfaf het volgende:
Is het niet beter om even een vlugge shoot-outvraag te doen bij de gelijke spelen?
Dat doen we met al je posts.quote:Op maandag 18 december 2006 10:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beschouw deze post als nooit geplaatst.
Het is jammer natuurlijk dat Wennemars niet heeft gereden, maar de vraag leek me een goede shoot-out vraag. Dat je exact hetzelfde antwoord geeft als je tegenstander is zonde, maar vind ik prima te voorkomen. Het antwoord van zjroentje stond eerder in het topic en intel had er dus goed aan gedaan om 8 of 10 te antwoorden.quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef pfaf het volgende:
Is het niet beter om even een vlugge shoot-outvraag te doen bij de gelijke spelen?
En wat als hij wel had gereden en negende was geworden? Ben ik een mindere voorspeller omdat ik het later heb ingevuld? Kijk, dat ik de ontwikkeling van Freddy Wennemars op de voet volg geeft me natuurlijk wel een zeker voordeel, maar omdat zjroentje het eerder heeft ingevuld moet ik maar van m'n Nostradamale gaven afstappen en een verkeerde voorspelling geven?quote:Op maandag 18 december 2006 10:15 schreef XL het volgende:
[..]
Het is jammer natuurlijk dat Wennemars niet heeft gereden, maar de vraag leek me een goede shoot-out vraag. Dat je exact hetzelfde antwoord geeft als je tegenstander is zonde, maar vind ik prima te voorkomen. Het antwoord van zjroentje stond eerder in het topic en intel had er dus goed aan gedaan om 8 of 10 te antwoorden.
ja, daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 18 december 2006 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En wat als hij wel had gereden en negende was geworden? Ben ik een mindere voorspeller omdat ik het later heb ingevuld? Kijk, dat ik de ontwikkeling van Freddy Wennemars op de voet volg geeft me natuurlijk wel een zeker voordeel, maar omdat zjroentje het eerder heeft ingevuld moet ik maar van m'n Nostradamale gaven afstappen en een verkeerde voorspelling geven?
Ik blijf het ook flauw vinden. Is er vanavond niet wat te voorspellen, zeker daar er niets over de tijd van posten is vermeld bij de 'regels'...quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:12 schreef XL het volgende:
Wat is de bedoeling?
Er komt een loting waarbij jij als fokker een wedstrijd loot tegen een andere fokker. Je speelt dus een wedstrijd tegen elkaar. De wedstrijd bestaat uit het voorspellen van sportwedstrijden. In een ronde moet je verschillende voorspellingen doen, met meer goede voorspellingen dan je tegenstander ga je een ronde verder. Om een gelijkspel te voorkomen is er een schiftingsvraag. Als het antwoord op de schiftingsvraag gelijk is gaat degene die het antwoord als eerste op fok postte door.
Ja, wees er maar trots opquote:Op maandag 18 december 2006 11:36 schreef zjroentje het volgende:
Met 2 goeie voorspellingen gewoon verder.!
Ik was van plan met een truc mijn wintersport geen invloed te laten hebben op dit toernooi. Echter heb ik scheef gekeken, waardoor ik alsnog tijdens de afdaling in Bormio zelf ook in de sneeuw zit. Ik ga het echter nu niet meer veranderen. Rond de jaarwisseling hebben jullie het dus waarschijnlijk rustig.quote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef Wackyduck het volgende:
Zozo, snelle deadline.
Dank u!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |